Ahh tof!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Afgesproken met mezelf dat ik deze begin Oktober ga aanschaffen, was er snel over uit
Nog toffer natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren al gekochtwas de laatste nog.
Jaren geleden heb ik het Rider Waite deck aangeschaft. Samen met een boek 'de tarot als synthese van de westerse mystiek' heet het. Ik heb er een tijdlang mee gespeeld. Vond het heel leuk, maar ben er eigenlijk zonder reden mee opgehouden. mss. Moet ik die spullen eens uit de stofnesten vissen .quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:29 schreef Bastard het volgende:
Schop want mooi topic.
Iemand nog leuke decks aangeschaft?
Misschien kan een mooi boek met uitleg over de symboliek je weer aanzetten om er mee bezig te zijn?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jaren geleden heb ik het Rider Waite deck aangeschaft. Samen met een boek 'de tarot als synthese van de westerse mystiek' heet het. Ik heb er een tijdlang mee gespeeld. Vond het heel leuk, maar ben er eigenlijk zonder reden mee opgehouden. mss. Moet ik die spullen eens uit de stofnesten vissen .
Ik raakte eigenlijk pas gefascineerd door de Tarot toen ik een boekje las waarin de symboliek zoveel mogelijk buiten beschouwing werd gelaten. "De Praktische Tarot" heet het.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien kan een mooi boek met uitleg over de symboliek je weer aanzetten om er mee bezig te zijn?
Datzelfde deck gebruik ik ook nog steeds
Dat is een aardige kickquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:50 schreef tass het volgende:
Mag ik een schopje geven????
Zijn er nog mensen met tarot bezig?
Ik ben eindelijk begonnen van de week. Het juiste moment was daar opeens...
Had al een paar jaar kaarten maar nu voelde het pas goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |