Je hebt het zelf veroorzaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:14 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ik ben gewoon radeloos...
5 kilo overgewicht hèquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:14 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wellicht kan TS niets anders krijgen.
Nou, ik geloof niet dat dat het probleem is. Vrouwen houden toch wel van een beetje een stevige vent?quote:
Er zijn écht mensen die daar niet mee zitten. Als ze lekker in haar (iets wat ruime) vel zit is dat toch gewoon heel fijn voor haar? Dan hoeven wij/TS toch niet voor haar te bepalen dat ze zou moeten afvallen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet kleinerend ofzo. Maar echt 120 kg, daar ben je niet echt tevreden mee. Je moet ook niet zelf erover zeuren, maar er goed op inspelen als ze zelf klaagt over haar gewicht/uiterlijkEn dan natuurlijk erbij 'maar je moet het voor jezelf doen, niet voor mij'*.
*en het menen ook.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nou, ik geloof niet dat dat het probleem is. Vrouwen houden toch wel van een beetje een stevige vent in de broek.
Daar wringt het juist: ik wil haar niet kwijt maar ik vind haar uiterlijk dus echt niet fijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er zijn écht mensen die daar niet mee zitten. Als ze lekker in haar (iets wat ruime) vel zit is dat toch gewoon heel fijn voor haar? Dan hoeven wij/TS toch niet voor haar te bepalen dat ze zou moeten afvallen?
Of TS houdt van haar en accepteert haar of hij accepteert haar niet en is daar eerlijk over naar zichzelf én naar haar. Soms is het niet zo ingewikkeld als het lijkt.
En als ze ziek wordt als gevolg van haar overgewicht? Dan kost het ons allemaal geld. Ik vind dat we als mensen onder elkaar onze medemensen best mogen wijzen op een verantwoorde levensstijl.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er zijn écht mensen die daar niet mee zitten. Als ze lekker in haar (iets wat ruime) vel zit is dat toch gewoon heel fijn voor haar? Dan hoeven wij/TS toch niet voor haar te bepalen dat ze zou moeten afvallen?
Of TS houdt van haar en accepteert haar of hij accepteert haar niet en is daar eerlijk over naar zichzelf én naar haar. Soms is het niet zo ingewikkeld als het lijkt.
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nou, ik geloof niet dat dat het probleem is. Vrouwen houden toch wel van een beetje een stevige vent?
Ben je gek ofzo? Je gaat toch tegen je (ex)partner zeggen dat het een gedocht is? Waar is je fatsoen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:46 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
En tegen haar liegen is wel zo aardig?![]()
Ja maar alle vrouwen zijn weleens onzeker
En je doet niks met de tips in het topic? Terwijl je in de OP zegt dat je heel erg verliefd bent en ze wat innerlijk betreft 10/10 bij je past? En net wilde je haar nog bellen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:15 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ik heb een beslissing genomen nu echt.
Ik ga er een end aan maken.
Misschien vrienden blijven
Ookal zal ik me zeker een tijd kut door voelen.
Ik heb, vrees ik, geen van beidequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:18 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Ja dat kloptMaar je moet wel 1 van de 2 hebben, óf het uiterlijk óf het innerlijk. Anders kom je nooit aan de vrouw
Nou, kan je het uiterlijk accepteren?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:17 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Daar wringt het juist: ik wil haar niet kwijt maar ik vind haar uiterlijk dus echt niet fijn.
Maar dat plan werkt toch ook alleen als ze zelf weleens klaagt? Want als ze serieus tevreden is, klaagt ze er niet over. En of ze mòet afvallen laat je dan eigenlijk nog steeds in het midden, maar je reikt wel een oplossing aan voor het probleem waar ze over zeurt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik wil het wel; maar het lukt me niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:19 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Nou, kan je het uiterlijk accepteren?
Je kan het dus niet accepteren en moet haar dus dumpen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:20 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
ik wil het wel; maar het lukt me niet.
Maar dat wil ik dus nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:21 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Je kan het dus niet accepteren en moet haar dus dumpen.
Niet in die woorden geformuleerd maar ongeveer wel jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo? Je gaat toch tegen je (ex)partner zeggen dat het een gedocht is? Waar is je fatsoen?
Je hebt geen keus, en wat maak je het nou moeilijk voor jezelf?quote:
Geplette ribben voel je wel een tijdje ja. Zelfs nadat ze geheeld zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:15 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Ik heb een beslissing genomen nu echt.
Ik ga er een end aan maken.
Misschien vrienden blijven
Ookal zal ik me zeker een tijd kut door voelen.
Je zult toch een keuze moeten maken, want 'you can't have your cake and eat it too', om maar even on topic te blijven.quote:
Ik ben bang dat ik die keuze uitstel en haar nog aan het lijntje blijf houdenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zult toch een keuze moeten maken, want 'you can't have your cake and eat it too', om maar even on topic te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |