3 koplopers op 15;00 al Flesquote:Op zondag 13 juli 2008 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Gestofzuigd
Afwas gedaan
Wasje gedraaid
hoop ouwe meuk weggetiefd
Vanmiddag nog een wasje draaien, maar zometeen eerst Tour kijken
Is het al ergens op TV dan?quote:
Thxquote:
Kewl. Eigenlijk is er dus nog geen donder gebeurdquote:
?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
wel vervelend, dat commentaar. Het gaat ten eerste heel erg langzaam, en ten tweede is het ook nog eens bijzonder uitvoerig breedsprakig uitgesponnen wauwelkoek die op zich vrij redelijk tot tamelijk langdradig aandoet.
Dat sowieso, het echte geweld komt pas op de Col de Peyresourdequote:Op zondag 13 juli 2008 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
T is wel een kansloze aanval die ze opzetten zeg
op die ADsite dat lichtkrantje commentaar wat onder het profielplaatje doorschuifeltquote:
Gil even tegen die tijd, zet ik dan mijn tv aanquote:Op zondag 13 juli 2008 13:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat sowieso, het echte geweld komt pas op de Col de Peyresourde
Oh lol daar kijk ik niet eens naarquote:Op zondag 13 juli 2008 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op die ADsite dat lichtkrantje commentaar wat onder het profielplaatje doorschuifelt
www.ad.nlquote:Op zondag 13 juli 2008 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gil even tegen die tijd, zet ik dan mijn tv aan
Heup knie en rug blessures zeggen zequote:Op zondag 13 juli 2008 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi
En nu achteruit stuiterend een berg af?
De prijs van laf koersenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef JortK het volgende:
Wel leuk om even te melden: Evans is op zijn muil gegaan
Thxquote:Op zondag 13 juli 2008 15:04 schreef JortK het volgende:
Trouwens Fles: Etappe 9: Toulouse - Bagnčres-de-Bigorre (224km)
Deeltje 2 is inmiddels aan de beurtquote:Op zondag 13 juli 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thxhad ff geen zin om dat topic op te zoeken
Hoeveel nationaliteiten hebben er eethuizen in jouw dorp?quote:
Ik heb nog een surinamer hier in de buurtquote:Op zondag 13 juli 2008 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel nationaliteiten hebben er eethuizen in jouw dorp?
Bel je gewoon even 5 kilo rauwe rijstquote:Op zondag 13 juli 2008 15:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb nog een surinamer hier in de buurt![]()
Met als gevolg dat bij het uitschijten van die zooi me kringspier knaptquote:Op zondag 13 juli 2008 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel je gewoon even 5 kilo rauwe rijst
Ik zou wel eerst even die zak open snijden alvorens er de lepel in te zettenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Met als gevolg dat bij het uitschijten van die zooi me kringspier knapt
En koken is misschien ook wel een aardig ideequote:Op zondag 13 juli 2008 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou wel eerst even die zak open snijden alvorens er de lepel in te zetten
Dat komt later pasquote:Op zondag 13 juli 2008 16:10 schreef JortK het volgende:
[..]
En koken is misschien ook wel een aardig idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |