Tja, als je geen vrienden kan blijven dan raak je alles kwijt denk ik wat je ooit gehad hebt. Vrienden blijven is daarom mijn keuze geweest hoe lastig dat soms is!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:31 schreef aiai het volgende:
ik voel me zo alleen.. en verlaten. we spreken elkaar nog elke dag eventjes (of wat langer) via de telefoon en op msn.. en dat voelt heel fijn. maar hoe kan ik het dan afsluiten?
ik wil niet in 1x alle contact met hem verliezen, ik denk niet dat ik dat aankanen we hadden besloten om vrienden te blijven. (als dat kan..) geen goed id?
Heel veel succes zaterdag, bedenk van tevoren wat je van die confrontatie wilt. Dat zou mij iig goed helpen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:41 schreef ThaBrain het volgende:
Vandaag had ik een redelijk diep dalDat kwam door het vooruitzicht van de confrontatie van aanstaande zaterdag. Erover praten met mensen werkt op zo'n moment
Het is vooral dat ik nog wat spullen van mij op ga halenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:34 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Heel veel succes zaterdag, bedenk van tevoren wat je van die confrontatie wilt. Dat zou mij iig goed helpen.
Kan iemand mij vertellen waarom ik haar nog steeds mis. Ik kom er steeds meer achter dat ze echt niet zo leuk was als ik dacht. En dat ze waarschijnlijk redelijk bewust op zoek was naar een reden om me aan de kant te schuiven. Ik heb eigenlijk niets fout gedaan, en toch krijg ik van haar de schuld van alles. Gelukkig staan mijn vrienden aan mijn kant, maar toch...
Waar bevind ik me op de curve? Minidalletje, maar ik moet oppassen dat het niet verder naar beneden gaat.
Wat je nu gaat doen is het volgende:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:48 schreef agneria het volgende:
Het is voorbijBen kapot, leeg en wil niet meer leven
LOL, nee echt niet. Ik heb heel erg vreemd gedroomd. Iets met mijn eerste ex en haar moeder en biechten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:50 schreef Chev het volgende:
Doe ik ook Miesjel
Het is opnieuw dag 1 hè.. denken hou je niet tegen
Ik zei wel, dat doe ik, maar duurt nog wel even voordat ik haar echt kan laten gaan...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:45 schreef Miesjel het volgende:
Chev, laat haar gaan. Ze klinkt nu niet erg lief. Misschien is ze dat ook niet.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:34 schreef Miesjel het volgende:
[..]Kan iemand mij vertellen waarom ik haar nog steeds mis. Ik kom er steeds meer achter dat ze echt niet zo leuk was als ik dacht.
Hmm... beide denk ik..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:33 schreef Nora.. het volgende:
[..]
(Omdat je de leuke haar mist?
Omdat je de liefde en de relatie mist?)
irritant gevoel is dat he.. ik kan er ook niet meer door eten.. eet al 2,5 week amper genoeg.. gister alles uitgekotst nadat ik haar had gezien met uitgaan...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:20 schreef agneria het volgende:
Godverdomme godverdomme. Wat moet ik nuIk weet het niet, ik weet niets. Voel alleen de beklemmende misselijkmakende eenzaamheid
same here, 2 maanden alleen thuis en al mn vrienden op vakantie.. ik eet een half bordje groenten per dag misschien.. ik slaap amper.. en nu ook daarbij nog de spanning of ze wel of niet zal reageren op een mailtje die ik vanochtend de deur uit deed... met de gedachte dat ik haar gister zag met uitgaan........ en buiten zag ik haar na het stappen lachend met een kerel in de auto stappen.. zucht...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:32 schreef agneria het volgende:
Ik eet ook al weken slecht. Krijg niks door mn keelWat een walgelijk gevoel is dit, waarom blijft het ons niet bespaard?? We moeten meeten hoor. 25 juli ben ik weer terug. Ik ga kapot 2 weken alleen thuis dus moet afleiding hebben.
denk dat je gelijk hebt, want ik voel me inderdaad belabberd en kan dan slecht helder blijven over de relatie..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:47 schreef Chev het volgende:
Tip voor 't eten.
1. Ga bij vrienden eten
2. Ga bij je ouders eten
3. Ga bij je oma eten
4. Laat pizza of andere dingen bezorgen (niet te veel!!)
5. Eet alles weg met flinke slokken water zodat je de smaak niet verpest
Zelf ook gedaan gewoon stug door lepelen tot je bord leeg is ookal smaakt het niet, ga naar de AH koop een 1 1/2 liter fles water drink die in de loop van de dag op zodat je genoeg vocht binnen krijgt.
Trust me dat houd je gezond en geeft energie, zelf wat candybars en snellejelle bij gegeten (en slecht lunchen welliswaar...) maar je moet eten!!
Zonder energie voel je je nog belabberder.
Probeer ook gewoon 's niet naar bed te gaan voordat je zo moe ben dat je trap bijna niet meer op komt![]()
Zelf ook na een ruige week vol emoties op een gegeven moment om half 10 in m'n nest gerold en de volgende dag wakker geworden, nacht van 8-9 uur, doet wonderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |