Hier hetzelfde. Ik heb m'n machine inmiddels ook verkocht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind zelfgebakken brood zéer overrated. Ik heb van alles geprobeerd, maar het bleef zware kost! Alleen als het net gebakken was en nog warm vond ik het wel lekker. Als je toch wilt en nog geen broodbakmasjien hebt, mag je die van mij hebben! O, en goedkoper valt volgens mij ook best tegen.
Kweenie, ze liggen bij de vleeswaren e.d. Ik vond ze wel okay, maar niet heel smaakvol. Maar als je weinig geld hebt en je bent één van die mensen die per se vlees wil bij het eten, is het goed te doen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bedoel je de kip-krokant schnitzels? Die zijn echt heel lekker!
Laf...quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:47 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Lukt hen ook niet helemaal hoor:
"Budget omhoog
Van een mager budget krijg je in mijn geval een te mager mens. Dus daarom ga ik al eerder dan gepland over op de 35 euro per week."
Hoe bedoel je 'laf'?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:51 schreef Innocence het volgende:
[..]
Laf...
Ik eet al jaren voor 20 euro per persoon, zonder daar echt bij na te denken.
Als ik nou makkelijk, zonder er op te letten voor 20 euro per week kan eten. Dan koop ik dus niet het allergoedkoopste en winkel gewoon bij de AH. Moet het toch ook best te doen zijn om voor 12,50 te eten? Zeker als je er voor je zelf zo'n uitdaging van maakt als deze mensen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'laf'?
Dat bedrag van hen is voor met zijn tweetjes he? Dus 12,50 per persoon per week. En dat lukte na 6 maanden dus niet meer, toen was ze door haar voorraadkast heen en viel ze teveel af
Ik vind het ook wel bizar weinig, ik haal voor mezelf alleen aan fruit & groente al makkelijk 20,- per weekquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:43 schreef Greys het volgende:Ik ben benieuwd naar je bonnetje!
Als ik lamskoteletjes haal dan zou ik al éénderde van het hele 20-euro-budget kwijt zijn bij de Appie, geloof ik!
Doe inderdaad wel twee weken met een pak Korkante muesli van de appie of van de euroshopper, eet ook wel 's een boterham s'morgens.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:03 schreef Greys het volgende:
Innocence, dank je dat je de moeite hebt genomen je weekmenu en bonnetje te plaatsen!
Het ziet er prima uit (toch ietsje meer dan je gedacht had) en ik wist serieus niet dat je lamskoteletjes bij de Turk voor 2 euro kon halen!
Die zijn bij de Appie altijd erg duur.
Cruesli zie ik zo snel niet op je lijstje staan, die vind ik ook altijd vrij prijzig. Waar haal je dat? Of doe je er langer mee dan een week en hoef je het niet elke week te kopen?
Ik vind munt en peterselie echt goorquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena: verse kruiden op de markt, 3 bossen boor een euro.
Neem je peterselie, koriander en munt. Als je ze in een gesloten plastic zakje met wat lucht erin bewaart, blijven ze ongeveer 5 dagen goed. Neemt veel ruimte in in je koelkastMaar wel voordelig en lekker!
Ik kan me dit lovende topic nog herinnerenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:46 schreef Greys het volgende:
Ik gooi zojuist per ongeluk het 'Met 10 euro'...'-topic dicht.
Maar we gaan hier verder neem ik aan? Of moet er een nieuwe geopend worden daarvoor?
Laatste post:
Ik vind het juist top om twee keer in de week hetzelfde te kunnen eten. Als het lekker en gezond voer is, dan is het toch juist een uitkomst om het de tweede keer alleen maar te hoeven opwarmen en er bv alleen een fris tomaatje en komkommertje bij te snijden.
Heeft er iemand nog een voordelig tipje wat te eten bij tonijnsteaks (goedkoop, uit de vriezer, twee voor ¤ 1,68 geloof ik)? Ik kom nooit verder dan gebakken aardappeltjes, maar die heb ik gisteren al gegeten. Die van gisteren waren trouwens lekker, in schil gekookt, toen in vieren gesneden en toen met lekker veel kruiden in de oven. Met dank aan dit topic
Oh en misschien iemand nog een lekkere tip hoe de tonijnsteaks klaar te maken? Ik bak ze meestal als een biefstukje en aan het eind doe ik er dan een klein scheutje sojasaus overheen. Maar misschien nog andere lekkere tips?
En wat je overhoudt, kun je eventueel invriezen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena: verse kruiden op de markt, 3 bossen boor een euro.
Neem je peterselie, koriander en munt. Als je ze in een gesloten plastic zakje met wat lucht erin bewaart, blijven ze ongeveer 5 dagen goed. Neemt veel ruimte in in je koelkastMaar wel voordelig en lekker!
vraagjequote:Op donderdag 10 juli 2008 19:35 schreef Innocence het volgende:
<knip>
Je bent gewoon een stiekeme kattemelcoholistquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vraagje
die athena is dat kattenmelk? en zo ja in welke winkel kocht je die?
mijn kat wil dat weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |