Niet echt 'n fijne openingspost voor als het net uit isquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:47 schreef stribe het volgende:
[..]
Ja kut is dat het om te weten als man zijnde.
Je weet gewoon dat je vriendin zich meteen weer kan laten nemen als ze wil.
Volgens mij had mijn ex na 3.5 jaar ook al na 'n week 'n anderde slet
edit: Mooie afsluiting van de topicreeks
zoals ik het nu voor me zie zoals het is gegaan:quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:42 schreef Chev het volgende:
Wat een zwaar fokking klote gedachte!
Ik zou helemaal gaan freaken man... doe ik nu al, maar als ik daar achter kwam..
Ah wtf man, dan zou ik ook helemaal gek worden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:52 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
[..]
-knip-
Dan, 1 dag later, sta je in de kroeg... met moeite ben je opgetrommeld door vrienden om mee te gaan.. en daar staat ze, met een kerel lekker close. ze glimlacht naar je, schijnheilig, en flirt door. je ziet ze zoenen. dag erop hoor je van iedereen dat ze met een andere kerel mee naar huis was gegaan
-knip-
ach.. je moet het altijd zo positief mogelijk proberen te zien.. in ieder geval heeft ze me duidelijk gemaakt dat de wereld hard is en er nog ergere, gewetenlozere mensen bestaan dan bijv. Hitler, Saddam en Bush..quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:58 schreef stribe het volgende:
[..]
Ah wtf man, dan zou ik ook helemaal gek worden.
Nou we hebben 'n aantal lekkere binnenkomers.
Misschien moet dit dan maar 'n reeks worden voor mensen die al in 'n ver gevorderd verwerkingsstadium zitten ;')
Hoe lang hadden jullie iets?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
[..]
ach.. je moet het altijd zo positief mogelijk proberen te zien.. in ieder geval heeft ze me duidelijk gemaakt dat de wereld hard is en er nog ergere, gewetenlozere mensen bestaan dan bijv. Hitler, Saddam en Bush..
enige nadeel is is dat ik denk dat ik voor altijd van haar zal blijven houden, omdat ze haar zelf niet kan beschermen durf ik haar niet los te laten. ik heb geen contact met haar, dat niet.. maar in mijn gedachten is ze er nog.. ook wat er met haar gebeurd, ik weet het.. ik kijk toe..
zo zie ik de toekomst ook.. maar omdat ik nog om haar geef hoop ik juist niet dat ze dan nog ergens in een achterstandswijk woont met een of andere foute vent.. maar dat zal wel gebeuren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:11 schreef stribe het volgende:
[..]
Hoe lang hadden jullie iets?
En wanneer is dit alles gebeurd?
Met mij en mijn ex is nu ongeveer 2.5 jaar over.
Zat toen ook helemaal aan de grond, deed echt pijn.
Dacht dat ik nooit meer iemand zou vinden waarmee ik samen zou kunnen zijn.
In die maand daarna met wat andere meiden gezoend, naar grote feesten geweest, mijn studie afgerond, heb in half jaar in Shanghai gewerkt en ben inmiddels alweer 2 jaar samen met mijn nieuwe vriendin. En vorige week hebben we 'n huisje gekocht.
En mijn ex... die woont nu ergens op 'n bovenverdieping met nog steeds dezelfde gasthoorde via via dat haar ouders iig niet blij waren met die nieuwe vriend
.
zolang je de problemen maar kan wegpraten, als dat niet gebeurd heeft het inderdaad geen zin. of je past bij elkaar, of niet. ongeacht of je van elkaar houdt of niet.. maar ik begreep dat jullie het heel goed hadden en ze plots niet meer verliefd op je was ofzo toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog een uurtje en dan ga ik met haar praten.... heb goede hoop dat het goedkomt maar ik moet daar eigenlijk niet vanuit gaan want als het niet doorgaat dan komt de klap nog harder aan
Klopt. Nooit ruzie gehad.... alleen ze maakte het ineens uit terwijl we 4 dagen daarvoor nog verliefd hand in hand en zoenend door de stad liepenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:32 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
[..]
zolang je de problemen maar kan wegpraten, als dat niet gebeurd heeft het inderdaad geen zin. of je past bij elkaar, of niet. ongeacht of je van elkaar houdt of niet.. maar ik begreep dat jullie het heel goed hadden en ze plots niet meer verliefd op je was ofzo toch?
denk aan het a-b-d'tjequote:Op woensdag 9 juli 2008 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Nooit ruzie gehad.... alleen ze maakte het ineens uit terwijl we 4 dagen daarvoor nog verliefd hand in hand en zoenend door de stad liepenIk ga haar wel een paar zeer directe vragen stellen en als we een nieuwe start maken wil ik voorkomen dat ze na een maand dat verliefde gevoel weer kwijt is zeg maar...
vertel, als je iets wilt veranderen, alleen de punten die je aan jezelf wilt veranderen. verwacht niet dat ze hetzelfde zou doen.. en wees reeel in je punten, al is het maar iets kleins. het gaat ook om het gebaar!quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:45 schreef Chev het volgende:
Praat het wel goed uit hoor..
Zelf 7 weken geleden ook al e.e.a. uitgepraat, MAAK GEEN LIJSTJE MET VERBETERPUNTEN!
Je moet elkaar nemen zoals je ben, niet zoals een ander wil dat je ben, dat werkt niet blijkt al...
Preciesquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:51 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
[..]
vertel, als je iets wilt veranderen, alleen de punten die je aan jezelf wilt veranderen. verwacht niet dat ze hetzelfde zou doen.. en wees reeel in je punten, al is het maar iets kleins. het gaat ook om het gebaar!
succes manquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Nooit ruzie gehad.... alleen ze maakte het ineens uit terwijl we 4 dagen daarvoor nog verliefd hand in hand en zoenend door de stad liepenIk ga haar wel een paar zeer directe vragen stellen en als we een nieuwe start maken wil ik voorkomen dat ze na een maand dat verliefde gevoel weer kwijt is zeg maar...
Bekend verhaal dit. Is me bijna altijd nog gebeurd. Ik denk dat het komt omdat vrouwen dit gewoon kunnen. Klaar. Een vrouw wordt, als ze er een beetje leuk uitziet, versierd en kan dan kiezen of ze met die kerel mee gaat of niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:52 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
[..]
Dan, 1 dag later, sta je in de kroeg... met moeite ben je opgetrommeld door vrienden om mee te gaan.. en daar staat ze, met een kerel lekker close. ze glimlacht naar je, schijnheilig, en flirt door. je ziet ze zoenen. dag erop hoor je van iedereen dat ze met een andere kerel mee naar huis was gegaan
Ze weet het wel, maar zegt het niet??quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:48 schreef JoostPayne het volgende:
Ik heb haar wel gevraagd of ze er nu uit is wat ze wil en ze weet het al maar ik weet niet of ik de waarheid wel wil weten.
ze wil het wel zeggen maar ik heb gezegd denk er eens goed over na ..... ik denk dat ik gewoon bang ben voor de waarheidquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ze weet het wel, maar zegt het niet??
Volgens mij kun je het beter nu meteen weten. Om twee redenen:quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
ze wil het wel zeggen maar ik heb gezegd denk er eens goed over na ..... ik denk dat ik gewoon bang ben voor de waarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |