Dat is vast wel dicht te timmeren. Hopelijk kun je ook een proefrit maken, dit is natuurlijk niet iets wat je zomaar koopt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:32 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Lijkt mij het proberen wel waard. Hopelijk bieden ze een niet goed geld terug regeling. Of misschien een regeling niet goed gratis een tweede erbij naar keuze
.
Dikke mensen met een vriend, denken dat ze ondanks hun uiterlijk nog zo geweldig zijn dat ze een geweldige vent (in hun ogen) kunnen hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Alsof dikke mensen niet weten dat ze dik zijn
Dan verzin je er toch een die minder kwetsend is. Waarom sla jij de waarheid spreken hoger aan dan iemand niet nodeloos kwetsen? Denk je eens in dat je zelf in die positie zou zitten. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet (ja, in de Bijbel staat soms nog wel eens iets zinvols).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:35 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Ja maar je zal toch een reden nodig hebben om het uit te maken, en dan zal dat toch een leugen zijn
Hier ben ik het dus mee eens; ik wil haar niet nodeloos kwetsen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dan verzin je er toch een die minder kwetsend is. Waarom sla jij de waarheid spreken hoger aan dan iemand niet nodeloos kwetsen? Denk je eens in dat je zelf in die positie zou zitten. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet (ja, in de Bijbel staat soms nog wel eens iets zinvols).
Meneer kent Etam XXL mensen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:40 schreef Liquidootje het volgende:
Nee dat zijn "mollige" mensen die nog net bij de h&m een jurkje kunnen halen.
Miss Etam XXL mensen weten dat wel. Daar valt de "vriendin" van de TS ook onder.
Dat wordt dan een sms'je?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:42 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus mee eens; ik wil haar niet nodeloos kwetsen.
Ik heb genoeg leugens moeten horen in mijn leven. Geef mij liever de harde waarheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dan verzin je er toch een die minder kwetsend is. Waarom sla jij de waarheid spreken hoger aan dan iemand niet nodeloos kwetsen? Denk je eens in dat je zelf in die positie zou zitten. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet (ja, in de Bijbel staat soms nog wel eens iets zinvols).
Nu al? Je bent pas 11!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:44 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Ik heb genoeg leugens moeten horen in mijn leven. Geef mij liever de harde waarheid.
Wat ben je voor een ratquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:44 schreef babipangang het volgende:
zeg dat je een ander slanke meisje hebt leren kennen waar je toch net iets meer voor voelt
Oké. Je kan het doen. Máár zeg alsjeblieft als zij zegt " ik ben te dik hè?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:42 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus mee eens; ik wil haar niet nodeloos kwetsen.
Hoe kan je verliefd worden op een Gnoom?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:28 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Hey allen.
Ik ben dus een kloon![]()
Maargoed daar gaat het niet om.
Ik ben zeer verliefd op een meisje en zij op mij.
Innerlijk past ze super bij me en is ze echt 10/10.
Maar daarentegen haar uiterlijkdat is gewoon niet alledaags zegmaar...
1/10 hooguit 2/10....
Serieus ik schaam me om met haar op straat bijv, te moeten lopen.
En ik wil toch ook fysieke aantrekkingskracht voelen!
Maar dat voel ik niet; eerder vind haar uiterlijk het afstotend.
Maar ze is zo lief....
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen![]()
samenvatting: verliefd maar uiterlijk is een no go
Dat zou ik doen, inderdaad. Je liegt niet, maar verbloemt een beetje en dat is in dit geval wel net zo sympathiek.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
Je kan toch zeggen dat je niet verliefd op haar bent. Je ziet haar meer als een goeie vriendin. Is toch ook wel beetje de waarheid?
Je weet echt niet wat je moet doen hè? Een punt erachter zetten is inmiddels toch wel duidelijk hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |