Dat is gewoon de taal van de straat snotaap, je zou eens wat vaker buiten moeten komenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Deze reacties had ik kunnen verwachten, maar het gaat me vooral over het woordje 'die'
Dat is nogal kut, want die is een verkeerd woordje zoals jullie weten..
Rot toch op met je taal van de straat, als dat de taal van de straat is dan doen ze dat maar in hun eigen boompje en niet in een fatsoenlijke winkel..quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is gewoon de taal van de straat snotaap, je zou eens wat vaker buiten moeten komen
Was dit grappig bedoeld?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
En als ik TS nou een een gelofte doe en en hem beloof dat hij een boheemse housebroekdragende, vast alleen bij thuiswedstrijden f.c. den haag supportende,, matje-bezittende, pleeborstel-stekelig vetbehaarde, uitvretende, smoezelig basebalcap-achterstevoren-dragende, stuiterhouse-liefhebbende, walkman-verkrachtende, adidas torsion sneakerig, naar wietstinkende, landbouw proletige, uitkeringfraudebegaande, werkschuwe, gordeltasjessparende opel manta coureur met vlassnorretje in spe is ? - want laatste kan ie volgens mij ook niet betalen - die in al zijn scrupuleusheid zo mijn marokkeze medemens kansloos laat in het recht op het kapen van het blonde meisjes al waarmee hij uit was?
gelijk iemand die wil stoppen met roken en of drinken, kan ik zonder de directe omgeving vooraf aan dat voornemen ruchtbaarheid gegeven te hebben, natuurlijk nog altijd, en met een minium aan gezichtsverlies en zonder ingeslikte trots, wat schijnheilig die gelofte op mijzelf intrekken. maar een slimme moderator kan het ook.
niggah whutquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
En als ik TS nou een een gelofte doe en en hem beloof dat hij een boheemse housebroekdragende, vast alleen bij thuiswedstrijden f.c. den haag supportende,, matje-bezittende, pleeborstel-stekelig vetbehaarde, uitvretende, smoezelig basebalcap-achterstevoren-dragende, stuiterhouse-liefhebbende, walkman-verkrachtende, adidas torsion sneakerig, naar wietstinkende, landbouw proletige, uitkeringfraudebegaande, werkschuwe, gordeltasjessparende opel manta coureur met vlassnorretje in spe is ? - want laatste kan ie volgens mij ook niet betalen - die in al zijn scrupuleusheid zo mijn marokkeze medemens kansloos laat in het recht op het kapen van het blonde meisjes al waarmee hij uit was?
gelijk iemand die wil stoppen met roken en of drinken, kan ik zonder de directe omgeving vooraf aan dat voornemen ruchtbaarheid gegeven te hebben, natuurlijk nog altijd, en met een minium aan gezichtsverlies en zonder ingeslikte trots, wat schijnheilig die gelofte op mijzelf intrekken. maar een slimme moderator kan het ook.
komt het grappiger over dan een racistische marokkaan?quote:
Leer Nederlands.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
quote:
Dat was Nederlandsquote:
quote:
Ik las de eerste 5 woorden en vond het toen al triest. Dus ik heb niet verder gelezen. Maar eht is niet grappig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:30 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
komt het grappiger over dan een racistische marokkaan?
ownd dus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Zit je 10 minuten te typen, en blijkt dat niemand je grap leuk vindt
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:34 schreef Edwinuss het volgende:
moeten ze doen tegen mijn vriendin als ik met haar over straat loop.
dat jij er zo lang over zou doen, zegt dan weer meer over jou dan over mijn typfoutjesquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Zit je 10 minuten te typen, en blijkt dat niemand je grap leuk vindt
Sterker nog, ik zou er niet eens aan beginnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:36 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat jij er zo lang over zou doen, zegt dan weer meer over jou dan over mijn typfoutjes
Typefoutjes.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:36 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat jij er zo lang over zou doen, zegt dan weer meer over jou dan over mijn typfoutjes
Wie z'n kutkloon ben jij nou weerquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:36 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat zal in min of mindere maten voor veel aspecten in je leventje beschoren zijn, dat lot.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:37 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zou er niet eens aan beginnen
en veel maten had je al niet, wellicht mindere, die je op zulks een slecht pad gebracht hebben hier om 's midnachts zo te zeikstralen tegen mensen met een behoorlijke kennis van zaken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:39 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat zal in min of mindere maten voor veel aspecten in je leventje beschoren zijn, dat lot.
parvenue.
Meer of mindere mate.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:39 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat zal in min of mindere maten voor veel aspecten in je leventje beschoren zijn, dat lot.
parvenue.
De eerste keer dat ik om je moest lachen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:40 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
met een behoorlijke kennis van zaken.
ik weet wel, als jij een kloon zou zijn, in in gods gelijkheid geschapen was, en uit het stof der aarde genomen, of den rib die mij nu pijnlijk doet tintelen, mutje ongeduld, dan zou het in grote mate de beharing op je bovenlip billijken thans waar je je nu visueel mee bezig bent te verhullen aan de wereld. vanachter je computerschermpje.quote:
Ik doe even meequote:Op woensdag 9 juli 2008 01:43 schreef IQM het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik om je moest lachen.
Tering zeg, leer even Nederlands typen op z'n minst.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:39 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
parvenue.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:42 schreef roze-meisje het volgende:
eens met klacht 1![]()
wanneer leren die dipshits dat nou eens
dat was een zinspeling op het negatieve, wijsgierjakkeraar post la lettre.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Meer of mindere mate.
Djiezus, probeer nu maar eerst 'gewoon' Nederlands, want dit gaat 'm niet worden.
Hier nog een.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:43 schreef IQM het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik om je moest lachen.
ZOMG, die meisje is sekteleidster!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:42 schreef roze-meisje het volgende:
eens met klacht 1![]()
wanneer leren die dipshits dat nou eens
Je faalt gewoon. Pijnlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:46 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat was een zinspeling op het negatieve, wijsgierjakkeraar post la lettre.
En ondertussen post je vol penisnijd om twee uur 's nachts een topic over Berbers met een spraakgebrek.quote:
Ik heb het aan de admins gezegd dat je zei heb je typkanker...quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:46 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Tering zeg, leer even Nederlands typen op z'n minst.
Heb je typkanker ofzo?![]()
Als je wilt dat we je serieus nemen zul je toch moeten beginnen bij de kleine dingen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:46 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat was een zinspeling op het negatieve, wijsgierjakkeraar post la lettre.
Ja, dat ik 's nachts op fok! zit is inderdaad te triest voor woorden. Maar ik ben nu eenmaalquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
En ondertussen post je vol penisnijd om twee uur 's nachts een topic over Berbers met een spraakgebrek.
Geeft te denken.
Gast, ga je moeder even lekker verwennen ofzoquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:48 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
meanwhile, back at the hachelijke pauper situation in TS home.....
Dus ik google op Eppo Hanensnaaier, zie ik het volgende:quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:48 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
meanwhile, back at the hachelijke pauper situation in TS home.....
jij probeert ook nooit wat, spuitje elf, met je havo-5 en schoeffers voor mannen.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:51 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dus ik google op Eppo Hanensnaaier, zie ik het volgende:
http://www.eppostripblad.nl/
Wouzers.... jeugdherinneringen!
Hanteren wij dezelfde definitie van het woord 'penisnijd'?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
En ondertussen post je vol penisnijd om twee uur 's nachts een topic over Berbers met een spraakgebrek.
Geeft te denken.
Ik weet niet wat erger is in dit geval.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:51 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
jij probeert ook nooit wat, spuitje elf, met je havo-5 en schoeffers voor mannen.
Kijk, je kan het wel proberen na te doen en het zelfs te bekritiseren, thans zie je de pleonastische ironie in je eigen onkunde de dingen te zien die zich alvorens een juist oordeel te vellen, eigen zouden moeten zijn.
U mijnheer, heeft een zeer smalle basis, en het bewijs voor al dat is gelegen in het simpele feit, dat u geen steekhoudend antwoord koestert op het probleem, c.q. vraag van TS
Haha, EppoHanengraaier heeft Aspergerquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:51 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
jij probeert ook nooit wat, spuitje elf, met je havo-5 en schoeffers voor mannen.
Kijk, je kan het wel proberen na te doen en het zelfs te bekritiseren, thans zie je de pleonastische ironie in je eigen onkunde de dingen te zien die zich alvorens een juist oordeel te vellen, eigen zouden moeten zijn.
U mijnheer, heeft een zeer smalle basis, en het bewijs voor al dat is gelegen in het simpele feit, dat u geen steekhoudend antwoord koestert op het probleem, c.q. vraag van TS
eppo, in de designatie alomtrent dat specifieke woord betrekt en strekt zich in dit geval uitsluitend op de bijwoordelijke benaming in de eerste persoon. Mijn eigenlijke intrinsieke naam die mij navolgens aan moeders schoot ontworsteld te hebben op mijn inborst gestempeld werd, op brute wijze mag ik dien wel stellen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:51 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dus ik google op Eppo Hanensnaaier, zie ik het volgende:
http://www.eppostripblad.nl/
Wouzers.... jeugdherinneringen!
Kerel, je lult nog vager dan Pechtoldquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:51 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
Jij bent een hardequote:Op woensdag 9 juli 2008 01:54 schreef right_turn het volgende:
[..]
Haha, EppoHanengraaier heeft Asperger
quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Eppo gebruikt allemaal overdreven moeilijke woordjes om slim over te komen.
Haha, je moet niet de hele OP serieus nemen hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:55 schreef Nosh het volgende:
Ik heb geen idee, maar het hele 'die ik voor mezelf zou willen' deed zelfs míjn teelballen enigzins verschrompelen van ellende, dus ik denk dat het wel enigzins toepasbaar is.
Als zélfs ik haar niet kan vangen, dan lukt het niemand. Ze is lesboquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:57 schreef IQM het volgende:
Samenvatting: TS zit in de 'friends zone' van z'n meewinkelende vriendinnetje, terwijl die 'Berberaapkes' nog wél kans maken en EppoHanensnaaier denkt intellectueel bezig te zijn.
Wat is er mis met dineren bij de Wibra?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:58 schreef IQM het volgende:
"Shoppen bij de Wibra."
Alsof je gaat dineren bij de Burger King.
En het domme is dat hij in al zijn 'intelligentie' faalt, omdat hij geen rekening houdt met de lezers van dit topic!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:57 schreef IQM het volgende:
Samenvatting: TS zit in de 'friends zone' van z'n meewinkelende vriendinnetje, terwijl die 'Berberaapkes' nog wél kans maken en EppoHanensnaaier denkt intellectueel bezig te zijn.
Optie 1: Je zit in groep 9 van de basisschoolquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:00 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
toch, hiermede eventueel inbreuk makend op het topic zelve, en mij hier even op de voorgrond tredend te zien, ik vind toch weinig bijval waar het gaat om de situatie hier.
U geeft, hoewel u te kennen heeft gegeven, niet zo zeer achting te plaatsen in mensen met een taalachterstand, in hoge, van originaliteit gespeende zekerheid, te kennen dat u hier zich wel eens heel erg onzeker voelt. Daar, gezien ook, u niet instaat bent tot het juist lezen van de geschriften, dan wel de regels daar tussen.
ware het niet dat er altijd een sneue harrie de regel bevestigt waar het niet nodig zou moeten zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:00 schreef right_turn het volgende:
[..]
En het domme is dat hij in al zijn 'intelligentie' faalt, omdat hij geen rekening houdt met de lezers van dit topic!
Denk je dat je leuk bent?quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:00 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
toch, hiermede eventueel inbreuk makend op het topic zelve, en mij hier even op de voorgrond tredend te zien, ik vind toch weinig bijval waar het gaat om de situatie hier.
U geeft, hoewel u te kennen heeft gegeven, niet zo zeer achting te plaatsen in mensen met een taalachterstand, in hoge, van originaliteit gespeende zekerheid, te kennen dat u hier zich wel eens heel erg onzeker voelt. Daar, gezien ook, u niet instaat bent tot het juist lezen van de geschriften, dan wel de regels daar tussen.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:02 schreef Nosh het volgende:
Verliefd zijn op een Wibra cassiere is het meest oprechte wat ik sinds tijden heb gehoord.
quote:
Treed maar weer terug naar de afgrond, en blijf daar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:00 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
hadden we daar een date dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Treed maar weer terug naar de afgrond, en blijf daar.
Ja, en doe de groeten daar aan Eppokippensnaaierquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Treed maar weer terug naar de afgrond, en blijf daar.
Je moeder zegt dat je op bed moet..quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:06 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
hadden we daar een date dan?
toevallig de jouwe ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:07 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Je moeder zegt dat je op bed moet..
of zou ik me daar te kort mee doen, daar lelijkheid een generatie overslaat? En jij zo ongelofelijk knap ben dat je wijven om je heen hebt waar marokkanen naar fluiten.quote:
Je weet dat je nog 6 minuten hebt totdat Fok! sluit voor de kanslozen onder ons?quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:08 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
of zou ik me daar te kort mee doen, daar lelijkheid een generatie overslaat? En jij zo ongelofelijk knap ben dat je wijven om je heen hebt waar marokkanen naar fluiten.
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:10 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
ga niet slapen, ik ben er nog zolang het de moderators kan betamen en zichzelf niet zouden beschamen, zich te laven aan hun drift, en aldaar in hun kift, mij de mond, snoeren, als gelijk marokkanen hun blonde hoeren.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:11 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
kanslozen onder ons? betrek je je nou ineens in jouw zinkende schuitje, noach?
gast van big brother: GA MAAR WEG!!! GA MAAR WEER WEG WEZELquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:12 schreef Matje-1989 het volgende:
Nou, ik ga wel slapen
Want ik heb het gehad
Met deze apen
Veel succes met je leven
quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:12 schreef IQM het volgende:
"zolang het de moderators kan betamen "
"als gelijk"
*mompelt iets over 'epic' en 'fail'...
ik zal me er alles aan gelegen laten liggen u uw waarheid te gunnen. Doch en echter, ik zal daarvoor water bij het druivenbloed moeten beschenken, want ik denk in het licht van de situatie, dat u niet heel erg aanspraak kan maken op een paradetocht langs de kanaalgrachten zoals ons elftal zo naar believen is bijgebleven in het jaar gods 1988 ,ten deel viel al daarquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:17 schreef right_turn het volgende:
Ondanks dat je een autist bent, heb ik toch wel bewondering voor je taalvirtuositeit. Al schijn je jezelf niet te beseffen dat dit niet het juiste podium is om deze prachtige kunst ten toon te spreiden
ik vind, echter, dat je, heel erg, mooi spreekt hoor, echt, waar, luistert niet, naar alle taalpuristen om u, heenquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:22 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
ik zal me er alles aan gelegen laten liggen u uw waarheid te gunnen. Doch en echter, ik zal daarvoor water bij het druivenbloed moeten beschenken, want ik denk in het licht van de situatie, dat u niet heel erg aanspraak kan maken op een paradetocht langs de kanaalgrachten zoals ons elftal zo naar believen is bijgebleven in het jaar gods 1988 ,ten deel viel al daar
quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:42 schreef lievmeisjuh het volgende:
[..]
ik vind, echter, dat je, heel erg, mooi spreekt hoor, echt, waar, luistert niet, naar alle taalpuristen om u, heen
al had ik natuurlijk, met mijn aan hondsdolheidgrenzende intelligentie, uw overdaad aan aantijgende komma's niet over het hoofd gezien, en daarmee uw sarcasme ten tonele spreidde. TRUT!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:42 schreef lievmeisjuh het volgende:
[..]
ik vind, echter, dat je, heel erg, mooi spreekt hoor, echt, waar, luistert niet, naar alle taalpuristen om u, heen
Met z'n voetjes op de grond stampen en piepen; 'maar zij zijn groot en ik zo klein, en dat is niet eerlijk!' om zicht vervolgens te verschuilen in zijn eierschaal.quote:
kalimero zo te lezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 03:03 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Met z'n voetjes op de grond stampen en piepen; 'maar zij zijn groot en ik zo klein, en dat is niet eerlijk!' om zicht vervolgens te verschuilen in zijn eierschaal.
Verder, topic is al behoorlijk afgedwaald, waar ging 't ook weer over?![]()
N~
quote:Op woensdag 9 juli 2008 03:10 schreef Nikmans het volgende:
Eppo is mijn favoriete kloon[ afbeelding ]
sic!quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:16 schreef Aamon het volgende:
Praat is gewoon correct Nederlands. 'Het is Nederlands!!!' Praat dan zonder die kut spelfouten van je en gebruik is een logische zinsbouw. Je komt toch niet uit een ei?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:16 schreef Aamon het volgende:
Oké, mag ik even vragen waar de fuck het hier over gaat!?![]()
Die Eppo is echt niet goed wijs, zit hij maar beetje slap te lullen met die vage zinsbouw van hem.
Praat is gewoon correct Nederlands. 'Het is Nederlands!!!' Praat dan zonder die kut spelfouten van je en gebruik is een logische zinsbouw. Je komt toch niet uit een ei?
P.S. Het ging over 'die meisje' die versierd werd door twee Marokkanen of iets dergelijks
quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:26 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
ja, vriendelijke vriend, wat is nu je concrete bezwaar? Dat het topic iets afwijkt van het magnetisch noorden? En je dien tengevolge van mijn met recht omgekapte bomen het wouterse bos niet meer ziet?
Pvda-se sluimernicht
ik zou u nog eerder geloven dat u mij daar voor een mongool uitmaakte dan dat ik zou kunnen bevroeden binnnen een ommezien van tijd, welke ik mijzelf geve, mijzelve met een gesigneerd exemplaar van de bijbel op de proppen te kunnen komen. Hetgeen u daadkracht geen zoden aan de dijk zette, maar toch heel onverhoops wel bewondering zaaien konden in mijn achtenswaardige subjectiviteit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:34 schreef Aamon het volgende:
[..]
nee hoor pvda =![]()
PVV met aangepaste plannen maar daar gaat het heul niet over
tja probeerde het een beetje netjes te brengen, maar om het even direct te brengen. Je bent een mongol!
mare, "hush hush" en geen bazuin op dit alles, want zakdoekje leggen, en de haan drie maal kraaien laten, dat zal ik u vermanen, opdat dat wat gezegd is op uwer ongeluk zal vallen ende voorspoed tot in den derde generatie na u.quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:37 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
ik zou u nog eerder geloven dat u mij daar voor een mongool uitmaakte dan dat ik zou kunnen bevroeden binnnen een ommezien van tijd, welke ik mijzelf geve, mijzelve met een gesigneerd exemplaar van de bijbel op de proppen te kunnen komen. Hetgeen u daadkracht geen zoden aan de dijk zette, maar toch heel onverhoops wel bewondering zaaien konden in mijn achtenswaardige subjectiviteit.
Ik ben het hom der duivel, de zoon der gevallen engelen, de antichrist
gij hebt nimmer van de boom des ondoods gegeten, schikt mij hier. Hoe kunde gij dan weten wat ik voorsta?quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:41 schreef Aamon het volgende:
haha gevallen engelen = daimon = afgod = elilim
elilim betekend niets..
Later antichrist
de zoon gods, de nazaat van de drie-eenheid, zal komen, het lam gods zal de zeven zegelen doen gelden in uw ongelovige aanblik, verzwinden wat niet is, zal wegvoeren, met wat het koren van het kaf heeft doen wegwaaien - den godsvruchtige wind. En op een uwen willen zal het een gevecht niet duchten van de beelzebub, de vader der ongenoegen, de zelfzuchtige satanszoon...voorwaar ik u hier van repliek dien, het zand onder uwe voeten zal heet als pek zijn waar u zijn zijde blieft, maar zacht als duivenveren gelijk, als u zich onhoudt van dit alles. Dit alles gezeggende hebbenden in aanwezigheid van de enige, laatste getuige der hemelvaart..KLM stewardess, Daphne.quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:52 schreef Salvad0R het volgende:
elohim yo
anywayz .
lekkere wijven zijn lekker .
Oké, ik moet toegeven.. Je kan mensen volgens mij helemaal gek praten met dat slap geouwehoer van jequote:Op woensdag 9 juli 2008 04:47 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
gij hebt nimmer van de boom des ondoods gegeten, schikt mij hier. Hoe kunde gij dan weten wat ik voorsta?
je zal de niet de enige zijn die in het aanschijns des bokkepoot staat al hier indeze hoedanigheid. en het voorwaar niet geloven.
mensen zijn mensen ik hou van ze
quote:Op woensdag 9 juli 2008 05:05 schreef Aamon het volgende:
[..]
Oké, ik moet toegeven.. Je kan mensen volgens mij helemaal gek praten met dat slap geouwehoer van je
Ik vind het wel grappig op zich
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3296105565288750445quote:Op woensdag 9 juli 2008 05:05 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
de zoon gods, de nazaat van de drie-eenheid, zal komen, het lam gods zal de zeven zegelen doen gelden in uw ongelovige aanblik, verzwinden wat niet is, zal wegvoeren, met wat het koren van het kaf heeft doen wegwaaien - den godsvruchtige wind. En op een uwen willen zal het een gevecht niet duchten van de beelzebub, de vader der ongenoegen, de zelfzuchtige satanszoon...voorwaar ik u hier van repliek dien, het zand onder uwe voeten zal heet als pek zijn waar u zijn zijde blieft, maar zacht als duivenveren gelijk, als u zich onhoudt van dit alles. Dit alles gezeggende hebbenden in aanwezigheid van de enige, laatste getuige der hemelvaart..KLM stewardess, Daphne.
kome niet aan met dit soorts bevergeil en verwerpelijke wantstaligheid die zich moge beklijven in het voornaamste wat intellectualiteit voor lieve neme, dat is schier humaan en onderworpen aan valse profetie.quote:Op woensdag 9 juli 2008 05:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3296105565288750445
Berberaapkes niet nederlaands praat, ies moeileikquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:08 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, ik dus vanmiddag aan het shoppen met een vriendin van me. Lopen we daar in
de Esprit-store, komt er zo'n groepje 'Berberaapkes' aan te waggelen. De stoere jongens
lopen ons zo voorbij, hoor je 1 van dat groepje zo zeggen: "Die meisje is lekker!''
Klacht 1: Berberaapkes die zeggen: "Die meisje"
Klacht 2: Berberaapkes die geilen op een vriendin van me ( die ik voor mezelf zou willen )
slechte grammatica dat is het.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is gewoon de taal van de straat snotaap, je zou eens wat vaker buiten moeten komen
Ja, mensen gaan gewoon schermen met 'straattaal' maar ondertussen is het gewoon duidelijk dat ze te dom zijn om de Nederlandse taal te leren beheersen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:34 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
slechte grammatica dat is het.
straattaal
Jezus gast, leer eens even lezen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS je bent gepwned door die mocro's
wat vond je chickie er eigenlijk van?
Want..? Dan ren je heel hard weg en roep je: MAZZEL !!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:34 schreef Edwinuss het volgende:
oke maar je vrouwlijke vriend dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:42 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Jezus gast, leer eens even lezen.
Het was niet MIJN meisje!
Die vond het wel grappig volgens mij.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke maar je vrouwlijke vriend dan?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:52 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Die vond het wel grappig volgens mij.
Maar ze is zo'n type die alles grappig vindt zolang ze maar aandacht krijgt![]()
( niet verkeerd bedoeld )
Omdat ze geen slet is?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
beetje kansloos.. waarom is het je sletje niet dan?
Kloptquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef floris.exe het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-met-lekkere-meisjes-omgaan topic.
Maar je werd toch wakker nadat je gasten dat hoorde zeggen? Toen was die droom toch voorbijquote:
GVD, zit je nu gewoon mijn teddy te beledigen hier?!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:02 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Maar je werd toch wakker nadat je gasten dat hoorde zeggen? Toen was die droom toch voorbij? Toen lag opeens die zeug van je naast je te ronken.
...verkeerd aan?quote:
Agreequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:15 schreef right_turn het volgende:
Onterechte klacht. TS is een racist. TS gunt berberaapjes met spraakgebrek geen lekkere Nederlandse sletjes!
nee,quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Omdat ze geen slet is?
Jezus, jij bent echt van het type holbewoner?
Dit is wel KLB hè.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
Verkapte ik-ben-jaloers-op-jongens-die-met-lekkere-meisjes-omgaan post.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef floris.exe het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-met-lekkere-meisjes-omgaan topic.
Te laat jongen, nu moet je achteraan sluiten. You wanna play in berberdirt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:08 schreef Matje-1989 het volgende:
Klacht 2: Berberaapkes die geilen op een vriendin van me ( die ik voor mezelf zou willen )
Sarcasme is inderdaad het enige dat zich van deze dame over uw toneel zal spreiden, en niet alleen van mij vrees ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:49 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
al had ik natuurlijk, met mijn aan hondsdolheidgrenzende intelligentie, uw overdaad aan aantijgende komma's niet over het hoofd gezien, en daarmee uw sarcasme ten tonele spreidde. TRUT!!!
wat dan, bel je de A team?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:34 schreef Edwinuss het volgende:
Alsof jij dat bepalen kuntquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |