abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59997895
De kunst van het loslaten van je ex #59

En hier weer verder..
Laatste post uit het laatste deel:
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:47 schreef stribe het volgende:

[..]

Ja kut is dat het om te weten als man zijnde.
Je weet gewoon dat je vriendin zich meteen weer kan laten nemen als ze wil.
Volgens mij had mijn ex na 3.5 jaar ook al na 'n week 'n ander de slet

edit: Mooie afsluiting van de topicreeks
Niet echt 'n fijne openingspost voor als het net uit is
Maar houd in je achterhoofd dat je over 'n tijdje ook zo erover denkt.

Sterkte iedereen!!!
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 15:52:24 #2
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_59997926
Leuke binnenkomer
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:52:46 #3
191841 ottoaanmnstokkos
Als je Calimero al zielig vond
pi_59997933
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:42 schreef Chev het volgende:
Wat een zwaar fokking klote gedachte!
Ik zou helemaal gaan freaken man... doe ik nu al, maar als ik daar achter kwam..
zoals ik het nu voor me zie zoals het is gegaan:
ik maak het uit
- ze jankt, schreeuwt, roept, krijst.. ze wilt me terug, of een weekje rust als ik dat wil.. maar ze wil tme niet kwijt, ze houd van me
- ik jank, zeg dat het niet gaat en dat het beter is zo
- zij jankt harder, is leeg, verdriet

Thuis gekomen lig je te janken.. vraag je je zelf waarom je haar zoveel pijn hebt gedaan, je wilde het niet...

Dan, 1 dag later, sta je in de kroeg... met moeite ben je opgetrommeld door vrienden om mee te gaan.. en daar staat ze, met een kerel lekker close. ze glimlacht naar je, schijnheilig, en flirt door. je ziet ze zoenen. dag erop hoor je van iedereen dat ze met een andere kerel mee naar huis was gegaan

je leven lijkt plots niets meer waard.. zoveel pijn dat zoiets kan doen.. je wilt niet verder leven... je denkt erover na, je denkt terug aan haar en je beseft dat ze dat tegen jou had gezegd: 'ik wil niet meer verder.. ik wil slapen en nooit meer wakker worden..'

het stripje met slaappillen ligt naast je bed, met een glas water er naast.. wel trusten..
pi_59998100
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:52 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:

[..]

-knip-

Dan, 1 dag later, sta je in de kroeg... met moeite ben je opgetrommeld door vrienden om mee te gaan.. en daar staat ze, met een kerel lekker close. ze glimlacht naar je, schijnheilig, en flirt door. je ziet ze zoenen. dag erop hoor je van iedereen dat ze met een andere kerel mee naar huis was gegaan

-knip-
Ah wtf man, dan zou ik ook helemaal gek worden.
Nou we hebben 'n aantal lekkere binnenkomers.
Misschien moet dit dan maar 'n reeks worden voor mensen die al in 'n ver gevorderd verwerkingsstadium zitten ;')
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:03:33 #5
191841 ottoaanmnstokkos
pi_59998245
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:58 schreef stribe het volgende:

[..]

Ah wtf man, dan zou ik ook helemaal gek worden.
Nou we hebben 'n aantal lekkere binnenkomers.
Misschien moet dit dan maar 'n reeks worden voor mensen die al in 'n ver gevorderd verwerkingsstadium zitten ;')
ach.. je moet het altijd zo positief mogelijk proberen te zien.. in ieder geval heeft ze me duidelijk gemaakt dat de wereld hard is en er nog ergere, gewetenlozere mensen bestaan dan bijv. Hitler, Saddam en Bush..

enige nadeel is is dat ik denk dat ik voor altijd van haar zal blijven houden, omdat ze haar zelf niet kan beschermen durf ik haar niet los te laten. ik heb geen contact met haar, dat niet.. maar in mijn gedachten is ze er nog.. ook wat er met haar gebeurd, ik weet het.. ik kijk toe..
pi_59998289
Even een snelle TVp. Drie weken zonder contact... het is af en toe moeilijk, maar iedere week is het wel makkelijker.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59998470
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:

[..]

ach.. je moet het altijd zo positief mogelijk proberen te zien.. in ieder geval heeft ze me duidelijk gemaakt dat de wereld hard is en er nog ergere, gewetenlozere mensen bestaan dan bijv. Hitler, Saddam en Bush..

enige nadeel is is dat ik denk dat ik voor altijd van haar zal blijven houden, omdat ze haar zelf niet kan beschermen durf ik haar niet los te laten. ik heb geen contact met haar, dat niet.. maar in mijn gedachten is ze er nog.. ook wat er met haar gebeurd, ik weet het.. ik kijk toe..
Hoe lang hadden jullie iets?
En wanneer is dit alles gebeurd?

Met mij en mijn ex is nu ongeveer 2.5 jaar over.
Zat toen ook helemaal aan de grond, deed echt pijn.
Dacht dat ik nooit meer iemand zou vinden waarmee ik samen zou kunnen zijn.

In die maand daarna met wat andere meiden gezoend, naar grote feesten geweest, mijn studie afgerond, heb in half jaar in Shanghai gewerkt en ben inmiddels alweer 2 jaar samen met mijn nieuwe vriendin. En vorige week hebben we ons eerste huisje gekocht .

En mijn ex... die huurt nu ergens op 'n bovenverdieping van een woning met nog steeds dezelfde gast .
Hoorde via via dat haar ouders iig niet blij waren met die nieuwe vriend, en dat ze nooit meer iets beters zou kunnen krijgen dan mij .

[ Bericht 0% gewijzigd door stribe op 09-07-2008 16:16:33 ]
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:18:05 #8
191841 ottoaanmnstokkos
pi_59998689
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:11 schreef stribe het volgende:

[..]

Hoe lang hadden jullie iets?
En wanneer is dit alles gebeurd?

Met mij en mijn ex is nu ongeveer 2.5 jaar over.
Zat toen ook helemaal aan de grond, deed echt pijn.
Dacht dat ik nooit meer iemand zou vinden waarmee ik samen zou kunnen zijn.

In die maand daarna met wat andere meiden gezoend, naar grote feesten geweest, mijn studie afgerond, heb in half jaar in Shanghai gewerkt en ben inmiddels alweer 2 jaar samen met mijn nieuwe vriendin. En vorige week hebben we 'n huisje gekocht .

En mijn ex... die woont nu ergens op 'n bovenverdieping met nog steeds dezelfde gast hoorde via via dat haar ouders iig niet blij waren met die nieuwe vriend .
zo zie ik de toekomst ook.. maar omdat ik nog om haar geef hoop ik juist niet dat ze dan nog ergens in een achterstandswijk woont met een of andere foute vent.. maar dat zal wel gebeuren.

het is nu 2 weken uit. Ze geeft geen snars meer om me, terwijl ze zichzelf leuk de afgrond in werkt.. er is een topic over, ze was psychisch niet helemaal lekker.
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:22:04 #9
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59998835
Nog een uurtje en dan ga ik met haar praten.... heb goede hoop dat het goedkomt maar ik moet daar eigenlijk niet vanuit gaan want als het niet doorgaat dan komt de klap nog harder aan
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:32:25 #10
191841 ottoaanmnstokkos
pi_59999116
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog een uurtje en dan ga ik met haar praten.... heb goede hoop dat het goedkomt maar ik moet daar eigenlijk niet vanuit gaan want als het niet doorgaat dan komt de klap nog harder aan
zolang je de problemen maar kan wegpraten, als dat niet gebeurd heeft het inderdaad geen zin. of je past bij elkaar, of niet. ongeacht of je van elkaar houdt of niet.. maar ik begreep dat jullie het heel goed hadden en ze plots niet meer verliefd op je was ofzo toch?
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:37:41 #11
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59999255
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:32 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:

[..]

zolang je de problemen maar kan wegpraten, als dat niet gebeurd heeft het inderdaad geen zin. of je past bij elkaar, of niet. ongeacht of je van elkaar houdt of niet.. maar ik begreep dat jullie het heel goed hadden en ze plots niet meer verliefd op je was ofzo toch?
Klopt. Nooit ruzie gehad.... alleen ze maakte het ineens uit terwijl we 4 dagen daarvoor nog verliefd hand in hand en zoenend door de stad liepen Ik ga haar wel een paar zeer directe vragen stellen en als we een nieuwe start maken wil ik voorkomen dat ze na een maand dat verliefde gevoel weer kwijt is zeg maar...
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:42:45 #12
191841 ottoaanmnstokkos
pi_59999391
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Klopt. Nooit ruzie gehad.... alleen ze maakte het ineens uit terwijl we 4 dagen daarvoor nog verliefd hand in hand en zoenend door de stad liepen Ik ga haar wel een paar zeer directe vragen stellen en als we een nieuwe start maken wil ik voorkomen dat ze na een maand dat verliefde gevoel weer kwijt is zeg maar...
denk aan het a-b-d'tje
a = aandacht
b = belangstelling
d = delen

blijf bij je abd'tje, wees goed voor haar.. als het niet werkt, valt je niets te verwijten. dit hele akkefietje kan de relatie ook juist sterker maken. iedereen kan wel even in twijfels zitten, soms komt het niet door haar maar door de omgeving waarin ze zit. elkaar gunnen om fouten te maken hoort nu eenmaal bij een goede relatie, dus ik weet niet of je er het beste uit haalt door zeer direct te zijn
pi_59999458
Praat het wel goed uit hoor..
Zelf 7 weken geleden ook al e.e.a. uitgepraat, MAAK GEEN LIJSTJE MET VERBETERPUNTEN!
Je moet elkaar nemen zoals je ben, niet zoals een ander wil dat je ben, dat werkt niet blijkt al...
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:51:48 #14
191841 ottoaanmnstokkos
pi_59999649
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:45 schreef Chev het volgende:
Praat het wel goed uit hoor..
Zelf 7 weken geleden ook al e.e.a. uitgepraat, MAAK GEEN LIJSTJE MET VERBETERPUNTEN!
Je moet elkaar nemen zoals je ben, niet zoals een ander wil dat je ben, dat werkt niet blijkt al...
vertel, als je iets wilt veranderen, alleen de punten die je aan jezelf wilt veranderen. verwacht niet dat ze hetzelfde zou doen.. en wees reeel in je punten, al is het maar iets kleins. het gaat ook om het gebaar!
pi_59999734
M'n ex vraagt me of we contact kunnen houden... heel m'n hart schreeuwd om JA, maar weet niet of ik daar verstandig aan doe... ligt aan morgen avond denk ik als ik langs ben geweest *zucht*

Als 2 mensen al ruim 4 jaar van elkaar houden en de een is plotseling vorige week is ze verliefd op een ander, wat moet je dan?
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_59999842
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:51 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:

[..]

vertel, als je iets wilt veranderen, alleen de punten die je aan jezelf wilt veranderen. verwacht niet dat ze hetzelfde zou doen.. en wees reeel in je punten, al is het maar iets kleins. het gaat ook om het gebaar!
Precies

Een mens veranderd niet, jij niet, zij (of andersom) , in een relatie moet je elkaars keuzes respecteren, niet alles moet of kan veranderen, en daarbij moet je gelukkig kunnen zijn.

Verders kunnen alleen proberen met elkaar rekening te houden, en je best doen, en best kans dat sommige kleine dingen wel (goede) gewoontes worden

Maar ga niet iemand vragen om bijvoorbeeld opeens anders te zijn dan dat ze zijn.

Succes met je gesprek.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:52:51 #17
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60001080
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

succes man

enne..dat abdtje zal ik onthouden voor aanstaande zaterdag Niet dat het mijn doel is om haar terug te krijgen...maar proberen kan geen kwaad Ik denk echt dat ze kil en afstandelijk zal zijn tegenover me aanstaande zaterdag...misschien maar beter ook
pi_60001221
quote:

[..]

Bekend verhaal dit. Is me bijna altijd nog gebeurd. Ik denk dat het komt omdat vrouwen dit gewoon kunnen. Klaar. Een vrouw wordt, als ze er een beetje leuk uitziet, versierd en kan dan kiezen of ze met die kerel mee gaat of niet.

Ik heb inmiddels geleerd dat een one night stand absoluut niet helpt om over je ex te komen. Misschien dat die vrouwen die datzelfde proberen dat gewoon nog niet weten. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan ook echt meteen over je heen zijn.
pi_60001605
Pff nou dan ben ik godskolere blij dat ik een vrouw ben en mijn vent mij in de steek liet Echt, als hij binnenkort een ander heeft ga ik zelfmoord plegen. Ik meen het echt. Maar goed, zo'n typ is het niet en ondanks dat ik niks van hem hoor hoop ik dat hij het er net zo moeilijk mee heeft als ik en heeft hij tijd nodig. Morgen heb ik pas een week niks van hem gehoord dus ik gun hem nog een aantal weken. Maar oh ik vind het zo erg dat ik niet weet wat hij hele dagen uitspookt en ondanks dat ik weet dat het zo'n typ niet is zie ik al een ander wijf in zijn 2 persoonsbed liggen Ik wil dood
En improved 8-)
pi_60002104
Hier weer even een update van mijn kant.

afgelopen vrijdag ben ik weer naar mijn ex toegeweest ze had een feest en vroeg of ik ook wou komen nou ik ben gegaan. Zaterdag middag ben ik weer even bij haar langs geweest om dat haar moeder vroeg of ik mee wou bbq. Daarna zaterdag avond even lekker opstap geweest met vrienden en zondag ochtend belde ze weer of ik even wou langs komen... Nou ik ben er heen geweest en heb er ook geslapen. en we hebben elkaar nu al bijna elke dag gezien en het voelt zo goed en dat ervaart zij ook zo alleen ben ik bang om straks weer gekwest te gaan worden. Daarnaast gaat ze vrijdag 2 weken naar Tsjechië met haar familie dat wordt wel weer afzien. Ik heb haar wel gevraagd of ze er nu uit is wat ze wil en ze weet het al maar ik weet niet of ik de waarheid wel wil weten.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_60002257
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:48 schreef JoostPayne het volgende:
Ik heb haar wel gevraagd of ze er nu uit is wat ze wil en ze weet het al maar ik weet niet of ik de waarheid wel wil weten.
Ze weet het wel, maar zegt het niet??
pi_60002326
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:56 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ze weet het wel, maar zegt het niet??
ze wil het wel zeggen maar ik heb gezegd denk er eens goed over na ..... ik denk dat ik gewoon bang ben voor de waarheid
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
pi_60002464
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

ze wil het wel zeggen maar ik heb gezegd denk er eens goed over na ..... ik denk dat ik gewoon bang ben voor de waarheid
Volgens mij kun je het beter nu meteen weten. Om twee redenen:

1. Kun je eerder feest vieren (mocht ze er zeker van zijn deze keer)
2. Kun je eerder beginnen over alles heen te komen

Ik zie alleen maar voordelen
pi_60002782
Is die meet al geweest?
En improved 8-)
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:43:25 #25
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60003391
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:20 schreef agneria het volgende:
Is die meet al geweest?
ow shit ja! ik was bezig met een meet regelen

Ehh..aanstaande zaterdag kan ik niet meer...zullen we het die zaterdag erop doen anders? En dan in Amsterdam als het kan?
pi_60003441
quote:

[..]

zoals ik het nu voor me zie zoals het is gegaan:
ik maak het uit
- ze jankt, schreeuwt, roept, krijst.. ze wilt me terug, of een weekje rust als ik dat wil.. maar ze wil tme niet kwijt, ze houd van me
- ik jank, zeg dat het niet gaat en dat het beter is zo
- zij jankt harder, is leeg, verdriet

Thuis gekomen lig je te janken.. vraag je je zelf waarom je haar zoveel pijn hebt gedaan, je wilde het niet...

je leven lijkt plots niets meer waard.. zoveel pijn dat zoiets kan doen.. je wilt niet verder leven... je denkt erover na, je denkt terug aan haar en je beseft dat ze dat tegen jou had gezegd: 'ik wil niet meer verder.. ik wil slapen en nooit meer wakker worden..'

het stripje met slaappillen ligt naast je bed, met een glas water er naast.. wel trusten..
Ah, Otto. Dit verklaart een hoop .

Natuurlijk zwaar kut. En onbegrijpelijk ook. Maar je moet je misschien afvragen of het haar inderdaad niet om de aandacht o.i.d te doen was. Het is inderdaad niet helemaal normaal dat ze zich eerst aan je vastklampt, en vervolgens zó makkelijk weer met een ander aanpapt. Daar ben je volgens mij niets aan verloren.

Sterkte, man. Allemaal overigens. It sucks.
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:53:06 #27
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60003644
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

Lang voor de waarheid was ik ook. De dag dat mijn ex het kwam uit maken, voelde ik het al aankomen. Ik zat al te janken toen ze binnen kwam. Ik was bang voor de waarheid. Toen had ik nog hoop (de tijd dat ze onderweg was naar mij toe).

Weet je zeker dat je er goed aan doet om weer wat met haar te beginnen? Weet je zeker dat dat het beste is voor jullie?
pi_60003989
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:53 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Lang voor de waarheid was ik ook. De dag dat mijn ex het kwam uit maken, voelde ik het al aankomen. Ik zat al te janken toen ze binnen kwam. Ik was bang voor de waarheid. Toen had ik nog hoop (de tijd dat ze onderweg was naar mij toe).

Weet je zeker dat je er goed aan doet om weer wat met haar te beginnen? Weet je zeker dat dat het beste is voor jullie?
Goede vraag. En daar moet hij ook goed over nadenken, vind ik.
Ga niet terug simpelweg omdat je iemand heel erg mist. Je moet het echt zeker weten. Vergeet ook niet dat je nu in een soort van sombere roes verkeert. In die periode maken mensen vaak slechte beslissingen. Begrijpelijke beslissingen, maar vaak dom.
pi_60004089
Ja je gevoel schreeuwt dat je die leegte weer opgevuld wil hebben en er is niemand anders die dat kan.. Tja ik wil hem nog steeds terug, ook met mijn verstand maar er moeten zeker veel dingen veranderen. MAARJA WIL HIJ DAT OOK

Ohja, ik ga 2 weken op vakantie dus kan die meet eind juli niet?
En improved 8-)
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:16:54 #30
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60004165
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:13 schreef agneria het volgende:
Ja je gevoel schreeuwt dat je die leegte weer opgevuld wil hebben en er is niemand anders die dat kan.. Tja ik wil hem nog steeds terug, ook met mijn verstand maar er moeten zeker veel dingen veranderen. MAARJA WIL HIJ DAT OOK

Ohja, ik ga 2 weken op vakantie dus kan die meet eind juli niet?
eind juli...vind ik ook best hoor

Ik heb na een maand ook nog steeds dat er een leegte is hoor. Ik zie die ook het liefst zo snel mogelijk opgevuld Maar ik doe bewust rustig aan.
pi_60004263
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:13 schreef agneria het volgende:
Dus het was een wederzijdse breakup? Die zijn pijnlijk ja, maar ook daar kom je overheen. Ik heb mezelf voorgenomen, ondanks dat ik twijfelde, om sowieso minimaal 3 maanden geen contact meer met haar te hebben. Denk dat ik dan pas kan zien hoe erg ik haar mis of gewoon iemand mis.
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:16 schreef ThaBrain het volgende:

Ik heb na een maand ook nog steeds dat er een leegte is hoor. Ik zie die ook het liefst zo snel mogelijk opgevuld Maar ik doe bewust rustig aan.

Lijkt me verstandig. Doe ik ook.
pi_60004276
Ke nog meer animo dan? K moet de weken na de vakantie ook vullen, gat------->leegte----------->depressie enzo
En improved 8-)
pi_60004334
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:21 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dus het was een wederzijdse breakup? Die zijn pijnlijk ja, maar ook daar kom je overheen. Ik heb mezelf voorgenomen, ondanks dat ik twijfelde, om sowieso minimaal 3 maanden geen contact meer met haar te hebben. Denk dat ik dan pas kan zien hoe erg ik haar mis of gewoon iemand mis.
Nee helaas geen wederzijdse breakup.. Hoewel ik het misschien wel aan had kunnen zien komen. Dingen zaten al langer niet goed, ben ik het mee eens. Ik kan alleen niet zonder hem Aan de andere kant is zijn stilte nu wel goed want shit wat ik heb veel (teveel) kunnen nadenken en daarom nu clear zie dat en wat er anders moet. Met frisse moed over een tijdje weer eraan werken, maarja, als de ander het niet wil?? Toch kan ik me dat niet indenken na zoveel jaar het geen tweede kans te geven..
En improved 8-)
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:29:16 #34
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60004481
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:23 schreef agneria het volgende:

[..]

Nee helaas geen wederzijdse breakup.. Hoewel ik het misschien wel aan had kunnen zien komen. Dingen zaten al langer niet goed, ben ik het mee eens. Ik kan alleen niet zonder hem Aan de andere kant is zijn stilte nu wel goed want shit wat ik heb veel (teveel) kunnen nadenken en daarom nu clear zie dat en wat er anders moet. Met frisse moed over een tijdje weer eraan werken, maarja, als de ander het niet wil?? Toch kan ik me dat niet indenken na zoveel jaar het geen tweede kans te geven..
JE moet denk ik niet teveel aan het idee hangen van dat het goed komt. Je kan je er beter op richten dat het niet meer goed komt. Dan kan het altijd weer meevallen als het uiteindelijk toch wel goed komt Maar dan stel je jezelf er alvast op in dat het niet goed komt
pi_60004931
Ik weet het niet. Hoe langer ik niets hoor hoe meer ik het gevoel heb dat het nooit goedkomt. Maar aan de andere kant, geen nieuws is goed nieuws en wat is nou een week zonder elkaar? Niets, hoewel het voor mij de langste week allertijden is geweest
En improved 8-)
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:30:04 #36
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_60007358
En ik mag weer weg uit dit Topic, ik heb vanmiddag lang met m'n vriendin gepraat en uiteindelijk is eruit gekomen dat we een nieuwe start gaan maken Op een gegeven moment vroeg ik van "gaan we een nieuwe start maken?" Toen trok ze me naar haar toe en zoende me, dus toen was de boodschap wel duidelijk.

Sterkte aan de mensen bij wie het minder goed is afgelopen!
pi_60007447
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
En ik mag weer weg uit dit Topic, ik heb vanmiddag lang met m'n vriendin gepraat en uiteindelijk is eruit gekomen dat we een nieuwe start gaan maken Op een gegeven moment vroeg ik van "gaan we een nieuwe start maken?" Toen trok ze me naar haar toe en zoende me, dus toen was de boodschap wel duidelijk.

Gefeliciteerd kerel, moge de liefde wederkeren.

Ik hoef m'n ex niet meer.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:13:19 #38
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60008557
quote:

top voor je! Heel veel geluk en ik hoop dat je hier nooit meer hoeft terug te komen

Ik heb haar sinds zondag niet meer gesproken. En gelukkig heb ik het bizar druk op m'n werk, want anders zou ik gek worden geloof ik . Elke vrije minuut mis ik haar nog steeds. Zoveel dingen die ik met haar wil delen, met haar wil bespreken... maar dat gaat nu niet.
We gaan wel contact proberen te houden, maar het is toch anders dan voorheen... en daar baal ik van.
Voor we een relatie kregen, hadden we al maanden heel intensief contact. Letterlijk dagelijks uren aan een stuk chatten, bellen, smsen etc. Tijdens onze relatie werd dat natuurlijk nog een tandje erger... en nu... af en toe en nooit genoeg .

ik begrijp haar zo goed.... maar wil het zo graag anders.... . Ik hou gewoon van haar....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:17:25 #39
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60008677
quote:

succes man! Ik ben blij voor je!

Met mijn verstand weet ik dat het beter is om mijn ex niet terug te nemen. En waarschijnlijk zal het ook niet meer gebeuren aanstaande zaterdag. Ik heb de afgelopen 3-4 weken alleen nog zakelijk contact met haar gehad. Ze kan heel afstandelijk zijn. Ik denk dat ze dat zaterdag ook is...ik hoop alleen van niet stiekem
pi_60008683
Ik heb er echt lang over nagedacht over als alles weer goed zou komen of ik het dan ook echt wil en ik wil het ook echt ! en ik kan ook stoppen in dit topic want vanavond hebben we besloten om een nieuwe start te gaan maken voor alle andere mensen veel succes gewenst tijden deze periode en ThaBrain we houden contact
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:19:21 #41
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60008730
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:17 schreef JoostPayne het volgende:
Ik heb er echt lang over nagedacht over als alles weer goed zou komen of ik het dan ook echt wil en ik wil het ook echt ! en ik kan ook stoppen in dit topic want vanavond hebben we besloten om een nieuwe start te gaan maken voor alle andere mensen veel succes gewenst tijden deze periode en ThaBrain we houden contact
tu quoque ?

damn... je zou er bijna weer hoop van krijgen.. 2 op 1 avond

Ook voor jou: Heel veel geluk en succes..
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_60008754
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:19 schreef teamlead het volgende:

[..]

tu quoque ?

damn... je zou er bijna weer hoop van krijgen.. 2 op 1 avond

Ook voor jou: Heel veel geluk en succes..
dank je
pi_60008856
Pff, ik heb al gefaald. Ik heb met hem gepraat, terwijl ik hem eigenlijk op negeermode had. Wel vroeg hij meteen naar wat mijn hele planning was deze week, ik zo vaag mogelijk antwoorden, vraagt hij door tot hij het bijna exact weet.
pi_60008894
Whaha, ik heb net mail gehad, wij gaan morgen praten Maar ik verwacht niets.. Vind het wel fijn hem weer te zien, nooit geweten dat ik hem zo kon missen dat het pijn doet

Super JoostPayne en Morpheus2002
En improved 8-)
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:26:55 #45
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60008931
zeg.. met al dat praten enzo van jullie, zit ik hier straks in m'n uppie.. da's niet de bedoeling he?
pi_60008960
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef agneria het volgende:
Whaha, ik heb net mail gehad, wij gaan morgen praten Maar ik verwacht niets.. Vind het wel fijn hem weer te zien, nooit geweten dat ik hem zo kon missen dat het pijn doet

Super JoostPayne en Morpheus2002
dank je en succes morgen
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:43:09 #47
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60009313
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:26 schreef teamlead het volgende:
zeg.. met al dat praten enzo van jullie, zit ik hier straks in m'n uppie.. da's niet de bedoeling he?
Ach...ik denk dat ik je voorlopig nog wel gezelschap blijf houden hoor Ik zie het echt niet meer goed komen tussen mij en mijn ex...al hoop ik het diep van binnen natuurlijk wel
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:17 schreef JoostPayne het volgende:
goed om te horen man! En inderdaad...we houden contact Kom je nog wel naar de meet als die er nog komt?
pi_60010508
Even een toevoeging aan de topictitel;

Wat voor mij in het verleden heel goed heeft gewerkt is het volgende.
Huil! Jank zo veel en zo hard als je kunt als je het verdriet van een gebroken relatie voelt. Jank als een kleine baby en blijf alleen maar janken. Uiteindelijk komt net als de zon na de regen, de lach na de traan

Maar veeeeel praten en eerlijk zijn en uiteindelijk toch weer bij elkaar komen is altijd beter
pi_60011863
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:43 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Ach...ik denk dat ik je voorlopig nog wel gezelschap blijf houden hoor Ik zie het echt niet meer goed komen tussen mij en mijn ex...al hoop ik het diep van binnen natuurlijk wel
[..]

goed om te horen man! En inderdaad...we houden contact Kom je nog wel naar de meet als die er nog komt?
Ik ben er ook nog wel even hoor.

Heej die meeting, als dat kan dan wil ik ook wel komen. Alleen de 12de en de 5de kon ik niet.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_60012015
quote:

Gefeliciteerd!!
En verander als de donder ff je fobo
quote:
Relatie Net uit
pi_60012423
Gisteren nog 1 mailtje gehad van m'n ex (nu na 4 jaar net 1 1/2 week uit) ze was bezorgt om me.
Ik zei dat dat dat niks meer uitmaakte.

Zelfde avond voelde ik me helderder, beter.. ik ga vanavond naar haar toe, sms gestuurd dat ik nu weet wat ik tegen haar moet zeggen, en tot morgen.
Niks terug gekregen...

Ik realiseer me dat ik niet fout zat.
Het enige wat ik fout gedaan zou kunnen hebben is het niet voldoen aan haar verwachtingen, terwijl ik daar toch onwijs m'n best voor deed.

Ik hoop dat ik de kracht heb vanavond om sterk te blijven... als ik haar weer zie.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 10 juli 2008 @ 08:59:17 #52
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_60012551
Bedankt allemaal!! JoostPayne gefeliciteerd!!
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 07:57 schreef stribe het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!
En verander als de donder ff je fobo
[..]
Thanks en done
pi_60013212
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:43 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk probeer ik dan even langs te komen ben wel benieuwd wie al deze mensen zijn met wie ik de laatste tijd lief en leed heb gedeeld
pi_60015424
Berichtje terug van je ex: [text] Gr. [naam]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60015534
Is 'liefs' wel goed?? Pff zit in spanning Meeten lijkt me leuk maar dan tegen eind juli
En improved 8-)
pi_60015702
Gisteren was ik helder, rustig.. vandaag net na dat fokking smsje voel ik me weer down.

Ik weet niet wat goed is.. groetjes klinkt zo fokking bot
Maar 't is wel de realiteit ben ik bang. ze mot me niet meer
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60015830
Wat heerlijk dat het bij sommigen toch nog goed komt. Mijn relatie is echt teneinde, 100% zeker en het is ondraaglijk. Ik ben doodsbang een andere relatie aan te gaan, want dit gevoel kan ik mezelf nooit meer aandoen.
Maar tijd schijnt alle wonden te helen (jammer dat tijd vast staat) en ik heb vandaag een redelijke ochtend gehad. Merk dat ik naar beneden gesleurd word door hier te lezen dus ik ben weg.
Heel veel sterkte allemaal.

- Blijf niet hopen
- Stuur een mooie afsluitende email/brief
- Blijf je best doen dingen te zoeken waarvoor je door wil leven
- Huil, maar stop ook op een gegeven moment en ga naar buiten
- Verlies jezelf niet
pi_60015869
Liefs is prima, dat dekt de lading toch mooi?
pi_60015990
Liever breken dan langzaam scheuren?
Misschien is dat wel 't beste..

weer 'n sms: het is uit tussen ons
*krak* voor de 10e keer
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60017229
Voel me leeg vandaag en heel verdrietig
Hoe kan het toch dat ik hier zoveel verhalen/ervaringen lees met zoveel gevoel en verdriet.
Terwijl mijn ex wel gevoelloos lijkt...of het hem niks doet.. snik
pi_60017398
Dat heb ik ook XXXjes.. zelfbescherming denk ik.
Per email enzo kunnen mensen heel bot zijn, is makkelijker, of het komt zo over onbedoeld kan ook...

Ga niet uit van sms of msn als je iets wil weten doe dat dan aan de telefoof liever face-to-face.

Succes
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60017644
Die van mij lijkt ook zo ongevoelig als hell Maarja, dat ie wil praten bewijst hopelijk het tegendeel?
En improved 8-)
pi_60017757
We wonen nog steeds samen.. als vrienden tot hij wat anders heeft.
Alleen ik trek het denk ik gewoon niet meer om hem te zien..mij doet het pijn en hij doet of het hem niks doet.
Ik kan er nog niet over praten en hij verteld het tegen iedereen die het maar wilt weten lijkt het wel...
pi_60018289
Dat moet jij ook doen XXXjes als hij de beslissing heeft gemaakt kan jij er niks aan doen..

Gewoon de pijn doorsklikken af en toe 's lekker uithuilen en de dag weer oppakken.
Zelf voelde ik tot aan gisteren (1 week 4 dagen) ik me alsof ik stikte, brandend in m'n borstkas (nog steeds) en op 't randje van overspannen (nu ook nog aardig gespannen) en ongelovelijk down en sjagerijnig.

Van elkaar houden ookal is het uit.. aan mijn kant in iedergeval wel mijn vriendin heeft het ook uitemaakt dus.. Goed komen zal het niet (snel) meer, maar als je wat terug leest iedereen heeft stilletjes hoop.. die vaak in 1000 stukken geslagen word bij het opnieuw proberen.

Laat hem niet je kapot maken.. in het begin nemen je emoties het over, maar na 'n week of 2 kan het beter gaan.
Het helpt natuurlijk niet dat jullie nog samenwonen.

Sterkte hè
edit: laatste maar ff weggehaald... was onbewust.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 10 juli 2008 @ 13:43:47 #65
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60018479
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:57 schreef XXXX-jes het volgende:
Hoe kan het toch dat ik hier zoveel verhalen/ervaringen lees met zoveel gevoel en verdriet.
in die situatie zit ik al sinds een maand...het wordt wel steeds draaglijker

Ik heb net een mail gehad van mijn ex. Ze is heel druk met van alles en nogwat op het moment. Ze heeft nieuwe mensen leren kennen. Als ik aanstaande zaterdag langs ga om spullen te halen zijn er twee vrienden van haar daar ...Dat had ik liever niet gehad.
Verder zegt ze dat ze om de dag thuis is. (waar is ze dan steeds als ze niet thuis is??? zou het een ander zijn )

Ik heb teruggemaild dat ze zich niet hoeft te verantwoorden tegenover mij Het is haar leven en zij ziet maar wat ze daarmee doet . In haar mail stond wel de hoop dat ik niet erg vond dat ze er waren. Ik heb het vermoeden dat het een soort van zelfbescherming is van haar kant...maar ik kan het ook mis hebben.

Ik had haar nog wat willen zeggen, maar ik weet niet of ik er een goed moment voor vind aanstaande zaterdag. En dan kan ze wel willen dat ik het mail, maar ik vind dat ik het alleen face to face kan zeggen, want anders komt het niet goed genoeg over. Wat ik tegen haar wil zeggen is dat ik open sta voor vriendschap. Ik ben niet zo'n makkelijke wat vriendschappen betreft. Dat weet zij ook. Ik leg alleen het balletje bij haar neer wat ze ermee wil doen.
Verder ga ik haar ook vragen of ze een nieuwe vriend heeft Ik wil het gewoon weten. Ik zie er steeds meer de lol van in geloof ik. Al is het wel een soort zelfkastijding van mijn kant. Maar ik verwacht dat ik dan een betere afsluiting heb van alles. Ik kan er alleen maar sterker uit komen Het was geen goed lopende relatie. Ik zou er eigenlijk blij mee moeten zijn dat ik er vanaf ben...maar dat ben ik niet
pi_60018640
Ik wil dat ook weten ThaBrain.. ga 't vanavond face to face vragen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60019027
Pff vind dat jullie wel sterk overkomen hoor. Ik mag toch hopen dat die van mij dat niet heeft na net 1.5 week
En improved 8-)
pi_60019190
Smoke and mirrors... ofwel 't is nooit wat het lijkt.
Zelf ben ik er nog wel kapot van maar ben.. moet nu gewoon streng zijn voor mezelf anders ga ik kapot.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60019221
was ik maar zo sterk.. kan wel huilen.
Het is dat ik op werk zit..want anders.
Ik denk dat ik nooit meer verliefd kan worden op een andere man en dat ik voor altijd vrijgezel blijf.. huil..
pi_60019687
ik voel me zo alleen.. en verlaten. we spreken elkaar nog elke dag eventjes (of wat langer) via de telefoon en op msn.. en dat voelt heel fijn. maar hoe kan ik het dan afsluiten?

ik wil niet in 1x alle contact met hem verliezen, ik denk niet dat ik dat aankan en we hadden besloten om vrienden te blijven. (als dat kan..) geen goed id?
pi_60019755
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:14 schreef XXXX-jes het volgende:
was ik maar zo sterk.. kan wel huilen.
Het is dat ik op werk zit..want anders.
Ik denk dat ik nooit meer verliefd kan worden op een andere man en dat ik voor altijd vrijgezel blijf.. huil..

Natuurlijk gaat hij ook kapot, en zo niet is het een enorme lul en verdient hij je niet.
Geef het tijd om makkelijker te worden. Dat gaat het namelijk wel worden. En daarna kun je weer verder kijken.
pi_60019852
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:31 schreef aiai het volgende:
ik voel me zo alleen.. en verlaten. we spreken elkaar nog elke dag eventjes (of wat langer) via de telefoon en op msn.. en dat voelt heel fijn. maar hoe kan ik het dan afsluiten?

ik wil niet in 1x alle contact met hem verliezen, ik denk niet dat ik dat aankan en we hadden besloten om vrienden te blijven. (als dat kan..) geen goed id?
Als je het kunt is het prima. Maar ik geloof er zelf niet heel erg in.
Ik denk dat je eerst beide moet wennen aan het "los" zijn, daarna kun je weer verder kijken.

Ik ben ondertussen wel zo ver dat ik niet perse vrienden hoef te worden. Ik mis haar nog steeds dagelijks, maar ik ben er ook achter dat het allemaal niet zo mooi was als in mijn gedachten. Als ik de eerste dag niet aan haar heb moeten denken, wellicht dat ik dan zo ver ben om vriendschap op te zoeken.
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:45:09 #73
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60020002
tvp
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 15:00:04 #74
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_60020344
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:57 schreef XXXX-jes het volgende:
Dat alleen en verdrietig zijn dat herken ik wel. Het wordt tijd voor een gezamelijk bakje voor alle eenzamerds hier!
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:05:36 #75
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60020486
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:06 schreef agneria het volgende:
Pff vind dat jullie wel sterk overkomen hoor. Ik mag toch hopen dat die van mij dat niet heeft na net 1.5 week
Ach...dat sterk zijn is stiekem ook maar een masker hoor Diep van binnen ga ik nog steeds iedere dag kapot. Maar mijn gevoel is daarvan de oorzaak. Dat gevoel moet slijten. Na zaterdag zie ik wel hoe ik het verder kan verwerken. (en ja ook hier zit weer iets van hoop achter dat het aankomend weekend toch nog goed komt, al kan ik eigenlijk verwachten dat het niet meer goed komt)...
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:45 schreef TeenWolf het volgende:
tvp
zozo een TVP...welk verhaal wil je volgen?
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 15:10:51 #76
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_60020626
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:31 schreef aiai het volgende:

Tja, als je geen vrienden kan blijven dan raak je alles kwijt denk ik wat je ooit gehad hebt. Vrienden blijven is daarom mijn keuze geweest hoe lastig dat soms is!
pi_60023518
Hmm... ik zit vandaag teveel in mijn eigen hoofd. Zo moet de vakantie niet gaan. Het is een stuk minder erg dan vorige week, noem het een mini dalletje.
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:41:43 #78
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60030401
Vandaag had ik een redelijk diep dal Dat kwam door het vooruitzicht van de confrontatie van aanstaande zaterdag. Erover praten met mensen werkt op zo'n moment
pi_60032866
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:41 schreef ThaBrain het volgende:
Vandaag had ik een redelijk diep dal Dat kwam door het vooruitzicht van de confrontatie van aanstaande zaterdag. Erover praten met mensen werkt op zo'n moment
Heel veel succes zaterdag, bedenk van tevoren wat je van die confrontatie wilt. Dat zou mij iig goed helpen.

Kan iemand mij vertellen waarom ik haar nog steeds mis. Ik kom er steeds meer achter dat ze echt niet zo leuk was als ik dacht. En dat ze waarschijnlijk redelijk bewust op zoek was naar een reden om me aan de kant te schuiven. Ik heb eigenlijk niets fout gedaan, en toch krijg ik van haar de schuld van alles. Gelukkig staan mijn vrienden aan mijn kant, maar toch...

Waar bevind ik me op de curve? Minidalletje, maar ik moet oppassen dat het niet verder naar beneden gaat.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:39:36 #80
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60032934
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:34 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Heel veel succes zaterdag, bedenk van tevoren wat je van die confrontatie wilt. Dat zou mij iig goed helpen.

Kan iemand mij vertellen waarom ik haar nog steeds mis. Ik kom er steeds meer achter dat ze echt niet zo leuk was als ik dacht. En dat ze waarschijnlijk redelijk bewust op zoek was naar een reden om me aan de kant te schuiven. Ik heb eigenlijk niets fout gedaan, en toch krijg ik van haar de schuld van alles. Gelukkig staan mijn vrienden aan mijn kant, maar toch...

Waar bevind ik me op de curve? Minidalletje, maar ik moet oppassen dat het niet verder naar beneden gaat.
Het is vooral dat ik nog wat spullen van mij op ga halen Maar dan zie ik haar natuurlijk ook. En ik heb haar dus eigenlijk een paar dingen te melden. Sommige mensen raden het me af, die zeggen dat ik mezelf er overheen moet zetten. Maar ik wil het zelf nog zo graag zeggen. Met mijn verstand weet ik dat het beter is als ik haar niet terug neem.

Ze heeft ook twee mensen over de vloer als ik mijn spullen kom halen (zelfbescherming van haar kant denk ik). Dat vind ik wel minder, want dan kan ik niet goed/rustig met haar praten. Maar ik vind wel een momentje Of anders..tjah...in haar laatste mail aan mij zei ze dat ze aankomende week vrij had genomen...wie weet wat die week nog aan mogelijkheden brengt om even met haar te praten. Al verwacht ik er eigenlijk niks van. Ik leg het balletje bij haar neer.
pi_60033069
Het is voorbij Ben kapot, leeg en wil niet meer leven
En improved 8-)
pi_60035008
Gisteren bij m'n vriendin langsgeweest.

Kwam er dus achter dat ze d'r nieuwe lover al 3 maanden geleden leuk vond.. dat terwijl ze 't 2 maanden geleden uit-en-aan had gemaakt, daarna 1/2 week geleden weer, en dat ze klaar met me was, en dat ze gelukkig met haar nieuwe liefde.

Zo cool stond ze erbij..
Ben helemaal geflipt, foto's van de muur afgetrokken die er nog hingen en een foto lijst gebroken (zat glasin en geen plastic) en de foto's verscheurd :s
Ik was zo woest.. houd ze me al 3 maanden voor de gek.. en ik 1 1/2 week in onzekerheid en hoop!

Van te voren had ik 'n tas gepakt met al haar spullen, ring gepakt en ALLES teruggegeven, daarna alle foto's van m'n pc verwijderd.

Na m'n boze bui... verslageheid maar wel verhelderend er is geen hoop.
Daarna nog een paar boze smsjes gestuurd dat ik helemaal klaar met haar was en dat ik haar niet meer hoefte te spreken of zien..
Daarna kwam ze nog op msn (had haar toch op een of andere manier van blokkering afgehaald), nog even gepraat.. ze weet volgens mij echt niet wat ze wil..

Heb de hele nacht lopen dromen over hoe het zou kunnen zijn.
Nu. de volgende ochtend denk ik nog steeds over hoe het zou zijn als ze in de toekomst bij die nieuwe lover weg is en weer naar mij toe komt.....

Zou ik haar toelaten? Ik weet het niet.. ze is voor m'n gevoel nog steeds de liefde van m'n leven.. maargoed ik ga er niet op wachten, niet meer.

M'n ouders hadden nog een foto collectie van m'n vriendin, die toch maar even ergens op m'n pc opgeborgen...

Succes allemaal, als je de kans heb schreeuw, huil het eruit, dat heb ik gedaan in de auto, ben blij dat ik niemand heb aangereden. Paar sneetjes van het glas in m'n hand en been herinneren me aan m'n boze bui maar gelukkig niks ernstigs.. Dus pas op voor glazen foto lijstjes
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60035112
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:48 schreef agneria het volgende:
Het is voorbij Ben kapot, leeg en wil niet meer leven
Wat je nu gaat doen is het volgende:

• Pak een boterham, duw die desnoods achter je huig.

• Neem een glas water (of iets anders) bij je maaltijd.

• Voeg me even toe op msn, of mail me even.

• En loop naar buiten, regen of zonneschijn, maar zorg dat je even ergens anders bent.

Niemand is het waard om voor te sterven. Zeker jij niet.
  • Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
    pi_60035131
    Chev, laat haar gaan. Ze klinkt nu niet erg lief. Misschien is ze dat ook niet.
    pi_60035188
    Doe ik ook Miesjel
    Het is opnieuw dag 1 hè.. denken hou je niet tegen
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60035314
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 08:50 schreef Chev het volgende:
    Doe ik ook Miesjel
    Het is opnieuw dag 1 hè.. denken hou je niet tegen
    LOL, nee echt niet. Ik heb heel erg vreemd gedroomd. Iets met mijn eerste ex en haar moeder en biechten.
    pi_60035511
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 08:45 schreef Miesjel het volgende:
    Chev, laat haar gaan. Ze klinkt nu niet erg lief. Misschien is ze dat ook niet.
    Ik zei wel, dat doe ik, maar duurt nog wel even voordat ik haar echt kan laten gaan...

Liefde voor haar is niet zomaar weg, maar ik heb bijna geen verdriet meer,
    'n klein beetje hoop wat ik nog moet verdrukken omdat ik weet dat het niet gaat, en een hoop dingen op te pakken in m'n leven, voornamelijk m'n eigen dingen die ik eigenlijk allang niet meer doe sinds ik met haar was.

Beetje down dus, maar ga m'n huis inrichten, vloer leggen ect, en zelfstandig verder, dus met mij komt het wel goed.. al duurt het even

Trouwens.. je kan zeggen dat het VOELT alsof je dood gaat, maar het leven is het wel waard, dus als je zegt dat je dood moet je echt 's met de mensen praten die wel van je houden (praten helpt), en denk erbij na wat je doet!!!

Ook al doet het pijn soms, erg veel pijn, en word je bang om het nogmaals mee te maken... want het is eigenlijk ondraagelijk moet je toch doorgaan, want een mens van nature nieuwschierig, wat komt hierna?

Als iedereen zegt dat de pijn minder word als de tijd voorbij gaat.. dan moet er toch iets van waarheid in zitten hè
    Veel succes allemaal, ik bijf dit topic wel ff volgen.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      vrijdag 11 juli 2008 @ 09:26:20 #88
    191841 ottoaanmnstokkos
    pi_60035610
    gister weer gezien tijdens het uitgaan.. vriend van me ging met haar praten (iets dat ik liever niet wilde), en ze reageerde heel rustig en kalm..!
    heb haar daarom vandaag maar een mailtje gestuurd. misschien had ik het niet moeten doen? ik weet niet... ik heb haar al vergeven terwijl ze me echt veel had geflikt.. helaas vergeeft niemand in mijn omgeving haar dus het heeft sowieso geen zin om verder nog iets op te bouwen..

heb gezegd dat we maar s moeten praten over dingen die er nu rondgaan. contact via via is altijd kut, als we even face to face zitten weten we tenminste hoe en wat zodat we in ieder geval ons niet laten ompraten en manipuleren.
    pi_60035696
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 00:34 schreef Miesjel het volgende:

[..]Kan iemand mij vertellen waarom ik haar nog steeds mis. Ik kom er steeds meer achter dat ze echt niet zo leuk was als ik dacht.

(Omdat je de leuke haar mist?
    Omdat je de liefde en de relatie mist?)
    pi_60035828
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 09:33 schreef Nora.. het volgende:

[..]

(Omdat je de leuke haar mist?
    Omdat je de liefde en de relatie mist?)
    Hmm... beide denk ik..
      vrijdag 11 juli 2008 @ 10:17:17 #91
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60036331
    Zoo heee Chev...wat een woedeuitbarsting Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent En inderdaad...dat laatste beetje hoop moet je laten slijten

Ook dat is het wat bij mij nog moet slijten geloof ik. Ik accepteer het nu echt wel dat het leuk is geweest. We hebben veel dalen gehad, maar ook pieken natuurlijk. Alleen een beetje te weinig pieken achteraf gezien. Daarom is het nu gewoon beter dat het helemaal niks meer is tussen mij en mijn ex.

Maar de hoop is weer gaan leven naarmate de ontmoeting dichterbij komt. Die hoop was zo goed als weg. Maar nu zit die er dus weer. Maar dat komt eigenlijk ook doordat zij zo onvoorspelbaar is in haar acties. Al denk ik wel te weten hoe ze gaat reageren zaterdag, en dat is niet dat ze me terug wil.
    pi_60036391
    Godverdomme godverdomme. Wat moet ik nu Ik weet het niet, ik weet niets. Voel alleen de beklemmende misselijkmakende eenzaamheid
    En improved 8-)
      vrijdag 11 juli 2008 @ 10:26:47 #93
    191841 ottoaanmnstokkos
    pi_60036544
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 10:20 schreef agneria het volgende:
    Godverdomme godverdomme. Wat moet ik nu Ik weet het niet, ik weet niets. Voel alleen de beklemmende misselijkmakende eenzaamheid
    irritant gevoel is dat he.. ik kan er ook niet meer door eten.. eet al 2,5 week amper genoeg.. gister alles uitgekotst nadat ik haar had gezien met uitgaan...
    pi_60036647
    Ik eet ook al weken slecht. Krijg niks door mn keel Wat een walgelijk gevoel is dit, waarom blijft het ons niet bespaard?? We moeten meeten hoor. 25 juli ben ik weer terug. Ik ga kapot 2 weken alleen thuis dus moet afleiding hebben.
    En improved 8-)
      vrijdag 11 juli 2008 @ 10:39:26 #95
    191841 ottoaanmnstokkos
    pi_60036775
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 10:32 schreef agneria het volgende:
    Ik eet ook al weken slecht. Krijg niks door mn keel Wat een walgelijk gevoel is dit, waarom blijft het ons niet bespaard?? We moeten meeten hoor. 25 juli ben ik weer terug. Ik ga kapot 2 weken alleen thuis dus moet afleiding hebben.
    same here, 2 maanden alleen thuis en al mn vrienden op vakantie.. ik eet een half bordje groenten per dag misschien.. ik slaap amper.. en nu ook daarbij nog de spanning of ze wel of niet zal reageren op een mailtje die ik vanochtend de deur uit deed... met de gedachte dat ik haar gister zag met uitgaan........ en buiten zag ik haar na het stappen lachend met een kerel in de auto stappen.. zucht...
    pi_60036868
    Tip voor 't eten.

1.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60036905
    Tip voor 't eten.

1. Ga bij vrienden eten
    2. Ga bij je ouders eten
    3. Ga bij je oma eten
    4. Laat pizza of andere dingen bezorgen (niet te veel!!)
    5. Eet alles weg met flinke slokken water zodat je de smaak niet verpest

Zelf ook gedaan gewoon stug door lepelen tot je bord leeg is ookal smaakt het niet, ga naar de AH koop een 1 1/2 liter fles water drink die in de loop van de dag op zodat je genoeg vocht binnen krijgt.

Trust me dat houd je gezond en geeft energie, zelf wat candybars en snellejelle bij gegeten (en slecht lunchen welliswaar...) maar je moet eten!!
    Zonder energie voel je je nog belabberder.

Probeer ook gewoon 's niet naar bed te gaan voordat je zo moe ben dat je trap bijna niet meer op komt
    Zelf ook na een ruige week vol emoties op een gegeven moment om half 10 in m'n nest gerold en de volgende dag wakker geworden, nacht van 8-9 uur, doet wonderen
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      vrijdag 11 juli 2008 @ 10:59:05 #98
    191841 ottoaanmnstokkos
    pi_60037108
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 10:47 schreef Chev het volgende:
    Tip voor 't eten.

1. Ga bij vrienden eten
    2. Ga bij je ouders eten
    3. Ga bij je oma eten
    4. Laat pizza of andere dingen bezorgen (niet te veel!!)
    5. Eet alles weg met flinke slokken water zodat je de smaak niet verpest

Zelf ook gedaan gewoon stug door lepelen tot je bord leeg is ookal smaakt het niet, ga naar de AH koop een 1 1/2 liter fles water drink die in de loop van de dag op zodat je genoeg vocht binnen krijgt.

Trust me dat houd je gezond en geeft energie, zelf wat candybars en snellejelle bij gegeten (en slecht lunchen welliswaar...) maar je moet eten!!
    Zonder energie voel je je nog belabberder.

Probeer ook gewoon 's niet naar bed te gaan voordat je zo moe ben dat je trap bijna niet meer op komt
    Zelf ook na een ruige week vol emoties op een gegeven moment om half 10 in m'n nest gerold en de volgende dag wakker geworden, nacht van 8-9 uur, doet wonderen
    denk dat je gelijk hebt, want ik voel me inderdaad belabberd en kan dan slecht helder blijven over de relatie..
    pi_60037153
    Graag gedaan
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60037303
    Lieve mensen, ik ben er zo vandoor. Ik zoek jullie weer op over 2 weken, moeten we meeten Veel sterkte iedereen. Ik ga me in het zonnige Spanje überkut voelen
    En improved 8-)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')