En dat is het belangrijkste hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik slaap zo vast de laatste dagen! nog echt aan het bijkomen!
hihi en dan heb ik thuis nog meer foto's dus wij zijn zo aan het na genieten
voel gewoon meteen de glimlach weer op mn gezicht als ik ze zie
en gister een mooie brief en kaart gehad met zulke mooie woorden
mogguh!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh WL!
Kan je via je werk ook niet op hyves komen?
Jaquote:
ja hier zat iedereen op hyves, dus de .net .de en .be zijn ook geblockedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
Hier dachten ze Hyves ook te blocken trouwensHyves.nl is niet bereikbaar...Hyves.net daarentegen..
Kan me wel voorstellen, toch een drukke tijd geweest, met veel emotiesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik slaap zo vast de laatste dagen! nog echt aan het bijkomen!
hihi en dan heb ik thuis nog meer foto's dus wij zijn zo aan het na genieten
voel gewoon meteen de glimlach weer op mn gezicht als ik ze zie
en gister een mooie brief en kaart gehad met zulke mooie woorden
goed idee he, en huisje klaar en beginnen bij je nieuwe baan! nog even vakantie tussendoor?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja![]()
Het einde van de maand ben ik hier weg, woei! Feest!
Mogguh Sgele!!
Tja dan zijn ze bij jullie een stuk intelligenter dan hierquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hier zat iedereen op hyves, dus de .net .de en .be zijn ook geblocked
En dan eindelijk weg bij de favo bank van Droxzquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Beller!![]()
Nog 23 dagen dusMoeten we bij elke OP dus eigenlijk erin vermelden
vooral echt bijkomen van de dag zelf! Het eigenwijze stuk lopen en willen dansen zonder krukken maar gewoon het genieten en het feest, maar goed dat wist ik van te voren en had het echt niet willen missen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen, toch een drukke tijd geweest, met veel emoties![]()
Brief en kaart gehad van vrienden/familie?
~ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan eindelijk weg bij de favo bank van Droxz
Nee ik ga niet sterven, dat kan ik bepaalde personen niet aandoenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
STERRRRUUUUUUF GRAFTAK!!!
Zin hebben, neuh totaal niet.... maaaaar, het aftellen is begonnen
Van 1 augustus tot 1 september neem ik mijn resterende vakantiedagen op... betaald verlof, geniaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed idee he, en huisje klaar en beginnen bij je nieuwe baan! nog even vakantie tussendoor?
Ik wil allemaal rare dingen roepen, maar vandaag heb ik genoeg geslapenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan eindelijk weg bij de favo bank van Droxz
Da's mooi, want lachen schijnt gezond te zijnquote:
Geef maar 's wat Droxz specials weg danquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wil allemaal rare dingen roepen, maar vandaag heb ik genoeg geslapen
kijk da's lekkerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van 1 augustus tot 1 september neem ik mijn resterende vakantiedagen op... betaald verlof, geniaal
Voor de veranderingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wil allemaal rare dingen roepen, maar vandaag heb ik genoeg geslapen
8-8-8quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee ik ga niet sterven, dat kan ik bepaalde personen niet aandoen![]()
Aftellen tot mijn verjaardag ja... precies over een maand!
Dat dacht ikquote:
Eigenwijs met een goede reden zullen we maar zeggen tochquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vooral echt bijkomen van de dag zelf! Het eigenwijze stuk lopen en willen dansen zonder krukken maar gewoon het genieten en het feest, maar goed dat wist ik van te voren en had het echt niet willen missen!
brief van de oma van erik en kaart van mn tante (en getuigen) puur om ons te bedanken
maar echt met zulke teksten
klopt, hebben wij beide geen last vanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste heDat die dag je voor altijd bij zal blijven.
Je leest te vaak dat er genoeg mensen zijn die, die dag geeneens bewust meemaken
Shit, ik wil wat voorstellen hier in het topic, maar gaat voor jou dus al niet doorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van 1 augustus tot 1 september neem ik mijn resterende vakantiedagen op... betaald verlof, geniaal
da's waar!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's mooi, want lachen schijnt gezond te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |