BeFquote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies... waarschijnlijk zijn ze buitengesloten in BeF ooit... als ze uberhaupt weten wat het is.
maar goed, als ik Yvonne mag vertrouwen gaan we nog een hoop lol hebben om één van de winnaars...
En eens in de zoveel tijd even naar de rand van de stoel toe schuiven om het vacuüm weer los te krijgen.quote:
Dan zal ik niet winnen, anders is het lol hebben METquote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies... waarschijnlijk zijn ze buitengesloten in BeF ooit... als ze uberhaupt weten wat het is.
maar goed, als ik Yvonne mag vertrouwen gaan we nog een hoop lol hebben om één van de winnaars...
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
En eens in de zoveel tijd even naar de rand van de stoel toe schuiven om het vacuüm weer los te krijgen.
echte mannen klagen als echte mannen en niet als slappe frikandellen met de paint-handleiding in de ene hand en hun stijve piemeltjes in hun andere hand...quote:Op maandag 7 juli 2008 22:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BeF
Echte mannen maken hun snacks zelf
Echte mannen hebben gevoel voor humor en zitten niet bij de minst geringste grap te janken dat het niet serieus is en echte mannen kruipen ook niet bij modjes/FA's/A's in de kont kruipenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
echte mannen klagen als echte mannen en niet als slappe frikandellen met de paint-handleiding in de ene hand en hun stijve piemeltjes in hun andere hand...
You get credit for tryingquote:
Dat is allemaal al besproken, nu is het gewoon de tijd doorkomen tot we kunnen lachen om de nieuwe mod.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:25 schreef Juup© het volgende:
Ik vind deze topicreeks steeds meer op Onzin lijken. Er word vaak niet echt inhoudelijk ingegaan op de OP e.d..
owja, echte mannen weten wanneer ze moeten kappen met hun zogenaamde humor en weten vooral waar ze het posten en kunnen het verschil tussen klagen en bagger snappen. owja, echte mannen kruipen nergens in, maar durven te ageren tegen slechte humor!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Echte mannen hebben gevoel voor humor en zitten niet bij de minst geringste grap te janken dat het niet serieus is en echte mannen kruipen ook niet bij modjes/FA's/A's in de kont kruipen
Jij hebt recht van spreken, met je dure tandarts. Ga huilen verrekte groene beer.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
echte mannen klagen als echte mannen en niet als slappe frikandellen met de paint-handleiding in de ene hand en hun stijve piemeltjes in hun andere hand...
Gaat nog wel even duren ben ik bang.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is allemaal al besproken, nu is het gewoon de tijd doorkomen tot we kunnen lachen om de nieuwe mod.
En tot die tijd zou het gezever best in Onzin kunnen.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren ben ik bang.
Heb jij al een serieuze sollicitatie voorbij zien komen danquote:Op maandag 7 juli 2008 22:29 schreef De_Ananas het volgende:
Zegt al genoeg dat er nu allemaal ''ramptouristen'' komen die opeens mod willen worden terwijl ze niet eens weten waarom dit topic er is
Jouw gezever misschien.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
En tot die tijd zou het gezever best in Onzin kunnen.
Jij kan de Fok!mail lezen?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb jij al een serieuze sollicitatie voorbij zien komen dan?
Ja.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb jij al een serieuze sollicitatie voorbij zien komen dan?
Je mag ook hier posten, als je deze open sollicitatie voor de leeuwen doorkomt heb je natuurlijk een pre, kan ik me voorstellenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
Jij kan de Fok!mail lezen?
Houden de servers van Fok! dat dan?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:36 schreef Lyzio het volgende:
De winnende kandidaat maakt zijn CV erna wel openlijk bekend lijkt me.
quote:
Ik kom ook uit het "bourgondische" zuiden (maar nog wel NL), en ik haat paints, bier, friet en frituur.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:17 schreef Rhythm het volgende:
Bourgondische Frituur Partij
Partijprogramma:
- Paints
- Goed bier
- Friet zeggen
- Goede OP's (hoeven niet op waarheid te berusten)
- Big Benny
- Gratis frituursel tijdens een te organiseren KLB party in Limburg (voor de stemmers)
- HET aanspreekpunt van KLB-minnend Fok!
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
ik haat paints, bier, friet en frituur.
Zijn we uiteindelijk toch nog even levenloosquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:05 schreef slindenau het volgende:
Pfff, slapen jullie allemaal al ofzo. Zeker een leven, of iets wat er voor door mag gaan.
Hulde!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:17 schreef right_turn het volgende:
De_boswachter doet verkiezingsbelofte:
[ afbeelding ]
Ik herhaal:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:33 schreef Zotheid het volgende:
Waarom moet ik persee een email sturen? Ik wil me zo aanmelden.
Waarom stuur je niet gewoon een mail en omdat je ons zo graag je o zo grappige aanmeldbrief wilt laten zien post je die lekker hier?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:33 schreef Zotheid het volgende:
Waarom moet ik persee een email sturen? Ik wil me zo aanmelden.
Op aanmeldingen inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:30 schreef Lyzio het volgende:
We wachten.
RickoKun zit in dezelfde v.o.f.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:55 schreef Ravage het volgende:
Ik stem op RickoKun! Hij kan als Groninger mooi tegengas geven aan al die friturende reservebelgen
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
RickoKun zit in dezelfde v.o.f.
Hem gunnen we het ook![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens kunnen we geen KLB-Raad gaan oprichten met echte verkiezingen ? Dus 1 voorzitter en een 8 koppig bestuur die meebeslist over de maatregelen ? En dat we dan zoen echte verkiezing gaan houden met eigen partijen enzo. Dat zou hendig sjiek zijn.
verkapte-BFP-krijgt-toch-9-zetels-postquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
RickoKun zit in dezelfde v.o.f.
Hem gunnen we het ook![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens kunnen we geen KLB-Raad gaan oprichten met echte verkiezingen ? Dus 1 voorzitter en een 8 koppig bestuur die meebeslist over de maatregelen ? En dat we dan zoen echte verkiezing gaan houden met eigen partijen enzo. Dat zou hendig sjiek zijn.
Je kunt 't concept toch wel op papier zetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ja maar dan moet ik ook een poll kunnen aanmaken en goed kunnen photoshoppen enzo.
En dat kan ik niet. Dat moet ik overlaten aan het werkvolk.
Concept staat hierboven al.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je kunt 't concept toch wel op papier zetten.
Kun jij niet zulkes visitekaartje voor me maken ?quote:
En dan zo op de achtergrond die gast uit Braveheart en als logo een bitterbal@quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun jij niet zulkes visitekaartje voor me maken ?
Met BFP op en dan de_boswachter, lijsttrekker lijst #1 BFP of iets dergelijks ?
Ja dude. Je verliest toch van BFP, dus wat maakt het uit danquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:52 schreef elfzesendertig het volgende:
WheheMaar boswachter, jij bent mijn concurrent, dus dat kan ik niet maken
![]()
We shall seequote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dude. Je verliest toch van BFP, dus wat maakt het uit dan
maar goed. Dan niet. Moet zeggen dat je skills wel l33t zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |