omg. Als ik jou was zou ik sowieso nog niet aan een relatie met wie dan ook beginnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Moet ik er soms helemaal apart naartoe gaan???
Ik wacht nog op een twist.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
Stiekem houdt TS van mannen.
Opgelost.
Slotje
Alleen daarom zijn mannen dus al klootzakkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Jij zult zoiets nooit horen. iig voor de komende 20 jaar
Ja vooral van dikbuikende dj's die jaarmixen makenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
Stiekem houdt TS van mannen.
Opgelost.
Slotje
Ach, ze kan ook afvallen voor hem, dat is ook sympathiek.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets van me, maar het is wel wat sympathieker.
ot weer...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:01 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ehm ik heb de nog-niet-klaar-voor-relatie-kaart al gespeeldzodat ik er even over na kon denken.
Daarom heb ik ook dit topic geopend... voor tips enzo.
Nou ja, hij heeft wel een punt, als ik zo jouw foto bekijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:03 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Alleen daarom zijn mannen dus al klootzakken
begin 20...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:05 schreef Levitation het volgende:
* Levitation vraagt zich onderhand wel af hoe oud TS eigenlijk is.
Nee joh dat is veel te indirect.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het hoeft toch niet zo van 'Ej, ik vind je lief, maar je bent wel vadsig en daarom vind ik je niet lekker'
Maar speel op haar eigen dingen in, zodat ze zelf inziet dat ze wel wat kilo's kwijt mag:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ze kan ook afvallen voor hem, dat is ook sympathiek.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het hoeft toch niet zo van 'Ej, ik vind je lief, maar je bent wel vadsig en daarom vind ik je niet lekker'
Maar speel op haar eigen dingen in, zodat ze zelf inziet dat ze wel wat kilo's kwijt mag:
Zij: 'Pfoe, wat een eind lopen is het naar de stad zeg, ik kan niet meer...'
Jij 'Als we dit vaker doen, gaat je conditie vooruit en dan heb je daar veel minder last van'
Zij: 'ik kan ook nergens leuke kleren vinden in mijn maat'
Jij: '5 jaar geleden kon je dat nog wel!' (...)
Zij: 'ik heb gelezen dat je van overgewicht diabetes kan krijgen'
Jij: 'Ja, dan mag je geen snoepjes meer eten, lijkt me echt niet tof'
Aan het uitbuiken:
Zij: 'Bwah, ik heb echt veeeel te veel gegeten''
Jij: 'Dat moet je dan maar niet meer doen hè'
Dat is echt een goed idee. Dat gaat vast werken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:08 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookDat 'ie gewoon zegt van: Als je echt van me houdt dan ga je je best doen om er voor mij beter uit te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist jij snapt het!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:03 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Alleen daarom zijn mannen dus al klootzakken
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is echt een goed idee. Dat gaat vast werken.Dan is ze meteen weg kan ook , dan is het toch ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee eigenlijk wil ik dat dus niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:11 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Dan is ze meteen weg kan ook , dan is het toch ook goed
Het hoeft ook niet kleinerend ofzo. Maar echt 120 kg, daar ben je niet echt tevreden mee. Je moet ook niet zelf erover zeuren, maar er goed op inspelen als ze zelf klaagt over haar gewicht/uiterlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zij: "Ja papa, ik zal het niet meer doen."
Lekker realistisch, alsof dat wat wordt.![]()
Afvallen doe je voor jezelf, niet omdat je partner zeurt. Kans is groot dat dan de hakken in het zand gaan en ze écht niet meer wil afvallen. Kleineren is niet de beste methode om te motiveren.
Nee hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Juist jij snapt het!
En daarom zal jij een heel arrogant meisje worden later
En dan kan hij door al dat loshangend vel haar genitaliën al helemaal niet meer vinden ...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:03 schreef Scorpie het volgende:
Ach, ze kan ook afvallen voor hem, dat is ook sympathiek.
Dan is wel je probleem opgelostquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:12 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Nee eigenlijk wil ik dat dus niet.
Wellicht kan TS niets anders krijgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:13 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Dan is wel je probleem opgelost![]()
En kom op nou, je bent begin 20, er zijn nog zat mooie lieve meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |