Hulde!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:17 schreef right_turn het volgende:
De_boswachter doet verkiezingsbelofte:
[ afbeelding ]
Ik herhaal:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:33 schreef Zotheid het volgende:
Waarom moet ik persee een email sturen? Ik wil me zo aanmelden.
Waarom stuur je niet gewoon een mail en omdat je ons zo graag je o zo grappige aanmeldbrief wilt laten zien post je die lekker hier?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:33 schreef Zotheid het volgende:
Waarom moet ik persee een email sturen? Ik wil me zo aanmelden.
Op aanmeldingen inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:30 schreef Lyzio het volgende:
We wachten.
RickoKun zit in dezelfde v.o.f.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:55 schreef Ravage het volgende:
Ik stem op RickoKun! Hij kan als Groninger mooi tegengas geven aan al die friturende reservebelgen
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
RickoKun zit in dezelfde v.o.f.
Hem gunnen we het ook![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens kunnen we geen KLB-Raad gaan oprichten met echte verkiezingen ? Dus 1 voorzitter en een 8 koppig bestuur die meebeslist over de maatregelen ? En dat we dan zoen echte verkiezing gaan houden met eigen partijen enzo. Dat zou hendig sjiek zijn.
verkapte-BFP-krijgt-toch-9-zetels-postquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
RickoKun zit in dezelfde v.o.f.
Hem gunnen we het ook![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens kunnen we geen KLB-Raad gaan oprichten met echte verkiezingen ? Dus 1 voorzitter en een 8 koppig bestuur die meebeslist over de maatregelen ? En dat we dan zoen echte verkiezing gaan houden met eigen partijen enzo. Dat zou hendig sjiek zijn.
Je kunt 't concept toch wel op papier zetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ja maar dan moet ik ook een poll kunnen aanmaken en goed kunnen photoshoppen enzo.
En dat kan ik niet. Dat moet ik overlaten aan het werkvolk.
Concept staat hierboven al.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je kunt 't concept toch wel op papier zetten.
Kun jij niet zulkes visitekaartje voor me maken ?quote:
En dan zo op de achtergrond die gast uit Braveheart en als logo een bitterbal@quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun jij niet zulkes visitekaartje voor me maken ?
Met BFP op en dan de_boswachter, lijsttrekker lijst #1 BFP of iets dergelijks ?
Ja dude. Je verliest toch van BFP, dus wat maakt het uit danquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:52 schreef elfzesendertig het volgende:
WheheMaar boswachter, jij bent mijn concurrent, dus dat kan ik niet maken
![]()
We shall seequote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dude. Je verliest toch van BFP, dus wat maakt het uit dan
maar goed. Dan niet. Moet zeggen dat je skills wel l33t zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |