Dat is gewoon de taal van de straat snotaap, je zou eens wat vaker buiten moeten komenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Deze reacties had ik kunnen verwachten, maar het gaat me vooral over het woordje 'die'
Dat is nogal kut, want die is een verkeerd woordje zoals jullie weten..
Rot toch op met je taal van de straat, als dat de taal van de straat is dan doen ze dat maar in hun eigen boompje en niet in een fatsoenlijke winkel..quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is gewoon de taal van de straat snotaap, je zou eens wat vaker buiten moeten komen
Was dit grappig bedoeld?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
En als ik TS nou een een gelofte doe en en hem beloof dat hij een boheemse housebroekdragende, vast alleen bij thuiswedstrijden f.c. den haag supportende,, matje-bezittende, pleeborstel-stekelig vetbehaarde, uitvretende, smoezelig basebalcap-achterstevoren-dragende, stuiterhouse-liefhebbende, walkman-verkrachtende, adidas torsion sneakerig, naar wietstinkende, landbouw proletige, uitkeringfraudebegaande, werkschuwe, gordeltasjessparende opel manta coureur met vlassnorretje in spe is ? - want laatste kan ie volgens mij ook niet betalen - die in al zijn scrupuleusheid zo mijn marokkeze medemens kansloos laat in het recht op het kapen van het blonde meisjes al waarmee hij uit was?
gelijk iemand die wil stoppen met roken en of drinken, kan ik zonder de directe omgeving vooraf aan dat voornemen ruchtbaarheid gegeven te hebben, natuurlijk nog altijd, en met een minium aan gezichtsverlies en zonder ingeslikte trots, wat schijnheilig die gelofte op mijzelf intrekken. maar een slimme moderator kan het ook.
niggah whutquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
En als ik TS nou een een gelofte doe en en hem beloof dat hij een boheemse housebroekdragende, vast alleen bij thuiswedstrijden f.c. den haag supportende,, matje-bezittende, pleeborstel-stekelig vetbehaarde, uitvretende, smoezelig basebalcap-achterstevoren-dragende, stuiterhouse-liefhebbende, walkman-verkrachtende, adidas torsion sneakerig, naar wietstinkende, landbouw proletige, uitkeringfraudebegaande, werkschuwe, gordeltasjessparende opel manta coureur met vlassnorretje in spe is ? - want laatste kan ie volgens mij ook niet betalen - die in al zijn scrupuleusheid zo mijn marokkeze medemens kansloos laat in het recht op het kapen van het blonde meisjes al waarmee hij uit was?
gelijk iemand die wil stoppen met roken en of drinken, kan ik zonder de directe omgeving vooraf aan dat voornemen ruchtbaarheid gegeven te hebben, natuurlijk nog altijd, en met een minium aan gezichtsverlies en zonder ingeslikte trots, wat schijnheilig die gelofte op mijzelf intrekken. maar een slimme moderator kan het ook.
komt het grappiger over dan een racistische marokkaan?quote:
Leer Nederlands.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
quote:
Dat was Nederlandsquote:
quote:
Ik las de eerste 5 woorden en vond het toen al triest. Dus ik heb niet verder gelezen. Maar eht is niet grappig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:30 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
komt het grappiger over dan een racistische marokkaan?
ownd dus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Zit je 10 minuten te typen, en blijkt dat niemand je grap leuk vindt
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:34 schreef Edwinuss het volgende:
moeten ze doen tegen mijn vriendin als ik met haar over straat loop.
dat jij er zo lang over zou doen, zegt dan weer meer over jou dan over mijn typfoutjesquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Zit je 10 minuten te typen, en blijkt dat niemand je grap leuk vindt
Sterker nog, ik zou er niet eens aan beginnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:36 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat jij er zo lang over zou doen, zegt dan weer meer over jou dan over mijn typfoutjes
Typefoutjes.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:36 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat jij er zo lang over zou doen, zegt dan weer meer over jou dan over mijn typfoutjes
Wie z'n kutkloon ben jij nou weerquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:36 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat zal in min of mindere maten voor veel aspecten in je leventje beschoren zijn, dat lot.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:37 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zou er niet eens aan beginnen
en veel maten had je al niet, wellicht mindere, die je op zulks een slecht pad gebracht hebben hier om 's midnachts zo te zeikstralen tegen mensen met een behoorlijke kennis van zaken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:39 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat zal in min of mindere maten voor veel aspecten in je leventje beschoren zijn, dat lot.
parvenue.
Meer of mindere mate.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:39 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat zal in min of mindere maten voor veel aspecten in je leventje beschoren zijn, dat lot.
parvenue.
De eerste keer dat ik om je moest lachen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:40 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
met een behoorlijke kennis van zaken.
ik weet wel, als jij een kloon zou zijn, in in gods gelijkheid geschapen was, en uit het stof der aarde genomen, of den rib die mij nu pijnlijk doet tintelen, mutje ongeduld, dan zou het in grote mate de beharing op je bovenlip billijken thans waar je je nu visueel mee bezig bent te verhullen aan de wereld. vanachter je computerschermpje.quote:
Ik doe even meequote:Op woensdag 9 juli 2008 01:43 schreef IQM het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik om je moest lachen.
Tering zeg, leer even Nederlands typen op z'n minst.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:39 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
parvenue.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:42 schreef roze-meisje het volgende:
eens met klacht 1![]()
wanneer leren die dipshits dat nou eens
dat was een zinspeling op het negatieve, wijsgierjakkeraar post la lettre.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Meer of mindere mate.
Djiezus, probeer nu maar eerst 'gewoon' Nederlands, want dit gaat 'm niet worden.
Hier nog een.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:43 schreef IQM het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik om je moest lachen.
ZOMG, die meisje is sekteleidster!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:42 schreef roze-meisje het volgende:
eens met klacht 1![]()
wanneer leren die dipshits dat nou eens
Je faalt gewoon. Pijnlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:46 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat was een zinspeling op het negatieve, wijsgierjakkeraar post la lettre.
En ondertussen post je vol penisnijd om twee uur 's nachts een topic over Berbers met een spraakgebrek.quote:
Ik heb het aan de admins gezegd dat je zei heb je typkanker...quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:46 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Tering zeg, leer even Nederlands typen op z'n minst.
Heb je typkanker ofzo?![]()
Als je wilt dat we je serieus nemen zul je toch moeten beginnen bij de kleine dingen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:46 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat was een zinspeling op het negatieve, wijsgierjakkeraar post la lettre.
Ja, dat ik 's nachts op fok! zit is inderdaad te triest voor woorden. Maar ik ben nu eenmaalquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
En ondertussen post je vol penisnijd om twee uur 's nachts een topic over Berbers met een spraakgebrek.
Geeft te denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |