Done!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:33 schreef tripack het volgende:
wel ff aanpassen hea voordat je gaat snurken
Whaha, ik had alweer zoiets verwachtquote:Op maandag 7 juli 2008 20:41 schreef tripack het volgende:
komen jullie ook naar mijn signeersessie
link
whehehe ik kreeg em in me mail... van selexyzquote:Op maandag 7 juli 2008 20:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whaha, ik had alweer zoiets verwacht
Hij is vies Patrick
Ik moest lachenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik kreeg em in me mail... van selexyzmoest em wel posten
geinig hequote:
WOOOooow mooie fotoquote:Op maandag 7 juli 2008 22:41 schreef draculettetje het volgende:
ff hier nog een foto'tje neer zetten
hyves en photobucket doen vervelend
[ afbeelding ]
dank dank dank!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:45 schreef tripack het volgende:
[..]
WOOOooow mooie fotoook stoere auto erbij
jah die ben ik nu aant bekijkenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank dank dank!
zie je al foto's op hyves ik zelf niet wordt er naar van
fijn dat ze er op staan!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:53 schreef tripack het volgende:
[..]
jah die ben ik nu aant bekijkenecht mooie foto's
![]()
leuk die oranje accenten
whehehe gewoon doenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn dat ze er op staan!
blijf het leuk vinden om er naar te kijken nog even en ik spam hier gewoon de boel onder ha ha
da's waar maar de helft ziet het vast op hyves en de andere helft roept maar post zo meerquote:Op maandag 7 juli 2008 22:58 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe gewoon doenvind niemand erg
![]()
heb ik ook met mijn huis foto's gedaan
die met ronja is ook erg liefquote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar maar de helft ziet het vast op hyves en de andere helft roept maar post zo meer
zo eerst maar eens naar bed
ha ha ronja is dan ook lief we hebben er meer van....quote:Op maandag 7 juli 2008 23:03 schreef tripack het volgende:
[..]
die met ronja is ook erg lief![]()
jah zie je anders morgen ofzo wel weertruste
Kan niets anders zeggen als..... WOW!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:41 schreef draculettetje het volgende:
ff hier nog een foto'tje neer zetten
hyves en photobucket doen vervelend
[ afbeelding ]
Mogguh WL!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ok ik dacht al fotos, maar dies hier geblocked dan. thuis maar even kijken.
Mogguh Droxzquote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan niets anders zeggen als..... WOW!![]()
![]()
Mogguh!
BELLLLLLLLLLLEEEEERrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Mogguh DraakJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!quote:
ik slaap zo vast de laatste dagen! nog echt aan het bijkomen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh DraakJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Lekker geslapen?
Net even op je hyves gekeken, stan inderdaad mooie fotos op!
STERRRRUUUUUUF GRAFTAK!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLEEEEERrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOEDE MORGEN DAN !!!!!!!
EN HEBBEN WE ER NOG EEN BEETJE ZIN IN?
En dat is het belangrijkste hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik slaap zo vast de laatste dagen! nog echt aan het bijkomen!
hihi en dan heb ik thuis nog meer foto's dus wij zijn zo aan het na genieten
voel gewoon meteen de glimlach weer op mn gezicht als ik ze zie
en gister een mooie brief en kaart gehad met zulke mooie woorden
mogguh!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh WL!
Kan je via je werk ook niet op hyves komen?
Jaquote:
ja hier zat iedereen op hyves, dus de .net .de en .be zijn ook geblockedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
Hier dachten ze Hyves ook te blocken trouwensHyves.nl is niet bereikbaar...Hyves.net daarentegen..
Kan me wel voorstellen, toch een drukke tijd geweest, met veel emotiesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik slaap zo vast de laatste dagen! nog echt aan het bijkomen!
hihi en dan heb ik thuis nog meer foto's dus wij zijn zo aan het na genieten
voel gewoon meteen de glimlach weer op mn gezicht als ik ze zie
en gister een mooie brief en kaart gehad met zulke mooie woorden
goed idee he, en huisje klaar en beginnen bij je nieuwe baan! nog even vakantie tussendoor?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja![]()
Het einde van de maand ben ik hier weg, woei! Feest!
Mogguh Sgele!!
Tja dan zijn ze bij jullie een stuk intelligenter dan hierquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hier zat iedereen op hyves, dus de .net .de en .be zijn ook geblocked
En dan eindelijk weg bij de favo bank van Droxzquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Beller!![]()
Nog 23 dagen dusMoeten we bij elke OP dus eigenlijk erin vermelden
vooral echt bijkomen van de dag zelf! Het eigenwijze stuk lopen en willen dansen zonder krukken maar gewoon het genieten en het feest, maar goed dat wist ik van te voren en had het echt niet willen missen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen, toch een drukke tijd geweest, met veel emoties![]()
Brief en kaart gehad van vrienden/familie?
~ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan eindelijk weg bij de favo bank van Droxz
Nee ik ga niet sterven, dat kan ik bepaalde personen niet aandoenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
STERRRRUUUUUUF GRAFTAK!!!
Zin hebben, neuh totaal niet.... maaaaar, het aftellen is begonnen
Van 1 augustus tot 1 september neem ik mijn resterende vakantiedagen op... betaald verlof, geniaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed idee he, en huisje klaar en beginnen bij je nieuwe baan! nog even vakantie tussendoor?
Ik wil allemaal rare dingen roepen, maar vandaag heb ik genoeg geslapenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan eindelijk weg bij de favo bank van Droxz
Da's mooi, want lachen schijnt gezond te zijnquote:
Geef maar 's wat Droxz specials weg danquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wil allemaal rare dingen roepen, maar vandaag heb ik genoeg geslapen
kijk da's lekkerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van 1 augustus tot 1 september neem ik mijn resterende vakantiedagen op... betaald verlof, geniaal
Voor de veranderingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wil allemaal rare dingen roepen, maar vandaag heb ik genoeg geslapen
8-8-8quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee ik ga niet sterven, dat kan ik bepaalde personen niet aandoen![]()
Aftellen tot mijn verjaardag ja... precies over een maand!
Dat dacht ikquote:
Eigenwijs met een goede reden zullen we maar zeggen tochquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vooral echt bijkomen van de dag zelf! Het eigenwijze stuk lopen en willen dansen zonder krukken maar gewoon het genieten en het feest, maar goed dat wist ik van te voren en had het echt niet willen missen!
brief van de oma van erik en kaart van mn tante (en getuigen) puur om ons te bedanken
maar echt met zulke teksten
klopt, hebben wij beide geen last vanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste heDat die dag je voor altijd bij zal blijven.
Je leest te vaak dat er genoeg mensen zijn die, die dag geeneens bewust meemaken
Shit, ik wil wat voorstellen hier in het topic, maar gaat voor jou dus al niet doorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van 1 augustus tot 1 september neem ik mijn resterende vakantiedagen op... betaald verlof, geniaal
da's waar!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's mooi, want lachen schijnt gezond te zijn
er moeten ergens oranje papiertjes hebben gelegenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eigenwijs met een goede reden zullen we maar zeggen toch![]()
Dan zijn de dingen om nooit te vergeten, en misschien wat voor in het trouwboek?
Jammer dat ik en Lyn niets hebben kunnen schrijven bij het weggaan.
Ga je nog ergens heen, of ga je lekker van je nieuwe omgeving genietenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ben benieuwd wat het isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Shit, ik wil wat voorstellen hier in het topic, maar gaat voor jou dus al niet door
* Dr.Droxz zet zo actief als een privedemotivator op redbull, een dienblad neer: Koffie, Thee, "Droxz Specials" en water!quote:
Hulde!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet zo actief als een privedemotivator op redbull, een dienblad neer: Koffie, Thee, "Droxz Specials" en water!
hahahaha, ik doe de laatste tijd mijn best hoor!quote:
Jep, ik mag niet klagen dit jaar!!!! Valt nog op een vrijdag ook, wat wil ik nog meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Que?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Shit, ik wil wat voorstellen hier in het topic, maar gaat voor jou dus al niet door
Mogguh Tripackkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Naar de achtertuin bier drinkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga je nog ergens heen, of ga je lekker van je nieuwe omgeving genieten
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, ik mag niet klagen dit jaar!!!! Valt nog op een vrijdag ook, wat wil ik nog meer......
Anders hang je even het neon-bord met de letters; "HINT" buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Goed hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ik doe de laatste tijd mijn best hoor!
Ookal was het een bliksem bezoek, had wel een krabbeltje willen zettenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
er moeten ergens oranje papiertjes hebben gelegen
maar die kunnen ook altijd nog jullie kant op komen hoor
Misschien als mensen zin hebben, kunnen ze 09-08-2008 een biertje komen doen!quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien als mensen zin hebben, kunnen ze 09-08-2008 een biertje komen doen!
Sorry, ben niet zo goed in mijn mond houden... hahahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders hang je even het neon-bord met de letters; "HINT" buiten![]()
klinkt gezelligquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien als mensen zin hebben, kunnen ze 09-08-2008 een biertje komen doen!
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo goed in mijn mond houden... hahahaha
Je maakt maar tijdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:57 schreef tripack het volgende:
[..]
klinkt gezelligkzal kijken of ik de tijd kan vinden
Jullie wonen ook allemaal zo'n lekker eind wegquote:
dat bedoelde ik ook te zeggenquote:
Jawuhl!quote:
Dank u, dank u!!!!!!!!!!!quote:
Wat is nou een uur?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jullie wonen ook allemaal zo'n lekker eind weg.
Maar.. ik heb 'm genoteerd staan
voor mij dan weinig bierquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is nou een uur?
Ik probeer er een verkapte bierdrink/verjaardag meeting van te maken ja!
Openbaar vervoer is klote, maar als je gezellig een biertje wil drinken (aan te raden!), maaktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
voor mij dan weinig bierom een beetje snel bij je in de buurt te komen is de auto tog wel het beste.... drink n drive
wheheh net ff globaal opgezocht.... tis een uur langerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is klote, maar als je gezellig een biertje wil drinken (aan te raden!), maakt
dat half uurtje ofzo wat je langer onderweg bent toch ook niet meer uit
Dat worden later ook van die mensen die geen flikker uitvoeren op hun werk dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
hoe krijgen ze het bij mij in de familie toch voor elkaar,
mn jongste neefje is geboren op de verjaardag van lynda
mn nichtje op de verjaardag van droxz
dus zal even moeten kijken of ik dan niet daar ben
Wat moet je kosten?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:43 schreef tripack het volgende:
ongekend ben vanaf heden hier de belslet![]()
*telefoon gaat
tripack: goede morgen *bedrijfsnaam* met de belslet
nja blijkbaar maar weinigquote:
ik wordt me hier nog een partijtje gezondquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat worden later ook van die mensen die geen flikker uitvoeren op hun werk dus
whehehe je straalt je gezondheid ook uitquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wordt me hier nog een partijtje gezond
moest alweer lachen
Waar mag het OV / auto dan heen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is klote, maar als je gezellig een biertje wil drinken (aan te raden!), maakt
dat half uurtje ofzo wat je langer onderweg bent toch ook niet meer uit
Whehehequote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat worden later ook van die mensen die geen flikker uitvoeren op hun werk dus
Volgens mij is na je huwelijk de lach niet meer van je gezicht af te krijgenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wordt me hier nog een partijtje gezond
moest alweer lachen
da's ook weer zoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij is na je huwelijk de lach niet meer van je gezicht af te krijgen
Goed tochquote:
ja zeker! mensen zeggen wel eens dat trouwen inprincipe niks veranderd en in huishouden etc is dat ook niet, maar idd het gevoel wat je voor elkaar hebt krijgt wel een enorme boostquote:
Kan het me ergens best voorstellenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zeker! mensen zeggen wel eens dat trouwen inprincipe niks veranderd en in huishouden etc is dat ook niet, maar idd het gevoel wat je voor elkaar hebt krijgt wel een enorme boost
samen zo'n dag mogen beleven is echt heel bijzonder
zo'n ding heb ik gehad.... heeft het niet overleefdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:07 schreef DonGuido het volgende:
De dag kan bijna niet beter beginnen met deze brute ontdekking die ik heb gedaan:
[ afbeelding ]
Een cactus als sleutelhanger, ook wel bekend als een "pet cactus". Een prul dat natuurlijk niet in mijn collectie mag ontbreken. Zo kan ik mijn baby cactussen altijd bij me dragen tot op het moment dat ze volwassen zijn en zelfstandig in een pot kunnen staan. Geweldig!
dat komt wel goed!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan het me ergens best voorstellen
Ben zelf niet zo trouwerig ofzo, maar altijd als je mensen erover hoort praten die getrouwd zijn, hoor je wat jij nu ook zegt.Dat het maar lang zo mag blijven voor je draakje
mneu viel van mijn sleutels afquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:17 schreef DonGuido het volgende:
Hoe kan je een cactus laten stervenZelfs al geef je hem maar 1 keer per maand een beetje water dan is dat genoeg om te overleven. Nee, ik ruik moedwillige vernieling
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
ik weet het schandalig want ik ben eigenlijk ook cactus fan
En toen heb je de gewonde cactus maar dood laten gaan in plaats van hem verzorging te bieden? Schandaligquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:20 schreef tripack het volgende:
[..]
mneu viel van mijn sleutels afcactus los van de grond...niet dat ik het nou zo erg vind
En het is een verbinding, lijkt mij een magisch moment om mee te mogen makenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zeker! mensen zeggen wel eens dat trouwen inprincipe niks veranderd en in huishouden etc is dat ook niet, maar idd het gevoel wat je voor elkaar hebt krijgt wel een enorme boost
samen zo'n dag mogen beleven is echt heel bijzonder
gast! je kan er niet eens bijquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:22 schreef DonGuido het volgende:
[..]
En toen heb je de gewonde cactus maar dood laten gaan in plaats van hem verzorging te bieden? Schandalig
mooi gezegdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het is een verbinding, lijkt mij een magisch moment om mee te mogen maken
Als je daadwerkelijk cactussen bezit, en jezelf cactusfan noemt, dan moet je ze wel water gevenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
zelfs dan vergeet ik dat ze alsnog ooit een keer een beetje water nodig hebben
ik weet het schandalig want ik ben eigenlijk ook cactus fan
is het ook hoor, maar dat zeggen mn foto's ook ha haquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het is een verbinding, lijkt mij een magisch moment om mee te mogen maken
Gelukkig wel ja!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is het ook hoor, maar dat zeggen mn foto's ook ha ha
Ongekendquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
mooi gezegd
nu snap ik waarom ze opa beller zeggen...wat een wijsheid
Mogguh Fubarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Goeie morgen allemaal op deze regen achtige morgen
hihi wel van mag ik nu weer zittenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja!Was vervelend geweest als jullie erop stonden met een blik van ;"Mag ik al weg?"
morrege FUBARquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Goeie morgen allemaal op deze regen achtige morgen
quote:My name is Sgele, and I am a nicotine addict.
I have stopped nicotine for 7 days, 4 hours, 36 minutes and 22 seconds (7 days).
I've not smoked 144 Cigarettes, and saved $44.96.
I've saved 11 hours and 59 minutes of my life.
Ja ok, maar dat is te begrijpenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi wel van mag ik nu weer zitten
goed gedaan Sgelequote:
Bovendien is roken schadelijk voor cactussen in de nabije omgeving, dus die help je er ook een beetje mee. Maar waarschijnlijk had je dat al meegenomen in je overweging om te (blijven) stoppen.quote:
Maar wat moet ik met Dollars ?quote:goed gedaan Sgele ga zo door je voelt je portemonnee al zwaarder worden
I'm going to outlive you allquote:Gast! 11 uur winst!![]()
* Sgele gaat meteen een pak peuken halenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Bovendien is roken schadelijk voor cactussen in de nabije omgeving, dus die help je er ook een beetje mee. Maar waarschijnlijk had je dat al meegenomen in je overweging om te (blijven) stoppen.
Woehoehquote:
En dan nog iets.. ik denk niet aan cactussen, het kan me geen reet schelen of die geholpen zijn met het feit dat ik stop met roken. Nergens een cactus in de buurt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Bovendien is roken schadelijk voor cactussen in de nabije omgeving, dus die help je er ook een beetje mee. Maar waarschijnlijk had je dat al meegenomen in je overweging om te (blijven) stoppen.
Lullig... die dollar - euro koersquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met Dollars ?
[..]
I'm going to outlive you all
uitgevenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met Dollars ?
[..]
I'm going to outlive you all
Mja daar zit wat in natuurlijkquote:
Eigenlijk een dom stukje software... schijnbaar al 1.4 miljoen keer gedownload, maar niemand die er aan denkt om er ook een euro berekening in te bouwenquote:
Mensen moesten eens meer begrip en respect hebben voor cactussenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan nog iets.. ik denk niet aan cactussen, het kan me geen reet schelen of die geholpen zijn met het feit dat ik stop met roken. Nergens een cactus in de buurt.
Ik vind je een onbeschoft mannetje om me met mijn keuze te stoppen met roken te bemoeien,
dat is idd wel dufquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk een dom stukje software... schijnbaar al 1.4 miljoen keer gedownload, maar niemand die er aan denkt om er ook een euro berekening in te bouwen
EURO FTW!!einz111!2quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk een dom stukje software... schijnbaar al 1.4 miljoen keer gedownload, maar niemand die er aan denkt om er ook een euro berekening in te bouwen
jij zegt altijd wel dat wij sex erbij betrekken wanneer het over jouw cactus gaat.... maar kan jij het nog ergens anders over hebben dan cactussen, bijvoorbeeld de echte dingen in het leven....zeg maar buiten je internet identiteit om. je weet wel firstlifequote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:53 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Mensen moesten eens meer begrip en respect hebben voor cactussen
Epic fail dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
[..]
jij zegt altijd wel dat wij sex erbij betrekken wanneer het over jouw cactus gaat.... maar kan jij het nog ergens anders over hebben dan cactussen, bijvoorbeeld de echte dingen in het leven....zeg maar buiten je internet identiteit om. je weet wel firstlife
Ieder z'n eigen ding. Je moest eens wat meer om je heen kijken ipv constant met een cactus in je aars ergens nutteloze berichten te gaan zitten spammenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:53 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Mensen moesten eens meer begrip en respect hebben voor cactussen
Inderdaad!quote:
nou nou nou niet zo seksistischquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen ding. Je moest eens wat meer om je heen kijken ipv constant met een cactus in je aars ergens nutteloze berichten te gaan zitten spammen
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen ding. Je moest eens wat meer om je heen kijken ipv constant met een cactus in je aars ergens nutteloze berichten te gaan zitten spammen
Ik doe mezelf op het internet niet anders voor als in het echte leven, dat vind ik namelijk erg triest en is slechts een aanduiding van sociale gebreken en tekortkomeingenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
[..]
jij zegt altijd wel dat wij sex erbij betrekken wanneer het over jouw cactus gaat.... maar kan jij het nog ergens anders over hebben dan cactussen, bijvoorbeeld de echte dingen in het leven....zeg maar buiten je internet identiteit om. je weet wel firstlife
Die cactus in je aars, is dat een jeugdtrauma ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
als je goed gelezen had (!) zie je dat ik geen cactus aanval.... dus lees nog maar een keer voordat je reageertquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:23 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik doe mezelf op het internet niet anders voor als in het echte leven, dat vind ik namelijk erg triest en is slechts een aanduiding van sociale gebreken en tekortkomeingenIn mijn echte leven zijn cactussen een belangrijk onderdeel van mijn leven, dus daar heb je het dan wel eens over met andere mensen.
Heb je soms iets tegen cactussen ofzo
Sorry, ik had even het idee dat mijn cactus praatjes hier niet gewaardeerd werden. Maar daar hoef ik me dus geen zorgen over te makenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:27 schreef tripack het volgende:
[..]
als je goed gelezen had (!) zie je dat ik geen cactus aanval.... dus lees nog maar een keer voordat je reageert
Ik bedoel maar te zeggen dat niet iedereen op zo'n manier geinterresseerd is in cactussen zoals jij dat zou willen schijnbaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:25 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Die cactus in je aars, is dat een jeugdtrauma ofzo![]()
In ieder geval hebben mijn cactussen nooit moedwillig de gezondheid van omringende personen aangetast voor 5 minuten eigen genot.
Dat worden ze ook niet, maar als jij in de illusie wilt leven van wel, dan hou ik je niet tegenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Sorry, ik had even het idee dat mijn cactus praatjes hier niet gewaardeerd werden. Maar daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken
Volgens mij ga jij het nog liever over voetbal hebbenquote:
bord + kop = DonGuidoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Sorry, ik had even het idee dat mijn cactus praatjes hier niet gewaardeerd werden. Maar daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken
quote:
stiekem ben je gewoonquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
whehehe die bruine vingersquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stiekem ben je gewoon
[ afbeelding ]
met zn Bruine vingers
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij het nog liever over voetbal hebben
Naar mijn huisquote:
Gast! M'n waterquote:
Dan ben je ver heen jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja idd en daar![]()
dus ken je na gaat over die %$@#%@#&&&&*%^$!@#$^%$&*%^* cactus !
Consider it done!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Naar mijn huis
Stuur ff PM voor gegevens.
Ik ben hem wel eens tegengekomen op de cactus afdeling van het tuincentrum om de hoek. Maar hij weet niet eens half zoveel van cactussen als ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stiekem ben je gewoon
[ afbeelding ]
met zn Bruine vingers
jij blijquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:01 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik ben hem wel eens tegengekomen op de cactus afdeling van het tuincentrum om de hoek. Maar hij weet niet eens half zoveel van cactussen als ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
doe mij maar een pizzabroodjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:17 schreef Sgele het volgende:
* Sgele gaat even richting bakker bart
Tot straks he
weer druk aan het delegeren?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ben ik weer!
Alle collega's zijn lunchen, dus ik kan even relaxen
Dat zeker!quote:
Droxz - Stormbahnfuhrer!!23!!Einzzweidrei!211!!quote:
Ham kaas moeder?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ow neem voor mij dan ff een hmmmzzzzzz ham kaas dinges mee !
Zo, ik ben nu dus dequote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz - Stormbahnfuhrer!!23!!Einzzweidrei!211!!
Ik denk het wel hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, ik ben nu dus de
"prive-demotivator-Stormbahnfuhrer" ?
das een goeie functie omschrijvingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, ik ben nu dus de
"prive-demotivator-Stormbahnfuhrer" ?
"prive-demotivator-Stormbahnfuhrer-Basterd operator from hell" gaat weer goedquote:
Bakker Bart dichtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ow neem voor mij dan ff een hmmmzzzzzz ham kaas dinges mee !
Inderdaad kut ja...want bij de super staan al die huisvrouwen in de rij en daar achteraan sluiten heb ik geen zin inquote:
Je kan mijn leerling worden?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:37 schreef tripack het volgende:
[..]
das een goeie functie omschrijvingwaar kan ik solliciteren... of is er geen plek vrij
long way, you must go, yes!quote:
Use the motivation...you must NOT!quote:
Ah master Droxzquote:
Whehehequote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"prive-demotivator-Stormbahnfuhrer-Basterd operator from hell" gaat weer goed
wtf..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:48 schreef tripack het volgende:
[..]
Ah master Droxzshall i get u a droxz special
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:48 schreef tripack het volgende:
[..]
Ah master Droxzshall i get u a droxz special