Ik denk niet dat ik dronken word toegelatenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wel érgens!Samen zwemmen is tof.

Gisteren was het über saai, maar ik heb wel netjes 1km gezwommen.
Kun jij eventueel morgen wat later op de avond zwemmen? Nog even onder voorbehoud, maar ik denk wel dat ik dan (ook) kan.

oja, jij hebt morgen allemaal feestjes.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dronken word toegelaten

. Sinds ik die pillen gebruik ben ik alleen maar zwaarder geworden
. Sinds ik die pillen gebruik ben ik alleen maar zwaarder geworden   .  En ik eet minder en moet heel veel plassen. Sterker nog ik walg van eten op dit moment
.  En ik eet minder en moet heel veel plassen. Sterker nog ik walg van eten op dit moment   

quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
http://hartenziel.nl/thema/leef__eet_gezond/
Kun je testjes doen.En een (gratis) coachingstraject.
 Die persoonlijkheidstest:
 Die persoonlijkheidstest:quote:Competentie:
U hebt typische leiderschapskwaliteiten; u weet hoe u zaken moet aanpakken, hebt overzicht, en u weet anderen tot betere prestaties te brengen. In gezelschap bent u meestal degene die het voortouw neemt, maar ook anderen helpt bij het ontdekken van hun eigen talenten.

Als ik maat kon houden woog ik geen 92kg.quote:Natuurlijk is lekker eten en drinken fijn op zijn tijd, maar van u hoeft dat niet te vaak. U bent iemand die maat weet te houden. U kunt heel goed genieten van het leven, maar er zijn belangrijkere dingen dan genot. U kijkt eerst de kat uit de boom.
 Volgens mij heb ik mezelf zojuist betrapt op het geven van "gewenste antwoorden".
  Volgens mij heb ik mezelf zojuist betrapt op het geven van "gewenste antwoorden".   

Nee, in jouw geval verbaast dat me ook weinigquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:29 schreef Troel het volgende:
Mijn vader noemde mij vroeger altijd Michelinvrouwtje. Ook ik heb geen nieuwe strepen ontwikkeld tijdens de zwangerschap

Das ook onaardigquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:29 schreef Troel het volgende:
Mijn vader noemde mij vroeger altijd Michelinvrouwtje. Ook ik heb geen nieuwe strepen ontwikkeld tijdens de zwangerschap

dus heb maar salade en een hamburger van de grill besteld
 dus heb maar salade en een hamburger van de grill besteld

Is dat een normale bijwerking?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als ik me niet zo suf zou voelen zou ik mijn weegschaal uit het raam gooien. Sinds ik die pillen gebruik ben ik alleen maar zwaarder geworden
. En ik eet minder en moet heel veel plassen. Sterker nog ik walg van eten op dit moment
 , stoot ik mijn knie héél hard tegen een bijzettafeltje met scherpe randen
 , stoot ik mijn knie héél hard tegen een bijzettafeltje met scherpe randen  Nu is het blauw
 Nu is het blauw  

Auw!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat een normale bijwerking?
Ben ik net zo blij dat ik me niet blesseer met sporten, stoot ik mijn knie héél hard tegen een bijzettafeltje met scherpe randen
Nu is het blauw
 Klinkt pijnlijk.
 Klinkt pijnlijk.

Crisis, dan ben ik m'n lunch nog aan het verterenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:12 schreef Miss_S het volgende:
Het moet niet gekker worden, vandaag om half 5 al avondeten

Nou ik had mijn lunch dus overgeslagenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Crisis, dan ben ik m'n lunch nog aan het verteren

Auwquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat een normale bijwerking?
Ben ik net zo blij dat ik me niet blesseer met sporten, stoot ik mijn knie héél hard tegen een bijzettafeltje met scherpe randen
Nu is het blauw

. Het afvallen kan ngo komen natuurlijk ik slik ze nog maar 4 dagen.
. Het afvallen kan ngo komen natuurlijk ik slik ze nog maar 4 dagen.

huh? Ze is in november jarig?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
Freecell heeft d'r verjaardag wel goed verborgen gehouden hea
Gefeliciteerd meid

Eh. Shit, dan klopt d'r oude fok-profiel nietquote:
 !!! http://fotoboek.fok.nl/marchien
 !!! http://fotoboek.fok.nl/marchien

Je beter voelen is ook belangrijk, fijn dat ze zo snel lijken te werken! Ik hoop dat het afvallen vanzelf op gang komt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het duffe en het plassen wel het niet afvallen niet geloof ik. Het was ook maar een proef of het ermee zou lukken ik lijkt me in mijn hoofd wel beter te voelen. Het afvallen kan ngo komen natuurlijk ik slik ze nog maar 4 dagen.

Dan heb ik altijd mijn halve verjaardag en na 12 en een half heb ik die niet meer gevierd
 Dan heb ik altijd mijn halve verjaardag en na 12 en een half heb ik die niet meer gevierd 

11 mei dus?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:29 schreef freecell het volgende:
Ik wilde net zeggen: volgens mij staat mijn verjaardag goed in mijn profiel
Maar Troel; November?Dan heb ik altijd mijn halve verjaardag en na 12 en een half heb ik die niet meer gevierd
Isa is hier trouwens wel gezellig op mijn feestje nu

Ja kloptquote:
 Maar ik heb dat bij haar ooit een keer verkeerd in mijn outlook gezet en nu is ze bij mij altijd op 5 november jarig
 Maar ik heb dat bij haar ooit een keer verkeerd in mijn outlook gezet en nu is ze bij mij altijd op 5 november jarig  Was toen de verjaardagen nog in Amerikaans gebeuren stonden hier op Fok!
 Was toen de verjaardagen nog in Amerikaans gebeuren stonden hier op Fok!  

Ben door een kort dipje gegaan wat betreft afvallen, niet dat het slecht ging, ik voelde me gewoon niet gelukkig ofzo. xD Maar dat is voorbij want ik ga morgen vooral leuke dingen doen, en wel het volgende:
 Ben door een kort dipje gegaan wat betreft afvallen, niet dat het slecht ging, ik voelde me gewoon niet gelukkig ofzo. xD Maar dat is voorbij want ik ga morgen vooral leuke dingen doen, en wel het volgende: 
  Dan voel ik me beter.
 Dan voel ik me beter.  (Face no. 2, hand therapy, summer rain, soft touch, scrub glove, hammam hot scrub, hammam body mud
 (Face no. 2, hand therapy, summer rain, soft touch, scrub glove, hammam hot scrub, hammam body mud   ).
 ).  

dus vandaag maar weer gezond verder doen
 dus vandaag maar weer gezond verder doen

Don't we all?quote:Op donderdag 24 juli 2008 04:32 schreef jhvhprotocol het volgende:
En ja, ik ben zo'n type die zich na het kopen van heel veel dingen beter voelt.

Kan uitstekend, de ene dag houd je meer vocht vast dan de andere dag.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef jhvhprotocol het volgende:
Kan je in 1 dag een kilo afvallen?
Gister bij het opstaan: 107.7.
Vandaag: 106.6.

quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef jhvhprotocol het volgende:
Kan je in 1 dag een kilo afvallen?
Gister bij het opstaan: 107.7.
Vandaag: 106.6.
 Kwestie van een keertje stevig naar de wc.
 Kwestie van een keertje stevig naar de wc.   
  Ik woog vanmorgen vanalles tussen 92.0 en 91.4. Weegschalen.
 Ik woog vanmorgen vanalles tussen 92.0 en 91.4. Weegschalen.   

Tot nu toe viel het wel mee, maar als ik nu naar m'n enkels kkijk... dan zijn ze nergens te bekennen. Veel drinken dus maar en straks bleekselderij kopen als ik boodschappen ga doen.
  Tot nu toe viel het wel mee, maar als ik nu naar m'n enkels kkijk... dan zijn ze nergens te bekennen. Veel drinken dus maar en straks bleekselderij kopen als ik boodschappen ga doen. 

Rosbief is goed en bruin brood ook!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:35 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ach, het voelde iig goed omdat te zien.
Ik eet nu lekker een bruine boterham met rosbief. (Please zeg me niet dat dit óók slecht is XD).
 Rosbief is ook érg lekker!
 Rosbief is ook érg lekker!   

Rosbief is slechtquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:35 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ach, het voelde iig goed omdat te zien.
Ik eet nu lekker een bruine boterham met rosbief. (Please zeg me niet dat dit óók slecht is XD).

Ik vraag me af hoe ik het ooit 9 maanden zonder filet americain ga doenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:18 schreef Jojogirl het volgende:
En voor zwangere vrouwen
Staat al op het boodschappenlijstje voor als ik bevallen ben, met filet americain

XD
  XD Maar hij zit lekker. En ik heb de Rituals winkel leeggekocht.
 Maar hij zit lekker. En ik heb de Rituals winkel leeggekocht.  En ik heb morgen een date. Omg, omg, omg².
 En ik heb morgen een date. Omg, omg, omg².

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |