de tering, je moet er maar voor uit willen komenquote:
quote:
Wat doet dit hier?quote:
Ja, ze lacht iig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:00 schreef spapaars het volgende:
Just happy.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar heeft wel last van een schimmeltje? Wat zit toch te grutten in d'er kruis? Of zand ertussen?quote:
Dat vroeg ik mij ook af en het lijkt wel champagne in die glazen..quote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zit ze met 10 man aan de tafel of is ze nu aan de alcohol?
Ik vind haar huid er hier wel goed uitzien!quote:
Advocaten eten dit soort verhalen rouw. Dat kan hij wel vergeten.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Amy Winehouse mag dan geen drugs meer snuiven, er is nog altijd de alcohol om haar de dieperik in te boren. Volgens Sam Shaker, een vriend van de zangeres, werkt ze elke dag zelfs een fles wodka naar binnen.
Na enkele wilde weken op het vakantie-eiland St Lucia ontwaakt Winehouse stilaan uit haar
feestroes. Wat haar in de échte wereld te wachten staat, ziet er niet zo netjes uit: eerst en vooral is
er de ferme liefdeskater die ze overgehouden heeft aan haar kortstondige flirt met Josh. De jongeman schreeuwt van de daken dat hij zich nog niet klaar voelt voor een serieuze relatie en beantwoordt nu
zelfs haar telefoontjes niet meer.
Tien miljoen
En dan is er natuurlijk nog haar ex Blake Fielder-Civil, die zijn zinnen gezet heeft op haar centen.
Zes miljoen eist hij van haar als er een scheiding komt. "Amy is woedend en weigert hem ook maar
een cent te geven. Blake heeft zelf toegegeven dat hij Amy met een drugsprobleem opgezadeld heeft.
En dan nu zo op haar geld uit zijn, dat is er toch echt wat over", aldus Shaker.
Spel wordt hard gespeeld
Dat het spel hard gespeeld zal worden, staat nu al buiten kijf. Blake wil zelfs een liefdesbrief van Amy inzetten om de helft van haar fortuin binnen te rijven. In die handgeschreven brief beloofde de 25-jarige zangeres dat ze haar nieuwe albums zou opdragen aan haar echtgenoot. Die blijk van liefde zou moeten bewijzen dat Blake niet de bruut is waarvoor hij versleten wordt, met als gevolg dat hij recht heeft op
zijn deel van de koek... (svm)
Bron: De morgen.
Ach, misschien is het onschuldige Jip en Janneke champagne.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af en het lijkt wel champagne in die glazen..
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, misschien is het onschuldige Jip en Janneke champagne.
Oeh, die is dan ook wel érg fout.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:10 schreef Copycat het volgende:
Sorry Sneek ...
Originele taal- en spelfouten #31
Leuk ook, drie keer hetzelfde bericht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |