Eindelijk die krat opquote:Op zondag 13 juli 2008 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, zo maar weer eens naar de winkel, als het bier op is
quote:
mis ik weer wat?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
WTF, Evans zijn helm is gebroken en hij wist een paar minuten lang niet waar hij was. En toch laten ze hem doorrijden
En volgend jaar rijdt hij voor Garmin?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
Evans [..] wist een paar minuten lang niet waar hij was.
dat is toch maar een belgquote:
De lijst?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is toch maar een belgMoetie in de lijst ja?
Was machst du da?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ehm.. Hoi?
Die met Belgen en domme dingen zeggen of doenquote:
Hoiquote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ehm.. Hoi?
Pantoffeldiertjequote:
Zo dom was dit nietquote:Op zondag 13 juli 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die met Belgen en domme dingen zeggen of doen
Haaiquote:
Dat is zielig!quote:
* Dr_Flash tilt rokje van DrakenVlieg opquote:Op zondag 13 juli 2008 19:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
Gluren bij de buren.. Ik ben namelijk totaal niet nieuwsgierig aangelegd
Ben ik even blij dat ik een broek aan heb!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash tilt rokje van DrakenVlieg op
En strakkies mik ik er ook nog allerlei verschrikkelijks inquote:
quote:
esquote:
Hoiquote:Op zondag 13 juli 2008 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
es![]()
Toch nog een beetje een leuke dag gehad gisteren>
Behoorlijk wat drank, weinig slaap... Ja dusquote:
Mooi zo ^^quote:Op zondag 13 juli 2008 19:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Best aardig idd.
[..]
Behoorlijk wat drank, weinig slaap... Ja dus.
En vanmorgen al vroeg weer 'up and running'.
Maar......... Nu aftellen naar de vakantie.
Vrijdag brengt Pat ons naar de boot (hij moet zelf zaterdag nog werken en wordt dan 's avonds door zijn ouders gebracht) en zaterdag gaan we varenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo ^^
Hoe lang nog tot je gaat varen?
Ze ligt in de sloot, ze heet Anna, en ze is niet geel, en niet groen en niet roodquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan de Friese meren onveilig maken. Op deze boot. Met vier volwassenen en 6 kinderen...
Das al heel snel danquote:Op zondag 13 juli 2008 20:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Vrijdag brengt Pat ons naar de boot (hij moet zelf zaterdag nog werken en wordt dan 's avonds door zijn ouders gebracht) en zaterdag gaan we varen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |