Nepfokkerquote:Op maandag 7 juli 2008 12:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mijne ook. En daarna door een script geplaatst
Wat zijn we uniek he?quote:
Dat klinkt wel goed iig!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Individuele auto heb ik niet gezienEr zullen vast organisaties zijn die het doen, maar die vragen de jackpot. Bij sawadee was het een groepsreis, maar eigenlijk hebben ze de slaapplaatsen en het vervoer (railpas) geregeld voor je. Je mag zelf weten of je bij de groep blijft, de reisbegeleider zorgt eigenlijk alleen maar voor het goed verloop van het vervoer en als je dingen geregeld wilt hebben (of vragen hebt). Het is dus niet een "aan uw linkerhand ziet u....."
Mooi is dat.quote:De groep had een afscheidsetentje de enerlaatste dag, grootste compliment was "en hoe heten jullie ook alweer" naar ons tweeen vragend
Kliekjes
Ik ben unieker dan jijquote:
zeg zeg.. doe eens lief!quote:
Dat moest ik ook, maar ik moest plotseling naar mijn werk.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
Ik moet eerst de was even uit de machine halen.
Behalve als je geen "Iedereen" heet...quote:
Het hangt al weer en de laatste was zit er weer in. Rondjes draaienquote:Op maandag 7 juli 2008 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat moest ik ook, maar ik moest plotseling naar mijn werk.
Ik ben harstikke lief. Daarom ben ik ook unieker dan Pheñoquote:Op maandag 7 juli 2008 12:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zeg zeg.. doe eens lief!
iedereen is uniek
Ik ken hun namen ook niet.quote:
Ik geef gratis pcs wegquote:Op maandag 7 juli 2008 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben harstikke lief. Daarom ben ik ook unieker dan Pheño
Lunch gaan laten makenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:30 schreef DaMart het volgende:
Lunch maken!
Heb ik ook eens gedaan, maar ik doe er niet stoer over.quote:
en daarom ben ik dus voor klonenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:17 schreef Klonk het volgende:
geen lemming vrees ik, sommige mensen zijn echt zo dom
true, maar dit is zo dom dat het niet eens meer grappig is om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:22 schreef Klonk het volgende:
nee joh, zonder domme mensen zou de wereld dodelijk saai zijn
allemaal de schuld van RTL4quote:Op maandag 7 juli 2008 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
true, maar dit is zo dom dat het niet eens meer grappig is om eerlijk te zijn.
Talpaquote:
Nah, Talpa maakte enkel af wat door RTL4 en al haar voorgangers in gang was gezetquote:
quote:
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan, maar ik doe er niet stoer over.
Gewoon doodmaken is beter.quote:
Knuffels zijn beterquote:
ik ga je bruut PM'enquote:Op maandag 7 juli 2008 15:28 schreef dndiek het volgende:
Ik moet leren, maar SOGgen gaat me beter af
Moet ik nu bang worden?quote:
Jaquote:
Oow jij weet daar natuurlijk alles vanquote:
Jazekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |