Nou heheh dag weer om, ben nu echt uitgeblust maar het straatwerk is dus wel kompleet klaar nu
Zal ff mijn dagrelaas neerplempen:
vanmorgen 07:00 vier overactieve stratenmakers aan de deur, voor hun natuurlijk gesneden kost om zo vroeg je bed uit te rollen voor mij niet dus....
Hebben alle beschikbare straatstenen neergelegd waar mogelijk, de boel aangetrild en hop naar de volgende job.... Baas van de bestraters rondje gebeld, en in Winkel stond nog een partijtje van de zelfde stenen

Alleen geen tijd om ze op te halen

Dus zelf maar gegaan met de wagen en kameraad japie zijn wagen en aanwezigheid.
In winkel aangekomen pallet stenen betaald, geladen(gelukkig kon het pallet met een vorkheftruck op de kar (ging ook maar net hoor( 1 tons as) ) Met de boot naar Texel gegaan, en gelost. De stratenmakers gebeld dat de stenen er weer waren en als ze tijd hadden dat ze weer aan de gang konden....
Exact tien minuten later staan de mannen weer op de stoep

en hebben de klus afgemaakt. SAtraatje ligt erin zoals ik het wou hebben nu. Plus ik kan morgen tot 09:00 in mijn mande liggen ipv 06:45 . Morgen weer om 10:00 aan de arbeit, maar er kan een klus van de lijst gestreept worden.
Volgende week verder met de poort schutting e.d maar ben nu wel blij dat die open stijfplek eens wat netter geworden is
Morgen komt Mrs Cybersijp weer terug, en zal vast haar ogen uitkijken
dat waren ze weer mijn vrije dagen voor deze week