quote:
Sla ze!quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
.
haha.![]()
ik ontvang wel mail van mijn vorige provider, echter kan niets versturen.
Dat heb ik dus aangepast zoals het op hun site staat en nog krijg ik naam/ww klopt niet.![]()
Klopt echt wel. [ afbeelding ]
Hoiquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
.
haha.![]()
ik ontvang wel mail van mijn vorige provider, echter kan niets versturen.
Dat heb ik dus aangepast zoals het op hun site staat en nog krijg ik naam/ww klopt niet.![]()
Klopt echt wel. [ afbeelding ]
Smakelijk alvast.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
Rond een uuf of half 1 / 1. Dan eerst even snel ergens wat eten en dan aan de slag weer
Mja...quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
Wat heb je er eigenlijk aan?
Ja leuk, fam bij de hand (tot irritant aan toe soms), oude bekenden ( buurmeisje, klasgenootjes) terug gevonden.
Maar wat doe je ermee? Behalve in de lucht kletsen? Het is niet zo dat ik iedereen ga opzoeken of dat
ze staan te springen om hier op bezoek te komen.
Dat doen die irl vrienden ook niet, zelfs fam. komt alleen als er een verjaardag is, of als je
ze zelf uitnodigd. Maar goed, dat doe ik ook.Dus zeg ik er ook niets van.
True true, alles is overbodig. Behalve bbq meets.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen msn meer, doe niet aan hyves etc. Ik heb geen vrienden, so what's the use
Tot nu toe hebben we ons altijd prima vermaakt ja, zonder jouquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
True true, alles is overbodig. Behalve bbq meets.Das gezellig.
Net zoals jij op fok zitten bedoel jequote:
Ze haat mequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we ons altijd prima vermaakt ja, zonder jou
Ik weet dat ik overbodige luxe ben.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we ons altijd prima vermaakt ja, zonder jou
quote:
Is meneer weer zijn vriendelijke ik?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:18 schreef Ynske het volgende:
ow marc
het spijt me enorm dat ik je lastig gevallen heb met t virus dat ik op msn heb
k dacht dat ik t kwijt was
maareh je kunt zoiets ook op een andere manier melden
k hoop dat ik t nu echt helemaal kwijt benquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is meneer weer zijn vriendelijke ik?Spank hem.
![]()
Kreeg gisteren ook van die dingen bij msn, terwijl mensen offline waren. Gelukkig klik ik niet zomaar ergens op.
Och kan je ook niets aan doen, kreeg het ook via een neef van me. Die heb ik maar eens gezegdquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
k hoop dat ik t nu echt helemaal kwijt ben
stom kutgedoe
maar goed, k ga eens kijken of ik een trein richting t zuiden kan vinden
Tip: Begin in het noordenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:30 schreef Ynske het volgende:
k ga eens kijken of ik een trein richting t zuiden kan vinden
Late reactie, I know...quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
Wat heb je er eigenlijk aan?
Ja leuk, fam bij de hand (tot irritant aan toe soms), oude bekenden ( buurmeisje, klasgenootjes) terug gevonden.
Maar wat doe je ermee? Behalve in de lucht kletsen? Het is niet zo dat ik iedereen ga opzoeken of dat
ze staan te springen om hier op bezoek te komen.
Dat doen die irl vrienden ook niet, zelfs fam. komt alleen als er een verjaardag is, of als je
ze zelf uitnodigd. Maar goed, dat doe ik ook.Dus zeg ik er ook niets van.
Leuk is dat.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:44 schreef Ynske het volgende:
net heerlijk door oude fotoboeken zitten bladeren
foto's van opa en oma
en andere opa en oma
mijn tante
de honden
heel veel iigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk is dat.![]()
![]()
Herken je wel alles nog?
Het mag altijd rapperquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
Schiet hard op nu he
Wat ben je aan het lezen?
tis hier idd heerlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:14 schreef Bengeltje het volgende:
Hier schijnt anders een matig zonnetje.
Je bent in het mooie zuiden?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis hier idd heerlijk
zit lekker in de patio van wat buitenlucht te genieten
yepz ben een paar daagjes bij paps en mamsquote:
Ik heb wel ge BBQ't op kosten van de zaakquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:13 schreef Pheno het volgende:
Iig niet BBQ'en. Wat een kutweer zeg.
Ik hoor het wel als dit opgelost is zekerquote:This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
qu63@qu63.com
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 554 554 Sorry, your mail appears to be spam.
Het regent hier anders vrolijk doorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het ergste hebben we al gehad anders, volgens Buienradar
Dank jequote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
Heerlijk Es, hier ook proficiat.![]()
Heb je nog plannen voor vandaag?
quote:
Flesje!quote:
quote:
Ik vier het liefst mijn verjaardag helemaal niet, maar op de een of andere manier hechten anderen er meer waarde aan dat ik het vierquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:00 schreef leonieke het volgende:
Maar een rustige verjaardag is ook wel leuk![]()
(ik vier dat namelijk liever met de mensen waarmee ik het effectief WIL vieren en niet met de 'verplichte' gasten erbij... super dus dat het op mijn verjaardag personeelsfeest was)
Het is alleen maar ambetant als net die mensen waarmee je het wil vieren ook op vakantie zijnMaar dat zorgt er dan alleen maar voor dat je nog eens extra kunt vieren als ze terug zijn
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
Dus nu is het meer, die wat komen wil en kan komen is welkom. Zo niet even goede vrienden?
Zo werkt het hier eigenlijk altijd wel.
quote:
Echt dat dat wel kanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:49 schreef leonieke het volgende:
Ik ga me maar eens wassen. Nu ik bij mijn schoonouders ben, kan ik het me niet meer echt permitteren om tot 14u in pyjama rond te lopen
Je hebt het nog niet goed genoeg uitgetest blijkbaarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier? In dit huis? Echt nietGeloof me vrij
(en ja ik heb het uitgetest
)
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier? In dit huis? Echt nietGeloof me vrij
(en ja ik heb het uitgetest
)
Dat zou je wel denkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet goed genoeg uitgetest blijkbaar
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:57 schreef leonieke het volgende:
Een nieuwe mijlpaal!!![]()
We zitten winddicht
En het valt zooo goed mee! Althans, dat vinden wij toch en laten wij nu net diegene zijn die het moeten betalen en mooi horen te vinden
![]()
En omdat ik zo blij ben: zomaar hier ook ff een paar foto's![]()
De voordeur:
Raam in de berging:
Eén van de schuiframen:
Detail van het kleur: RAL 9007 - structuurlak
Meer foto's staan uiteraard op onze blog.
En nu maar wachten op de factuur![]()
![]()
(afwerking moet uiteraard ook nog gebeuren, maar ik vind het er nu al super uitzien)
Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb mijn SD-kaartjes opgehaalden uit de grabbelbak ook nog 2 Mini-SD's van 256 MB meegenomen voor 3 euro per stuk
Ooit betaalde je 3 euro voor alleen het plastic hoesje
![]()
![]()
Overigens is 3 euro voor 256 MB nog altijd relatief duur: 12 euro per gieg. Voor een tientje heb je 4 GB tegenwoordig.
Mwoa, nog geen 50 GB hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:15 schreef JortK het volgende:
Fokking niet normaal!
Och, er loopt me vast links of rechts wel weer wat in de vingersquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
Zou je er niet nog wat meer kopen fles? Valt een beetje tegen dit
Ermm neequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Gerbuik je alle soorten ook nog?
Die kans acht ik kleinquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Gerbuik je alle soorten ook nog?
En voor de Powershots A40, A60 en S1 IS. En daarvoor voor de Psion 5mx.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Die CF's waren voor je 300d?
och toetietoetie toequote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
Ja hallo fles, met zo'n post van huishoudelijke taken jaag je ook iedereen weg.
KSC Tsss. liever lounge met koffie hoor.
Borgharen 45,87 +NAPquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, zie je die overstroming hier niet.
Voor de Maas is dat wel een redelijke thuiswedstrijd hoorquote:
Jij en jij en jij en jij en jij en jij en jij en.......... etcquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
Tjes nog wel, hoeveel zijn er wel niet en wie.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg fles hou je het wel rustig hier?
Perfect is ook weer overdreven natuurlijk... Dan maar één klein gebrek aan ons huis... Ja, we kunnen er ons wel in vinden zoquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
leonieke
Ziet er bijna netjes uit heAls het nou roze was geweest dan was het helemaal perfect
Voor jullie toch welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Perfect is ook weer overdreven natuurlijk... Dan maar één klein gebrek aan ons huis... Ja, we kunnen er ons wel in vinden zo
3 koplopers op 15;00 al Flesquote:Op zondag 13 juli 2008 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Gestofzuigd
Afwas gedaan
Wasje gedraaid
hoop ouwe meuk weggetiefd
Vanmiddag nog een wasje draaien, maar zometeen eerst Tour kijken
Is het al ergens op TV dan?quote:
Thxquote:
Kewl. Eigenlijk is er dus nog geen donder gebeurdquote:
?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
wel vervelend, dat commentaar. Het gaat ten eerste heel erg langzaam, en ten tweede is het ook nog eens bijzonder uitvoerig breedsprakig uitgesponnen wauwelkoek die op zich vrij redelijk tot tamelijk langdradig aandoet.
Dat sowieso, het echte geweld komt pas op de Col de Peyresourdequote:Op zondag 13 juli 2008 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
T is wel een kansloze aanval die ze opzetten zeg
op die ADsite dat lichtkrantje commentaar wat onder het profielplaatje doorschuifeltquote:
Gil even tegen die tijd, zet ik dan mijn tv aanquote:Op zondag 13 juli 2008 13:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat sowieso, het echte geweld komt pas op de Col de Peyresourde
Oh lol daar kijk ik niet eens naarquote:Op zondag 13 juli 2008 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op die ADsite dat lichtkrantje commentaar wat onder het profielplaatje doorschuifelt
www.ad.nlquote:Op zondag 13 juli 2008 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gil even tegen die tijd, zet ik dan mijn tv aan
Heup knie en rug blessures zeggen zequote:Op zondag 13 juli 2008 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi
En nu achteruit stuiterend een berg af?
De prijs van laf koersenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef JortK het volgende:
Wel leuk om even te melden: Evans is op zijn muil gegaan
Thxquote:Op zondag 13 juli 2008 15:04 schreef JortK het volgende:
Trouwens Fles: Etappe 9: Toulouse - Bagnčres-de-Bigorre (224km)
Deeltje 2 is inmiddels aan de beurtquote:Op zondag 13 juli 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thxhad ff geen zin om dat topic op te zoeken
Hoeveel nationaliteiten hebben er eethuizen in jouw dorp?quote:
Ik heb nog een surinamer hier in de buurtquote:Op zondag 13 juli 2008 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel nationaliteiten hebben er eethuizen in jouw dorp?
Bel je gewoon even 5 kilo rauwe rijstquote:Op zondag 13 juli 2008 15:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb nog een surinamer hier in de buurt![]()
Met als gevolg dat bij het uitschijten van die zooi me kringspier knaptquote:Op zondag 13 juli 2008 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel je gewoon even 5 kilo rauwe rijst
Ik zou wel eerst even die zak open snijden alvorens er de lepel in te zettenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Met als gevolg dat bij het uitschijten van die zooi me kringspier knapt
En koken is misschien ook wel een aardig ideequote:Op zondag 13 juli 2008 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou wel eerst even die zak open snijden alvorens er de lepel in te zetten
Dat komt later pasquote:Op zondag 13 juli 2008 16:10 schreef JortK het volgende:
[..]
En koken is misschien ook wel een aardig idee
Eindelijk die krat opquote:Op zondag 13 juli 2008 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, zo maar weer eens naar de winkel, als het bier op is
quote:
mis ik weer wat?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
WTF, Evans zijn helm is gebroken en hij wist een paar minuten lang niet waar hij was. En toch laten ze hem doorrijden
En volgend jaar rijdt hij voor Garmin?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
Evans [..] wist een paar minuten lang niet waar hij was.
dat is toch maar een belgquote:
De lijst?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is toch maar een belgMoetie in de lijst ja?
Was machst du da?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ehm.. Hoi?
Die met Belgen en domme dingen zeggen of doenquote:
Hoiquote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ehm.. Hoi?
Pantoffeldiertjequote:
Zo dom was dit nietquote:Op zondag 13 juli 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die met Belgen en domme dingen zeggen of doen
Haaiquote:
Dat is zielig!quote:
* Dr_Flash tilt rokje van DrakenVlieg opquote:Op zondag 13 juli 2008 19:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
Gluren bij de buren.. Ik ben namelijk totaal niet nieuwsgierig aangelegd
Ben ik even blij dat ik een broek aan heb!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash tilt rokje van DrakenVlieg op
En strakkies mik ik er ook nog allerlei verschrikkelijks inquote:
quote:
esquote:
Hoiquote:Op zondag 13 juli 2008 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
es![]()
Toch nog een beetje een leuke dag gehad gisteren>
Behoorlijk wat drank, weinig slaap... Ja dusquote:
Mooi zo ^^quote:Op zondag 13 juli 2008 19:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Best aardig idd.
[..]
Behoorlijk wat drank, weinig slaap... Ja dus.
En vanmorgen al vroeg weer 'up and running'.
Maar......... Nu aftellen naar de vakantie.
Vrijdag brengt Pat ons naar de boot (hij moet zelf zaterdag nog werken en wordt dan 's avonds door zijn ouders gebracht) en zaterdag gaan we varenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo ^^
Hoe lang nog tot je gaat varen?
Ze ligt in de sloot, ze heet Anna, en ze is niet geel, en niet groen en niet roodquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan de Friese meren onveilig maken. Op deze boot. Met vier volwassenen en 6 kinderen...
Das al heel snel danquote:Op zondag 13 juli 2008 20:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Vrijdag brengt Pat ons naar de boot (hij moet zelf zaterdag nog werken en wordt dan 's avonds door zijn ouders gebracht) en zaterdag gaan we varen.
Rood kruisje iddquote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Over minder dan 3 weken zit ik ook op een boot trouwens![]()
Deze
[ afbeelding ]
Hij is niet geel en niet groen maar wel roooood
Nog 4 dagen werkenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al heel snel dan
Gaat het een beetje lekker weer zijn dan?
Die is grooooooooooot.quote:
Deze dan, kan je weken verstoppertje spelen zonder ooit gevonden te wordenquote:
Mja, dat wel. Ik weet ook niet of we die krijgen. Maar het wordt vast een grotequote:
Volgens mij voelt dat niet eens meer als een bootquote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze dan, kan je weken verstoppertje spelen zonder ooit gevonden te worden
Alleen de Friese meren moeten iets uitgediept worden
[ afbeelding ]
Met windkracht 8 zal ie vast wel wat wiebelen hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij voelt dat niet eens meer als een boot.
En anders maar welquote:Op zondag 13 juli 2008 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij voelt dat niet eens meer als een boot.
Jeetje. Heftig.quote:Op maandag 14 juli 2008 07:32 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)k-ongeval-mama.dhtml
Dus
wat heb ik weinig zin in vandaagquote:Op maandag 14 juli 2008 07:14 schreef Kuukske het volgende:
Joepie, we mogen weer vandaag.
That makes 2 of us mčhn.quote:
Oh joh, sterkte!quote:Op maandag 14 juli 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Ik moet naar de psych.
Veel plezier vast!quote:Op maandag 14 juli 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Ik moet naar de psych.
Ik heb vanavond een familiefeestje. En ik schijn mee te doen aan een "stukje". Dat heet "leuk".quote:
Zal wel lukken, als ze mijn pinguingekte maar er niet uit gaan pratenquote:
Whehehehehehehe.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een familiefeestje. En ik schijn mee te doen aan een "stukje". Dat heet "leuk".
Kortom: ik ben er altijd slechter aan toe dan jij
Ohja, héél 'leuk'.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vanavond een familiefeestje. En ik schijn mee te doen aan een "stukje". Dat heet "leuk".
Ik kan nauwelijks wachten, dat begrijp je.quote:
Ik begrijp het volkomen. Je staat vast hélemaal te stuiteren! Je bent niet te houden. Ik snap het!quote:Op maandag 14 juli 2008 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan nauwelijks wachten, dat begrijp je.
Dat wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Er is bier neem ik aan?
Juist wel. Nu kan ik tenminste nog om half 10 zeggen "ik moet gaan, sorryquote:Op maandag 14 juli 2008 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Oh gets. Niet handig gepland.
Want je wilt niet met een fokken met een kater de dag erop ?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wel.
Evenals ouders. En een kantoordag aansluitendDus al is er bier, je hebt er niet veel aan.
quote:Op maandag 14 juli 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want je wilt niet met een fokken met een kater de dag erop ?
Oe leuk, komen daar foto's van?quote:Op maandag 14 juli 2008 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is waar!quote:Op maandag 14 juli 2008 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Juist wel. Nu kan ik tenminste nog om half 10 zeggen "ik moet gaan, sorry"
Verstandig.quote:
Veel plezier vastquote:Op maandag 14 juli 2008 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Ah, overleg tijd. Joechei!
Had ik een uur geleden. Was wel even goedquote:Op maandag 14 juli 2008 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Ah, overleg tijd. Joechei!
Oh ja, dat ging ik doenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog maar eens een slok koffie halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |