Jah! Puike tentquote:
Camping Ticket is valid from 11th August 10:00 a.m. to 18th August 08:00 a.m. A Camping Ticket entitles you to sleep in the camping area in a tent or caravan (for entry with a caravan, you have to buy a Caravan Camping Ticket), and you can use the camping facilities.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef -skippybal- het volgende:
Moet je nou nog extra betalen om je tent al op dag -1 neer te zetten?
Hoe vet is de Meduzaquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:36 schreef Rubbish11 het volgende:
Mocca cucca, cocktail emmers, halve liters arany aszok, arany aszok karaoke bar, djuice telefoonoplaadplek, alle zitzakken/hangmatten/hangmatstoelen, meduza, de mensen, de sfeerzin zin zin
Van de officiële sitequote:Win tickets voor Sziget 2009 met een YouTube clip.
IHahha, ok ok. Maar ik had het gehoord van wat, maar ach, dat soort dingen worden zovaak in de groep gegooid om nog maar wat te lullen te hebben. Eerlijk gezegd lijkt het me ook sterk...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van de officiële site, zegt niet alles natuurlijk
.
Anders stel ik gewoon voor dat jullie je telefoonnummers + iets aan je te herkennen naar mij toe via pm. Dan hou ik een spreadsheet bij.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef basmens het volgende:
ja lijkt me ook niet dat ze dat zo snel gaan doen inderdaad. Hoe staat het met de Fok! meeting? gaat die er nog komen?
2quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:34 schreef basmens het volgende:
lijkt me een goed plan, ik pm je eerdaags wel een keerje(nu ff druk)
Balaton Sound was overigens heerlijk, eerste de hele dag aan het water liggne, `s avonds feestenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:19 schreef koen_pijl het volgende:
Mm ik had al gehoord dat Sziget voortaan rond het balaton meer wordt gehouden, maar ik dacht dat ze het in de war waren met Volt en Balaton Sound.
Sziget moet op het eiland blijven! Hoewel de ouders van mij vriendin wel een huisje hebben aan het balatonmeer.
Rechts op die site staat een grote link naar de tickets.quote:
Spectators will have the opportunity to watch the Budapest Red Bull Air Race from both sides of the Danube River. No tickets are required to watch the race from the Spectator Areas.
Heheh, dom van mijquote:Op maandag 21 juli 2008 09:48 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Rechts op die site staat een grote link naar de tickets.
Meer info hier: https://redbullairrace.showare.ch/Performance/ShoWareFrontEndPerEventWithImage.aspx?ACTION=CATEGORY&CATEGORYID=69
Op dag-0 of 1 kun je makkelijk aan programmaboekjes komen bij infostandjes. En na een tijdje zal iedereen ze ook weer overal laten rondslingerenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:29 schreef Juicyhil het volgende:
Nog een vraagje, weet iemand hoelaat Observer begint op Day 4? Want die had ik op Balaton Sound gezien en vond hem wel erg gaaf!
Die Hongaarse vind ik altijd zo verwarrend, in elk geval daar had ik op Balaton Sound last vnaquote:Op maandag 21 juli 2008 12:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op dag-0 of 1 kun je makkelijk aan programmaboekjes komen bij infostandjes. En na een tijdje zal iedereen ze ook weer overal laten rondslingerenNeem een Hongaarse, want in de Engelse versie staan niet alle podia.
Ik zal binnenkort wel even een PM sturen btw.
Yes, me tooquote:En net de vouchers voor de trein binnen gekregen in de mailbox
4 Aug: Berlijnquote:Op maandag 21 juli 2008 12:45 schreef SlaggY het volgende:
Onze route wordt:
8 Aug: Praag
11 Aug: Sziget
18 Aug: Nog twee dagen Budapest
20 Aug: Paar dagen Munchen
24 Aug: Thuis
Heb er zin in!
Ik ken wel iemand, zal vanavond even vragen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:11 schreef BOKA het volgende:
Iemand nog behoefte aan een kaartje+camping + treinticket (10-19 augustus)?
Ik kan namelijk niet meer gaan, heb eergisteren mijn been gebroken...
En op 20 augustus is er toch ook een nationale feestdag wat daar groots gevierd word?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:10 schreef koen_pijl het volgende:
TIps voor mensen die tot 20/21 augustus blijven:
19/20 augustus air bull air race
20 augustus groot vuurwerk.
Ken je toevallig een Serge? Die had t vandaag ook over zo'n rondrit met Budapest als afsluiting..quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:07 schreef bassieVL het volgende:
Sziget wordt ook de afsluiter van onze vakantie: St. Petersburg - Riga - Vilnius - Warsaw - Budapest.
Vandaar waarschijnlijk het vuurwerkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En op 20 augustus is er toch ook een nationale feestdag wat daar groots gevierd word?
Nope. Niet bekend.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ken je toevallig een Serge? Die had t vandaag ook over zo'n rondrit met Budapest als afsluiting..
Tof, weet je al iets meer?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:31 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand, zal vanavond even vragen!
Ja, meestal is om 2300 een locale DJ, dan om 0030/0100 de liveact, en daarna de 'grote' DJ.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:37 schreef remcoUT het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de begintijden in de party arena? Is het mogelijk om bijvoorbeeld het einde van The Killers nog te zien en daarna Justice?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:00 schreef JackHerrer het volgende:
Weet iemand of het makkelijk is om aan verdovende middelen te komen op Sziget, of kan ik beter mijn eigen wiet mee smokkelen?
Ah, dat zijn de betere tips iddquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
en dan delen ze dus géén poncho's uit. Sterker nog, het is gewoon niet te krijgen op het eiland
Ik heb ook zo'n barrel. Echt, ga er NIET mee naar Sziget !quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef Eirick het volgende:
Wij zijn er klaar voor. De 8e/9e vertrekken we.
Mocht iemand dit barrel tegenkomen, in Praag, Krakow of Budapest, kom een glaasje vodka pakken.
[ afbeelding ]
Des te spannendere wordt de vakantie.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:34 schreef Eirick het volgende:
Doen we toch.
Ga je niet eens met een Lada?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef Eirick het volgende:
Mocht iemand dit barrel tegenkomen, in Praag, Krakow of Budapest, kom een glaasje vodka pakken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:37 schreef 2cv het volgende:
Ik hoop dat je dan minimaal een internationale reis- en kredietbrief bij je hebt + een lading onderdelen + een lading gereedschap + een automonteur en dat je het hele ding vantevoren van voor tot achter, van boven tot beneden helemaal totaal doorlicht en waar nodig repareert/onderhoudt. Dan maak je misschien een kans op Sziget aan te komen ...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:00 schreef Eirick het volgende:
Distributieriem/multiriem/v-snaar/spanrollen/veerbollen zijn vervangen.
ANWB europaservice + CZ internationaal.
Verder heb ik er wel vertrouwen in, ben in veel gaardere barrels naar oost-europa getrokken.
[..]
Mooooi, zie ik je dan.quote:
Ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:00 schreef JackHerrer het volgende:
Weet iemand of het makkelijk is om aan verdovende middelen te komen op Sziget, of kan ik beter mijn eigen wiet mee smokkelen?
Als het mij is gelukt met een slecht onderhouden opel kadett uit 1971 dan moet dat voor jou helemaal goed te doen zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:34 schreef Eirick het volgende:
Doen we toch.
Niet op Sziget zelf, maar in Budapest moet het wel lukken, Ik heb een keer eentje gekocht bij het Gellert badhuis. Zal wel op meer toeristische plekken te krijgen zijn denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je er een Nederlandse krant kopen?
je paspoort en tandenborstelquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:38 schreef CasB het volgende:
Zijn er nog dingen die handig zijn om mee te nemen? Behalve kleding, geld, tent, slaapzak, slaapmatje, genoeg kleding.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef maok het volgende:
Er is zo'n punt waar je je telefoon kunt inleveren en gratis kunt laten opladen.
Ik zag op de plattegrond inderdaad een "Nokia terminal", maar als je op LL je telefoon op wil laten laden sta je het halve festival in een rij en dat is het me ook niet waard, vandaar dat ik wel benieuwd was hoe het op Sziget is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef maok het volgende:
Er is zo'n punt waar je je telefoon kunt inleveren en gratis kunt laten opladen.
Ik vind het vooral handig op de vele momenten dat ik íedereen weer eens kwijt ben en geen mooie vrouwen kan vinden om me door te laten troosten. Dan is een smsje met de mededeling "Help! Waar zijn jullie" meer dan eens een uitkomst.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:25 schreef Bellah het volgende:
Jeej nokiaZoiets vroeg ik me ook al af. Mijn ouders gaan 's ochtends, 's middags en 's avonds uitgebreide updates verlangen natuurlijk..
Zit je trouwens nog steeds alleen in de trein volgende week?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand een site waar je de waterstanden van de Donau kan bekijken?
Ik wil namelijk weer bij een strandje staan, tussen de bomen. Heerlijke plaats was dat vorig jaar. Geen last van de hitte en na het wakker worden even uitbrakken bij het water en lekker wassen in die stinkrivier.
Alleen was er toen ook plots een dikke stijging van het water waardoor sommige tenten een driekwart onder water stonden
Puik planquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zit je trouwens nog steeds alleen in de trein volgende week?
Heb je dan zin om een biertje te komen drinken @ my seat?
Ik hoop van wel, 18 uur zonder. That will kill mequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Puik plan[ afbeelding ]
Zouden er rookgedeeltes zijn in die trein?
hoorde vanochtend dat de auto die we geregeld hebben ook totaal niet aantrekkelijk is voor welke dieven dan ook, als je hem van binnen stript van waardevolle spulletjesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef Eirick het volgende:
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld, op Balaton Sound hadden ze zelf een hele grote tent voor alleen Marlboroquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:11 schreef m-niki het volgende:
ow en ik ben een keer eerder geweest, maar ben totaal vergeten of je er sigaretten kon kopen...wel toch??? (staat me iets van bij dat ze speciale minikraampjes hebben voor rookwaar waar je ook gratis hebbedingetjes kon krijgen? heb ik dat gedroomd of is dat echt zo?)
Klinkt leuk. Vergeet niet dat je sinds dit jaar een wegenvignet nodig hebt in Slovenië. (of gaan jullie niet met de auto?)quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef releaze het volgende:
Nou héhé. Gisteren met de jongens om de tafel om de reis en stops te besprekenWat een theekransje, die kerels bij elkaar! En knopen doorhakken, ho maar.
8-9 vertrek
9 aankomst balatonmeer
10 dag balatonmeer, lekker zwemmen!
11 aankomst sziget / budapest
12 day 0 - sziget / budapest
13-18 sziget
18 richting Kroatie
19-20-21-22 Nog niet geplandWe willen zwemmen in de azuurblauwe zee daar, perhaps richting Ljubljana op de terugweg.
23-24 naar huis
25 School
Goed om te weten van dat vignet, ff zo de prijs opzoeken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:00 schreef maok het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Vergeet niet dat je sinds dit jaar een wegenvignet nodig hebt in Slovenië. (of gaan jullie niet met de auto?)
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef releaze het volgende:
[..]
Goed om te weten van dat vignet, ff zo de prijs opzoeken.thanks!
bronquote:Type of vignette and prices:
yearly vignette for vehicles with the permissible maximum weight of 3,500 kg*: 55 EUR
half-yearly vignette for with the permissible maximum weigh to 3,500 kg**: 35 EUR
yearly vignette for motorcycles*: 27,50 EUR
half-yearly vignette for motorcycles**: 17,50 EUR
* Yearly vignette for the current year will be valid from 1 December of the previous year to 31 January of the next year (total of 14 months).
** Half-yearly will be valid for six months following the day of its purchase.
Wat ga je allemaal mee nemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net ff een 70liter backpacktas gekocht. Zin in
!
Wij gaan nog door (als in 14 dagen in totaal op vakantie)quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:06 schreef maok het volgende:
Wat ga je allemaal mee nemenIk had vorig jaar genoeg aan 55L en daar zat een complete tent in.
das wel balen. ook nog een vignet voor oostenrijk op de ruit.. Ach, aan de andere kant, wel gezellig die stickersquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
bron
Je moet dus minimaal een voor een half jaar kopen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
Kun je eigenlijk een beetje zwemmen in de Donau?
Ik ben net in Kroatië geweest en inderdaad geen enkele keer een trui nodig gehad daar (tot 's avonds laat in hempje op terras). Maar op Sziget is 's avonds een vest of trui wel lekker.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:15 schreef releaze het volgende:
[..]
das wel balen. ook nog een vignet voor oostenrijk op de ruit.. Ach, aan de andere kant, wel gezellig die stickersEn we delen de kosten door 4, dus dat is ook goed te doen.
Ik ga alleen maar zomerkleren meenemen, een spijkerbroek en 2 truien/vesten. Ik heb begrepen dat het in kroatie zo'n 35 graden is en in hongarije ook lekker weer, dus jurkjes rokjes alom. Ik verwacht qua kleding ed niet veel kwijt te zijn. Vriend en ik flikkeren alles in 1 backpack. We hopen dat we met zn 4en wel genoeg kofferbakruimte hebben, een dakkoffer kopen is zo'n 280¤ en huren is ook vrij prijzig, mja het gaat dus net wel of net niet met de ruimte.... (skoda octavia sw)
Oehhh,quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Schijnt wel de meest vervuilde rivier van Europa te zijn, maar ach.
We moeten ook nog eens kijken waar we de auto daar kwijt kunnen. Het liefst zo dicht mogelijk bij het festivalterrein uiteraard, zo'n parkeerterrein zou ideaal zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:11 schreef m-niki het volgende:
[..]
hoorde vanochtend dat de auto die we geregeld hebben ook totaal niet aantrekkelijk is voor welke dieven dan ook, als je hem van binnen stript van waardevolle spulletjes![]()
we moeten dus parkeren in de buurt van het terrein en nu lees ik dat er speciale Sziget terreintjes zijn waar je kunt parkeren, dat er plattegrondjes worden uitgedeeld zodra je de stad binnenkomt en dat je er voor zo'n 60 euro de hele week kunt parkeren (min of meer bewaakt).
Ook werd er ergens een tip gegeven om op de supermarktparkeerplaats te parkeren (is paar minuten lopen van het terrein)...
iemand nog tips hier???
zwemmen in de Donau is verboden...wegens het stromingsgevaar enzo... zag toen ik er was wel een paar mensen die in de Donau een duik hadden genomen, zagen er niet uit --> nog goorder dan een modderbadquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
Kun je eigenlijk een beetje zwemmen in de Donau?
Ik zit nu in Belgrado wat best cool is.. Maar als je tijd enzo hebt om Ljubljana aan te doen kan ik je dit zeker aanraden. Ik ben er net een paar dagen weg en ik mis die stad nu al. Heb er echt relaxte dagen gehad.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef releaze het volgende:
Nou héhé. Gisteren met de jongens om de tafel om de reis en stops te besprekenWat een theekransje, die kerels bij elkaar! En knopen doorhakken, ho maar.
8-9 vertrek
9 aankomst balatonmeer
10 dag balatonmeer, lekker zwemmen!
11 aankomst sziget / budapest
12 day 0 - sziget / budapest
13-18 sziget
18 richting Kroatie
19-20-21-22 Nog niet geplandWe willen zwemmen in de azuurblauwe zee daar, perhaps richting Ljubljana op de terugweg.
23-24 naar huis
25 School
Er is wel gratis internet in de internet tentquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ook geen draadloos internet neem ik aan? Wel jammer om vertoken te blijven van Nederlandse info mbt de Olympische Spelen
.
ik zal eens kijken naar dat plitvice met de jongens, als het op de weg ligt is het wellicht mogelijk. Over ljubljana, ik ben daar ooit eens een week met de middelbare school geweest en dat stadje heeft mn hart gewonnenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:36 schreef botar het volgende:
[..]
Ik zit nu in Belgrado wat best cool is.. Maar als je tijd enzo hebt om Ljubljana aan te doen kan ik je dit zeker aanraden. Ik ben er net een paar dagen weg en ik mis die stad nu al. Heb er echt relaxte dagen gehad.
enne als je naar Kroatie gaat, vergeet Plitvice niet. Het is echt te mooi daar...
Ik geloof dat het vorig jaar ergens tussen de 2.50 en 3 euro lag. Weet het niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:12 schreef n0r het volgende:
en accijns op tabak, ligt lager daar neem ik aan?
Ik vertrek morgen
Misschien maken ze wel een OS tent.. kunne we om een uurtje of 6 nog ff de zwemfinales meepakkequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:45 schreef maok het volgende:
[..]
Er is wel gratis internet in de internet tent
590 Forint voor een normaal pakje Marlboroquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik geloof dat het vorig jaar ergens tussen de 2.50 en 3 euro lag. Weet het niet helemaal zeker.
Maar dat zal ook wel duurder zijn geworden daar, met dank aan de EU
Thanks !quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:20 schreef Juicyhil het volgende:
En de mensen die zich voor de meet hebben opgegeven, hebben pm.
quote:Roken
Roken is niet meer toegestaan op CityNightLine.
Uit het raam hangenquote:
ik ga voor je duimen!!!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:08 schreef Bellah het volgende:
Ik heb zo'n zinnnn! Ik heb vrijdag nog een hertentamen, dus daar zit ik maar voor te blokken... Als ik 'm haal, heb ik Sziget dubbel en dwars verdiend
God heeft nog niet gereageerd in dit topic hoor. Misschien later, maar denk het niet...quote:
Heb je Word 2007?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:18 schreef Lethe het volgende:
[..]
Het lukt me niet om dit te openen... tips?
Dat moet je deze even downloaden: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displaylang=enquote:
Vorig jaar was ie er volgens mij voor het eerst, ik weer dus niet of ie er dit jaar weer is. Zat in het theatergedeelte vlak bij pestiest (heet dat dit jaar ook weer zo?)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:46 schreef -skippybal- het volgende:
Wie weet trouwens waar die kappert zit? Kon ik vorig jaar niet vinden
Misschien wel even wat toffe dingen er laten doen
Niet gezien, wel een tatoeerder, misschien dat ze daar ook piercen. Maar wil je dat echt op een festival laten doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:35 schreef Juicyhil het volgende:
Is er trouwens ook een piercingboer aanwezig? Wil nl. misschien een lippiercing nemen
Activeer je pm ff en stuur je tel nummer even naar mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:19 schreef Professor_Kuboctaeder het volgende:
Hey mensen!
Kan ik me nog aanmelden voor de meet?
Grtz,
Jeff
Op Balaton Sound mocht het niet, het is dezelfde organisatie dus het lijkt me van niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Lethe het volgende:
Mocht je nou zelf alcohol meenemen het campingterrein op?
Hmm oke, thanks. Wel wat gekocht, neem het wel mee, en anders is het jammerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op Balaton Sound mocht het niet, het is dezelfde organisatie dus het lijkt me van niet.
Sla maar niet teveel in, als ze het in beslag nemen is het zonde.
Ze controleren er wel goe.d
Heel veel plezier alvast! Ik zie je daar welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:09 schreef Lethe het volgende:
[..]
Hmm oke, thanks. Wel wat gekocht, neem het wel mee, en anders is het jammer
Morgen
Trouwens, ik zat net om 5 uur al te denken aan de eerste groep Sziget-gangers die vertrokken zijn vanaf Amsterdam CS. Ze moeten als het goed is nu ergens bij Arnhem zijn...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:51 schreef dreamaniac het volgende:
ik vertrek over een uur naar Boedapest!
Ik nog 23 uurquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef -skippybal- het volgende:
Nog 24 uur tot vertrek van de biertrein
Nee officieel niet. Als het terrein op komt met je grote backpack/tas heb je een kans dat ze er in willen kijken, maar als je met je dagrugzakje binnen komt heb je daar veel minder kans op. En als ze er wel in willen kijken gewoon zorgen dat er wat natte zwemspullen op liggen, daar gaan ze echt niet onder kijken. Eerst even je tent opzetten en dan naar de supermarkt om drank te kopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Lethe het volgende:
Mocht je nou zelf alcohol meenemen het campingterrein op?
Die BX ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:26 schreef Litso het volgende:
Een van onze twee auto's is kapotgegaan gisteren
De helft van ons moet nu liften
Iemand nog plek voor 1 tot 3 personen? Uiteraard tegen benzinevergoeding etcetera
Zowzow! Die vind ik wel erg bout! Ik kan eerlijk gezegd niet kiezen tussen beide. Sziget is meer een week non-stop feest, mooie vrouwen en enorm veel slecht bier; kortom een geweldige vakantie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:31 schreef Jeweet het volgende:
Sziget is duizenden keer leuker dan Lowlands, het voelde gewoon alsof ik in de hemel was
bij sommige artiesten had ik idd zoiets van damn... die hadden ook wel op sziget mogen staan. Maar toch een echt zwaar vette week gehad. Volgend jaar weer (alleen dan niet met de bus) alhoewel bus 2 wel echt chill was qua mensen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zowzow! Die vind ik wel erg bout! Ik kan eerlijk gezegd niet kiezen tussen beide. Sziget is meer een week non-stop feest, mooie vrouwen en enorm veel slecht bier; kortom een geweldige vakantie.Maar LL is muzikaal wel vele malen beter, als ik nu zie wat ik afgelopen weekend op LL gemist heb, baal ik wel dat ik niet óók naar Biddinghuizen ben geweest...
Neemt natuurlijk niet weg dat ik één van de gaafste weken van m'n leven heb gehad.![]()
Sziget + de artiesten van Lowlands zou écht de hemel zijn.
Wat een bende was dat zeg! Druk, benauwd, veel irritante kutFransen... niet normaal. Twee a drie nummers voor het eind hielden we het niet meer vol en zijn we vertrokken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:56 schreef Teizzz het volgende:
justice
Die ware inderdaad ook vet maar na een tijdje waren ineens alle ballen weg en deze ze niks meerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:24 schreef El.Wulfo het volgende:
Ze hadden op het festival ook van die kleine voetbaltafels, waar je 1 tegen 1 op moest spelen met maar 4 stangen in totaal.
Weet iemand waar die te krijgen zijn? Want ze waren echt master!
Waarschijnlijk ben jij dan liever voor je auto dan 2cvquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:39 schreef Eirick het volgende:
nou, we zijn terug.
enorm gave week gehad en, jaja, de bx heeft 3000 km plankgas overleeft met 0,0 problemen
Hij werd gesleept ? Stond hij op een aanhanger of autoambulance ? Wellicht op een trein ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:39 schreef Eirick het volgende:
nou, we zijn terug.
enorm gave week gehad en, jaja, de bx heeft 3000 km plankgas overleeft met 0,0 problemen
Op een enkele uitzondering na gaan bij mij alleen dingen kapot die niets te maken hebben met lief zijn voor je auto.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:25 schreef maok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij dan liever voor je auto dan 2cv
Jaaa, de Cross bar... !! Geniale tent is inderdaad het goede woord... Absurd interieur isn't it...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:15 schreef AArt het volgende:
Zo, ook weer terug. Na het festival nog een paar dagen in Boedapest gebleven voor de redbull air race. daarna via Bratislava naar Praag gereden. Daar nog een geweldige tent bezocht, de Cross Club. Echt een geniale tent gemaakt van oude auto onderdelen, je weet echt niet wat je ziet. Twee super weken gehad.. nu maandag helaas weer werken..
Het waren er idd wel erg veelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef pfaf het volgende:
Nadeel vond ik wel de ontiegelijke hoeveelheid Nederlanders...
Bronquote:Er gaan overigens geruchten dat Sziget vanaf volgend jaar niet meer op Óbudai-sziget gehouden wordt, maar elders in Boedapest. Medewerkers van Sziget verzekerden Festivalinfo echter dat het contractueel vastgelegd is dat het festival nog zo'n vijftien jaar op het eiland in de Donau gehouden zal worden.
Ben geen Fries, was er wel vaak bij, heb je misschien wel gezien danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb die gasten met die Friese vlag gesproken tijdens REM, waren met een groep van 15 of zo, vast wel een FOK!'er bij?
Jij zat toch in de Szigettrein van maandag (terugreis)?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:15 schreef Lethe het volgende:
[..]
Ben geen Fries, was er wel vaak bij, heb je misschien wel gezien dan
Adam Green & Jose Gonzales waren idd geweldig alhoewel ik bij Jose omringd was door idioten die andere dingen aan het doen waren, ga dan niet naar een rustig concert en laat de liefhebbers genieten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:43 schreef Bellah het volgende:
Heeft iemand Adam Green nog mee gekregen, en Maceo Parker? Of José Gonzales? En verder de standaard dingetjes... Eindelijk the Kooks gezien, en Jamiroquai was ook heul tof
Daar was ik ook ja, ging echt losquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:58 schreef leipelullo het volgende:
Kay-Mani Marley was echt te vet.
Dat gerucht is er elk jaar, daar moet je je niets van aan trekken.quote:
quote:In het ‘landenklassement verkochte kaartjes’ staan we zelfs bovenaan (met in de voorverkoop meer dan zes en een half duizend verkochte tickets, dan hebben we het nog niet eens over landgenoten die op de bonnefooi in Boedapest zijn gearriveerd).
Ja klopt.. heb ik jou gezien/gesproken dan? [je foto's zijn wazig]quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:44 schreef CasB het volgende:
[..]
Jij zat toch in de Szigettrein van maandag (terugreis)?
O, was jij die oude indiaan die de hele tijd bij de douches stond en ontucht pleegde?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef El.Wulfo het volgende:
Enige nadeel was dat ik [..]een tijdje als indiaan heb rondgelopen,
Vast niet, ik heb je wel rond//in de trein zien rondlopen geloof ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:57 schreef Lethe het volgende:
[..]
Ja klopt.. heb ik jou gezien/gesproken dan? [je foto's zijn wazig]
Terugreis was ik wel brak trouwens... Ik vond de trein verder wel echt ideaal...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
O, was jij die oude indiaan die de hele tijd bij de douches stond en ontucht pleegde?
Maar das ook een 150 kmquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 3u in de trein gezeten van Boedapest naar 't Balatonmeer, die dingen halen nog geen 50km p/u lijkt 't wel.
143km idd, we hebben er op de terugreis 3,5u over gedaanquote:
Maand terug een 5 uur over het stukje van Zamardi - Keszthely gedaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
143km idd, we hebben er op de terugreis 3,5u over gedaan.
Hahha, en dan moet je nog maar afwachten hoe die eerste klas eruit zietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hadden we eersteklas kaartjes gekocht (scheelde bijna niks), was er geen eerste klas coupe in de trein, pwnd.
Lol ik heb ook in de trein van en naar het Balaton meer gezeten. Naar Balatonfured (als ik het goed schrijf). Ook echt dat station waar je in moet stappen in Boedapest. Lelijkste station ever! En stinken! KWamen ook meteen roemenen naar me toe die me hun gsm wilden aansmeren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hadden we eersteklas kaartjes gekocht (scheelde bijna niks), was er geen eerste klas coupe in de trein, pwnd.
Dat geluid stond hardquote:[b]Op vrijdag 29 augustus 2008 21:52
+lee "scratch" perry
De ouders van mijn vriendin hebben een huisje in een dorpje naast Balatonfured.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wij ook naar balatonfured, zat je ook op camping fured? We hebben daar nog karaoke gedaan
.
Dus jij zorgt volgend jaar voor een slaapplek voor alle FOK!kers?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:01 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
De ouders van mijn vriendin hebben een huisje in een dorpje naast Balatonfured.
Ik ook....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:59 schreef maok het volgende:
Jaaa, Exit wil ik ook nog een keertje heen
Denk niet dat ze daar blij mee zullen zijnquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus jij zorgt volgend jaar voor een slaapplek voor alle FOK!kers?
dit vind ik altijd zo ...raarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef pfaf het volgende:
Nadeel vond ik wel de ontiegelijke hoeveelheid Nederlanders...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |