fipo stelertquote:
Mesjes...quote:Op maandag 7 juli 2008 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij gebruikt gewoon de mesjes van MPG?.
quote:
ja hoiquote:Op maandag 7 juli 2008 09:07 schreef Slarioux het volgende:
Wie kent Corpse Bride trouwens allemaal?
ben dit keer wijselijk op het asfalt geblevenquote:Op maandag 7 juli 2008 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk je uit voor de bospaden? Het heeft weer geregend.
schopje KPD?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:07 schreef Slarioux het volgende:
Wie kent Corpse Bride trouwens allemaal?
ik zal zomedalijk als ik mijn dingetjes afgerond heb even kijkenquote:Op maandag 7 juli 2008 10:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk mijn filmpje spammen.
Wil je mee gaan eten?quote:
Hi man-met-de-vreemde-nickquote:
Hoe dat zo?quote:
Ik denk steeds dasat ik je niet mag storen, omdat je nick met dnd begint..quote:
Muckepuckquote:Op maandag 7 juli 2008 10:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zal zomedalijk als ik mijn dingetjes afgerond heb even kijken
indah
Ik denk aan de kant van de straat, die maaltijd van 7.000 Rupiahquote:Op maandag 7 juli 2008 10:14 schreef Klonk het volgende:
en wat eet Indah vanaaf ?
Appeltje gekweekt door een appelkweekmeneer of mevrouwquote:
Die van dat Do Not Disturb had ik nog niet eerder gehoordquote:Op maandag 7 juli 2008 10:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik denk steeds dsat ik je niet mag storen, omdat je nick met dnd begint..
Ja, ik snap als rasechte brabantse natuurlijk ook wel dat er d'n diek staat.. maar toch...Ik moet er bij nadenken en ik heb vakantie, dus dat valt me zwaar nu
ik heb geen probleem met aanschuivers over het algemeen hoor.. en na het eten door naar het bierquote:
Vreemd... het was het eerste wat mij door mijn hoofd schoot. Of zegt dat meer iets over mij?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die van dat Do Not Disturb had ik nog niet eerder gehoord
het is dat geen cent te makken heb en bovenal drie kleuren bagger poep in een vliegtuigquote:Op maandag 7 juli 2008 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb geen probleem met aanschuivers over het algemeen hoor.. en na het eten door naar het bier
Huppakee, met de stoomlijner mee dan! Tot over een maand!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is dat geen cent te makken heb en bovenal drie kleuren bagger poep in een vliegtuig
Dat lijkt me wel tof, heb daar wel eens over na zitten denken met de Holland Amerika lijn naar New York ofzo. Mijn droomvakantie heeft ook met boten te maken, je kunt vanaf Esbjerg in Denemarken via de Faroer eilanden naar IJsland, die staat echt boven aan mijn lijstje.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Huppakee, met de stoomlijner mee dan! Tot over een maand!
Denk je vaak te ver door over dingen?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vreemd... het was het eerste wat mij door mijn hoofd schoot. Of zegt dat meer iets over mij?
Diekquote:
EauAhquote:
Oehquote:Op maandag 7 juli 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel tof, heb daar wel eens over na zitten denken met de Holland Amerika lijn naar New York ofzo. Mijn droomvakantie heeft ook met boten te maken, je kunt vanaf Esbjerg in Denemarken via de Faroer eilanden naar IJsland, die staat echt boven aan mijn lijstje.
Weeknie? Wat is te ver?quote:
Volgens mij niet, ik kwam KSC tegen en ik dacht daar ga ik weer eens postenquote:
oh dan is het goedquote:Op maandag 7 juli 2008 10:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik kwam KSC tegen en ik dacht daar ga ik weer eens posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:49 schreef Muck het volgende:
[..]
oh dan is het goed
ik heb al antwoord joh!Ik ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
dergelije reizen nemen dan ook wel wat meer tijd dan even een vliegtuig pakken. Ik zou hier wel eens willen gaan reizen per boot, maar dat is toch echt te onveilig in het algemeen. Bovendien heb ik gewoon echt niet de tijd om twee weken op een boot te zitten.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel tof, heb daar wel eens over na zitten denken met de Holland Amerika lijn naar New York ofzo. Mijn droomvakantie heeft ook met boten te maken, je kunt vanaf Esbjerg in Denemarken via de Faroer eilanden naar IJsland, die staat echt boven aan mijn lijstje.
ik ben met de boot naar Noorwegen geweest, das ook niet echt goedkoopquote:Op maandag 7 juli 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
http://www.smyril-line.com/ kun je met de boot naar IJsland, zoals je ziet, prijzig geintje
Ik ook!quote:
Vind het eerlijk gezegd nogal meevallen...quote:Op maandag 7 juli 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
http://www.smyril-line.com/ kun je met de boot naar IJsland, zoals je ziet, prijzig geintje
Ik ben nog ooit van plan de TSE te pakken en dan de boot naar Japan.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Muckje!quote:
Over Japan gesproken... Bij welke organisatie heb jij geboekt en beviel dat?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nog ooit van plan de TSE te pakken en dan de boot naar Japan.
Vorig jaar lukte dat niet qua planning, maar een dezer jaren gaat het er wel van komen.
Het was zo'n succes ook weer in EK, dat ik er best wat meer moeite voor wil doen en als de PR daar aan mee kan helpen wordt het alleen maar mooier!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben met de boot naar Noorwegen geweest, das ook niet echt goedkoop
[..]
Ik ook!
ik ben helemaal enthousiast
MPG ook, of gebruikt hij die van jou?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ja hoi
en nee Mart, ik heb mijn eigen mesjes
Noorwegenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:01 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik ook!
hey indah, heb je nog geen post?
Sawadee. En ja. Omdat je juist vrij bent in gaan en staan waar je wilt. Ik heb de groep 3x in 3 weken gezienquote:Op maandag 7 juli 2008 11:03 schreef OA het volgende:
[..]
Over Japan gesproken... Bij welke organisatie heb jij geboekt en beviel dat?
hahaha, scherp!quote:
Lijkt me handig...quote:
Ok. Dus je raadt wel aan om een individuele reis te boeken?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sawadee. En ja. Omdat je juist vrij bent in gaan en staan waar je wilt. Ik heb de groep 3x in 3 weken gezien
Alleen nu we weten hoe het daar werkt gaan we wel op eigen houtje.
Klinkt erg tof!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoe ist nou?quote:
Ik kende het helemaal niet voor jij ermee kwam, maar het is echt hartstikke leuk!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het was zo'n succes ook weer in EK, dat ik er best wat meer moeite voor wil doen en als de PR daar aan mee kan helpen wordt het alleen maar mooier!
hij heeft zijn eigen mesjesquote:
Juist!quote:
Wij hadden onze eigen auto mee, dat was helemaal ideaalquote:Ik ook.. bus / bootreis, heeeeeeerlijk!
met een bot mesje begin je weinig hequote:
quote:
Als je wilt, het kan prima. Het is even wennen, dus ik vond het wel gemakkelijk dat alles qua hotels e.d. geregeld was. Het land is niet echt a la nieuw zeeland waar je overal wel terecht kan als toeristquote:Op maandag 7 juli 2008 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ok. Dus je raadt wel aan om een individuele reis te boeken?
Scheer zequote:
Ik ben over Kuukske heen gegaanquote:Top 10 topicopeners
1 MPG - 107
2 OA - 101
3 eer-ik - 101
4 vrolijke-frits - 63
5 JortK - 61
6 DaMart - 47
7 Kuukske - 47
8 Pheno - 46
9 juon_jacket1 - 41
10 indahnesia.com - 40
quote:KSC'ers in de top 500
#28 buzzer 74572
#29 Pheno 74379
#41 indahnesia.com 67662
#48 Slarioux 64906
#53 marcb1974 64390
#54 Dark_Angelus 64123
#77 Houniet 56241
#107 Sjowhan 49884
#126 Kuukske 46303
#156 Klonk 42888
#158 eer-ik 42298
#259 PeZu 33744
#267 Papierversnipperaar 33378
#282 Frutsel 32476
#292 OA 31963
#302 Muck 31651
#312 MPG 31176
#330 DaMart 30218
#440 JortK 24977
#492 Memento-Mori 23071
Ik denk dat OA alle cijfers van donderdag tot nu nog aan het scharrelen isquote:Op maandag 7 juli 2008 11:17 schreef DaMart het volgende:
Aangezien OA geen cijfers post, gooi ik er maar wat neer hier... sorry, Pheno.
[..]
Ik ben over Kuukske heen gegaan![]()
.
[..]
Maar goed, bij een individuele reis kan je ook hotels en alles al hebben geboekt. Hebben we in Chili ook zo gedaan. Mijn vriendin houdt er niet van om zomaar ergens heen te gaan en alleen voor de eerste dagen een slaapplaats te hebben...quote:Op maandag 7 juli 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je wilt, het kan prima. Het is even wennen, dus ik vond het wel gemakkelijk dat alles qua hotels e.d. geregeld was. Het land is niet echt a la nieuw zeeland waar je overal wel terecht kan als toerist
quote:
Dat kan, maar niet alle japanners spreken engels, dus dan heb je een lastig iets als je net een cheap hotelletje wilt boeken. In tokyo heb je nog geen problemen, maar er wat buiten gaat het wat lastiger.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
Maar goed, bij een individuele reis kan je ook hotels en alles al hebben geboekt. Hebben we in Chili ook zo gedaan. Mijn vriendin houdt er niet van om zomaar ergens heen te gaan en alleen voor de eerste dagen een slaapplaats te hebben...
We gaan in ieder geval dit jaar niet buiten Europa, maar wie weet volgend jaar weer wel. Japan lijkt ons allebei de moeite waard.
Ik heb er nog geen moment aan gedacht...quote:Op maandag 7 juli 2008 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat OA alle cijfers van donderdag tot nu nog aan het scharrelen is
Ik wil ook niet elk hotel zelf apart boeken. In Chili was het zo dat we een reis hebben geboekt, waarbij de hotels al gereserveerd waren. Je kon dan kiezen uit een groepsreis of een individuele reis met een auto. Moet in Japan toch ook wel mogelijk zijn lijkt me.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan, maar niet alle japanners spreken engels, dus dan heb je een lastig iets als je net een cheap hotelletje wilt boeken. In tokyo heb je nog geen problemen, maar er wat buiten gaat het wat lastiger.
TSE ?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nog ooit van plan de TSE te pakken en dan de boot naar Japan.
Vorig jaar lukte dat niet qua planning, maar een dezer jaren gaat het er wel van komen.
trans siberie treintjequote:
Individuele auto heb ik niet gezienquote:Op maandag 7 juli 2008 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wil ook niet elk hotel zelf apart boeken. In Chili was het zo dat we een reis hebben geboekt, waarbij de hotels al gereserveerd waren. Je kon dan kiezen uit een groepsreis of een individuele reis met een auto. Moet in Japan toch ook wel mogelijk zijn lijkt me.
nog niet, duurt ongeveer een week of twee he.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:01 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik ook!
hey indah, heb je nog geen post?
Die krijgt dus geen oude boterhammen meer van mequote:Op maandag 7 juli 2008 11:24 schreef OA het volgende:
Oh, Stomme eend heeft geen cijfers meer gepost sinds donderdag....
Ik heb liever een appelflapquote:Op maandag 7 juli 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
Apple fapfapfap.
Appelflaptopsquote:
vanaf morgen slechts nog Bosche Bollenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die krijgt dus geen oude boterhammen meer van me.
Huh? Nee, een pakketreis waarbij alle hotels al geboekt zijn en je het plaatselijke vervoer zelf regeltquote:
De scriptjes van Jort zijn ook met de hand gemaakt hoor ik netquote:Op maandag 7 juli 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Postopkrikken door scriptjes is zielig. Al mijn posts zijn met de hand gemaakt
Zou hij geen scriptje hebben dat scriptjes bakt?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De scriptjes van Jort zijn ook met de hand gemaakt hoor ik net
Dat zou dan weer wel vrij stoer zijn, op zichquote:Op maandag 7 juli 2008 11:54 schreef Pheno het volgende:
Zou hij geen scriptje hebben dat scriptjes bakt?
En toen heb je ze stijf gevloekt dat ze je wakker durfden te bellen?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moest vanochtend werken
werd ik half 8 wakker gebeld
Nee, toen zei hij "ja, is goed, ik kom er zo aan"quote:Op maandag 7 juli 2008 11:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En toen heb je ze stijf gevloekt dat ze je wakker durfden te bellen?
Ik heb ze verteld dat ze me expes in de war brachten met het ingewikkelde rooster en de vele wijzigingen (soms vaker dan 40x per maandquote:Op maandag 7 juli 2008 11:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En toen heb je ze stijf gevloekt dat ze je wakker durfden te bellen?
Mijne ook. En daarna door een script geplaatstquote:Op maandag 7 juli 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Pas na 4 x toen de grote baas beldequote:Op maandag 7 juli 2008 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, toen zei hij "ja, is goed, ik kom er zo aan"
Handgemaakt ftwquote:Op maandag 7 juli 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |