quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Handschoen het volgende:[..]
Bij deze... Was voor mij de eerste keer. Sta meestal niet echt open voor deze stuff, maar met de gedachte van, tja, what the heck en dat ik toch wel benieuwd was hoe zoiets werkt gewoon is gedaan

. Met een redelijk onervaren persoon (maar toch gedaan

) een keltisch kruis gelegd zoals ze dat noemen. Mijn bijbehorende vraag: Kan je transcederen (als je nog leeft)... Beetje vaag mischien

, maar was worth a shot...
[
afbeelding ]
Ben benieuwd naar de interpretaties hier... De rechterkant van het plaatje is dus 'onder'
Pfff.... ik lees slechte communicatie, een binnenvetter of iemand die bewust zijn/haar hoofd geheven houdt om met trots door een situatie heen te komen. Ik zie spanning. Er is veel inspanning verricht om en doel te bereiken of men is daar nu nog steeds mee bezig (die inspanningen). Stress.. en ik weet niet of dat goed af gaat lopen (of dat diegene zich wel realiseert dat ie niet van staal is).
Verder Kelken, leuke kaart. Staat voor gevoel, iets nieuws. Ja, dan weer een gevecht, veen strubbelingen. Interne conflicten misschien. Dan dromen/wensen die niet nagestreefd worden of waar op een verkeerde manier energie in wordt gestopt (misschien juist teveel energie? Forceren of zo?) Dan komen weer communicatie en het gevoel terug. En de kaart rechts geeft aan dat er mogelijkheden zijn, maar dat de persoon ze niet ziet. Hij/zij heeft de hoop al een beetje opgegeven. Er wordt ook een beker aangereikt, maar dat ziet de persoon op de kaart niet. Dus dan zeg ik altijd: kijk een beetje om je heen