Man up man.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:53 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Maar eigenlijk wil ik haar niet kwijt!
Dammit wat is dit lastig![]()
Ze is zo lief voor me.
Elke keer als ik een smsje terugstuur dat ik haar ook leuk vind voel ik me zo lullig
Dat is puur eigenbelang. Je wilt geliefd worden, zij streelt je ego op dat gebied.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:53 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ze is zo lief voor me.
Elke keer als ik een smsje terugstuur dat ik haar ook leuk vind voel ik me zo lullig
Jij bent vast dezelfde kloon die dat topic over dat verliefd zijn op zusje van vriendin opende.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:53 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ze is zo lief voor me.
Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:54 schreef MrKawada het volgende:
HOE OUD ZIJN JULLIE
Samen sporten gaat niet echt; reistijd tussen ons is uurtje ofzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hey die gaf ik al!
Je lijkt niet echt zins om met constructieve ideeën aan de haal te gaan, zodat je een oplossing kan vinden en toch met haar verder wil. Wat dat betreft kan je het beter uitmaken.
Wel vreemd dat je seks kan hebben met iemand van wie je walgt.
Zie je, liegen is slecht voor je geweten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:53 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ze is zo lief voor me.
BEGIN TWINTIG!quote:
Waarom gaat ze dan niet op de fiets naar je toe? Valt ze ook nog af.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:55 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Samen sporten gaat niet echt; reistijd tussen ons is uurtje ofzo.
ach dump haar gewoon met een smoes dat je geen behoefte hebt aan een vaste relatie op dit moment, en als ze dan aan je kop blijft zeuren dat ze je terugwil net zolang totdat je er ziek van wordt dan kun je haar de waarheid vertellen dat het gewoon een vatsige koei is en dat ze eerst maar 50 kilo moet afvallenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:53 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ze is zo lief voor me.
Joh, dat hele zadel verdwijnt man!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Waarom gaat ze dan niet op de fiets naar je toe? Valt ze ook nog af.
Ik zal vanavond aan de telefoon eens een balletje op proberen te gooien...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:56 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Zie je, liegen is slecht voor je geweten.
Oké er is ook nog wel een optie dat je haar niet kwijt raakt, maar dan zul je je eroverheen moeten zetten.
En als je haar wil laten afvallen zul je dus ook de waarheid moeten vertellen.
Mannen zijn klootzakkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:56 schreef babipangang het volgende:
[..]
ach dump haar gewoon met een smoes dat je geen behoefte hebt aan een vaste relatie op dit moment, en als ze dan aan je kop blijft zeuren dat ze je terugwil net zolang totdat je er ziek van wordt dan kun je haar de waarheid vertellen dat het gewoon een vatsige koei is en dat ze eerst maar 50 kilo moet afvallen
Wees een man en zeg het in haar gezicht. Het is zo extreem laf om dat door de telefoon te doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:57 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Ik zal vanavond aan de telefoon eens een balletje op proberen te gooien...
Ik verzin wel wat![]()
Maargoed; voor iedereen die denkt dat ik een relkloon ben; prima
Je moet helemaal niets van me, maar het is wel wat sympathieker.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Moet ik er soms helemaal apart naartoe gaan???
een klap van vette spekarmen die komt hard aan, dus ik snap het wel dat ie het via de telefoon doetquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |