Gaat niet helemaal de goede kant op dan neequote:Op maandag 21 juli 2008 08:38 schreef Levitation het volgende:Vanmorgen 92.9 op de weegschaal... in mei woog ik nog 87.5.
Ben de controle een beetje kwijt. Over 1,5 week op vakantie en al mijn broeken zitten te strak.Ik weiger nieuw kleren te kopen, moet ik in Mexico gewoon maar afvallen. Basta.
Kleding kopen op vakantie is rampzalig. De meeste wereldbewoners zijn nu eenmaal kleiner dan een stevige "hollandse" meid.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal de goede kant op dan nee
Je kan natuurlijk eventueel ook in Mexico nieuwe kleren kopen, zal vast een stuk goedkoper zijn dan hier
Wie kan mij eens op mijn ******* geven, dat ik mijn plan van aanpak afmaak ipv fokken
Probleem is dat de vrouwen daar 10/15cm korter zijn dan ik.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:14 schreef marcb1974 het volgende:
In Mexico moet dat zeker lukken, zo dicht bij Amerika
Azie is idd wat anders, heb in Thailand oko lang moeten zoeken naar een beetje normale en passende kleding. En daar pas ik nu al niets meer van
Hardlopen is goed
Ik denk dat ik ook de 5km ga lopen, net als dit jaar. Maar heel misschien kan ik 't nog wel opbouwen naar 10... al heb ik daar een ietsje een hard hoofd in.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:26 schreef Jojogirl het volgende:
Ik wil in maart ook de CPC gaan lopen. De 5 km, want veel verder haal ik dan nog niet denk ik.
Denk inderdaad dat omelet (met groenten, zonder kaas) een betere keus was geweest dan stokbrood. Er zit veel meer nuttigs in een goed gevuld omelet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:01 schreef Miss_S het volgende:
Stokbrood? Ik hou er van maar betwijfel of er minder kcal enzo in zit dan een omelet hoor......
Ach, al doende leert men.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:51 schreef jhvhprotocol het volgende:
Echt waar? Omg kut.Ik dacht helemaal zelfbewust 'het is maar brood' ofzo.
met slechte mensen gaat het altijd goedquote:
uhm, niet om het een of ander, maar je stokbrood met een wijntje was elke keer een bewuste keuze?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:58 schreef Miss_S het volgende:
Na zo'n 5 jaar met eten bezig te zijn geweest krijg je wel een beetje feelingals ik nu iets ongezonds eet is het een bewuste keuze
Nu heb ik wel zin in omelet hierdoor.......
Dat kan toch best? Je kan toch ook bewust 1 keer per week iets ongezonds pakken waar je heel erg van geniet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
uhm, niet om het een of ander, maar je stokbrood met een wijntje was elke keer een bewuste keuze?
Preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan toch best? Je kan toch ook bewust 1 keer per week iets ongezonds pakken waar je heel erg van geniet?
retorische vraag zekerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies
of denk je dat ik zo dom ben dat ik het idee heb dat het hetzelfde is als de avonden dat ik worteltjes zit te eten
Maar waarom dacht je dat het geen bewuste keuze was? ik ben echt helemaal niet het type voor emo eten, kan het me ook moeilijk voorstellen hoe dat bij anderen moet voelen/werkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:29 schreef Troel het volgende:
[..]
retorische vraag zeker
alhoewel rauwe worteltjes me vaak beter smaken dan een stokbroodje
oh FFSquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
Stokbrood met kaas is goddelijk![]()
Vers knapperend wit dun baguettetje met uitgelopen boerencamembert die nèt over de datum is![]()
Moet dat nou?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
Stokbrood met kaas is goddelijk![]()
Vers knapperend wit dun baguettetje met uitgelopen boerencamembert die nèt over de datum is![]()
bb heeft het gehaald voor mequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet dat nou?Ik ben braaf met een bouillonnetje mijn honger aan het verdrijven tot man thuis is, begin jij over lekkere dingen die ik zo kan maken, omdat ik 't in mijn koelkast heb liggen.
![]()
![]()
Jummie.quote:
Ja. En sinds een maand ziet mijn buik er ineens uit of ik een kind heb gebaard. Echt van de een op de andere dagquote:
Striae gaat nooit meer wegquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:53 schreef YPPY het volgende:
Er is vast iets wel goed? Toch? Is je buik zo van het aankomen of kan er iets anders zijn? Als het er ineens kwam, dan is het met een beetje afvallen misschien ook zo weer weg? Maar ja, dan moet je wel in de goede 'spirit' zitten, anders lukt dat ook niet. Kun je vandaag lekker naar buiten?
Oh, ik heb zin in genoeg, alleen zijn die dingen allemaal dikmakend en niet bijster gezondquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:01 schreef YPPY het volgende:
Bij mij wordt het wel minder. Alleen heb ik nog steeds een zwangerschap-restant-flubber-buik. Terwijl mijn buik vroeger plat was. Hoe zwaar ik ook was.
Helemaal nergens? Is niet goed.Hoe motiveer je jezelf dan om toch iets te doen? De kleine dingen zijn ook al goed als het zo slecht gaat.
Wel érgens!quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Striae gaat nooit meer weg
En die spirit grijpen is idd al maanden het grote probleem. Heb gewoon nergens zin in
*nog een pens meldt*quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, ik heb zin in genoeg, alleen zijn die dingen allemaal dikmakend en niet bijster gezond
Mijn buik is overigens al mijn hele leven een struikelblok, ik heb altijd een pens, erg frustrerend, had liever dat het in m'n ass zat ofzo
Ik denk niet dat ik dronken word toegelatenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wel érgens!Samen zwemmen is tof.
![]()
Gisteren was het über saai, maar ik heb wel netjes 1km gezwommen.![]()
Kun jij eventueel morgen wat later op de avond zwemmen? Nog even onder voorbehoud, maar ik denk wel dat ik dan (ook) kan.
oja, jij hebt morgen allemaal feestjes.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dronken word toegelaten
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
http://hartenziel.nl/thema/leef__eet_gezond/
Kun je testjes doen.En een (gratis) coachingstraject.
quote:Competentie:
U hebt typische leiderschapskwaliteiten; u weet hoe u zaken moet aanpakken, hebt overzicht, en u weet anderen tot betere prestaties te brengen. In gezelschap bent u meestal degene die het voortouw neemt, maar ook anderen helpt bij het ontdekken van hun eigen talenten.
Als ik maat kon houden woog ik geen 92kg.quote:Natuurlijk is lekker eten en drinken fijn op zijn tijd, maar van u hoeft dat niet te vaak. U bent iemand die maat weet te houden. U kunt heel goed genieten van het leven, maar er zijn belangrijkere dingen dan genot. U kijkt eerst de kat uit de boom.
Nee, in jouw geval verbaast dat me ook weinigquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:29 schreef Troel het volgende:
Mijn vader noemde mij vroeger altijd Michelinvrouwtje. Ook ik heb geen nieuwe strepen ontwikkeld tijdens de zwangerschap
Das ook onaardigquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:29 schreef Troel het volgende:
Mijn vader noemde mij vroeger altijd Michelinvrouwtje. Ook ik heb geen nieuwe strepen ontwikkeld tijdens de zwangerschap
Is dat een normale bijwerking?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als ik me niet zo suf zou voelen zou ik mijn weegschaal uit het raam gooien. Sinds ik die pillen gebruik ben ik alleen maar zwaarder geworden
. En ik eet minder en moet heel veel plassen. Sterker nog ik walg van eten op dit moment
Auw!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat een normale bijwerking?
Ben ik net zo blij dat ik me niet blesseer met sporten, stoot ik mijn knie héél hard tegen een bijzettafeltje met scherpe randen
Nu is het blauw
Crisis, dan ben ik m'n lunch nog aan het verterenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:12 schreef Miss_S het volgende:
Het moet niet gekker worden, vandaag om half 5 al avondeten
Nou ik had mijn lunch dus overgeslagenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Crisis, dan ben ik m'n lunch nog aan het verteren
Auwquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat een normale bijwerking?
Ben ik net zo blij dat ik me niet blesseer met sporten, stoot ik mijn knie héél hard tegen een bijzettafeltje met scherpe randen
Nu is het blauw
huh? Ze is in november jarig?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
Freecell heeft d'r verjaardag wel goed verborgen gehouden hea
Gefeliciteerd meid
Eh. Shit, dan klopt d'r oude fok-profiel nietquote:
Je beter voelen is ook belangrijk, fijn dat ze zo snel lijken te werken! Ik hoop dat het afvallen vanzelf op gang komt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het duffe en het plassen wel het niet afvallen niet geloof ik. Het was ook maar een proef of het ermee zou lukken ik lijkt me in mijn hoofd wel beter te voelen. Het afvallen kan ngo komen natuurlijk ik slik ze nog maar 4 dagen.
11 mei dus?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:29 schreef freecell het volgende:
Ik wilde net zeggen: volgens mij staat mijn verjaardag goed in mijn profiel
Maar Troel; November?Dan heb ik altijd mijn halve verjaardag en na 12 en een half heb ik die niet meer gevierd
Isa is hier trouwens wel gezellig op mijn feestje nu
Ja kloptquote:
Don't we all?quote:Op donderdag 24 juli 2008 04:32 schreef jhvhprotocol het volgende:
En ja, ik ben zo'n type die zich na het kopen van heel veel dingen beter voelt.
Kan uitstekend, de ene dag houd je meer vocht vast dan de andere dag.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef jhvhprotocol het volgende:
Kan je in 1 dag een kilo afvallen?![]()
Gister bij het opstaan: 107.7.
Vandaag: 106.6.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef jhvhprotocol het volgende:
Kan je in 1 dag een kilo afvallen?![]()
Gister bij het opstaan: 107.7.
Vandaag: 106.6.
Rosbief is goed en bruin brood ook!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:35 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ach, het voelde iig goed omdat te zien.
Ik eet nu lekker een bruine boterham met rosbief. (Please zeg me niet dat dit óók slecht is XD).
Rosbief is slechtquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:35 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ach, het voelde iig goed omdat te zien.
Ik eet nu lekker een bruine boterham met rosbief. (Please zeg me niet dat dit óók slecht is XD).
Ik vraag me af hoe ik het ooit 9 maanden zonder filet americain ga doenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:18 schreef Jojogirl het volgende:
En voor zwangere vrouwen
Staat al op het boodschappenlijstje voor als ik bevallen ben, met filet americain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |