Maar wel een asshole. Samen met Ari Gold goeie kanshebber, vind ik persoonlijkquote:
Het is idd een held. Maar wel een asshole. Net als Ari Gold. Tenzij jij het echt normaal vind om vrouwen als een stuk vlees te behandelen en net te doen alsof je vrienden je niet interesseern.quote:
-offtopic: Wist je dat....... de actrice ook in Dances with Wolves speelt als de vrouw die door de Indianen is opgenomen in de stamquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:10 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Laura Roslin, Battlestar Galactica
Ai ai ai die kai winnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:46 schreef STING het volgende:
ff een bijdage uit de categorie Nerd series
Kai Winn - Star Trek Deep Space Nine
[ afbeelding ]
Mr. Morden - Babylon 5
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog maar wat nominaties, om het spannend te houden:
Tony Soprano - The Sopranos
Harmony - Buffy the Vampire Slayer / Angel
Lois Wilkerson - Malcolm in the Middle
Katrina Foster - Heartbreak High
Glory - Buffy the Vampire Slayer
Roger - American Dad
Atia of the Julii - Rome
Jan Levinson-Gould - The Office
PS: is The Hills niet een reality show? Zo ja, dan zijn die nominaties bij deze gediskwalificeerd![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Zhenar op 11-07-2008 16:43:07 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lonewolf2003 op 11-07-2008 18:11:28 ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:17 schreef Zhenar het volgende:
PS: is The Hills niet een reality show? Zo ja, dan zijn die nominaties bij deze gediskwalificeerd![]()
SPOILER: mijn steunbetuigingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UPDATE:SPOILER: mijn steunbetuigingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Steve op 11-07-2008 21:50:33 ]"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik steun (ik heb mijn nominaties natuurlijk weggehaald, maar er kan er nog wel eentje rondslingeren):Goed dat je het zegt. Heb mijn even aangepast.SPOILER: mijn steunbetuigingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik steun (ik heb mijn nominaties natuurlijk weggehaald, maar er kan er nog wel eentje rondslingeren):SPOILER: mijn steunbetuigingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gooi gewoon ook je eigen nominaties ertussen. Anders wordt het wel erg lastig uitzoeken of iemand per ongeluk een eigen nominatie heeft genoemd. Bovendien zijn sommige personages al meerdere malen genomineerd; als iedereen ze vervolgens bij de steunbetuigingen weglaat geeft dat een vertekend beeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Heb mijn even aangepast.
DUS...
Geef je steunbetuigingen in een spoiler, om ruimte te besparen. Neem daarin ook je eigen nominaties mee! Ik tel uiteindelijk alleen de steunbetuigingen voor het bepalen van de uiteindelijke lijst.
Nieuwe nominaties kunnen ook nog worden gegeven, maar ook die zullen een steunbetuiging (of meer) nodig hebben. Iedereen die al steun heeft betuigd kan nieuwe nominaties nog in hun steunbetuiging editen. Ik zal de nieuwe nominaties ook zo snel mogelijk in de OP gooien. Dit weekend ga ik tellen.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Zhenar op 11-07-2008 18:26:43 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Vraag steun in het OTH topicquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:28 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Kijkt er dan echt niemand One Tree Hill ? Dan Scott zou dit toernooi moeten winnen, men, hij is echt erg, dat Rachel Bilson word genomineerd ... die is een bitch in 2 afleveringen en bijvoorbeeld Dan Scott over de hele 5 seizoenen, maar helaas niemand kent hem.
Sorry.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Gooi gewoon ook je eigen nominaties ertussen. Anders wordt het wel erg lastig uitzoeken of iemand per ongeluk een eigen nominatie heeft genoemd. Bovendien zijn sommige personages al meerdere malen genomineerd; als iedereen ze vervolgens bij de steunbetuigingen weglaat geeft dat een vertekend beeld.
DUS...
Geef je steunbetuigingen in een spoiler, om ruimte te besparen. Neem daarin ook je eigen nominaties mee! Ik tel uiteindelijk alleen de steunbetuigingen voor het bepalen van de uiteindelijke lijst.
Nieuwe nominaties kunnen ook nog worden gegeven, maar ook die zullen een steunbetuiging (of meer) nodig hebben. Iedereen die al steun heeft betuigd kan nieuwe nominaties nog in hun steunbetuiging editen. Ik zal de nieuwe nominaties ook zo snel mogelijk in de OP gooien. Dit weekend ga ik tellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |