quote:
dit vind ik altijd zo ...raar
op Sziget hoorde ik ook een aantal mensen zeggen: "wel klote dat er zoveel Nederlanders zijn"
maar je BENT ZELF NEDERLANDER EN JE STAAT DAAR
ga dan niet

(direct een Nederlander minder

)
serieus, whatever dat er veel Nederlanders zijn, er zijn ook genoeg Fransen, Duitsers, Zwitsers, Hongaren (die een dagkaartje kopen en dan meiden gaan versieren, erg grappig) etcetera.. ik heb afwisselend Nederlands, Duits, Engels en Frans gepraat en heel veel lol gehad met iedereen.
Ik vind dat de Nederlanders het "faire du festival" ook erg goed kunnen, die hele kampementen op de camping met vlaggen en plaatsnaamborden en banken, geeft een fijn gevoel

Duitsers hebben vooral alleen hun hele huis meegesleurd altijd + partytent...die zitten elke dag te ontbijten, lunchen en dineren compleet met borden en bestek, tafels en stoelen... heeft ook wat, maar niet mijn ding

Fransen zijn vooral goed in het rondlopen met ontbloot bovenlichaam, gladgeschoren hoofd-op-één-dread-na en van onder tot boven GOOR.
Stereotyperen = fun, vooral als je in gesprek met de mensen komt en er weinig van over blijft en iedereen gewoon super aardig en grappig is

VOLGEND JAAR WEEEEEEERRRR!!!!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit:
blablabla