omg. Als ik jou was zou ik sowieso nog niet aan een relatie met wie dan ook beginnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Moet ik er soms helemaal apart naartoe gaan???
Ik wacht nog op een twist.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
Stiekem houdt TS van mannen.
Opgelost.
Slotje
Alleen daarom zijn mannen dus al klootzakkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Jij zult zoiets nooit horen. iig voor de komende 20 jaar
Ja vooral van dikbuikende dj's die jaarmixen makenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
Stiekem houdt TS van mannen.
Opgelost.
Slotje
Ach, ze kan ook afvallen voor hem, dat is ook sympathiek.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets van me, maar het is wel wat sympathieker.
ot weer...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:01 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ehm ik heb de nog-niet-klaar-voor-relatie-kaart al gespeeldzodat ik er even over na kon denken.
Daarom heb ik ook dit topic geopend... voor tips enzo.
Nou ja, hij heeft wel een punt, als ik zo jouw foto bekijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:03 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Alleen daarom zijn mannen dus al klootzakken
begin 20...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:05 schreef Levitation het volgende:
* Levitation vraagt zich onderhand wel af hoe oud TS eigenlijk is.
Nee joh dat is veel te indirect.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het hoeft toch niet zo van 'Ej, ik vind je lief, maar je bent wel vadsig en daarom vind ik je niet lekker'
Maar speel op haar eigen dingen in, zodat ze zelf inziet dat ze wel wat kilo's kwijt mag:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ze kan ook afvallen voor hem, dat is ook sympathiek.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het hoeft toch niet zo van 'Ej, ik vind je lief, maar je bent wel vadsig en daarom vind ik je niet lekker'
Maar speel op haar eigen dingen in, zodat ze zelf inziet dat ze wel wat kilo's kwijt mag:
Zij: 'Pfoe, wat een eind lopen is het naar de stad zeg, ik kan niet meer...'
Jij 'Als we dit vaker doen, gaat je conditie vooruit en dan heb je daar veel minder last van'
Zij: 'ik kan ook nergens leuke kleren vinden in mijn maat'
Jij: '5 jaar geleden kon je dat nog wel!' (...)
Zij: 'ik heb gelezen dat je van overgewicht diabetes kan krijgen'
Jij: 'Ja, dan mag je geen snoepjes meer eten, lijkt me echt niet tof'
Aan het uitbuiken:
Zij: 'Bwah, ik heb echt veeeel te veel gegeten''
Jij: 'Dat moet je dan maar niet meer doen hè'
Dat is echt een goed idee. Dat gaat vast werken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:08 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookDat 'ie gewoon zegt van: Als je echt van me houdt dan ga je je best doen om er voor mij beter uit te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist jij snapt het!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:03 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Alleen daarom zijn mannen dus al klootzakken
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is echt een goed idee. Dat gaat vast werken.Dan is ze meteen weg kan ook , dan is het toch ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee eigenlijk wil ik dat dus niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:11 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Dan is ze meteen weg kan ook , dan is het toch ook goed
Het hoeft ook niet kleinerend ofzo. Maar echt 120 kg, daar ben je niet echt tevreden mee. Je moet ook niet zelf erover zeuren, maar er goed op inspelen als ze zelf klaagt over haar gewicht/uiterlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zij: "Ja papa, ik zal het niet meer doen."
Lekker realistisch, alsof dat wat wordt.![]()
Afvallen doe je voor jezelf, niet omdat je partner zeurt. Kans is groot dat dan de hakken in het zand gaan en ze écht niet meer wil afvallen. Kleineren is niet de beste methode om te motiveren.
Nee hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Juist jij snapt het!
En daarom zal jij een heel arrogant meisje worden later
En dan kan hij door al dat loshangend vel haar genitaliën al helemaal niet meer vinden ...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:03 schreef Scorpie het volgende:
Ach, ze kan ook afvallen voor hem, dat is ook sympathiek.
Dan is wel je probleem opgelostquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:12 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Nee eigenlijk wil ik dat dus niet.
Wellicht kan TS niets anders krijgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:13 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Dan is wel je probleem opgelost![]()
En kom op nou, je bent begin 20, er zijn nog zat mooie lieve meisjes
Je hebt het zelf veroorzaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:14 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ik ben gewoon radeloos...
5 kilo overgewicht hèquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:14 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wellicht kan TS niets anders krijgen.
Nou, ik geloof niet dat dat het probleem is. Vrouwen houden toch wel van een beetje een stevige vent?quote:
Er zijn écht mensen die daar niet mee zitten. Als ze lekker in haar (iets wat ruime) vel zit is dat toch gewoon heel fijn voor haar? Dan hoeven wij/TS toch niet voor haar te bepalen dat ze zou moeten afvallen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet kleinerend ofzo. Maar echt 120 kg, daar ben je niet echt tevreden mee. Je moet ook niet zelf erover zeuren, maar er goed op inspelen als ze zelf klaagt over haar gewicht/uiterlijkEn dan natuurlijk erbij 'maar je moet het voor jezelf doen, niet voor mij'*.
*en het menen ook.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nou, ik geloof niet dat dat het probleem is. Vrouwen houden toch wel van een beetje een stevige vent in de broek.
Daar wringt het juist: ik wil haar niet kwijt maar ik vind haar uiterlijk dus echt niet fijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er zijn écht mensen die daar niet mee zitten. Als ze lekker in haar (iets wat ruime) vel zit is dat toch gewoon heel fijn voor haar? Dan hoeven wij/TS toch niet voor haar te bepalen dat ze zou moeten afvallen?
Of TS houdt van haar en accepteert haar of hij accepteert haar niet en is daar eerlijk over naar zichzelf én naar haar. Soms is het niet zo ingewikkeld als het lijkt.
En als ze ziek wordt als gevolg van haar overgewicht? Dan kost het ons allemaal geld. Ik vind dat we als mensen onder elkaar onze medemensen best mogen wijzen op een verantwoorde levensstijl.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er zijn écht mensen die daar niet mee zitten. Als ze lekker in haar (iets wat ruime) vel zit is dat toch gewoon heel fijn voor haar? Dan hoeven wij/TS toch niet voor haar te bepalen dat ze zou moeten afvallen?
Of TS houdt van haar en accepteert haar of hij accepteert haar niet en is daar eerlijk over naar zichzelf én naar haar. Soms is het niet zo ingewikkeld als het lijkt.
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nou, ik geloof niet dat dat het probleem is. Vrouwen houden toch wel van een beetje een stevige vent?
Ben je gek ofzo? Je gaat toch tegen je (ex)partner zeggen dat het een gedocht is? Waar is je fatsoen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:46 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
En tegen haar liegen is wel zo aardig?![]()
Ja maar alle vrouwen zijn weleens onzeker
En je doet niks met de tips in het topic? Terwijl je in de OP zegt dat je heel erg verliefd bent en ze wat innerlijk betreft 10/10 bij je past? En net wilde je haar nog bellen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:15 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ik heb een beslissing genomen nu echt.
Ik ga er een end aan maken.
Misschien vrienden blijven
Ookal zal ik me zeker een tijd kut door voelen.
Ik heb, vrees ik, geen van beidequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:18 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Ja dat kloptMaar je moet wel 1 van de 2 hebben, óf het uiterlijk óf het innerlijk. Anders kom je nooit aan de vrouw
Nou, kan je het uiterlijk accepteren?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:17 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Daar wringt het juist: ik wil haar niet kwijt maar ik vind haar uiterlijk dus echt niet fijn.
Maar dat plan werkt toch ook alleen als ze zelf weleens klaagt? Want als ze serieus tevreden is, klaagt ze er niet over. En of ze mòet afvallen laat je dan eigenlijk nog steeds in het midden, maar je reikt wel een oplossing aan voor het probleem waar ze over zeurt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik wil het wel; maar het lukt me niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:19 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Nou, kan je het uiterlijk accepteren?
Je kan het dus niet accepteren en moet haar dus dumpen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:20 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
ik wil het wel; maar het lukt me niet.
Maar dat wil ik dus nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:21 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Je kan het dus niet accepteren en moet haar dus dumpen.
Niet in die woorden geformuleerd maar ongeveer wel jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo? Je gaat toch tegen je (ex)partner zeggen dat het een gedocht is? Waar is je fatsoen?
Je hebt geen keus, en wat maak je het nou moeilijk voor jezelf?quote:
Geplette ribben voel je wel een tijdje ja. Zelfs nadat ze geheeld zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:15 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ik heb een beslissing genomen nu echt.
Ik ga er een end aan maken.
Misschien vrienden blijven
Ookal zal ik me zeker een tijd kut door voelen.
Je zult toch een keuze moeten maken, want 'you can't have your cake and eat it too', om maar even on topic te blijven.quote:
Ik ben bang dat ik die keuze uitstel en haar nog aan het lijntje blijf houdenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zult toch een keuze moeten maken, want 'you can't have your cake and eat it too', om maar even on topic te blijven.
En waarom? Dat is iemand zinloos de grond intrappen. Dat kan je doen bij iemand waar je een gruwelijke hekel aan hebt, maar toch niet bij iemand om wie je geeft/hebt gegeven? ...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:22 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Niet in die woorden geformuleerd maar ongeveer wel ja
Ik kan er altijd nog eentje bestellen uit de catalogus Russische Bruiden Bieden Zich Aanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:24 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Dan zal je aan één van de 2 moeten werken
Hoe langer het duurt hoe meer pijn het haar doetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:25 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die keuze uitstel en haar nog aan het lijntje blijf houden
Hoe aardig van je.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:25 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ik ben bang dat ik die keuze uitstel en haar nog aan het lijntje blijf houden
Ben ik met je eens. Het is totaal niet nodig om in deze eerlijk te zijn. Een leugentje om bestwil (nota bene de bestwil van de ander) is hier meer op zijn plaats.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En waarom? Dat is iemand zinloos de grond intrappen. Dat kan je doen bij iemand waar je een gruwelijke hekel aan hebt, maar toch niet bij iemand om wie je geeft/hebt gegeven? ...
Omdat ik geen leugenaar benquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En waarom? Dat is iemand zinloos de grond intrappen. Dat kan je doen bij iemand waar je een gruwelijke hekel aan hebt, maar toch niet bij iemand om wie je geeft/hebt gegeven? ...
http://www.russianeuro.com/Dutch/member_profile.cfm?ID=261876&searchposition=136&searchtotal=1000quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:26 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik kan er altijd nog eentje bestellen uit de catalogus Russische Bruiden Bieden Zich Aan. Dat zou de weg van de minste weerstand zijn.
Zoals met zoveel zaken is de wereld niet zwart/wit. Je bent niet direct een kwaadaardige leugenaar die het verdient om in de heetste vuren van de hel te branden wanneer je in dit soort gevallen niet de waarheid verteld. Je moet je altijd afvragen: wat is het resultaat van mijn eerlijkheid? Is degene die het aan gaat er bij gebaat of juist geschaad? Op basis van die afweging bepaald ik of ik wel of niet liegquote:
Lijkt mij het proberen wel waardquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
http://www.russianeuro.com/Dutch/member_profile.cfm?ID=261876&searchposition=136&searchtotal=1000
Is het iets voor je?
Ja misschien ben ik niet volwassen genoeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:30 schreef Levitation het volgende:
Ik probeer steeds oplossingen te verzinnen...
... maar dit slaat eigenlijk nergens op.
Als je haar niet kunt accepteren moet je een einde aan de relatie maken. Dit is voor beiden niet goed.![]()
Je kunt eventueel iets zeggen als: "Ik vind je echt een leuke meid, maar eerlijk gezegd twijfel ik of ik mezelf met jou oud zie worden. Ik denk niet dat onze relatie stand zal houden, ik mis de "klik"."
Dat is eerlijk en niet kwetsend. Je hoeft haar niet te zeggen waar je precies wel en niet leuk vindt aan haar. (Al zal ze daar vast wel om gaan vragen)
Of ga eens bij jezelf te raden of er al een greintje volwassenheid in je aderen zit en je je écht over haar uiterlijk heen kunt zetten. Want als je dat niet voor 100% kunt, is deze relatie gedoemd te mislukken... nu of over een tijdje (en dan doet het nog meer pijn).
Als ie vol is open ik zeker geen nieuwe.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:32 schreef Re het volgende:
nou gelukkig ging dit topic snel want anders....
Oké je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:30 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Zoals met zoveel zaken is de wereld niet zwart/wit. Je bent niet direct een kwaadaardige leugenaar die het verdient om in de heetste vuren van de hel te branden wanneer je in dit soort gevallen niet de waarheid verteld. Je moet je altijd afvragen: wat is het resultaat van mijn eerlijkheid? Is degene die het aan gaat er bij gebaat of juist geschaad? Op basis van die afweging bepaald ik of ik wel of niet lieg
Ja, dat zal echt een prima eye opener voor haar zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:34 schreef Eemnesdegekste het volgende:
En als hij zegt dat ze te dik is, zal ze er waarschijnlijk wat aan gaan doen. En zullen mannen haar eerder zien staan.
ah ik help je dan wel incl samenvatting in de opquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:34 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Als ie vol is open ik zeker geen nieuwe.
Ja maar je zal toch een reden nodig hebben om het uit te maken, en dan zal dat toch een leugen zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
So what? Ik ben ook geen leugenaar, maar sommige dingen dienen onuitgesproken te blijven.
quote:Lieve schat,
Ik zou mijn leven voor je liefde geven
en voor altijd dicht bij je willen leven
Als ik van je gehouden had mijn liefste schat
Dat je dat nou niet doorhad
Jouw ogen, lach en woorden hebben me nooit geraakt
Alleen jouw lichaam heeft mij nietgelukkig gemaakt
Ik vond je niet heel bijzonder
Onze liefde voelde niet als een wonder
Toch geloof ik dat wonderen nog steeds bestaan
Nooit is het zo makkelijk uitgegaan
Snel zal ik andere lippen kussen
Snel zal ik in andere armen rusten
Een goed gevoel dat gloeit van binnen
Daar kun je wel iets bij verzinnen
Inderdaad ik heb je gebruikt
En maak het nu uit.
En al raakt mijn hart op een dag versleten
Jouw naïviteit zal ik niet snel vergeten
Dat is wat ik nu dus tegen je wil zeggen
En verder niet kan uitleggen.
Het plaatje zal nu wel duidelijk zijn getekend
Wat jij voor mij hebt betekend
Tot ziens mijn lief,
Je grote hartendief.
Je Ex.
uhmm nee dat doe je nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
ah ik help je dan wel incl samenvatting in de op
Dat durf ik dus niet te zeggen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:34 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Oké je hebt gelijk.![]()
Maar ik denk dat ze er zelfs gebaat bij zou zijn, want hoe dan ook ze is toch gekwetst of hij nou liegt of niet. En als hij zegt dat ze te dik is, zal ze er waarschijnlijk wat aan gaan doen. En zullen mannen haar eerder zien staan.
Alsof dikke mensen niet weten dat ze dik zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat zal echt een prima eye opener voor haar zijn.
Dat is vast wel dicht te timmeren. Hopelijk kun je ook een proefrit maken, dit is natuurlijk niet iets wat je zomaar koopt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:32 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Lijkt mij het proberen wel waard. Hopelijk bieden ze een niet goed geld terug regeling. Of misschien een regeling niet goed gratis een tweede erbij naar keuze
.
Dikke mensen met een vriend, denken dat ze ondanks hun uiterlijk nog zo geweldig zijn dat ze een geweldige vent (in hun ogen) kunnen hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Alsof dikke mensen niet weten dat ze dik zijn
Dan verzin je er toch een die minder kwetsend is. Waarom sla jij de waarheid spreken hoger aan dan iemand niet nodeloos kwetsen? Denk je eens in dat je zelf in die positie zou zitten. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet (ja, in de Bijbel staat soms nog wel eens iets zinvols).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:35 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Ja maar je zal toch een reden nodig hebben om het uit te maken, en dan zal dat toch een leugen zijn
Hier ben ik het dus mee eens; ik wil haar niet nodeloos kwetsen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dan verzin je er toch een die minder kwetsend is. Waarom sla jij de waarheid spreken hoger aan dan iemand niet nodeloos kwetsen? Denk je eens in dat je zelf in die positie zou zitten. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet (ja, in de Bijbel staat soms nog wel eens iets zinvols).
Meneer kent Etam XXL mensen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:40 schreef Liquidootje het volgende:
Nee dat zijn "mollige" mensen die nog net bij de h&m een jurkje kunnen halen.
Miss Etam XXL mensen weten dat wel. Daar valt de "vriendin" van de TS ook onder.
Dat wordt dan een sms'je?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:42 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus mee eens; ik wil haar niet nodeloos kwetsen.
Ik heb genoeg leugens moeten horen in mijn leven. Geef mij liever de harde waarheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dan verzin je er toch een die minder kwetsend is. Waarom sla jij de waarheid spreken hoger aan dan iemand niet nodeloos kwetsen? Denk je eens in dat je zelf in die positie zou zitten. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet (ja, in de Bijbel staat soms nog wel eens iets zinvols).
Nu al? Je bent pas 11!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:44 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Ik heb genoeg leugens moeten horen in mijn leven. Geef mij liever de harde waarheid.
Wat ben je voor een ratquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:44 schreef babipangang het volgende:
zeg dat je een ander slanke meisje hebt leren kennen waar je toch net iets meer voor voelt
Oké. Je kan het doen. Máár zeg alsjeblieft als zij zegt " ik ben te dik hè?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:42 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus mee eens; ik wil haar niet nodeloos kwetsen.
Hoe kan je verliefd worden op een Gnoom?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:28 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Hey allen.
Ik ben dus een kloon![]()
Maargoed daar gaat het niet om.
Ik ben zeer verliefd op een meisje en zij op mij.
Innerlijk past ze super bij me en is ze echt 10/10.
Maar daarentegen haar uiterlijkdat is gewoon niet alledaags zegmaar...
1/10 hooguit 2/10....
Serieus ik schaam me om met haar op straat bijv, te moeten lopen.
En ik wil toch ook fysieke aantrekkingskracht voelen!
Maar dat voel ik niet; eerder vind haar uiterlijk het afstotend.
Maar ze is zo lief....
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen![]()
samenvatting: verliefd maar uiterlijk is een no go
Dat zou ik doen, inderdaad. Je liegt niet, maar verbloemt een beetje en dat is in dit geval wel net zo sympathiek.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
Je kan toch zeggen dat je niet verliefd op haar bent. Je ziet haar meer als een goeie vriendin. Is toch ook wel beetje de waarheid?
Je weet echt niet wat je moet doen hè? Een punt erachter zetten is inmiddels toch wel duidelijk hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |