abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60177376
Zware kost voor iemand onder invloed, ik geven verderop kijken.
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:12:31 #252
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60177396
Wow, 6 joints per dag? Dan slaap ik 6 dagen denk ik
En verveel je je ook niet als je zo knetterstoned bent?

Ik vind verveling overigens heerlijk. Het liefst zou ik me de hele dag vervelen
En waarom heb je altijd extreme aandacht van mannen nodig gehad? Of heb je dat ook alleen als je je verveelt?
pi_60177645
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Precies, dat is wat je wint met je destructieve gedrag: een vlucht van jezelf. En waarom zou je vluchten van jezelf als je blij bent met jezelf?
Goed punt. En nu uitzoeken waarom en hoe ik mezelf wijsmaak dat ik wel blij ben met mezelf.

Voor iemand die voor zichzelf vlucht, ben ik trouwens wel verdomd veel met en over mezelf bezig .
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:12 schreef SHE het volgende:
Wow, 6 joints per dag? Dan slaap ik 6 dagen denk ik
En verveel je je ook niet als je zo knetterstoned bent?

Ik vind verveling overigens heerlijk. Het liefst zou ik me de hele dag vervelen
En waarom heb je altijd extreme aandacht van mannen nodig gehad? Of heb je dat ook alleen als je je verveelt?
Als ik stoned ben verveel ik me nooit. Ja, you tell me waarom ik dat nodig heb. Dat moet ik nu uitzoeken.
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:32:56 #254
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60177801
Je kunt daar toch wel antwoord op geven?
Omdat je sex wilt, of alleen aandacht, of omdat je een leegte wilt opvullen, of omdat je juist onzeker bent.

Het lijkt me dat een professional jou niet zal kunnen vertellen waarom je dat doet als je zelf niet weet waarom.
Je doet het toch bewust? Ik neem aan dat je iets wilt bereiken ermee, een mens doet namelijk nooit iets 'zomaar'

( denk ik )
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:31:20 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_60186559
Ik heb er niet voor gestudeerd, maar ik zie niet in waarom blowen en neuken wat met autisme te maken hebben. Moet ik dat vergelijken met het veel te veel eten van iemand? Een soort binge eating disorder, maar dan een blow seks disorder?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:57:11 #256
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_60187147
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:31 schreef Troel het volgende:
Ik heb er niet voor gestudeerd, maar ik zie niet in waarom blowen en neuken wat met autisme te maken hebben. Moet ik dat vergelijken met het veel te veel eten van iemand? Een soort binge eating disorder, maar dan een blow seks disorder?
Dat is ook een mogelijkheid
Zoals anderen al opperen is het misschien meer een manier om aandacht te krijgen, tegen het alleen/eenzaam zijn. En dat is iets wat weer wel met autisme te maken heeft.
Verder, als je onder ASS valt, en je hebt er een gewoonte van gemaakt om veel te blowen of om sex te hebben (of beide), dan kom je daar moeilijk vanaf, juist omdat autisten vaak zo sterk hechten aan een eigen methode.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_60194911
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:12 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik stap en neuk in feite voor aandacht (wat een indirect gevolg van autisme zou kunnen zijn want ik kreeg vroeger veel negatieve bevestiging) en blowen is een aangenaam roesje waardoor ik de ernst van de situatie nu aangenaam onderschat.
stappen en neuken doen autisten niet. Ze mijden liever mensen, en al helemaal fysiek contact. Ik denk eerder dat je wat theatraal bent.
pi_60195569
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

stappen en neuken doen autisten niet. Ze mijden liever mensen, en al helemaal fysiek contact. Ik denk eerder dat je wat theatraal bent.
Niet eens.
Ik ging stappen om te zuipen om zo mijn ellende en stress te verdrinken (hielp alleen niet altijd), de tweede reden was om mijn eenzaamheid te verdrinken omdat door het gebruik van buitensporige hoeveelheden alcohol mijn remmingen verdwenen en ik wel met mensen contact durfde te maken. DIe contacten liepen dan weer op niets uit omdat ik van binnen toch autist was (ben). Maar de hunkering naar begrip en aandacht deden mij er telkens toch weer toe besluiten om te gaan zuipen.

Niet elke autist is hetzelfde, er zijn gradaties wat mij betreft. Het fysieke contact mijd ik idd wel, maar alcohol zorgde ervoor dat het juist omdraaide, ik werd zelf heel fysiek en kwam zo wel eens in de problemen. No alcohol voor mij meer dus.
pi_60196217
Maar goed, zoals gezegd, mijn huidige levensstijl heeft misschien niks met autisme te maken. Maar voornamelijk als kind vertoonde ik wel heel veel trekjes. Ik ben niet gek, ik weet ook wel dat mijn huidige gedrag niets te maken heeft met autisme. Maar wat het wel zou kunnen zijn weet ik dan ook niet. En, op Xennia na, zijn jullie allemaal geen psychologen, ik kan alleen vermoedens uiten en de rest laat ik over aan de professionals.

Zelfs bij de autisten ben ik een buitenbeentje .
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:32 schreef SHE het volgende:
Je kunt daar toch wel antwoord op geven?
Omdat je sex wilt, of alleen aandacht, of omdat je een leegte wilt opvullen, of omdat je juist onzeker bent.

Het lijkt me dat een professional jou niet zal kunnen vertellen waarom je dat doet als je zelf niet weet waarom.
Je doet het toch bewust? Ik neem aan dat je iets wilt bereiken ermee, een mens doet namelijk nooit iets 'zomaar'

( denk ik )
Aandacht. Of misschien een leegte opvullen omdat ik soms behoefte heb aan een vent in mijn leven.
pi_60196226
<3 Alcohol <3
Geweldig spul tegen angsten, spanningen en hoofdpijn. Heerlijk.
Sanity is (not) statistical
pi_60196432
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:03 schreef Maeghan het volgende:
<3 Alcohol <3
Geweldig spul tegen angsten, spanningen en hoofdpijn. Heerlijk.
Alleen als het uitgewerkt is, dan is het
pi_60196823
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

Alleen als het uitgewerkt is, dan is het
Nooit last van. Bedoel je een kater? Ik ben nog nooit dronken geweest. Ik drink over het algemeen zeer beschaafd. Ik stop altijd op het moment dat ik denk "als ik nu doorga, red ik het niet meer om naar m'n bed te lopen".
Sanity is (not) statistical
pi_60197188
Ik ga dit gewoon maar gelijk posten, zonder eerst de moeite te nemen om de hele serie door te nemen, want dan haak ik af voordat ik mijn post heb geschreven. Ik vind deze reeks best interessant, maar ik heb er meestal geen behoefte aan om te lezen over autisme waardoor deze topicreeks ook voor mij veel te snel gaat

Ik wilde ten eerste zeggen dat ik mezelf erg herken in de verhalen van SHE en Maeghan (voor zo ver ik die gelezen heb dus, ik ben niet helemaal bij remember ). Jullie zijn duidelijk niet normaal, maar jullie weten jezelf toch behoorlijk goed te redden. Zo zie ik mezelf ook.

Ik heb al eerder het een en ander gepost hier om daar later niet meer op terug te komen, dus het zou me niet verbazen als mensen me niet meer herkennen. Ik ben er ook zo eentje die zo bedrieglijk normaal is dat je je haast zou afvragen of ik niet gewoon 'apart' ben. Ik ben daarentegen wel gediagnosticeerd, op mijn 16e (relatief toch aan de late kant). Vroeger was ik veel duidelijker echt afwijkend. Terwijl het vroeger een onbewust proces was, ben ik nu al een tijd vrij bewust bezig om meer te gaan lijken op een normaal mens. Het enige wat nog steeds niet wil lukken is het opbouwen van een vriendenkring. Ik heb inmiddels wel door wat de voornaamste problemen zijn. Ten eerste ben ik me pas sinds kort gaan realiseren dat er mensen rondlopen die het leuk vinden om met mij vriendschappelijk contact te hebben. Ten tweede ben ik nog steeds niet goed in staat om tegenover die mensen het signaal te geven dat ik hen ook tof vind. En ik vrees nog steeds dat ik als te opdringerig word ervaren zodra ik voorstel om eens wat te gaan afspreken, in plaats van die leuke lange gesprekken every once in a while.. Het gevolg is dat ik nog steeds door mensen word omschreven als terughoudend en onbereikbaar, ondanks het feit dat ik meerdere malen heb geprobeerd om te "socializen". Ik heb inmiddels het zelfvertrouwen om te beseffen dat er mensen zijn die mij mogen, maar ook zij haken af.

Goed, ik weet wat het probleem is. Nu dus nog de oplossing zien te vinden Klinkt het voor iemand herkenbaar? (ik moet meer in dit topic gaan kijken, anders is het zo onbeleefd om te vragen om reacties)

Wat betreft het scriptieprobleem van Maeghan, echt zo jammer voor je dat je er na zo lange tijd toch mee moest stoppen Het is voor mij enigszins herkenbaar. Ik had acht maanden later dan de bedoeling was het *lightbulb* effect en daarna heeft het nog een paar maanden geduurd voordat ik echt iets op papier had. Nu is die bijna af, maar nu wordt het i.v.m. de zomervakantie erg lastig om op tijd een officiële verklaring te bemachtigen dat ik mijn bachelor af heb zodat ik in september met mijn master kan beginnen
pi_60197575
Heb pdd-nos maar weet dit pas sinds 4 jaar.
Als ik t eerder geweten had dan denk ik dat ik op een speciale school beter had kunnen meekomen.
Heb me eigenlijk mijn hele schoolperiode anders gevoeld en minder dan de rest en voelde me erg slecht vaak.
Ben zelfs twee keer blijven zitten op de havo, bijna 3 keer en ook nog maar net elke keer overgegaan en geslaagd. Begrijp nu nog steeds niet hoezo niemand ontdekt had dat er sociaal iets mis met mij was waardoor ik ook slecht de lesstof kon bijhouden. Want dom ben ik niet..ik leer alleen anders en denk vaak anders.
pi_60197650
Ah, alcohol. Lekker Mijn vloek: het stijgt direct naar mijn hoofd en ik voel me daar erg onprettig bij. Mijn zegen: daardoor heb ik vrijwel nooit zoveel gedronken dat het me in de problemen bracht.
pi_60197672
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Hebben jullie dit ook. Stress ervaren in het verkeer. Ik fiets naar bepaalde plekken heen (voor een afspraak, bijvoorbeeld) en ik raak soms zwaar gestressd. Alle mensen en auto's die ik zie zijn allemaal obstakels. Ik word er gewoon zenuwachtig van. Het is niet zo erg dat ik niet meer uit de deur kan maar het is in ieder geval wel lastig. Ik denk dat ik op een gegeven moment maar vaker de bus moet nemen om zo veel van die spanningen te vermijden. Aan de andere kant, in een bus zit het vol met mensen die ik niet ken dus dat brengt ook weer allerlei spanningen mee. Toch zou ik soms liever in de bus zitten dan moeilijk te doen op de fiets.
Dit heb ik ook, ik ben voortdurend bang dat ik een 'obstakel' omver rij of er tegenaan bots of dat hun tegen mij aan botsen.
Vooral op kruispunten en op wegen waar meerdere rijvakken zijn raak ik soms lichtelijk in paniek. Heb ook alleen mijn automaat rijbewijs gehaald omdat ik niet in een schakel mocht rijden van het cbr.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:53:59 #267
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60198965
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Voor mijn 'episode' had ik daar inderdaad last van. Ik had nooit vriendjes, nooit vriendinnen en ik was eigenlijk alleen maar op de academie of thuis.
Tot ik drugs en alcohol ontdekte en merkte dat ik met genoeg daarvan, wel degelijk net zo frank en vrij kon zijn als iedereen. Ook fysiek contact verliep zonder moeite, al is het knuffelen toen ook nooit helemaal doorgebroken
Jij weet hoe ik toen was; alle remmen los.
Gelukkig is er op tijd ingegrepen en heeft deze waanzin niet lang geduurd ( en herinner ik me er weinig van ) , maar daarmee zijn ook de vervelende trekjes teruggekomen. In mijn relatie is sex en knuffelen nog steeds lastig en contact met mensen verloopt redelijk, maar met goede en slechte perioden. Daarbij moet ik ook nog steeds leren begrijpen dat niet alle mensen dom, achterlijk of vervelend zijn. Ook al is het gros dat wel degelijk.
Ik vind het vrij kort door de bocht te zeggen dat autisten allemaal vlakke killerds zijn, daar geloof ik niets van.
Ik ken zelfs autisten die geen enkel probleem hebben met aanraking.

Voor mij werkt knuffel therapie overigens fantastisch; ik vind het nog steeds vreselijk irritant, maar ik verstijf niet meer. en ik heb ook geen drugs meer nodig om seks met iemand te kunnen hebben

Ooit word ik nog wel zo'n warme Moeke
pi_60199419
Ik heb nooit een probleem met aanraking gehad. Ok, ik heb het nooit gehad op spontane aanrakingen van mensen waar ik eigenlijk helemaal niet close mee ben, maar mensen overschatten mijn reactie daarop (ook mensen die niet weten dat ik autisme heb). Het komt waarschijnlijk doordat de hoeveelheid van mijn initiatieven tot aanraking zoveel duidelijk kleiner is dan die van een 'normaal' mens.

Aanrakingen binnen relaties zijn nooit een probleem geweest

[ Bericht 0% gewijzigd door Black_Tulip op 18-07-2008 23:28:45 ]
pi_60199836
Autisten hebben toch ook oog voor details en zijn vaak het geheel niet.
Dit was bij mij al sinds ik kind was zo. Had een jurkje van Mickey mouse in het zwart op gedrukt stond.
Ik heb nooit mickey mouse hierin herkent totdat ik het jurkje jaren later terug zag op een foto.
Ik dacht dat het wat bolletjes en lijnen waren...heel raar toch maar ja.
pi_60200408
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:53 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik vind het vrij kort door de bocht te zeggen dat autisten allemaal vlakke killerds zijn, daar geloof ik niets van.
Ik ken zelfs autisten die geen enkel probleem hebben met aanraking.

Voor mij werkt knuffel therapie overigens fantastisch; ik vind het nog steeds vreselijk irritant, maar ik verstijf niet meer. en ik heb ook geen drugs meer nodig om seks met iemand te kunnen hebben

Ooit word ik nog wel zo'n warme Moeke
Vlak wil ik niet zeggen., Jij hebt een levendige stemming zoals ik je kende, en inderdaad gingen de remmen los. Eerder destructief zou ik nu zeggen. Ik herinner je me niet als een kil persoon, wel iemand met een wat voor mij onnavolgbare sprongen. Je bent wel authentiek, iedereen kent SHE wel inmiddels
  zaterdag 19 juli 2008 @ 00:17:13 #271
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60200476
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 00:12 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Vlak wil ik niet zeggen., Jij hebt een levendige stemming zoals ik je kende, en inderdaad gingen de remmen los. Eerder destructief zou ik nu zeggen. Ik herinner je me niet als een kil persoon, wel iemand met een wat voor mij onnavolgbare sprongen. Je bent wel authentiek, iedereen kent SHE wel inmiddels
Door mij ben je psychiater geworden he?
pi_60200524
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 00:17 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, ik wilde jou leren begrijpen.
pi_60200564
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 00:17 schreef SHE het volgende:

[..]

The plot thickens Viel jij ook altijd op de verkeerde vrouwen?
pi_60201296
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 00:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

The plot thickens Viel jij ook altijd op de verkeerde vrouwen?
pi_60201316
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:40 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nooit last van. Bedoel je een kater? Ik ben nog nooit dronken geweest. Ik drink over het algemeen zeer beschaafd. Ik stop altijd op het moment dat ik denk "als ik nu doorga, red ik het niet meer om naar m'n bed te lopen".
Nee ik bedoel dat als het uitgewerkt was kwam alle ellende en chaos in mijn hoofd terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')