abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 15:10:51 #76
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_60020626
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:31 schreef aiai het volgende:
ik voel me zo alleen.. en verlaten. we spreken elkaar nog elke dag eventjes (of wat langer) via de telefoon en op msn.. en dat voelt heel fijn. maar hoe kan ik het dan afsluiten?

ik wil niet in 1x alle contact met hem verliezen, ik denk niet dat ik dat aankan en we hadden besloten om vrienden te blijven. (als dat kan..) geen goed id?
Tja, als je geen vrienden kan blijven dan raak je alles kwijt denk ik wat je ooit gehad hebt. Vrienden blijven is daarom mijn keuze geweest hoe lastig dat soms is!
pi_60023518
Hmm... ik zit vandaag teveel in mijn eigen hoofd. Zo moet de vakantie niet gaan. Het is een stuk minder erg dan vorige week, noem het een mini dalletje.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:41:43 #78
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60030401
Vandaag had ik een redelijk diep dal Dat kwam door het vooruitzicht van de confrontatie van aanstaande zaterdag. Erover praten met mensen werkt op zo'n moment
pi_60032866
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:41 schreef ThaBrain het volgende:
Vandaag had ik een redelijk diep dal Dat kwam door het vooruitzicht van de confrontatie van aanstaande zaterdag. Erover praten met mensen werkt op zo'n moment
Heel veel succes zaterdag, bedenk van tevoren wat je van die confrontatie wilt. Dat zou mij iig goed helpen.

Kan iemand mij vertellen waarom ik haar nog steeds mis. Ik kom er steeds meer achter dat ze echt niet zo leuk was als ik dacht. En dat ze waarschijnlijk redelijk bewust op zoek was naar een reden om me aan de kant te schuiven. Ik heb eigenlijk niets fout gedaan, en toch krijg ik van haar de schuld van alles. Gelukkig staan mijn vrienden aan mijn kant, maar toch...

Waar bevind ik me op de curve? Minidalletje, maar ik moet oppassen dat het niet verder naar beneden gaat.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:39:36 #80
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60032934
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:34 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Heel veel succes zaterdag, bedenk van tevoren wat je van die confrontatie wilt. Dat zou mij iig goed helpen.

Kan iemand mij vertellen waarom ik haar nog steeds mis. Ik kom er steeds meer achter dat ze echt niet zo leuk was als ik dacht. En dat ze waarschijnlijk redelijk bewust op zoek was naar een reden om me aan de kant te schuiven. Ik heb eigenlijk niets fout gedaan, en toch krijg ik van haar de schuld van alles. Gelukkig staan mijn vrienden aan mijn kant, maar toch...

Waar bevind ik me op de curve? Minidalletje, maar ik moet oppassen dat het niet verder naar beneden gaat.
Het is vooral dat ik nog wat spullen van mij op ga halen Maar dan zie ik haar natuurlijk ook. En ik heb haar dus eigenlijk een paar dingen te melden. Sommige mensen raden het me af, die zeggen dat ik mezelf er overheen moet zetten. Maar ik wil het zelf nog zo graag zeggen. Met mijn verstand weet ik dat het beter is als ik haar niet terug neem.

Ze heeft ook twee mensen over de vloer als ik mijn spullen kom halen (zelfbescherming van haar kant denk ik). Dat vind ik wel minder, want dan kan ik niet goed/rustig met haar praten. Maar ik vind wel een momentje Of anders..tjah...in haar laatste mail aan mij zei ze dat ze aankomende week vrij had genomen...wie weet wat die week nog aan mogelijkheden brengt om even met haar te praten. Al verwacht ik er eigenlijk niks van. Ik leg het balletje bij haar neer.
pi_60033069
Het is voorbij Ben kapot, leeg en wil niet meer leven
En improved 8-)
pi_60035008
Gisteren bij m'n vriendin langsgeweest.

Kwam er dus achter dat ze d'r nieuwe lover al 3 maanden geleden leuk vond.. dat terwijl ze 't 2 maanden geleden uit-en-aan had gemaakt, daarna 1/2 week geleden weer, en dat ze klaar met me was, en dat ze gelukkig met haar nieuwe liefde.

Zo cool stond ze erbij..
Ben helemaal geflipt, foto's van de muur afgetrokken die er nog hingen en een foto lijst gebroken (zat glasin en geen plastic) en de foto's verscheurd :s
Ik was zo woest.. houd ze me al 3 maanden voor de gek.. en ik 1 1/2 week in onzekerheid en hoop!

Van te voren had ik 'n tas gepakt met al haar spullen, ring gepakt en ALLES teruggegeven, daarna alle foto's van m'n pc verwijderd.

Na m'n boze bui... verslageheid maar wel verhelderend er is geen hoop.
Daarna nog een paar boze smsjes gestuurd dat ik helemaal klaar met haar was en dat ik haar niet meer hoefte te spreken of zien..
Daarna kwam ze nog op msn (had haar toch op een of andere manier van blokkering afgehaald), nog even gepraat.. ze weet volgens mij echt niet wat ze wil..

Heb de hele nacht lopen dromen over hoe het zou kunnen zijn.
Nu. de volgende ochtend denk ik nog steeds over hoe het zou zijn als ze in de toekomst bij die nieuwe lover weg is en weer naar mij toe komt.....

Zou ik haar toelaten? Ik weet het niet.. ze is voor m'n gevoel nog steeds de liefde van m'n leven.. maargoed ik ga er niet op wachten, niet meer.

M'n ouders hadden nog een foto collectie van m'n vriendin, die toch maar even ergens op m'n pc opgeborgen...

Succes allemaal, als je de kans heb schreeuw, huil het eruit, dat heb ik gedaan in de auto, ben blij dat ik niemand heb aangereden. Paar sneetjes van het glas in m'n hand en been herinneren me aan m'n boze bui maar gelukkig niks ernstigs.. Dus pas op voor glazen foto lijstjes
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60035112
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:48 schreef agneria het volgende:
Het is voorbij Ben kapot, leeg en wil niet meer leven
Wat je nu gaat doen is het volgende:

• Pak een boterham, duw die desnoods achter je huig.

• Neem een glas water (of iets anders) bij je maaltijd.

• Voeg me even toe op msn, of mail me even.

• En loop naar buiten, regen of zonneschijn, maar zorg dat je even ergens anders bent.

Niemand is het waard om voor te sterven. Zeker jij niet.
  • Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
    pi_60035131
    Chev, laat haar gaan. Ze klinkt nu niet erg lief. Misschien is ze dat ook niet.
    pi_60035188
    Doe ik ook Miesjel
    Het is opnieuw dag 1 hè.. denken hou je niet tegen
    Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60035314
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 08:50 schreef Chev het volgende:
    Doe ik ook Miesjel
    Het is opnieuw dag 1 hè.. denken hou je niet tegen
    LOL, nee echt niet. Ik heb heel erg vreemd gedroomd. Iets met mijn eerste ex en haar moeder en biechten.
    pi_60035511
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 08:45 schreef Miesjel het volgende:
    Chev, laat haar gaan. Ze klinkt nu niet erg lief. Misschien is ze dat ook niet.
    Ik zei wel, dat doe ik, maar duurt nog wel even voordat ik haar echt kan laten gaan...

Liefde voor haar is niet zomaar weg, maar ik heb bijna geen verdriet meer,
    'n klein beetje hoop wat ik nog moet verdrukken omdat ik weet dat het niet gaat, en een hoop dingen op te pakken in m'n leven, voornamelijk m'n eigen dingen die ik eigenlijk allang niet meer doe sinds ik met haar was.

Beetje down dus, maar ga m'n huis inrichten, vloer leggen ect, en zelfstandig verder, dus met mij komt het wel goed.. al duurt het even

Trouwens.. je kan zeggen dat het VOELT alsof je dood gaat, maar het leven is het wel waard, dus als je zegt dat je dood moet je echt 's met de mensen praten die wel van je houden (praten helpt), en denk erbij na wat je doet!!!

Ook al doet het pijn soms, erg veel pijn, en word je bang om het nogmaals mee te maken... want het is eigenlijk ondraagelijk moet je toch doorgaan, want een mens van nature nieuwschierig, wat komt hierna?

Als iedereen zegt dat de pijn minder word als de tijd voorbij gaat.. dan moet er toch iets van waarheid in zitten hè
    Veel succes allemaal, ik bijf dit topic wel ff volgen.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      vrijdag 11 juli 2008 @ 09:26:20 #88
    191841 ottoaanmnstokkos
    Als je Calimero al zielig vond
    pi_60035610
    gister weer gezien tijdens het uitgaan.. vriend van me ging met haar praten (iets dat ik liever niet wilde), en ze reageerde heel rustig en kalm..!
    heb haar daarom vandaag maar een mailtje gestuurd. misschien had ik het niet moeten doen? ik weet niet... ik heb haar al vergeven terwijl ze me echt veel had geflikt.. helaas vergeeft niemand in mijn omgeving haar dus het heeft sowieso geen zin om verder nog iets op te bouwen..

heb gezegd dat we maar s moeten praten over dingen die er nu rondgaan. contact via via is altijd kut, als we even face to face zitten weten we tenminste hoe en wat zodat we in ieder geval ons niet laten ompraten en manipuleren.
    pi_60035696
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 00:34 schreef Miesjel het volgende:

[..]Kan iemand mij vertellen waarom ik haar nog steeds mis. Ik kom er steeds meer achter dat ze echt niet zo leuk was als ik dacht.

(Omdat je de leuke haar mist?
    Omdat je de liefde en de relatie mist?)
    pi_60035828
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 09:33 schreef Nora.. het volgende:

[..]

(Omdat je de leuke haar mist?
    Omdat je de liefde en de relatie mist?)
    Hmm... beide denk ik..
      vrijdag 11 juli 2008 @ 10:17:17 #91
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60036331
    Zoo heee Chev...wat een woedeuitbarsting Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent En inderdaad...dat laatste beetje hoop moet je laten slijten

Ook dat is het wat bij mij nog moet slijten geloof ik. Ik accepteer het nu echt wel dat het leuk is geweest. We hebben veel dalen gehad, maar ook pieken natuurlijk. Alleen een beetje te weinig pieken achteraf gezien. Daarom is het nu gewoon beter dat het helemaal niks meer is tussen mij en mijn ex.

Maar de hoop is weer gaan leven naarmate de ontmoeting dichterbij komt. Die hoop was zo goed als weg. Maar nu zit die er dus weer. Maar dat komt eigenlijk ook doordat zij zo onvoorspelbaar is in haar acties. Al denk ik wel te weten hoe ze gaat reageren zaterdag, en dat is niet dat ze me terug wil.
    pi_60036391
    Godverdomme godverdomme. Wat moet ik nu Ik weet het niet, ik weet niets. Voel alleen de beklemmende misselijkmakende eenzaamheid
    En improved 8-)
      vrijdag 11 juli 2008 @ 10:26:47 #93
    191841 ottoaanmnstokkos
    pi_60036544
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 10:20 schreef agneria het volgende:
    Godverdomme godverdomme. Wat moet ik nu Ik weet het niet, ik weet niets. Voel alleen de beklemmende misselijkmakende eenzaamheid
    irritant gevoel is dat he.. ik kan er ook niet meer door eten.. eet al 2,5 week amper genoeg.. gister alles uitgekotst nadat ik haar had gezien met uitgaan...
    pi_60036647
    Ik eet ook al weken slecht. Krijg niks door mn keel Wat een walgelijk gevoel is dit, waarom blijft het ons niet bespaard?? We moeten meeten hoor. 25 juli ben ik weer terug. Ik ga kapot 2 weken alleen thuis dus moet afleiding hebben.
    En improved 8-)
      vrijdag 11 juli 2008 @ 10:39:26 #95
    191841 ottoaanmnstokkos
    pi_60036775
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 10:32 schreef agneria het volgende:
    Ik eet ook al weken slecht. Krijg niks door mn keel Wat een walgelijk gevoel is dit, waarom blijft het ons niet bespaard?? We moeten meeten hoor. 25 juli ben ik weer terug. Ik ga kapot 2 weken alleen thuis dus moet afleiding hebben.
    same here, 2 maanden alleen thuis en al mn vrienden op vakantie.. ik eet een half bordje groenten per dag misschien.. ik slaap amper.. en nu ook daarbij nog de spanning of ze wel of niet zal reageren op een mailtje die ik vanochtend de deur uit deed... met de gedachte dat ik haar gister zag met uitgaan........ en buiten zag ik haar na het stappen lachend met een kerel in de auto stappen.. zucht...
    pi_60036868
    Tip voor 't eten.

1.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60036905
    Tip voor 't eten.

1. Ga bij vrienden eten
    2. Ga bij je ouders eten
    3. Ga bij je oma eten
    4. Laat pizza of andere dingen bezorgen (niet te veel!!)
    5. Eet alles weg met flinke slokken water zodat je de smaak niet verpest

Zelf ook gedaan gewoon stug door lepelen tot je bord leeg is ookal smaakt het niet, ga naar de AH koop een 1 1/2 liter fles water drink die in de loop van de dag op zodat je genoeg vocht binnen krijgt.

Trust me dat houd je gezond en geeft energie, zelf wat candybars en snellejelle bij gegeten (en slecht lunchen welliswaar...) maar je moet eten!!
    Zonder energie voel je je nog belabberder.

Probeer ook gewoon 's niet naar bed te gaan voordat je zo moe ben dat je trap bijna niet meer op komt
    Zelf ook na een ruige week vol emoties op een gegeven moment om half 10 in m'n nest gerold en de volgende dag wakker geworden, nacht van 8-9 uur, doet wonderen
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      vrijdag 11 juli 2008 @ 10:59:05 #98
    191841 ottoaanmnstokkos
    pi_60037108
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 10:47 schreef Chev het volgende:
    Tip voor 't eten.

1. Ga bij vrienden eten
    2. Ga bij je ouders eten
    3. Ga bij je oma eten
    4. Laat pizza of andere dingen bezorgen (niet te veel!!)
    5. Eet alles weg met flinke slokken water zodat je de smaak niet verpest

Zelf ook gedaan gewoon stug door lepelen tot je bord leeg is ookal smaakt het niet, ga naar de AH koop een 1 1/2 liter fles water drink die in de loop van de dag op zodat je genoeg vocht binnen krijgt.

Trust me dat houd je gezond en geeft energie, zelf wat candybars en snellejelle bij gegeten (en slecht lunchen welliswaar...) maar je moet eten!!
    Zonder energie voel je je nog belabberder.

Probeer ook gewoon 's niet naar bed te gaan voordat je zo moe ben dat je trap bijna niet meer op komt
    Zelf ook na een ruige week vol emoties op een gegeven moment om half 10 in m'n nest gerold en de volgende dag wakker geworden, nacht van 8-9 uur, doet wonderen
    denk dat je gelijk hebt, want ik voel me inderdaad belabberd en kan dan slecht helder blijven over de relatie..
    pi_60037153
    Graag gedaan
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60037303
    Lieve mensen, ik ben er zo vandoor. Ik zoek jullie weer op over 2 weken, moeten we meeten Veel sterkte iedereen. Ik ga me in het zonnige Spanje überkut voelen
    En improved 8-)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')