Dat moet je deze even downloaden: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displaylang=enquote:
Vorig jaar was ie er volgens mij voor het eerst, ik weer dus niet of ie er dit jaar weer is. Zat in het theatergedeelte vlak bij pestiest (heet dat dit jaar ook weer zo?)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:46 schreef -skippybal- het volgende:
Wie weet trouwens waar die kappert zit? Kon ik vorig jaar niet vinden
Misschien wel even wat toffe dingen er laten doen
Niet gezien, wel een tatoeerder, misschien dat ze daar ook piercen. Maar wil je dat echt op een festival laten doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:35 schreef Juicyhil het volgende:
Is er trouwens ook een piercingboer aanwezig? Wil nl. misschien een lippiercing nemen
Activeer je pm ff en stuur je tel nummer even naar mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:19 schreef Professor_Kuboctaeder het volgende:
Hey mensen!
Kan ik me nog aanmelden voor de meet?
Grtz,
Jeff
Op Balaton Sound mocht het niet, het is dezelfde organisatie dus het lijkt me van niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Lethe het volgende:
Mocht je nou zelf alcohol meenemen het campingterrein op?
Hmm oke, thanks. Wel wat gekocht, neem het wel mee, en anders is het jammerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op Balaton Sound mocht het niet, het is dezelfde organisatie dus het lijkt me van niet.
Sla maar niet teveel in, als ze het in beslag nemen is het zonde.
Ze controleren er wel goe.d
Heel veel plezier alvast! Ik zie je daar welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:09 schreef Lethe het volgende:
[..]
Hmm oke, thanks. Wel wat gekocht, neem het wel mee, en anders is het jammer
Morgen
Trouwens, ik zat net om 5 uur al te denken aan de eerste groep Sziget-gangers die vertrokken zijn vanaf Amsterdam CS. Ze moeten als het goed is nu ergens bij Arnhem zijn...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:51 schreef dreamaniac het volgende:
ik vertrek over een uur naar Boedapest!
Ik nog 23 uurquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef -skippybal- het volgende:
Nog 24 uur tot vertrek van de biertrein
Nee officieel niet. Als het terrein op komt met je grote backpack/tas heb je een kans dat ze er in willen kijken, maar als je met je dagrugzakje binnen komt heb je daar veel minder kans op. En als ze er wel in willen kijken gewoon zorgen dat er wat natte zwemspullen op liggen, daar gaan ze echt niet onder kijken. Eerst even je tent opzetten en dan naar de supermarkt om drank te kopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Lethe het volgende:
Mocht je nou zelf alcohol meenemen het campingterrein op?
Die BX ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:26 schreef Litso het volgende:
Een van onze twee auto's is kapotgegaan gisteren
De helft van ons moet nu liften
Iemand nog plek voor 1 tot 3 personen? Uiteraard tegen benzinevergoeding etcetera
Zowzow! Die vind ik wel erg bout! Ik kan eerlijk gezegd niet kiezen tussen beide. Sziget is meer een week non-stop feest, mooie vrouwen en enorm veel slecht bier; kortom een geweldige vakantie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:31 schreef Jeweet het volgende:
Sziget is duizenden keer leuker dan Lowlands, het voelde gewoon alsof ik in de hemel was
bij sommige artiesten had ik idd zoiets van damn... die hadden ook wel op sziget mogen staan. Maar toch een echt zwaar vette week gehad. Volgend jaar weer (alleen dan niet met de bus) alhoewel bus 2 wel echt chill was qua mensen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zowzow! Die vind ik wel erg bout! Ik kan eerlijk gezegd niet kiezen tussen beide. Sziget is meer een week non-stop feest, mooie vrouwen en enorm veel slecht bier; kortom een geweldige vakantie.Maar LL is muzikaal wel vele malen beter, als ik nu zie wat ik afgelopen weekend op LL gemist heb, baal ik wel dat ik niet óók naar Biddinghuizen ben geweest...
Neemt natuurlijk niet weg dat ik één van de gaafste weken van m'n leven heb gehad.![]()
Sziget + de artiesten van Lowlands zou écht de hemel zijn.
Wat een bende was dat zeg! Druk, benauwd, veel irritante kutFransen... niet normaal. Twee a drie nummers voor het eind hielden we het niet meer vol en zijn we vertrokken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:56 schreef Teizzz het volgende:
justice
Die ware inderdaad ook vet maar na een tijdje waren ineens alle ballen weg en deze ze niks meerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:24 schreef El.Wulfo het volgende:
Ze hadden op het festival ook van die kleine voetbaltafels, waar je 1 tegen 1 op moest spelen met maar 4 stangen in totaal.
Weet iemand waar die te krijgen zijn? Want ze waren echt master!
Waarschijnlijk ben jij dan liever voor je auto dan 2cvquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:39 schreef Eirick het volgende:
nou, we zijn terug.
enorm gave week gehad en, jaja, de bx heeft 3000 km plankgas overleeft met 0,0 problemen
Hij werd gesleept ? Stond hij op een aanhanger of autoambulance ? Wellicht op een trein ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:39 schreef Eirick het volgende:
nou, we zijn terug.
enorm gave week gehad en, jaja, de bx heeft 3000 km plankgas overleeft met 0,0 problemen
Op een enkele uitzondering na gaan bij mij alleen dingen kapot die niets te maken hebben met lief zijn voor je auto.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:25 schreef maok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij dan liever voor je auto dan 2cv
Jaaa, de Cross bar... !! Geniale tent is inderdaad het goede woord... Absurd interieur isn't it...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:15 schreef AArt het volgende:
Zo, ook weer terug. Na het festival nog een paar dagen in Boedapest gebleven voor de redbull air race. daarna via Bratislava naar Praag gereden. Daar nog een geweldige tent bezocht, de Cross Club. Echt een geniale tent gemaakt van oude auto onderdelen, je weet echt niet wat je ziet. Twee super weken gehad.. nu maandag helaas weer werken..
Het waren er idd wel erg veelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef pfaf het volgende:
Nadeel vond ik wel de ontiegelijke hoeveelheid Nederlanders...
Bronquote:Er gaan overigens geruchten dat Sziget vanaf volgend jaar niet meer op Óbudai-sziget gehouden wordt, maar elders in Boedapest. Medewerkers van Sziget verzekerden Festivalinfo echter dat het contractueel vastgelegd is dat het festival nog zo'n vijftien jaar op het eiland in de Donau gehouden zal worden.
Ben geen Fries, was er wel vaak bij, heb je misschien wel gezien danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb die gasten met die Friese vlag gesproken tijdens REM, waren met een groep van 15 of zo, vast wel een FOK!'er bij?
Jij zat toch in de Szigettrein van maandag (terugreis)?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:15 schreef Lethe het volgende:
[..]
Ben geen Fries, was er wel vaak bij, heb je misschien wel gezien dan
Adam Green & Jose Gonzales waren idd geweldig alhoewel ik bij Jose omringd was door idioten die andere dingen aan het doen waren, ga dan niet naar een rustig concert en laat de liefhebbers genieten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:43 schreef Bellah het volgende:
Heeft iemand Adam Green nog mee gekregen, en Maceo Parker? Of José Gonzales? En verder de standaard dingetjes... Eindelijk the Kooks gezien, en Jamiroquai was ook heul tof
Daar was ik ook ja, ging echt losquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:58 schreef leipelullo het volgende:
Kay-Mani Marley was echt te vet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |