Goed tochquote:
ja zeker! mensen zeggen wel eens dat trouwen inprincipe niks veranderd en in huishouden etc is dat ook niet, maar idd het gevoel wat je voor elkaar hebt krijgt wel een enorme boostquote:
Kan het me ergens best voorstellenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zeker! mensen zeggen wel eens dat trouwen inprincipe niks veranderd en in huishouden etc is dat ook niet, maar idd het gevoel wat je voor elkaar hebt krijgt wel een enorme boost
samen zo'n dag mogen beleven is echt heel bijzonder
zo'n ding heb ik gehad.... heeft het niet overleefdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:07 schreef DonGuido het volgende:
De dag kan bijna niet beter beginnen met deze brute ontdekking die ik heb gedaan:
[ afbeelding ]
Een cactus als sleutelhanger, ook wel bekend als een "pet cactus". Een prul dat natuurlijk niet in mijn collectie mag ontbreken. Zo kan ik mijn baby cactussen altijd bij me dragen tot op het moment dat ze volwassen zijn en zelfstandig in een pot kunnen staan. Geweldig!
dat komt wel goed!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan het me ergens best voorstellen
Ben zelf niet zo trouwerig ofzo, maar altijd als je mensen erover hoort praten die getrouwd zijn, hoor je wat jij nu ook zegt.Dat het maar lang zo mag blijven voor je draakje
mneu viel van mijn sleutels afquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:17 schreef DonGuido het volgende:
Hoe kan je een cactus laten stervenZelfs al geef je hem maar 1 keer per maand een beetje water dan is dat genoeg om te overleven. Nee, ik ruik moedwillige vernieling
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
ik weet het schandalig want ik ben eigenlijk ook cactus fan
En toen heb je de gewonde cactus maar dood laten gaan in plaats van hem verzorging te bieden? Schandaligquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:20 schreef tripack het volgende:
[..]
mneu viel van mijn sleutels afcactus los van de grond...niet dat ik het nou zo erg vind
En het is een verbinding, lijkt mij een magisch moment om mee te mogen makenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zeker! mensen zeggen wel eens dat trouwen inprincipe niks veranderd en in huishouden etc is dat ook niet, maar idd het gevoel wat je voor elkaar hebt krijgt wel een enorme boost
samen zo'n dag mogen beleven is echt heel bijzonder
gast! je kan er niet eens bijquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:22 schreef DonGuido het volgende:
[..]
En toen heb je de gewonde cactus maar dood laten gaan in plaats van hem verzorging te bieden? Schandalig
mooi gezegdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het is een verbinding, lijkt mij een magisch moment om mee te mogen maken
Als je daadwerkelijk cactussen bezit, en jezelf cactusfan noemt, dan moet je ze wel water gevenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
zelfs dan vergeet ik dat ze alsnog ooit een keer een beetje water nodig hebben
ik weet het schandalig want ik ben eigenlijk ook cactus fan
is het ook hoor, maar dat zeggen mn foto's ook ha haquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het is een verbinding, lijkt mij een magisch moment om mee te mogen maken
Gelukkig wel ja!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is het ook hoor, maar dat zeggen mn foto's ook ha ha
Ongekendquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
mooi gezegd
nu snap ik waarom ze opa beller zeggen...wat een wijsheid
Mogguh Fubarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Goeie morgen allemaal op deze regen achtige morgen
hihi wel van mag ik nu weer zittenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja!Was vervelend geweest als jullie erop stonden met een blik van ;"Mag ik al weg?"
morrege FUBARquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Goeie morgen allemaal op deze regen achtige morgen
quote:My name is Sgele, and I am a nicotine addict.
I have stopped nicotine for 7 days, 4 hours, 36 minutes and 22 seconds (7 days).
I've not smoked 144 Cigarettes, and saved $44.96.
I've saved 11 hours and 59 minutes of my life.
Ja ok, maar dat is te begrijpenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi wel van mag ik nu weer zitten
goed gedaan Sgelequote:
Bovendien is roken schadelijk voor cactussen in de nabije omgeving, dus die help je er ook een beetje mee. Maar waarschijnlijk had je dat al meegenomen in je overweging om te (blijven) stoppen.quote:
Maar wat moet ik met Dollars ?quote:goed gedaan Sgele ga zo door je voelt je portemonnee al zwaarder worden
I'm going to outlive you allquote:Gast! 11 uur winst!![]()
* Sgele gaat meteen een pak peuken halenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Bovendien is roken schadelijk voor cactussen in de nabije omgeving, dus die help je er ook een beetje mee. Maar waarschijnlijk had je dat al meegenomen in je overweging om te (blijven) stoppen.
Woehoehquote:
En dan nog iets.. ik denk niet aan cactussen, het kan me geen reet schelen of die geholpen zijn met het feit dat ik stop met roken. Nergens een cactus in de buurt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Bovendien is roken schadelijk voor cactussen in de nabije omgeving, dus die help je er ook een beetje mee. Maar waarschijnlijk had je dat al meegenomen in je overweging om te (blijven) stoppen.
Lullig... die dollar - euro koersquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met Dollars ?
[..]
I'm going to outlive you all
uitgevenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met Dollars ?
[..]
I'm going to outlive you all
Mja daar zit wat in natuurlijkquote:
Eigenlijk een dom stukje software... schijnbaar al 1.4 miljoen keer gedownload, maar niemand die er aan denkt om er ook een euro berekening in te bouwenquote:
Mensen moesten eens meer begrip en respect hebben voor cactussenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan nog iets.. ik denk niet aan cactussen, het kan me geen reet schelen of die geholpen zijn met het feit dat ik stop met roken. Nergens een cactus in de buurt.
Ik vind je een onbeschoft mannetje om me met mijn keuze te stoppen met roken te bemoeien,
dat is idd wel dufquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk een dom stukje software... schijnbaar al 1.4 miljoen keer gedownload, maar niemand die er aan denkt om er ook een euro berekening in te bouwen
EURO FTW!!einz111!2quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk een dom stukje software... schijnbaar al 1.4 miljoen keer gedownload, maar niemand die er aan denkt om er ook een euro berekening in te bouwen
jij zegt altijd wel dat wij sex erbij betrekken wanneer het over jouw cactus gaat.... maar kan jij het nog ergens anders over hebben dan cactussen, bijvoorbeeld de echte dingen in het leven....zeg maar buiten je internet identiteit om. je weet wel firstlifequote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:53 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Mensen moesten eens meer begrip en respect hebben voor cactussen
Epic fail dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
[..]
jij zegt altijd wel dat wij sex erbij betrekken wanneer het over jouw cactus gaat.... maar kan jij het nog ergens anders over hebben dan cactussen, bijvoorbeeld de echte dingen in het leven....zeg maar buiten je internet identiteit om. je weet wel firstlife
Ieder z'n eigen ding. Je moest eens wat meer om je heen kijken ipv constant met een cactus in je aars ergens nutteloze berichten te gaan zitten spammenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:53 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Mensen moesten eens meer begrip en respect hebben voor cactussen
Inderdaad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |