Goed punt. En nu uitzoeken waarom en hoe ik mezelf wijsmaak dat ik wel blij ben met mezelf.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Precies, dat is wat je wint met je destructieve gedrag: een vlucht van jezelf. En waarom zou je vluchten van jezelf als je blij bent met jezelf?
Als ik stoned ben verveel ik me nooit. Ja, you tell me waarom ik dat nodig heb. Dat moet ik nu uitzoeken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:12 schreef SHE het volgende:
Wow, 6 joints per dag? Dan slaap ik 6 dagen denk ik
En verveel je je ook niet als je zo knetterstoned bent?
Ik vind verveling overigens heerlijk. Het liefst zou ik me de hele dag vervelen
En waarom heb je altijd extreme aandacht van mannen nodig gehad? Of heb je dat ook alleen als je je verveelt?
Dat is ook een mogelijkheidquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:31 schreef Troel het volgende:
Ik heb er niet voor gestudeerd, maar ik zie niet in waarom blowen en neuken wat met autisme te maken hebben. Moet ik dat vergelijken met het veel te veel eten van iemand? Een soort binge eating disorder, maar dan een blow seks disorder?
stappen en neuken doen autisten niet. Ze mijden liever mensen, en al helemaal fysiek contact. Ik denk eerder dat je wat theatraal bent.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik stap en neuk in feite voor aandacht (wat een indirect gevolg van autisme zou kunnen zijn want ik kreeg vroeger veel negatieve bevestiging) en blowen is een aangenaam roesje waardoor ik de ernst van de situatie nu aangenaam onderschat.
Niet eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
stappen en neuken doen autisten niet. Ze mijden liever mensen, en al helemaal fysiek contact. Ik denk eerder dat je wat theatraal bent.
Aandacht. Of misschien een leegte opvullen omdat ik soms behoefte heb aan een vent in mijn leven.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:32 schreef SHE het volgende:
Je kunt daar toch wel antwoord op geven?
Omdat je sex wilt, of alleen aandacht, of omdat je een leegte wilt opvullen, of omdat je juist onzeker bent.
Het lijkt me dat een professional jou niet zal kunnen vertellen waarom je dat doet als je zelf niet weet waarom.
Je doet het toch bewust? Ik neem aan dat je iets wilt bereiken ermee, een mens doet namelijk nooit iets 'zomaar'
( denk ik )
Alleen als het uitgewerkt is, dan is hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:03 schreef Maeghan het volgende:
<3 Alcohol <3
Geweldig spul tegen angsten, spanningen en hoofdpijn. Heerlijk.
Nooit last van. Bedoel je een kater? Ik ben nog nooit dronken geweest. Ik drink over het algemeen zeer beschaafd. Ik stop altijd op het moment dat ik denk "als ik nu doorga, red ik het niet meer om naar m'n bed te lopen".quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alleen als het uitgewerkt is, dan is het
Dit heb ik ook, ik ben voortdurend bang dat ik een 'obstakel' omver rij of er tegenaan bots of dat hun tegen mij aan botsen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Hebben jullie dit ook. Stress ervaren in het verkeer. Ik fiets naar bepaalde plekken heen (voor een afspraak, bijvoorbeeld) en ik raak soms zwaar gestressd. Alle mensen en auto's die ik zie zijn allemaal obstakels. Ik word er gewoon zenuwachtig van. Het is niet zo erg dat ik niet meer uit de deur kan maar het is in ieder geval wel lastig. Ik denk dat ik op een gegeven moment maar vaker de bus moet nemen om zo veel van die spanningen te vermijden. Aan de andere kant, in een bus zit het vol met mensen die ik niet ken dus dat brengt ook weer allerlei spanningen mee. Toch zou ik soms liever in de bus zitten dan moeilijk te doen op de fiets.
Voor mijn 'episode' had ik daar inderdaad last van. Ik had nooit vriendjes, nooit vriendinnen en ik was eigenlijk alleen maar op de academie of thuis.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
stappen en neuken doen autisten niet. Ze mijden liever mensen, en al helemaal fysiek contact. Ik denk eerder dat je wat theatraal bent.
Vlak wil ik niet zeggen., Jij hebt een levendige stemming zoals ik je kende, en inderdaad gingen de remmen los. Eerder destructief zou ik nu zeggen. Ik herinner je me niet als een kil persoon, wel iemand met een wat voor mij onnavolgbare sprongen. Je bent wel authentiek, iedereen kent SHE wel inmiddelsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het vrij kort door de bocht te zeggen dat autisten allemaal vlakke killerds zijn, daar geloof ik niets van.
Ik ken zelfs autisten die geen enkel probleem hebben met aanraking.
Voor mij werkt knuffel therapie overigens fantastisch; ik vind het nog steeds vreselijk irritant, maar ik verstijf niet meer. en ik heb ook geen drugs meer nodig om seks met iemand te kunnen hebben
Ooit word ik nog wel zo'n warme Moeke
Door mij ben je psychiater geworden he?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:12 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Vlak wil ik niet zeggen., Jij hebt een levendige stemming zoals ik je kende, en inderdaad gingen de remmen los. Eerder destructief zou ik nu zeggen. Ik herinner je me niet als een kil persoon, wel iemand met een wat voor mij onnavolgbare sprongen. Je bent wel authentiek, iedereen kent SHE wel inmiddels
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
The plot thickens Viel jij ook altijd op de verkeerde vrouwen?
Nee ik bedoel dat als het uitgewerkt was kwam alle ellende en chaos in mijn hoofd terug.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:40 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nooit last van. Bedoel je een kater? Ik ben nog nooit dronken geweest. Ik drink over het algemeen zeer beschaafd. Ik stop altijd op het moment dat ik denk "als ik nu doorga, red ik het niet meer om naar m'n bed te lopen".![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |