President Roslin is echt een vette bitch, ze wil iedereen maar uit het airlock gooien. Als "Throw them out the airlock!" je lijfspreuk is dan ben je wel een bitch ja.quote:
Oh en de winnaar van dit tournament staat er ook al tussen bij jou zie ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb mijn lijstje hierboven nog wat aangevuld.
Dit is niet het psychopaten tournamentquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Oh en de winnaar van dit tournament staat er ook al tussen bij jou zie ik(Cartman uiteraard).
Briljante suggestiequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Nina Harper in Braceface.
Vorig jaar heb ik een tournament helemaal afgemaakt!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Oohhh dit is een zhenar-topic. Mja die sterven altijd een vroege dood.
Ik trek mijn nominatie terug.
Anthonyquote:
oew ja natuurlijk, chloe kan er ook aardig wat vanquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:23 schreef Gurkmeister het volgende:
Colonel Dekker - the A-team
Starscream - Transformers: Generation 1
Alexis - Dynasty
Chicken - Cow & Chicken
Eric Koning - Medisch Centrum West
Herr Flick - Allo Allo
Carla Tortelli - Cheers
Chloe - 24 (is alleen tegen Jack aardig)
Kelly Taylor - Beverly Hills 90210
Jufvrouw Ooievaar - Fabeltjeskrant
George Costanza - Seinfeld
Ik had haar ook overwogen... maar ik vind haar eigenlijk niet echt gemeen of vals... eerder sociaal inept.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:23 schreef Gurkmeister het volgende:
Chloe - 24 (is alleen tegen Jack aardig)
Ben je misschien in de war met de actrice Shannen Doherty? Brenda en Brandon vormden juist de braafste tweeling everquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:25 schreef JaneDoe het volgende:
brenda walsh (bh 90210)
ben je de 'i hate brenda-club' vergeten?!quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:48 schreef Zhenar het volgende:
Ben je misschien in de war met de actrice Shannen Doherty? Brenda en Brandon vormden juist de braafste tweeling ever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Niconigger op 11-07-2008 15:45:25 ]
Ik vond Jess ook wel een behoorlijk kwalletjequote:Op donderdag 10 juli 2008 11:01 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Chris ( Gilmore Girls ) Weet niet waarom, maar het is me toch een kwalletje
Ik zou dan eerder voor Jeffrey gaanquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hilary Banks uit The Fresh Prince of Bel Air
[ afbeelding ]
Sally Spectra. Wat een überbitch inderdaad. Goeie keus. (Mijn ma keek altijd B&B)quote:
Dat is grootste held ooit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Barney Stinson uit HIMYM
Maar wel een asshole. Samen met Ari Gold goeie kanshebber, vind ik persoonlijkquote:
Het is idd een held. Maar wel een asshole. Net als Ari Gold. Tenzij jij het echt normaal vind om vrouwen als een stuk vlees te behandelen en net te doen alsof je vrienden je niet interesseern.quote:
-offtopic: Wist je dat....... de actrice ook in Dances with Wolves speelt als de vrouw die door de Indianen is opgenomen in de stamquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:10 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Laura Roslin, Battlestar Galactica
Ai ai ai die kai winnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:46 schreef STING het volgende:
ff een bijdage uit de categorie Nerd series
Kai Winn - Star Trek Deep Space Nine
[ afbeelding ]
Mr. Morden - Babylon 5
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog maar wat nominaties, om het spannend te houden:
Tony Soprano - The Sopranos
Harmony - Buffy the Vampire Slayer / Angel
Lois Wilkerson - Malcolm in the Middle
Katrina Foster - Heartbreak High
Glory - Buffy the Vampire Slayer
Roger - American Dad
Atia of the Julii - Rome
Jan Levinson-Gould - The Office
PS: is The Hills niet een reality show? Zo ja, dan zijn die nominaties bij deze gediskwalificeerd![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Zhenar op 11-07-2008 16:43:07 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lonewolf2003 op 11-07-2008 18:11:28 ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:17 schreef Zhenar het volgende:
PS: is The Hills niet een reality show? Zo ja, dan zijn die nominaties bij deze gediskwalificeerd![]()
SPOILER: mijn steunbetuigingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UPDATE:SPOILER: mijn steunbetuigingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Steve op 11-07-2008 21:50:33 ]"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik steun (ik heb mijn nominaties natuurlijk weggehaald, maar er kan er nog wel eentje rondslingeren):Goed dat je het zegt. Heb mijn even aangepast.SPOILER: mijn steunbetuigingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik steun (ik heb mijn nominaties natuurlijk weggehaald, maar er kan er nog wel eentje rondslingeren):SPOILER: mijn steunbetuigingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gooi gewoon ook je eigen nominaties ertussen. Anders wordt het wel erg lastig uitzoeken of iemand per ongeluk een eigen nominatie heeft genoemd. Bovendien zijn sommige personages al meerdere malen genomineerd; als iedereen ze vervolgens bij de steunbetuigingen weglaat geeft dat een vertekend beeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Heb mijn even aangepast.
DUS...
Geef je steunbetuigingen in een spoiler, om ruimte te besparen. Neem daarin ook je eigen nominaties mee! Ik tel uiteindelijk alleen de steunbetuigingen voor het bepalen van de uiteindelijke lijst.
Nieuwe nominaties kunnen ook nog worden gegeven, maar ook die zullen een steunbetuiging (of meer) nodig hebben. Iedereen die al steun heeft betuigd kan nieuwe nominaties nog in hun steunbetuiging editen. Ik zal de nieuwe nominaties ook zo snel mogelijk in de OP gooien. Dit weekend ga ik tellen.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Zhenar op 11-07-2008 18:26:43 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Vraag steun in het OTH topicquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:28 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Kijkt er dan echt niemand One Tree Hill ? Dan Scott zou dit toernooi moeten winnen, men, hij is echt erg, dat Rachel Bilson word genomineerd ... die is een bitch in 2 afleveringen en bijvoorbeeld Dan Scott over de hele 5 seizoenen, maar helaas niemand kent hem.
Sorry.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Gooi gewoon ook je eigen nominaties ertussen. Anders wordt het wel erg lastig uitzoeken of iemand per ongeluk een eigen nominatie heeft genoemd. Bovendien zijn sommige personages al meerdere malen genomineerd; als iedereen ze vervolgens bij de steunbetuigingen weglaat geeft dat een vertekend beeld.
DUS...
Geef je steunbetuigingen in een spoiler, om ruimte te besparen. Neem daarin ook je eigen nominaties mee! Ik tel uiteindelijk alleen de steunbetuigingen voor het bepalen van de uiteindelijke lijst.
Nieuwe nominaties kunnen ook nog worden gegeven, maar ook die zullen een steunbetuiging (of meer) nodig hebben. Iedereen die al steun heeft betuigd kan nieuwe nominaties nog in hun steunbetuiging editen. Ik zal de nieuwe nominaties ook zo snel mogelijk in de OP gooien. Dit weekend ga ik tellen.![]()
Dit...quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer om sommigen al te moeten laten gaan.![]()
...is ook wel een indrukwekkende bitchfightquote:Valerie Malone - Beverly Hills 90210 vs Stewie Griffin - Family Guy vs Jordan Sullivan - Scrubs
Niet zeuren, maar stemmen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:27 schreef -Mo- het volgende:
Volgende keer verwacht ik een PM van je Zhenar, waarin je mij op de hoogte stelt van een nieuw topic.
Ik zie de "spannende duels" ook liever laterquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:30 schreef Liquidootje het volgende:
Lijst was niet zo random als je doet claimen he jongen.
Wat een eerlijkheid dan!quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie de "spannende duels" ook liever laterJe zou mij eerder van non-randomness moeten verdenken als er geen enkel moeilijk duel tussen zou zitten
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Zhenar, luie zak.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:09 schreef Liquidootje het volgende:
Dat is waar ja. Bij sommige wist ik gewoon niet wie het waren. Misschien was het leuk geweest als de TS van elk een youtube filmpje had geplaatst met het grofste fragmentje wat er gevonden kon worden.
Daarom moest je ook niet stemmen bij duels waar je iemand niet kent hè.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:45 schreef STING het volgende:
Eigenlijk winnen automatisch de bitches/assholes van de meest bekeken series, terwijl die wel eens relatief het minst bitch/asshole kunnen zijn
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:09 schreef Liquidootje het volgende:
Dat is waar ja. Bij sommige wist ik gewoon niet wie het waren. Misschien was het leuk geweest als de TS van elk een youtube filmpje had geplaatst met het grofste fragmentje wat er gevonden kon worden.
Ik heb erover nagedachtquote:
Er hebben nog niet zoveel mensen gestemd.quote:
Spuit elfquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:12 schreef Dizer het volgende:
Valerie!
Je moet voor de grootste biaaatch/asshole kiezen, niet je favo serie!quote:Op zondag 27 juli 2008 12:34 schreef Dizer het volgende:
Wilhelmina Slater - Ugly Betty vs Cigarette Smoking Man - The X Files
die was in mijn ogen de moeilijkste!!! Maar koos toch voor mijn favo show![]()
The X-Files
Dan had je ook voor Cigarette Smoing Man moeten gaan!!!quote:Op zondag 27 juli 2008 12:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet voor de grootste biaaatch/asshole kiezen, niet je favo serie!![]()
Maar als ze even "groot" zijn, snap ik dat de serie wel doorslag geeft![]()
Als ik een keuze moeilijk vind, kijk ik telkens welke van de personages het meest rekening houdt met het welzijn van anderen en die schrap ik dan
Ik doe dat random. Op een nogal omslachtige wijzequote:Op zondag 27 juli 2008 12:47 schreef Adelante het volgende:
Hoe wordt eigenlijk bepaald wie tegen wie strijd, is dat het lot of Zhenar's visie?
Nee, want de CSM denkt niet alleen maar aan zichzelf: hij heeft een Grotel Doel. Een asshole/bitch is meer iemand dat alleen maar aan zichzelf denkt. Zoals Wilhelmina Slater. Dus die match vond ik helemaal geen twijfelgevalquote:Op zondag 27 juli 2008 12:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan had je ook voor Cigarette Smoing Man moeten gaan!!!
Wat ik altijd doe en waarschijnlijk makkelijker is. Een kolom met alle (overgebleven) deelnemers maken. Daarnaast een kolom met de Random funtie. Die maakt random getallen. En dan daarop sorteren.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik doe dat random. Op een nogal omslachtige wijze![]()
In excel heb ik een lijst van alle nominaties. Daarnaast kopieer ik een lijst van willekeurige cellen uit een ander bestand. Dan schuif ik het venster opzij, zodat de lijsten niet meer zichtbaar zijn. Dan zet ik alle rijen in alfabetische volgorde van de willekeurige cellen. Op die manier heb ik zelf dus geen idee welke nominatie waar op de lijst terecht is gekomen. Dan verdeel ik in een nieuwe kolom de rijen willekeurig: twee keer a, twee keer b, enzovoorts. Zo krijg ik de koppels. Dan zet ik alles in volgorde van de aa,bb,cc, enz. en heb ik de lijst van deelnemers die met elkaar strijden.
Ja ik wachtquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:35 schreef Zhenar het volgende:
Schopje![]()
Morgen ga ik een nieuwe ronde openen.
Archie Bunkerquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef Penniewafel het volgende:
Mijn twee centjes: de beste assholes/bitches zijn vaak zo goed gespeeld dat je af en toe de TV uit het raam wil gooien vanwege hun hufterigheid. Ik denk dan aan:
Archie Bunker - All in the Family (de inspiratie voor Eric Cartman)
Karen - Will and Grace
David Brent - The Office
Ja even opletten, de genomineerden zijn al bekend. Je moet nu je keuzes uit ronde 2 kiezen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Archie Bunker![]()
GET THE HELL OUTA MY CHAIR
verder vind ik Ling van ally mc beal een ongelofelijke bitch, en ben ik fan van House
Verslagen door Jessica Wakefield van Sweet Valley Highquote:
Ik steun (ik heb mijn nominaties natuurlijk weggehaald, maar er kan er nog wel eentje rondslingeren):SPOILER: mijn steunbetuigingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UPDATE:SPOILER: mijn steunbetuigingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zhenar gaat er van 't weekend mee bezigquote:
quote:
Mja, beetje jammer dat ze nu tegen elkaar staan eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
OMG, als het zo door gaat, verliest Ari Gold het van Karen Walker. Hoe kan dat nou? Karen was geniaal, maar vrijwel niemand overtreft Ari toch?
Tot nu toe heeft Benjamin anders een meerderheid van stemmenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jahaa, door alle Karen Walker fans hier gaat natuurlijk mijn tweede favoriet (na Ari Gold) er ook uit.. Ik zie het alweer helemaal gebeuren
En zo hoort het!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft Benjamin anders een meerderheid van stemmen
Mja, ik stem in zo'n geval gewoon niet op betreffend paar als je een van de twee niet kent. Lijkt me het enige rationele om te doen. En dat is ook de gebruikelijke ongeschreven regel bij dit soort toernamenten. Helaas ontberen sommigen hier die ethiek.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Moet je persé iedereen kennen om hier mee te stemmen dan?
Dat verklaart in ieder geval waarom Alexis Clby er zo vroeg uitging
Het is natuurlijk onzin om hier te gaan huilen dat je favoriet geen stemmen krijgt, omdat iemand die niet kent.
Bekendheid speelt hier ook een rol, zo is het nu eenmaal
Hohoho, ik heb de eerste drie seizoenen wel gezien hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:27 schreef Marble het volgende:
Is het eigenlijk niet tamelijk onkies dat ongure types als shiNinG-staR en Svensational, die bij mijn weten niet eens Lost kijken, desondanks en masse en ongegeneerd Ben en Sawyer eruit stemmen? Lijkt me streng tegen de reglementen van onze overlord.
Ben zat al in seizoen 2 en 3, dus je valt een tikje door de mand nu lieverdquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hohoho, ik heb de eerste drie seizoenen wel gezien hoor. Hoewel ik Ben niet ken
.
Niet, want het is al een hele tijd geleden dat ik het heb gezien en heb geen idee meer wie Ben is, als ik hem zie herken ik hem vast wel. Maar halloooo, Karen Walker wint toch van iedereen dus al had jij tegenover haar gestaan, dan had ik nog voor Karen gekozen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Ben zat al in seizoen 2 en 3, dus je valt een tikje door de mand nu lieverd.
Ga nu in je emoties geen dingen roepen die je niet meent en waar je al spijt van hebt als ze uit je toetsenbord vloeien, want we weten hier allemaal wel wie de geheimzinnige gemaskerde voorzitster van de officiële Marble-fanclub is. J'accuse!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar halloooo, Karen Walker wint toch van iedereen dus al had jij tegenover haar gestaan, dan had ik nog voor Karen gekozen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Ga nu in je emoties geen dingen roepen die je niet meent en waar je al spijt van hebt als ze uit je toetsenbord vloeien, want we weten hier allemaal wel wie de geheimzinnige gemaskerde voorzitster van de officiële Marble-fanclub is. J'accuse!
Het loopt allemaal in het honderd sinds ik het tournament niet meer run.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:27 schreef Marble het volgende:
Is het eigenlijk niet tamelijk onkies dat ongure types als shiNinG-staR en Svensational, die bij mijn weten niet eens Lost kijken, desondanks en masse en ongegeneerd Ben en Sawyer eruit stemmen? Lijkt me streng tegen de reglementen van onze overlord.
Hoezo, "ongeschreven"?!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Mja, ik stem in zo'n geval gewoon niet op betreffend paar als je een van de twee niet kent. Lijkt me het enige rationele om te doen. En dat is ook de gebruikelijke ongeschreven regel bij dit soort toernamenten.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef Zhenar het volgende:
Hoe moet je stemmen?
[..]
Als je één of meer van de personages uit een duel niet kent, stem daar dan niet op, want je bent in dat geval niet in staat een goede afweging te maken.![]()
8-7.quote:Op zondag 30 november 2008 17:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jeej, Ben is door
Scheelde volgens mij weinig.
Heb jij even geluk dat dit tournament daar niet om draaitquote:
Ja mijn computer liep vast.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Op zich is het vrij obvious, maar misschien moet je toch nog even de finale officieel aankondigen, atb?
Je bent gewoon een vieze gore Zhenarquote:Op woensdag 17 december 2008 19:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja mijn computer liep vast.
HOW DARE YOU!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vieze gore Zhenar
Kunnen we Shiny niet gewoon uitroepen tot welverdiende winnares van dit tournament? Ze doet er erg haar best voor!quote:
Beste tournamentwinnares ooitquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
(...) maar omdat de mensen die ik veracht daar ook voor zijn.. ben ik geneigd om voor de andere te kiezen. (...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |