Pfff.... ik lees slechte communicatie, een binnenvetter of iemand die bewust zijn/haar hoofd geheven houdt om met trots door een situatie heen te komen. Ik zie spanning. Er is veel inspanning verricht om en doel te bereiken of men is daar nu nog steeds mee bezig (die inspanningen). Stress.. en ik weet niet of dat goed af gaat lopen (of dat diegene zich wel realiseert dat ie niet van staal is).quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Bij deze... Was voor mij de eerste keer. Sta meestal niet echt open voor deze stuff, maar met de gedachte van, tja, what the heck en dat ik toch wel benieuwd was hoe zoiets werkt gewoon is gedaan. Met een redelijk onervaren persoon (maar toch gedaan
) een keltisch kruis gelegd zoals ze dat noemen. Mijn bijbehorende vraag: Kan je transcederen (als je nog leeft)... Beetje vaag mischien
, maar was worth a shot...
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de interpretaties hier... De rechterkant van het plaatje is dus 'onder'![]()
Ik heb deze:quote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Maraca het volgende:
Welk boek raden jullie trouwens een absolute newbie aan?
Hier nog een cursus die een jongen ooit in het verleden gemaakt heeft: klik. Vond ik ook wel praktischquote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Maraca het volgende:
thanx voor jou input op het kleine stukje wat je analyseertquote:Op zondag 3 mei 2009 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Pfff.... ik lees slechte communicatie, een binnenvetter of iemand die bewust zijn/haar hoofd geheven houdt om met trots door een situatie heen te komen. Ik zie spanning. Er is veel inspanning verricht om en doel te bereiken of men is daar nu nog steeds mee bezig (die inspanningen). Stress.. en ik weet niet of dat goed af gaat lopen (of dat diegene zich wel realiseert dat ie niet van staal is).
Verder Kelken, leuke kaart. Staat voor gevoel, iets nieuws. Ja, dan weer een gevecht, veen strubbelingen. Interne conflicten misschien. Dan dromen/wensen die niet nagestreefd worden of waar op een verkeerde manier energie in wordt gestopt (misschien juist teveel energie? Forceren of zo?) Dan komen weer communicatie en het gevoel terug. En de kaart rechts geeft aan dat er mogelijkheden zijn, maar dat de persoon ze niet ziet. Hij/zij heeft de hoop al een beetje opgegeven. Er wordt ook een beker aangereikt, maar dat ziet de persoon op de kaart niet. Dus dan zeg ik altijd: kijk een beetje om je heen
Ik heb het keltisch kruis er niet in herkend, ik heb de kaarten niet vanaf de juiste kant geinterpreteerd (ik vond het verwarrend om te lezen) en ik heb de vraag niet gezien (die lees ik nu pas) en ik zal eerlijk zeggen dat ik niet zoveel zin had om er echt moeite voor te doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:03 schreef Handschoen het volgende:
[..]
thanx voor jou input op het kleine stukje wat je analyseert. Is er iemand die het hele plaatje kan bekijken (want je neemt vooral de eerste kaarten van de legging mee in je analyse... ), ook kijkend naar de bijbehorende vraag...?
owkee, sorry, maar dan heeft het toch ook helemaal geen zin...? zomaar wat random interpreteren zonder dat je de achtergrond oid ook maar gelezen hebt... , maar daar heb ik natuurlijk niks aanquote:Op maandag 4 mei 2009 07:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb het keltisch kruis er niet in herkend, ik heb de kaarten niet vanaf de juiste kant geinterpreteerd (ik vond het verwarrend om te lezen) en ik heb de vraag niet gezien (die lees ik nu pas) en ik zal eerlijk zeggen dat ik niet zoveel zin had om er echt moeite voor te doen.
Je kunt - als je het wil leren - beginnen met een simpel legpatroon? Zoals 1 dagkaart of 3 kaarten (verleden, heden, toekomst). Is dat niet een stuk makkelijker voor je?
Nee, maar als je even verder kijkt dan je neus lang is.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:19 schreef Handschoen het volgende:
[..]
owkee, sorry, maar dan heeft het toch ook helemaal geen zin...? zomaar wat random interpreteren zonder dat je de achtergrond oid ook maar gelezen hebt... , maar daar heb ik natuurlijk niks aan. Als je er geen moeite voor wil doen, doe dan helemaal niks... Een gemeende dank je voor je moeite iig
http://www.magischeboeken(...)lijke%20leidraad.htmquote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Maraca het volgende:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:04 schreef DefyingGravity het volgende:
Ik heb een vraagje: hoe begin je eigenlijk aan tarot? Lange tijd geleden al heb ik een tarot-box gekregen met daarin kaarten en een klein boekje met de betekenis van de kaarten, maar ik heb het toen weggelegd omdat ik er voor mijn gevoel nog niet aan toe was. Dat is ongeveer anderhalf jaar geleden, maar nu begin ik meer te lezen over het paranormale ed en speelt die tarot-box weer in mijn hoofd. Het zijn volgens mij maar heel eenvoudige kaarten, niets bijzonders, zijn ze dan wel goed genoeg? En tja, de hoofdvraag dus: hoe begin je eraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |