fipo stelertquote:
Mesjes...quote:Op maandag 7 juli 2008 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij gebruikt gewoon de mesjes van MPG?.
quote:
ja hoiquote:Op maandag 7 juli 2008 09:07 schreef Slarioux het volgende:
Wie kent Corpse Bride trouwens allemaal?
ben dit keer wijselijk op het asfalt geblevenquote:Op maandag 7 juli 2008 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk je uit voor de bospaden? Het heeft weer geregend.
schopje KPD?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:07 schreef Slarioux het volgende:
Wie kent Corpse Bride trouwens allemaal?
ik zal zomedalijk als ik mijn dingetjes afgerond heb even kijkenquote:Op maandag 7 juli 2008 10:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk mijn filmpje spammen.
Wil je mee gaan eten?quote:
Hi man-met-de-vreemde-nickquote:
Hoe dat zo?quote:
Ik denk steeds dasat ik je niet mag storen, omdat je nick met dnd begint..quote:
Muckepuckquote:Op maandag 7 juli 2008 10:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zal zomedalijk als ik mijn dingetjes afgerond heb even kijken
indah
Ik denk aan de kant van de straat, die maaltijd van 7.000 Rupiahquote:Op maandag 7 juli 2008 10:14 schreef Klonk het volgende:
en wat eet Indah vanaaf ?
Appeltje gekweekt door een appelkweekmeneer of mevrouwquote:
Die van dat Do Not Disturb had ik nog niet eerder gehoordquote:Op maandag 7 juli 2008 10:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik denk steeds dsat ik je niet mag storen, omdat je nick met dnd begint..
Ja, ik snap als rasechte brabantse natuurlijk ook wel dat er d'n diek staat.. maar toch...Ik moet er bij nadenken en ik heb vakantie, dus dat valt me zwaar nu
ik heb geen probleem met aanschuivers over het algemeen hoor.. en na het eten door naar het bierquote:
Vreemd... het was het eerste wat mij door mijn hoofd schoot. Of zegt dat meer iets over mij?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die van dat Do Not Disturb had ik nog niet eerder gehoord
het is dat geen cent te makken heb en bovenal drie kleuren bagger poep in een vliegtuigquote:Op maandag 7 juli 2008 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb geen probleem met aanschuivers over het algemeen hoor.. en na het eten door naar het bier
Huppakee, met de stoomlijner mee dan! Tot over een maand!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is dat geen cent te makken heb en bovenal drie kleuren bagger poep in een vliegtuig
Dat lijkt me wel tof, heb daar wel eens over na zitten denken met de Holland Amerika lijn naar New York ofzo. Mijn droomvakantie heeft ook met boten te maken, je kunt vanaf Esbjerg in Denemarken via de Faroer eilanden naar IJsland, die staat echt boven aan mijn lijstje.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Huppakee, met de stoomlijner mee dan! Tot over een maand!
Denk je vaak te ver door over dingen?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vreemd... het was het eerste wat mij door mijn hoofd schoot. Of zegt dat meer iets over mij?
Diekquote:
EauAhquote:
Oehquote:Op maandag 7 juli 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel tof, heb daar wel eens over na zitten denken met de Holland Amerika lijn naar New York ofzo. Mijn droomvakantie heeft ook met boten te maken, je kunt vanaf Esbjerg in Denemarken via de Faroer eilanden naar IJsland, die staat echt boven aan mijn lijstje.
Weeknie? Wat is te ver?quote:
Volgens mij niet, ik kwam KSC tegen en ik dacht daar ga ik weer eens postenquote:
oh dan is het goedquote:Op maandag 7 juli 2008 10:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik kwam KSC tegen en ik dacht daar ga ik weer eens posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:49 schreef Muck het volgende:
[..]
oh dan is het goed
ik heb al antwoord joh!Ik ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
dergelije reizen nemen dan ook wel wat meer tijd dan even een vliegtuig pakken. Ik zou hier wel eens willen gaan reizen per boot, maar dat is toch echt te onveilig in het algemeen. Bovendien heb ik gewoon echt niet de tijd om twee weken op een boot te zitten.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel tof, heb daar wel eens over na zitten denken met de Holland Amerika lijn naar New York ofzo. Mijn droomvakantie heeft ook met boten te maken, je kunt vanaf Esbjerg in Denemarken via de Faroer eilanden naar IJsland, die staat echt boven aan mijn lijstje.
ik ben met de boot naar Noorwegen geweest, das ook niet echt goedkoopquote:Op maandag 7 juli 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
http://www.smyril-line.com/ kun je met de boot naar IJsland, zoals je ziet, prijzig geintje
Ik ook!quote:
Vind het eerlijk gezegd nogal meevallen...quote:Op maandag 7 juli 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
http://www.smyril-line.com/ kun je met de boot naar IJsland, zoals je ziet, prijzig geintje
Ik ben nog ooit van plan de TSE te pakken en dan de boot naar Japan.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Muckje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |