Dat worden later ook van die mensen die geen flikker uitvoeren op hun werk dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
hoe krijgen ze het bij mij in de familie toch voor elkaar,
mn jongste neefje is geboren op de verjaardag van lynda
mn nichtje op de verjaardag van droxz
dus zal even moeten kijken of ik dan niet daar ben
Wat moet je kosten?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:43 schreef tripack het volgende:
ongekend ben vanaf heden hier de belslet![]()
*telefoon gaat
tripack: goede morgen *bedrijfsnaam* met de belslet
nja blijkbaar maar weinigquote:
ik wordt me hier nog een partijtje gezondquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat worden later ook van die mensen die geen flikker uitvoeren op hun werk dus
whehehe je straalt je gezondheid ook uitquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wordt me hier nog een partijtje gezond
moest alweer lachen
Waar mag het OV / auto dan heen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is klote, maar als je gezellig een biertje wil drinken (aan te raden!), maakt
dat half uurtje ofzo wat je langer onderweg bent toch ook niet meer uit
Whehehequote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat worden later ook van die mensen die geen flikker uitvoeren op hun werk dus
Volgens mij is na je huwelijk de lach niet meer van je gezicht af te krijgenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wordt me hier nog een partijtje gezond
moest alweer lachen
da's ook weer zoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij is na je huwelijk de lach niet meer van je gezicht af te krijgen
Goed tochquote:
ja zeker! mensen zeggen wel eens dat trouwen inprincipe niks veranderd en in huishouden etc is dat ook niet, maar idd het gevoel wat je voor elkaar hebt krijgt wel een enorme boostquote:
Kan het me ergens best voorstellenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zeker! mensen zeggen wel eens dat trouwen inprincipe niks veranderd en in huishouden etc is dat ook niet, maar idd het gevoel wat je voor elkaar hebt krijgt wel een enorme boost
samen zo'n dag mogen beleven is echt heel bijzonder
zo'n ding heb ik gehad.... heeft het niet overleefdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:07 schreef DonGuido het volgende:
De dag kan bijna niet beter beginnen met deze brute ontdekking die ik heb gedaan:
[ afbeelding ]
Een cactus als sleutelhanger, ook wel bekend als een "pet cactus". Een prul dat natuurlijk niet in mijn collectie mag ontbreken. Zo kan ik mijn baby cactussen altijd bij me dragen tot op het moment dat ze volwassen zijn en zelfstandig in een pot kunnen staan. Geweldig!
dat komt wel goed!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan het me ergens best voorstellen
Ben zelf niet zo trouwerig ofzo, maar altijd als je mensen erover hoort praten die getrouwd zijn, hoor je wat jij nu ook zegt.Dat het maar lang zo mag blijven voor je draakje
mneu viel van mijn sleutels afquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:17 schreef DonGuido het volgende:
Hoe kan je een cactus laten stervenZelfs al geef je hem maar 1 keer per maand een beetje water dan is dat genoeg om te overleven. Nee, ik ruik moedwillige vernieling
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
ik weet het schandalig want ik ben eigenlijk ook cactus fan
En toen heb je de gewonde cactus maar dood laten gaan in plaats van hem verzorging te bieden? Schandaligquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:20 schreef tripack het volgende:
[..]
mneu viel van mijn sleutels afcactus los van de grond...niet dat ik het nou zo erg vind
En het is een verbinding, lijkt mij een magisch moment om mee te mogen makenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zeker! mensen zeggen wel eens dat trouwen inprincipe niks veranderd en in huishouden etc is dat ook niet, maar idd het gevoel wat je voor elkaar hebt krijgt wel een enorme boost
samen zo'n dag mogen beleven is echt heel bijzonder
gast! je kan er niet eens bijquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:22 schreef DonGuido het volgende:
[..]
En toen heb je de gewonde cactus maar dood laten gaan in plaats van hem verzorging te bieden? Schandalig
mooi gezegdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het is een verbinding, lijkt mij een magisch moment om mee te mogen maken
Als je daadwerkelijk cactussen bezit, en jezelf cactusfan noemt, dan moet je ze wel water gevenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
zelfs dan vergeet ik dat ze alsnog ooit een keer een beetje water nodig hebben
ik weet het schandalig want ik ben eigenlijk ook cactus fan
is het ook hoor, maar dat zeggen mn foto's ook ha haquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het is een verbinding, lijkt mij een magisch moment om mee te mogen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |