kalimero zo te lezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 03:03 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Met z'n voetjes op de grond stampen en piepen; 'maar zij zijn groot en ik zo klein, en dat is niet eerlijk!' om zicht vervolgens te verschuilen in zijn eierschaal.
Verder, topic is al behoorlijk afgedwaald, waar ging 't ook weer over?![]()
N~
quote:Op woensdag 9 juli 2008 03:10 schreef Nikmans het volgende:
Eppo is mijn favoriete kloon[ afbeelding ]
sic!quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:16 schreef Aamon het volgende:
Praat is gewoon correct Nederlands. 'Het is Nederlands!!!' Praat dan zonder die kut spelfouten van je en gebruik is een logische zinsbouw. Je komt toch niet uit een ei?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:16 schreef Aamon het volgende:
Oké, mag ik even vragen waar de fuck het hier over gaat!?![]()
Die Eppo is echt niet goed wijs, zit hij maar beetje slap te lullen met die vage zinsbouw van hem.
Praat is gewoon correct Nederlands. 'Het is Nederlands!!!' Praat dan zonder die kut spelfouten van je en gebruik is een logische zinsbouw. Je komt toch niet uit een ei?
P.S. Het ging over 'die meisje' die versierd werd door twee Marokkanen of iets dergelijks
quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:26 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
ja, vriendelijke vriend, wat is nu je concrete bezwaar? Dat het topic iets afwijkt van het magnetisch noorden? En je dien tengevolge van mijn met recht omgekapte bomen het wouterse bos niet meer ziet?
Pvda-se sluimernicht
ik zou u nog eerder geloven dat u mij daar voor een mongool uitmaakte dan dat ik zou kunnen bevroeden binnnen een ommezien van tijd, welke ik mijzelf geve, mijzelve met een gesigneerd exemplaar van de bijbel op de proppen te kunnen komen. Hetgeen u daadkracht geen zoden aan de dijk zette, maar toch heel onverhoops wel bewondering zaaien konden in mijn achtenswaardige subjectiviteit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:34 schreef Aamon het volgende:
[..]
nee hoor pvda =![]()
PVV met aangepaste plannen maar daar gaat het heul niet over
tja probeerde het een beetje netjes te brengen, maar om het even direct te brengen. Je bent een mongol!
mare, "hush hush" en geen bazuin op dit alles, want zakdoekje leggen, en de haan drie maal kraaien laten, dat zal ik u vermanen, opdat dat wat gezegd is op uwer ongeluk zal vallen ende voorspoed tot in den derde generatie na u.quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:37 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
ik zou u nog eerder geloven dat u mij daar voor een mongool uitmaakte dan dat ik zou kunnen bevroeden binnnen een ommezien van tijd, welke ik mijzelf geve, mijzelve met een gesigneerd exemplaar van de bijbel op de proppen te kunnen komen. Hetgeen u daadkracht geen zoden aan de dijk zette, maar toch heel onverhoops wel bewondering zaaien konden in mijn achtenswaardige subjectiviteit.
Ik ben het hom der duivel, de zoon der gevallen engelen, de antichrist
gij hebt nimmer van de boom des ondoods gegeten, schikt mij hier. Hoe kunde gij dan weten wat ik voorsta?quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:41 schreef Aamon het volgende:
haha gevallen engelen = daimon = afgod = elilim
elilim betekend niets..
Later antichrist
de zoon gods, de nazaat van de drie-eenheid, zal komen, het lam gods zal de zeven zegelen doen gelden in uw ongelovige aanblik, verzwinden wat niet is, zal wegvoeren, met wat het koren van het kaf heeft doen wegwaaien - den godsvruchtige wind. En op een uwen willen zal het een gevecht niet duchten van de beelzebub, de vader der ongenoegen, de zelfzuchtige satanszoon...voorwaar ik u hier van repliek dien, het zand onder uwe voeten zal heet als pek zijn waar u zijn zijde blieft, maar zacht als duivenveren gelijk, als u zich onhoudt van dit alles. Dit alles gezeggende hebbenden in aanwezigheid van de enige, laatste getuige der hemelvaart..KLM stewardess, Daphne.quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:52 schreef Salvad0R het volgende:
elohim yo
anywayz .
lekkere wijven zijn lekker .
Oké, ik moet toegeven.. Je kan mensen volgens mij helemaal gek praten met dat slap geouwehoer van jequote:Op woensdag 9 juli 2008 04:47 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
gij hebt nimmer van de boom des ondoods gegeten, schikt mij hier. Hoe kunde gij dan weten wat ik voorsta?
je zal de niet de enige zijn die in het aanschijns des bokkepoot staat al hier indeze hoedanigheid. en het voorwaar niet geloven.
mensen zijn mensen ik hou van ze
quote:Op woensdag 9 juli 2008 05:05 schreef Aamon het volgende:
[..]
Oké, ik moet toegeven.. Je kan mensen volgens mij helemaal gek praten met dat slap geouwehoer van je
Ik vind het wel grappig op zich
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3296105565288750445quote:Op woensdag 9 juli 2008 05:05 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
de zoon gods, de nazaat van de drie-eenheid, zal komen, het lam gods zal de zeven zegelen doen gelden in uw ongelovige aanblik, verzwinden wat niet is, zal wegvoeren, met wat het koren van het kaf heeft doen wegwaaien - den godsvruchtige wind. En op een uwen willen zal het een gevecht niet duchten van de beelzebub, de vader der ongenoegen, de zelfzuchtige satanszoon...voorwaar ik u hier van repliek dien, het zand onder uwe voeten zal heet als pek zijn waar u zijn zijde blieft, maar zacht als duivenveren gelijk, als u zich onhoudt van dit alles. Dit alles gezeggende hebbenden in aanwezigheid van de enige, laatste getuige der hemelvaart..KLM stewardess, Daphne.
kome niet aan met dit soorts bevergeil en verwerpelijke wantstaligheid die zich moge beklijven in het voornaamste wat intellectualiteit voor lieve neme, dat is schier humaan en onderworpen aan valse profetie.quote:Op woensdag 9 juli 2008 05:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3296105565288750445
Berberaapkes niet nederlaands praat, ies moeileikquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:08 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, ik dus vanmiddag aan het shoppen met een vriendin van me. Lopen we daar in
de Esprit-store, komt er zo'n groepje 'Berberaapkes' aan te waggelen. De stoere jongens
lopen ons zo voorbij, hoor je 1 van dat groepje zo zeggen: "Die meisje is lekker!''
Klacht 1: Berberaapkes die zeggen: "Die meisje"
Klacht 2: Berberaapkes die geilen op een vriendin van me ( die ik voor mezelf zou willen )
slechte grammatica dat is het.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is gewoon de taal van de straat snotaap, je zou eens wat vaker buiten moeten komen
Ja, mensen gaan gewoon schermen met 'straattaal' maar ondertussen is het gewoon duidelijk dat ze te dom zijn om de Nederlandse taal te leren beheersen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:34 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
slechte grammatica dat is het.
straattaal
Jezus gast, leer eens even lezen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS je bent gepwned door die mocro's
wat vond je chickie er eigenlijk van?
Want..? Dan ren je heel hard weg en roep je: MAZZEL !!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:34 schreef Edwinuss het volgende:
moeten ze doen tegen mijn vriendin als ik met haar over straat loop.
oke maar je vrouwlijke vriend dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:42 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Jezus gast, leer eens even lezen.
Het was niet MIJN meisje!
Die vond het wel grappig volgens mij.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke maar je vrouwlijke vriend dan?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:52 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Die vond het wel grappig volgens mij.
Maar ze is zo'n type die alles grappig vindt zolang ze maar aandacht krijgt![]()
( niet verkeerd bedoeld )
Omdat ze geen slet is?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
beetje kansloos.. waarom is het je sletje niet dan?
Kloptquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef floris.exe het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-met-lekkere-meisjes-omgaan topic.
Maar je werd toch wakker nadat je gasten dat hoorde zeggen? Toen was die droom toch voorbijquote:
GVD, zit je nu gewoon mijn teddy te beledigen hier?!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:02 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Maar je werd toch wakker nadat je gasten dat hoorde zeggen? Toen was die droom toch voorbij? Toen lag opeens die zeug van je naast je te ronken.
...verkeerd aan?quote:
Agreequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:15 schreef right_turn het volgende:
Onterechte klacht. TS is een racist. TS gunt berberaapjes met spraakgebrek geen lekkere Nederlandse sletjes!
nee,quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Omdat ze geen slet is?
Jezus, jij bent echt van het type holbewoner?
Dit is wel KLB hè.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
En als ik TS nou een een gelofte doe en en hem beloof dat hij een boheemse housebroekdragende, vast alleen bij thuiswedstrijden f.c. den haag supportende,, matje-bezittende, pleeborstel-stekelig vetbehaarde, uitvretende, smoezelig basebalcap-achterstevoren-dragende, stuiterhouse-liefhebbende, walkman-verkrachtende, adidas torsion sneakerig, naar wietstinkende, landbouw proletige, uitkeringfraudebegaande, werkschuwe, gordeltasjessparende opel manta coureur met vlassnorretje in spe is ? - want laatste kan ie volgens mij ook niet betalen - die in al zijn scrupuleusheid zo mijn marokkeze medemens kansloos laat in het recht op het kapen van het blonde meisjes al waarmee hij uit was?
gelijk iemand die wil stoppen met roken en of drinken, kan ik zonder de directe omgeving vooraf aan dat voornemen ruchtbaarheid gegeven te hebben, natuurlijk nog altijd, en met een minium aan gezichtsverlies en zonder ingeslikte trots, wat schijnheilig die gelofte op mijzelf intrekken. maar een slimme moderator kan het ook.
Verkapte ik-ben-jaloers-op-jongens-die-met-lekkere-meisjes-omgaan post.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef floris.exe het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-met-lekkere-meisjes-omgaan topic.
Te laat jongen, nu moet je achteraan sluiten. You wanna play in berberdirt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:08 schreef Matje-1989 het volgende:
Klacht 2: Berberaapkes die geilen op een vriendin van me ( die ik voor mezelf zou willen )
Sarcasme is inderdaad het enige dat zich van deze dame over uw toneel zal spreiden, en niet alleen van mij vrees ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:49 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
al had ik natuurlijk, met mijn aan hondsdolheidgrenzende intelligentie, uw overdaad aan aantijgende komma's niet over het hoofd gezien, en daarmee uw sarcasme ten tonele spreidde. TRUT!!!
wat dan, bel je de A team?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:34 schreef Edwinuss het volgende:
moeten ze doen tegen mijn vriendin als ik met haar over straat loop.
Alsof jij dat bepalen kuntquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |