Je weet niet eens waar ik vandaan komquote:Op maandag 7 juli 2008 22:01 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Brabant of Limburg, boswachter? Misschien dat ik mijn stem dan nog herzie, afhankelijk van je antwoord.
Bourgondische Zuider Partij (BZD)quote:Op maandag 7 juli 2008 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Hmmz. Ik zie het al.
Tal van users die we hier nog nooit gezien hebben gaan zich opgeven als mod. Waarschijnlijk halen ze wat voorkeursstemmen bij van users die we hier in KLB nog nooit hebben gezien, en uiteindelijk krijgen we weer een MOD die 2 posts in KLB heeft staan.
Of gaan de huidige mods nog een selectie maken uit de aanmeldingen ?
Ohja: De kandidaten mogen die ook een partijprogramma maken ? (van bijv. max 180 woorden ofzo)
Lekker boeiend ookquote:Op maandag 7 juli 2008 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik vandaan kom
Heb ik toch tal vaak genoemd in mijn topics: Roermond -> Limbourgois dus.
/care of ik het wordt of niet. Ik wil een moderator die top of the bill is in KLB. Niet weer een of andere overgewaaide hansworst zoals Adolf-B.
Postmortum?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:05 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Bourgondische Zuider Partij (BZD)
1. de_boswachter (lijsttrekker)
2. Lyzio
3. De_Ananas
En ik doe wel de PR.
In onze partijnaam moet nog iets met Frituren komen te staan. En Zuider vind ik niet goed, omdat we dan alleen zuiderlingen zouden aanspreken.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:05 schreef Rhythm het volgende:
[..]
2. Lyzio
3. De_Ananas
En ik doe wel de PR.
Strak. Sittard meldt zich.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:05 schreef Rhythm het volgende:
[..]
2. Lyzio
3. De_Ananas
En ik doe wel de PR.
Sittardquote:
Postmortum heeft een maandbanquote:
Sop, sop.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Janetje het volgende:
Oeh, spannend![]()
* op stoel heen en weer schuifelt.
Een goede moderator hoeft niet altijd op de voorgrond aanwezig te zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 22:12 schreef Agiath het volgende:
Vraag aan die Jera ofzo wie de meeste post in KLB heeft gepost in het afgelopen half jaar.
Wacht ik doe het zelf wel even.
Alleen die mensen mogen mod worden
ja, ook echt een KLB-insteek!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:09 schreef Rhythm het volgende:
Bourgondische Frituur Partij
Lijsttrekker: de_boswachter
#2. Lyzio
#3. Postmortum
#4. De_Ananas
Partijprogramma:
- Paints
- Goed bier
- Friet zeggen
- Goede OP's (hoeven niet op waarheid te berusten)
- Big Benny
PR: Rhythm.
*puf*
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ook echt een KLB-insteek!
solliciteer dan voor ONZ ofzo...
Die limbo's houden het liever op een infantiel niveau.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ook echt een KLB-insteek!
solliciteer dan voor ONZ ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |