Je weet niet eens waar ik vandaan komquote:Op maandag 7 juli 2008 22:01 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Brabant of Limburg, boswachter? Misschien dat ik mijn stem dan nog herzie, afhankelijk van je antwoord.
Bourgondische Zuider Partij (BZD)quote:Op maandag 7 juli 2008 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Hmmz. Ik zie het al.
Tal van users die we hier nog nooit gezien hebben gaan zich opgeven als mod. Waarschijnlijk halen ze wat voorkeursstemmen bij van users die we hier in KLB nog nooit hebben gezien, en uiteindelijk krijgen we weer een MOD die 2 posts in KLB heeft staan.
Of gaan de huidige mods nog een selectie maken uit de aanmeldingen ?
Ohja: De kandidaten mogen die ook een partijprogramma maken ? (van bijv. max 180 woorden ofzo)
Lekker boeiend ookquote:Op maandag 7 juli 2008 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik vandaan kom
Heb ik toch tal vaak genoemd in mijn topics: Roermond -> Limbourgois dus.
/care of ik het wordt of niet. Ik wil een moderator die top of the bill is in KLB. Niet weer een of andere overgewaaide hansworst zoals Adolf-B.
Postmortum?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:05 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Bourgondische Zuider Partij (BZD)
1. de_boswachter (lijsttrekker)
2. Lyzio
3. De_Ananas
En ik doe wel de PR.
In onze partijnaam moet nog iets met Frituren komen te staan. En Zuider vind ik niet goed, omdat we dan alleen zuiderlingen zouden aanspreken.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:05 schreef Rhythm het volgende:
[..]
2. Lyzio
3. De_Ananas
En ik doe wel de PR.
Strak. Sittard meldt zich.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:05 schreef Rhythm het volgende:
[..]
2. Lyzio
3. De_Ananas
En ik doe wel de PR.
Sittardquote:
Postmortum heeft een maandbanquote:
Sop, sop.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Janetje het volgende:
Oeh, spannend![]()
* op stoel heen en weer schuifelt.
Een goede moderator hoeft niet altijd op de voorgrond aanwezig te zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 22:12 schreef Agiath het volgende:
Vraag aan die Jera ofzo wie de meeste post in KLB heeft gepost in het afgelopen half jaar.
Wacht ik doe het zelf wel even.
Alleen die mensen mogen mod worden
ja, ook echt een KLB-insteek!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:09 schreef Rhythm het volgende:
Bourgondische Frituur Partij
Lijsttrekker: de_boswachter
#2. Lyzio
#3. Postmortum
#4. De_Ananas
Partijprogramma:
- Paints
- Goed bier
- Friet zeggen
- Goede OP's (hoeven niet op waarheid te berusten)
- Big Benny
PR: Rhythm.
*puf*
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ook echt een KLB-insteek!
solliciteer dan voor ONZ ofzo...
Die limbo's houden het liever op een infantiel niveau.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ook echt een KLB-insteek!
solliciteer dan voor ONZ ofzo...
precies... waarschijnlijk zijn ze buitengesloten in BeF ooit... als ze uberhaupt weten wat het is.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die limbo's houden het liever op een infantiel niveau.
Topics met inhoud zijn veel te eng!
BeFquote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies... waarschijnlijk zijn ze buitengesloten in BeF ooit... als ze uberhaupt weten wat het is.
maar goed, als ik Yvonne mag vertrouwen gaan we nog een hoop lol hebben om één van de winnaars...
En eens in de zoveel tijd even naar de rand van de stoel toe schuiven om het vacuüm weer los te krijgen.quote:
Dan zal ik niet winnen, anders is het lol hebben METquote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies... waarschijnlijk zijn ze buitengesloten in BeF ooit... als ze uberhaupt weten wat het is.
maar goed, als ik Yvonne mag vertrouwen gaan we nog een hoop lol hebben om één van de winnaars...
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
En eens in de zoveel tijd even naar de rand van de stoel toe schuiven om het vacuüm weer los te krijgen.
echte mannen klagen als echte mannen en niet als slappe frikandellen met de paint-handleiding in de ene hand en hun stijve piemeltjes in hun andere hand...quote:Op maandag 7 juli 2008 22:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BeF
Echte mannen maken hun snacks zelf
Echte mannen hebben gevoel voor humor en zitten niet bij de minst geringste grap te janken dat het niet serieus is en echte mannen kruipen ook niet bij modjes/FA's/A's in de kont kruipenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
echte mannen klagen als echte mannen en niet als slappe frikandellen met de paint-handleiding in de ene hand en hun stijve piemeltjes in hun andere hand...
You get credit for tryingquote:
Dat is allemaal al besproken, nu is het gewoon de tijd doorkomen tot we kunnen lachen om de nieuwe mod.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:25 schreef Juup© het volgende:
Ik vind deze topicreeks steeds meer op Onzin lijken. Er word vaak niet echt inhoudelijk ingegaan op de OP e.d..
owja, echte mannen weten wanneer ze moeten kappen met hun zogenaamde humor en weten vooral waar ze het posten en kunnen het verschil tussen klagen en bagger snappen. owja, echte mannen kruipen nergens in, maar durven te ageren tegen slechte humor!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Echte mannen hebben gevoel voor humor en zitten niet bij de minst geringste grap te janken dat het niet serieus is en echte mannen kruipen ook niet bij modjes/FA's/A's in de kont kruipen
Jij hebt recht van spreken, met je dure tandarts. Ga huilen verrekte groene beer.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
echte mannen klagen als echte mannen en niet als slappe frikandellen met de paint-handleiding in de ene hand en hun stijve piemeltjes in hun andere hand...
Gaat nog wel even duren ben ik bang.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is allemaal al besproken, nu is het gewoon de tijd doorkomen tot we kunnen lachen om de nieuwe mod.
En tot die tijd zou het gezever best in Onzin kunnen.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren ben ik bang.
Heb jij al een serieuze sollicitatie voorbij zien komen danquote:Op maandag 7 juli 2008 22:29 schreef De_Ananas het volgende:
Zegt al genoeg dat er nu allemaal ''ramptouristen'' komen die opeens mod willen worden terwijl ze niet eens weten waarom dit topic er is
Jouw gezever misschien.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
En tot die tijd zou het gezever best in Onzin kunnen.
Jij kan de Fok!mail lezen?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb jij al een serieuze sollicitatie voorbij zien komen dan?
Ja.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb jij al een serieuze sollicitatie voorbij zien komen dan?
Je mag ook hier posten, als je deze open sollicitatie voor de leeuwen doorkomt heb je natuurlijk een pre, kan ik me voorstellenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
Jij kan de Fok!mail lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |