nou nou nou niet zo seksistischquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen ding. Je moest eens wat meer om je heen kijken ipv constant met een cactus in je aars ergens nutteloze berichten te gaan zitten spammen
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen ding. Je moest eens wat meer om je heen kijken ipv constant met een cactus in je aars ergens nutteloze berichten te gaan zitten spammen
Ik doe mezelf op het internet niet anders voor als in het echte leven, dat vind ik namelijk erg triest en is slechts een aanduiding van sociale gebreken en tekortkomeingenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
[..]
jij zegt altijd wel dat wij sex erbij betrekken wanneer het over jouw cactus gaat.... maar kan jij het nog ergens anders over hebben dan cactussen, bijvoorbeeld de echte dingen in het leven....zeg maar buiten je internet identiteit om. je weet wel firstlife
Die cactus in je aars, is dat een jeugdtrauma ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
als je goed gelezen had (!) zie je dat ik geen cactus aanval.... dus lees nog maar een keer voordat je reageertquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:23 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik doe mezelf op het internet niet anders voor als in het echte leven, dat vind ik namelijk erg triest en is slechts een aanduiding van sociale gebreken en tekortkomeingenIn mijn echte leven zijn cactussen een belangrijk onderdeel van mijn leven, dus daar heb je het dan wel eens over met andere mensen.
Heb je soms iets tegen cactussen ofzo
Sorry, ik had even het idee dat mijn cactus praatjes hier niet gewaardeerd werden. Maar daar hoef ik me dus geen zorgen over te makenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:27 schreef tripack het volgende:
[..]
als je goed gelezen had (!) zie je dat ik geen cactus aanval.... dus lees nog maar een keer voordat je reageert
Ik bedoel maar te zeggen dat niet iedereen op zo'n manier geinterresseerd is in cactussen zoals jij dat zou willen schijnbaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:25 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Die cactus in je aars, is dat een jeugdtrauma ofzo![]()
In ieder geval hebben mijn cactussen nooit moedwillig de gezondheid van omringende personen aangetast voor 5 minuten eigen genot.
Dat worden ze ook niet, maar als jij in de illusie wilt leven van wel, dan hou ik je niet tegenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Sorry, ik had even het idee dat mijn cactus praatjes hier niet gewaardeerd werden. Maar daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken
Volgens mij ga jij het nog liever over voetbal hebbenquote:
bord + kop = DonGuidoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Sorry, ik had even het idee dat mijn cactus praatjes hier niet gewaardeerd werden. Maar daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken
quote:
stiekem ben je gewoonquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
whehehe die bruine vingersquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stiekem ben je gewoon
[ afbeelding ]
met zn Bruine vingers
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij het nog liever over voetbal hebben
Naar mijn huisquote:
Gast! M'n waterquote:
Dan ben je ver heen jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja idd en daar![]()
dus ken je na gaat over die %$@#%@#&&&&*%^$!@#$^%$&*%^* cactus !
Consider it done!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Naar mijn huis
Stuur ff PM voor gegevens.
Ik ben hem wel eens tegengekomen op de cactus afdeling van het tuincentrum om de hoek. Maar hij weet niet eens half zoveel van cactussen als ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stiekem ben je gewoon
[ afbeelding ]
met zn Bruine vingers
jij blijquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:01 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik ben hem wel eens tegengekomen op de cactus afdeling van het tuincentrum om de hoek. Maar hij weet niet eens half zoveel van cactussen als ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
doe mij maar een pizzabroodjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:17 schreef Sgele het volgende:
* Sgele gaat even richting bakker bart
Tot straks he
weer druk aan het delegeren?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ben ik weer!
Alle collega's zijn lunchen, dus ik kan even relaxen
Dat zeker!quote:
Droxz - Stormbahnfuhrer!!23!!Einzzweidrei!211!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |