Jezus gast, leer eens even lezen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS je bent gepwned door die mocro's
wat vond je chickie er eigenlijk van?
Want..? Dan ren je heel hard weg en roep je: MAZZEL !!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:34 schreef Edwinuss het volgende:
moeten ze doen tegen mijn vriendin als ik met haar over straat loop.
oke maar je vrouwlijke vriend dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:42 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Jezus gast, leer eens even lezen.
Het was niet MIJN meisje!
Die vond het wel grappig volgens mij.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke maar je vrouwlijke vriend dan?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:52 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Die vond het wel grappig volgens mij.
Maar ze is zo'n type die alles grappig vindt zolang ze maar aandacht krijgt![]()
( niet verkeerd bedoeld )
Omdat ze geen slet is?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
beetje kansloos.. waarom is het je sletje niet dan?
Kloptquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef floris.exe het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-met-lekkere-meisjes-omgaan topic.
Maar je werd toch wakker nadat je gasten dat hoorde zeggen? Toen was die droom toch voorbijquote:
GVD, zit je nu gewoon mijn teddy te beledigen hier?!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:02 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Maar je werd toch wakker nadat je gasten dat hoorde zeggen? Toen was die droom toch voorbij? Toen lag opeens die zeug van je naast je te ronken.
...verkeerd aan?quote:
Agreequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:15 schreef right_turn het volgende:
Onterechte klacht. TS is een racist. TS gunt berberaapjes met spraakgebrek geen lekkere Nederlandse sletjes!
nee,quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Omdat ze geen slet is?
Jezus, jij bent echt van het type holbewoner?
Dit is wel KLB hè.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
En als ik TS nou een een gelofte doe en en hem beloof dat hij een boheemse housebroekdragende, vast alleen bij thuiswedstrijden f.c. den haag supportende,, matje-bezittende, pleeborstel-stekelig vetbehaarde, uitvretende, smoezelig basebalcap-achterstevoren-dragende, stuiterhouse-liefhebbende, walkman-verkrachtende, adidas torsion sneakerig, naar wietstinkende, landbouw proletige, uitkeringfraudebegaande, werkschuwe, gordeltasjessparende opel manta coureur met vlassnorretje in spe is ? - want laatste kan ie volgens mij ook niet betalen - die in al zijn scrupuleusheid zo mijn marokkeze medemens kansloos laat in het recht op het kapen van het blonde meisjes al waarmee hij uit was?
gelijk iemand die wil stoppen met roken en of drinken, kan ik zonder de directe omgeving vooraf aan dat voornemen ruchtbaarheid gegeven te hebben, natuurlijk nog altijd, en met een minium aan gezichtsverlies en zonder ingeslikte trots, wat schijnheilig die gelofte op mijzelf intrekken. maar een slimme moderator kan het ook.
Verkapte ik-ben-jaloers-op-jongens-die-met-lekkere-meisjes-omgaan post.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef floris.exe het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-met-lekkere-meisjes-omgaan topic.
Te laat jongen, nu moet je achteraan sluiten. You wanna play in berberdirt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:08 schreef Matje-1989 het volgende:
Klacht 2: Berberaapkes die geilen op een vriendin van me ( die ik voor mezelf zou willen )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |