Wat een eerlijkheid dan!quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie de "spannende duels" ook liever laterJe zou mij eerder van non-randomness moeten verdenken als er geen enkel moeilijk duel tussen zou zitten
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Zhenar, luie zak.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:09 schreef Liquidootje het volgende:
Dat is waar ja. Bij sommige wist ik gewoon niet wie het waren. Misschien was het leuk geweest als de TS van elk een youtube filmpje had geplaatst met het grofste fragmentje wat er gevonden kon worden.
Daarom moest je ook niet stemmen bij duels waar je iemand niet kent hè.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:45 schreef STING het volgende:
Eigenlijk winnen automatisch de bitches/assholes van de meest bekeken series, terwijl die wel eens relatief het minst bitch/asshole kunnen zijn
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:09 schreef Liquidootje het volgende:
Dat is waar ja. Bij sommige wist ik gewoon niet wie het waren. Misschien was het leuk geweest als de TS van elk een youtube filmpje had geplaatst met het grofste fragmentje wat er gevonden kon worden.
Ik heb erover nagedachtquote:
Er hebben nog niet zoveel mensen gestemd.quote:
Spuit elfquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:12 schreef Dizer het volgende:
Valerie!
Je moet voor de grootste biaaatch/asshole kiezen, niet je favo serie!quote:Op zondag 27 juli 2008 12:34 schreef Dizer het volgende:
Wilhelmina Slater - Ugly Betty vs Cigarette Smoking Man - The X Files
die was in mijn ogen de moeilijkste!!! Maar koos toch voor mijn favo show![]()
The X-Files
Dan had je ook voor Cigarette Smoing Man moeten gaan!!!quote:Op zondag 27 juli 2008 12:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet voor de grootste biaaatch/asshole kiezen, niet je favo serie!![]()
Maar als ze even "groot" zijn, snap ik dat de serie wel doorslag geeft![]()
Als ik een keuze moeilijk vind, kijk ik telkens welke van de personages het meest rekening houdt met het welzijn van anderen en die schrap ik dan
Ik doe dat random. Op een nogal omslachtige wijzequote:Op zondag 27 juli 2008 12:47 schreef Adelante het volgende:
Hoe wordt eigenlijk bepaald wie tegen wie strijd, is dat het lot of Zhenar's visie?
Nee, want de CSM denkt niet alleen maar aan zichzelf: hij heeft een Grotel Doel. Een asshole/bitch is meer iemand dat alleen maar aan zichzelf denkt. Zoals Wilhelmina Slater. Dus die match vond ik helemaal geen twijfelgevalquote:Op zondag 27 juli 2008 12:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan had je ook voor Cigarette Smoing Man moeten gaan!!!
Wat ik altijd doe en waarschijnlijk makkelijker is. Een kolom met alle (overgebleven) deelnemers maken. Daarnaast een kolom met de Random funtie. Die maakt random getallen. En dan daarop sorteren.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik doe dat random. Op een nogal omslachtige wijze![]()
In excel heb ik een lijst van alle nominaties. Daarnaast kopieer ik een lijst van willekeurige cellen uit een ander bestand. Dan schuif ik het venster opzij, zodat de lijsten niet meer zichtbaar zijn. Dan zet ik alle rijen in alfabetische volgorde van de willekeurige cellen. Op die manier heb ik zelf dus geen idee welke nominatie waar op de lijst terecht is gekomen. Dan verdeel ik in een nieuwe kolom de rijen willekeurig: twee keer a, twee keer b, enzovoorts. Zo krijg ik de koppels. Dan zet ik alles in volgorde van de aa,bb,cc, enz. en heb ik de lijst van deelnemers die met elkaar strijden.
Ja ik wachtquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:35 schreef Zhenar het volgende:
Schopje![]()
Morgen ga ik een nieuwe ronde openen.
Archie Bunkerquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef Penniewafel het volgende:
Mijn twee centjes: de beste assholes/bitches zijn vaak zo goed gespeeld dat je af en toe de TV uit het raam wil gooien vanwege hun hufterigheid. Ik denk dan aan:
Archie Bunker - All in the Family (de inspiratie voor Eric Cartman)
Karen - Will and Grace
David Brent - The Office
Ja even opletten, de genomineerden zijn al bekend. Je moet nu je keuzes uit ronde 2 kiezen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Archie Bunker![]()
GET THE HELL OUTA MY CHAIR
verder vind ik Ling van ally mc beal een ongelofelijke bitch, en ben ik fan van House
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |