pff ik heb al genoeg halfbroers en zussen hoorquote:
Dan valt eentje extra ook niet op!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
pff ik heb al genoeg halfbroers en zussen hoor
Immer. Ik weet de lijn in mijn TT's ook nog steeds door te zettenquote:
Ja heul wel, dan moet ik nog meer dingen onthouden over mensen die ik niet kenquote:
Gewoon zijn fotoboek in je favorieten zetten!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja heul wel, dan moet ik nog meer dingen onthouden over mensen die ik niet ken
Je kent je familie nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja heul wel, dan moet ik nog meer dingen onthouden over mensen die ik niet ken
Hahahahahahahahaquote:
Wat een stomme zus, die dat bij de geboorte al zegt... hoe oud was ze toen, eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha![]()
Nee mm.. we zijn allemaal kinderen van mijn vader, bij 4 verschillende mama's. Daarbij is hij al 12 jaar dood. Ik heb twee broers in april voor het eerst gezien maar de rest nog nooit (nog 2 broers en nog 3 zussen). Een zus heeft bij mijn geboorte al gezegd dat ze me niet wil zie (dus daar heb ik ook geen behoefte aan) en de rest.. ach misschien komt dat ooit nog, misschien ook niet
Je wilt zeker ook niet alleen maar 1 bord en een mes en vork voor mij doen he?quote:
Helaas, het soppie heb ik al weggegooidquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Je wilt zeker ook niet alleen maar 1 bord en een mes en vork voor mij doen he?
Ik bewaar het wel voor morgen voor je danquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Helaas, het soppie heb ik al weggegooid
Doe niet zo gek johquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah, even een eigen soppie maken kan je natuurlijk ook wel doen
Wil jij mijn bord en bestek doen?quote:
Wanneer gaat ie nou voor je kokenquote:
Voor de afwas?quote:
Neequote:
Wanneer ben je klaar met je tentames?quote:
Ik? Al een week.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wanneer ben je klaar met je tentames?
Jortquote:
Fha.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
Koken voor wie?
Morgen avond om kwart voor 8.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wanneer ben je klaar met je tentames?
Overigens mogen er meer mensen voor mij koken hoor, dus als iemand zich geroepen voelt..quote:
Morgenavond moet ik werkenquote:
Ja dat klopt, als mijn chef kokquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik werken
nee, wel speciale krullenshampoo om mijn puur natuurlijke krulletjes mooi te houdenquote:
dat werkt nooit bij mijquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, wel speciale krullenshampoo om mijn puur natuurlijke krulletjes mooi te houden
Er is een keukentje op mn werkquote:
Wehehequote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is een keukentje op mn werk
Mijn werk is naast het station hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
WeheheMja dan zul je me echt op moeten komen halen
Ja maar ik heb weekend OV en ik heb geen geld voor treinquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn werk is naast het station hoor
Je tippeltquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn werk is naast het station hoor
quote:
quote:
Wassup!!!!!!!!!!!!!!quote:
dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen hangen ze dan in de kroeg...quote:
Of lezen ze gewoon even alleen mee..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen hangen ze dan in de kroeg...
Mja inderdaadquote:
Wat moet jij van Tom Cruise?quote:
Kijk je rtl4?quote:
Hoiquote:
Weet je zeker dat je man bent?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:13 schreef dndiek het volgende:
Wat is stadten toch leuk als uitverkoop is
Nou, het leek zelfs betaalbaar vandaagquote:
Dan nogquote:
Nu niet meerquote:
Ja hoor... Daarom ga ik één keer in de zoveel tijd op een rustige dinsdagmiddag en dan sla ik meteen het nodige inquote:
Nu gaat het ook weer over etenquote:
quote:
Ik heb het nodige gekochtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jij was er ook? Ik voelde me als een kind in een snoepwinkel.. En toch heb ik niks gekocht!
![]()
niet van dat lekkers iig
Ik geloof niet dat ik je gezien heb... maar dat is dan eigenlijk ook logisch , jij stond in de pashokjes natuurlijk!quote:
Jaag ik je weg?quote:
ik nietquote:
Gelezen.quote:
Ik had er ook geen, zal ik je zometeen heel verassend PMen??quote:
hahaha, GMTA!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had er ook geen, zal ik je zometeen heel verassend PMen??
In welke stad was je dan? Dat kan ook nog uitmakenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je gezien heb... maar dat is dan eigenlijk ook logisch , jij stond in de pashokjes natuurlijk!
Welnee, in alle steden is het uitverkoopquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
In welke stad was je dan? Dat kan ook nog uitmaken
Ik moest ook echt heel hard lachen hahaquote:
eindhovehhhhhhh!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
In welke stad was je dan? Dat kan ook nog uitmaken
Wie heeft de tijdrit eigenlijk gewonnen vandaag?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:51 schreef OA het volgende:
Zo, ik ga de avondetappe kijken, of hoe dat ook heet dit jaar...
we hebben dezelfde humorquote:
Dat maakt wel uit of ze mij tegen kan komen of nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Welnee, in alle steden is het uitverkoop
quote:
Had ze je ergens aan kunnen herkennen wanneer dit wel zo was geweest?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit of ze mij tegen kan komen of niet
Slapen beleef ik plezier aanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
o
de avondetappe.. ik zie het al.. nou ja.. tis maar waar je plezier aan beleeft natuurlijk
Schumacher.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wie heeft de tijdrit eigenlijk gewonnen vandaag?![]()
Have fun!
Denk het nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Had ze je ergens aan kunnen herkennen wanneer dit wel zo was geweest?
Ik zal de flauwe F1 grapjes achterwege laten.. Heeft nu ook gele trui toch?quote:
Ik ookquote:
Je liep niet rond met een pak negerbuiszoenen?quote:
Je foto's in je fobo zijn nep??quote:
Was je alweer aan het gluren?quote:
maar nu je weet waar ik rondzeulde, waar hing jij uit dan?quote:
Droom jij net zoals ik dan?quote:
Tuukquote:
quote:
Cijfer?quote:
HIhihiquote:
Je hoopt ook zo prettig te gaan dromen?quote:
Prettig is het juiste woordquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hoopt ook zo prettig te gaan dromen?
welterusten
Ook daar!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
maar nu je weet waar ik rondzeulde, waar hing jij uit dan?
Die was toch gestopt met racen?quote:
Dat vermoeden had ik al, gezien je UIquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:16 schreef Fha het volgende:
Ondertussen heb ik al een stuk of 4 PM's gehad
ja want jij begon schatquote:
best lief van me hequote:
Niet gezienquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, gezien je UI
Heb je een moeder zien lopen met twee kleuters met elk een koffer? Dat was ik
You made my dayquote:
Ben maar blijquote:
Nee hoor dat denk je maar! Je bent aan het lekkerbekken over steaks..quote:
da's stom!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef Fha het volgende:
Ik heb mijn vingers nagels te kort afgeknipt. Au.
Ja ik weet hetquote:
Jouw mama doet dat niet? Ik wel...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet hetMaar het doet nu pas pijn terwijl ik ze vanmiddag gedaan heb
Denk je eerst dat het goed is gegaan.. nee hoor...
zie je, daarom moet mama ut doen
Dan kan je mooi gitaar spelenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef Fha het volgende:
Ik heb mijn vingernagels te kort afgeknipt. Au.
Dat was ook de redenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan kan je mooi gitaar spelen![]()
trusten!
Ja als ik er om vraag wel, maar groningen is wel een beetje ver om even heen te fietsen om mn nagels te laten knippen hihiquote:
Ik bedoelde het te kort knippenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja als ik er om vraag wel, maar groningen is wel een beetje ver om even heen te fietsen om mn nagels te laten knippen hihi
ohquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:37 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen.... Welke mafkees gaat een afspraak zetten om half negen in de vakantie, waardoor de wekker op 7 uur moet????
beetje vroeg wakker terwijl ik vrij benquote:
Hier nog één dusquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:50 schreef Pheno het volgende:
Vroeg? Man, ik heb al 500 e-mails verzonden deze ochtend!
de zon schijnt hier al volopquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier nog één dusMaar het wordt een mooie dag.. hoop ik
zelfs al zou ik moeten werken vind ik dit nog belachelijk vroegquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:50 schreef Pheno het volgende:
Vroeg? Man, ik heb al 500 e-mails verzonden deze ochtend!
Ik heb de emailcode met de hand getypt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die heb je vast niet allemaal met de hand getypt..
Maarreh.. jij bent dus degene die mijn mailbox volspamt met onzinmailtjes!
Vroeger gaan slapen helptquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
de zon schijnt hier al volop![]()
[..]
zelfs al zou ik moeten werken vind ik dit nog belachelijk vroeg
Help me eraan herinneren dat ik jou nooit mijn e-mailadres geefquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de emailcode met de hand getypt.
wie zegt datquote:
Weet ik niet meer.. ik heb het ooit gehoordquote:
Collega!quote:
En vervolgens 'send to addressbook' gedaan...quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de emailcode met de hand getypt.
Ik was er al om 7.00quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
de zon schijnt hier al volop![]()
[..]
zelfs al zou ik moeten werken vind ik dit nog belachelijk vroeg
quote:
slimme ventquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.. ik heb het ooit gehoord
bye byequote:
wiezo das dan, bist du krank im kopfquote:
Ik ben er dan altijdquote:
ik slaap liever langer door en stop laterquote:
Ik net andersomquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik slaap liever langer door en stop later
Idem. Helaas wordt er hier verwacht dat je minimaal tot 17 uur werkt, waardoor ik dus niet voor 8 uur kan beginnen... Kan wel, maar dan werk ik meer dan 8 uur per dag en overwerk wordt niet uitbetaald, dus dat moet tot een minimum beperkt blijven.quote:
moggequote:
Ik las naakte wijven!quote:
Ik probeer tarieven te zoeken van de Indonesische NS... wellicht nog veel erger als de NS zelfquote:
Ohquote:
Hoi Tony Mahonyquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:49 schreef Aarti het volgende:
morning, honies!
bij mij al lang niet meerquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:43 schreef Klonk het volgende:
Fuzzy
maar volgens mij is het nog steeds ochtend
Wauwquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:43 schreef Klonk het volgende:
Fuzzy
maar volgens mij is het nog steeds ochtend
voor watquote:
De kinderen gaan niet naar bed daar, die worden misbruikt door toeristenquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:52 schreef Klonk het volgende:
bij jou is het bijna sesamstraattijd, mits ze dat daar kennen natuurlijk...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kinderen gaan niet naar bed daar, die worden misbruikt door toeristen
Om de ochtend nog even meegemaakt te hebbenquote:
Sinds een jaar of wat is er hier inderdaad ook Sesamstraat: Bert de Terrorist, Pino de Burka-pinguin ect..ect..quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:52 schreef Klonk het volgende:
bij jou is het bijna sesamstraattijd, mits ze dat daar kennen natuurlijk...
Zie mezelf gelukkig niet als toeris, dus vol me niet aangesproken.. Maar een leuke 18-jarige...quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kinderen gaan niet naar bed daar, die worden misbruikt door toeristen
tis middagquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Om de ochtend nog even meegemaakt te hebben
Het scheelt, ik zie je ook niet als toeristquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zie mezelf gelukkig niet als toeris, dus vol me niet aangesproken.. Maar een leuke 18-jarige...
Ja nu welquote:
Ruim je het ook even zelf op?quote:
Dat is nu, succesquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:38 schreef Muck het volgende:
Pff, scheikunde zit erop. Over 10 minuutjes wiskunde...
Succes!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:38 schreef Muck het volgende:
we blijven duimenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:38 schreef Muck het volgende:
Vanavond om kwart over 6 mag je ook voor mij duimenquote:
Spam!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef maartenis het volgende:
een perfecte reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Omdat je een FoBo hebt?quote:
Mja blijkbaar hahahaquote:
+1 scherp. met naaktfoto's?quote:
Neequote:
Klik es op het dingetje?quote:
Neem je yoghurt mee?quote:
Volgens mij gewoon een userfoto uploaden? Zelfs ik kan het! maar goed, ik ben dan in pak, niet nakend.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Neeik zou tevens ook niet weten hoe dat moet wehehhe
Ja maar die krengen zijn altijd te groot enzulksquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een userfoto uploaden? Zelfs ik kan het! maar goed, ik ben dan in pak, niet nakend.
MS Paint -> image -> stretch/skewquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar die krengen zijn altijd te groot enzulks
MIjn luiheid wat doe jequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
MS Paint -> image -> stretch/skew
Daarna save as -> jpeg
Klaar is Fha
Bij mij doet ie het iig welquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:00 schreef Fha het volgende:
Nou t wil niet hoor. Dikke ruzie met dat dingHij upload de goeie foto, maar geeft dan vervolgens een andere weer.. grrr
Edit: o dat doet hij alleen om mij te ergeren.. in fobo zelf issie wel goed
Daar gaat het om natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het iig wel
Ikzelf heb redenen om geen foto te plaatsen (shockeffect o.a.).
Oh, dat is het wel bij mij. Jort en Sjowhan zijn nog steeds aan het bekomenquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar gaat het om natuurlijk.
Nah shockeffect hoeft heul niet negatief te zijn dusse...
Gewoon het vel papier 180 graden draaien, toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:31 schreef Muck het volgende:
Ugh, ik was spontaan vergeten hoe je een formule omdraait
Jij hebt het tenminste ooit gewetenquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:31 schreef Muck het volgende:
Ugh, ik was spontaan vergeten hoe je een formule omdraait
Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat is het wel bij mij. Jort en Sjowhan zijn nog steeds aan het bekomen
misschien moeten we er popcorn bij pakken..quote:
Correct. In het pittoreske Belfeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |