scriptjes ftl. Bijna 75k aan handmade postsquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, met al die moderne scriptjes tegenwoordig hoef ik niet veel meer te doen hoor

waarom playboy kopen als het gratis op internet staatquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
Dus je hebt "the best of playboy" eindelijk binnen?

de mijne zijn - met enige maar groeiende trots - ook allemaal 'handwerk'quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
scriptjes ftl. Bijna 75k aan handmade posts

op internet krijg je de boeiende artiekelen er niet bij, toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom playboy kopen als het gratis op internet staat

de wat ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op internet krijg je de boeiende artiekelen er niet bij, toch?

Die ja!quote:

De meeste mensen rennen als het regent.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil rennen maar het regent

Das waarquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meeste mensen rennen als het regent.

goeie mogguh!! bah ik wil even de stad in (dat is 200 meter lopen) maar het is zulk pokkeweer
 goeie mogguh!! bah ik wil even de stad in (dat is 200 meter lopen) maar het is zulk pokkeweer  

Ik ben heul niet lui! ik heb me gewoon een beetje verslapen hoi!quote:

lang niet gezien dergelijk pokkeweerquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:42 schreef Fha het volgende:goeie mogguh!! bah ik wil even de stad in (dat is 200 meter lopen) maar het is zulk pokkeweer

Ik stuur het met alle liefde allemaal jou kant opquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lang niet gezien dergelijk pokkeweer

Ga rennenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:42 schreef Fha het volgende:goeie mogguh!! bah ik wil even de stad in (dat is 200 meter lopen) maar het is zulk pokkeweer

Wehehequote:
 En dan kom ik je halverwege wel tegen wou je zeggen?
 En dan kom ik je halverwege wel tegen wou je zeggen?  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |