Daarom dacht ik ook, die zet ik erbij!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:41 schreef Frollo het volgende:
Hm, ik word eerlijk gezegd ook niet heel enthousiast van die screens.
Vooral die middelste. Het ziet er zo lief uit, zo zacht.
Was in diablo 2 ook al bij de barbarian bij die soort fear spell. ook dingetjes boven die vijanden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is dit? WoW fear effect? Lijkt me echt onnodig die schedeltjes boven al die monsters.
Maar goed. Ik denk dat je hierdoor wel ziet dat Diablo 3 nog vroeg in ontwikkeling is.
Oh.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:43 schreef Hansch het volgende:
[..]
Was in diablo 2 ook al bij de barbarian bij die soort fear spell. ook dingetjes boven die vijanden.
Misschien wel iets van Turn Undead oidquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is dit? WoW fear effect? Lijkt me echt onnodig die schedeltjes boven al die monsters.
Maar goed. Ik denk dat je hierdoor wel ziet dat Diablo 3 nog vroeg in ontwikkeling is.
Wacht maar tot straks een ~10 keer groter-dan-jouw-poppetje Diablo op je hoofd aan het stampen is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:41 schreef Frollo het volgende:
Hm, ik word eerlijk gezegd ook niet heel enthousiast van die screens.
Vooral die middelste. Het ziet er zo lief uit, zo zacht.
Het is de terror curse van de oude necromancer, maar dan in een nieuw jasje. Iets wat WoW ook gewoon geleend heeft bij zijn buur. Het wordt ook gewoon gezegd in het gameplay filmpje dat het fear aanjaagt. Diablo is al zeker een paar jaar in ontwikkeling, dus wat jij vroeg noemt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[ afbeelding ]
Geil!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Wacht maar tot straks een ~10 keer groter-dan-jouw-poppetje Diablo op je hoofd aan het stampen is.
quote:
Whehe, mooi stukje. En hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:19 schreef Kees_Pimpelmees het volgende:
http://www.somethingawful.com/d/news/diablo-hate-internet.php
sooo true iddquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:19 schreef Kees_Pimpelmees het volgende:
quote:
idd act1 was gewoon regenachtige ardennenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:35 schreef Pritt het volgende:
Ben er ook weer bij!
Trouwens de sfeer buiten valt ook best mee, in D2 zaten ook dat soort "vrolijke" stukken.
plz nietquote:
En ook naar de 360 graagquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:05 schreef RickoKun het volgende:
NEE NEE NEE!!!! JULLIE MOGEN NIET!!!!Jullie hebben al genoeg coole games!
na 5 mins ben je bek af van al dat gehosquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
plz niet
Diablo = pc/mac
Alleen de Wii zou tof zijn, zwaardvechten maar dan tof
Nee, graag laptop en sneltoetseren maar
Wat boeit het nou als hij ook op de 360 uitkomt? Meer Diablo fans = beter! En op de Xbox zla er minder gecheat en gehacked worden!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
plz niet
Diablo = pc/mac
Alleen de Wii zou tof zijn, zwaardvechten maar dan tof
Nee, graag laptop en sneltoetseren maar
En ik wil niet weten hoe je er uit ziet na een whirlwind attack.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:25 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
na 5 mins ben je bek af van al dat gehos
Ach, zolang het speel voor de PC wordt gemaakt, mag het daarna best geport worden. PC is toch beter dan console.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:05 schreef RickoKun het volgende:
NEE NEE NEE!!!! JULLIE MOGEN NIET!!!!Jullie hebben al genoeg coole games!
Ja, maar er moeten ook weer niet teveel fans komen die het op 360 gaan spelen. Want dan loop je het risico dat Diablo IV (als die er ook gaat komen) alleen voor consoles gemaakt zal worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:05 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wat boeit het nou als hij ook op de 360 uitkomt? Meer Diablo fans = beter! En op de Xbox zla er minder gecheat en gehacked worden!
Zo'n spel speelt natuurlijk voor geen meter op een console. Daar is de PC het enige systeem voor!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ook naar de 360 graag![]()
Ze zijn gek als ze het niet doen
Mooi stukjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:19 schreef Kees_Pimpelmees het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:29 schreef Dibble het volgende:
Als D3 naar de consoles gaat ben ik bang dat de kwaliteit hard omlaag zal gaan/is ten opzichte van D2. Wat me opvalt bij consoles ook is dat mensen een spel voor 60/70 euro kopen, het uitspelen en dan weggooien. PC games zijn er veel minder in aantal maar als ze kwaliteit hebben blijft men ze ook kapotspelen.
Dit is geen spel voor een allround buttonbasher dus ga maar lekker fable spelen ofso
Het zijn inderdaad geen goede argumenten, maar een game als dit poorten naar een console is gewoon niks. Dit is puur alleen goed te spelen op een pc en niet op een controllertje.quote:
Hoe wil jij je spells richten? Ohhh wacht console gamers met hun spastische duimpjes.... Auto-lockquote:
Het enige wat veranderd moet worden is de muis-interface. Deze zou naar een controller interface geport moeten worden en klaar is Blizzard. Verder kan op een PS3 ook keybord + muis aangesloten worden, dus dat zou eventueel ook nog kunnen (niet dat ik zelf met tobo+muis achter mn PS3 zou zitten trouwens).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad geen goede argumenten, maar een game als dit poorten naar een console is gewoon niks. Dit is puur alleen goed te spelen op een pc en niet op een controllertje.
Heb niks tegen consoles (heb er zelf 3) maar dit is gewoon een PC-only game!
Je kan makkelijk een apart systeem daarvoor maken, en idd eventueel gebruik maken van een auto-lock of een enemy-selection interface. Besides kan ik me niet herinneren dat bij het spelen van D2 zo'n precisie werk nodig wasquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:38 schreef Dibble het volgende:
[..]
Hoe wil jij je spells richten? Ohhh wacht console gamers met hun spastische duimpjes.... Auto-lock![]()
![]()
Zo hoor je dit spel niet eens te spelen man.
En hoe ga je snel kiezen uit je tientallen spells/skills? Dit is inderdaad niet te doen op een console.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:38 schreef Dibble het volgende:
[..]
Hoe wil jij je spells richten? Ohhh wacht console gamers met hun spastische duimpjes.... Auto-lock![]()
![]()
Zo hoor je dit spel niet eens te spelen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |