5 slaapkamers, 3 verdiepingen, gaat wel dusquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 03:11 schreef roze-meisje het volgende:
ach schatiie je moet maar zo denken wat kan er gebeuren? je kunt alleen ontvoerd worden en in een martelkelder uitgehongerd worden of niet ontvoerd maar wel vermoord worden of alleen ontvoerd wordenis dat nu iets om bang van te worden?
Moet je in elke post melden dat je een vriendin hebt om maar net te doen of je hetero bent?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:11 schreef Mjahtogh het volgende:
Hahaha ja ken het zo'n huis woont me vriendin ook,(oud heren huis) houten vloeren met harde wind kraakt alles bahbah snap je angst
En je leeft nog dus er is niks aan de handquote:Op maandag 7 juli 2008 03:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
& DaFan ik heb mn hele huis al doorzocht joh, van zolder tot kelder
Loop onder een treinquote:Op maandag 7 juli 2008 03:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Moet je in elke post melden dat je een vriendin hebt om maar net te doen of je hetero bent?
Ach, als ik na morgen niet meer post weten jullie in ieder geval zo'n beetje wat er gebeurd isquote:Op maandag 7 juli 2008 03:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
En je leeft nog dus er is niks aan de hand
Hoezo zoeken? Gang door, links, 2e deur rechts, trap af.quote:Op maandag 7 juli 2008 03:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, als ik na morgen niet meer post weten jullie in ieder geval zo'n beetje wat er gebeurd is
of dan zit ik in een martelkelder. Dus ga me dan maar zoeken!
Zeg toch niet een rijdende trein knuppelquote:Op maandag 7 juli 2008 03:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Doodsverwensing! Of alleen zwaargewond-verwensing?
quote:Op maandag 7 juli 2008 03:18 schreef Mjahtogh het volgende:
Je moet een tent bouwen met allemaal lakens en dan daar in gaan slapen midden in de woonkamer
Heb je haar geneukt?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:07 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn ouders zijn op vakantie en nu ben ik moederziel alleenafgelopen nachten sliep mn beste vriendin hier, maar vannacht niet.
En ik geef toe, ik vind in mn eentje thuis slapen gewoon niet fijnhet waait best hard hier en overal zijn van die vreemde geluiden enzo. Zielig he?
Gelukkig zitten hier alleen maar stoere mannen en internethelden dus jullie hebben daar geen last van.
Klacht: Stiekem nog steeds bang zijn als je alleen thuis bent.
Hm, goeiequote:Op maandag 7 juli 2008 03:18 schreef Mjahtogh het volgende:
Je moet een tent bouwen met allemaal lakens en dan daar in gaan slapen midden in de woonkamer
Wie? Mn beste vriendin? Ja ik doe niet andersquote:
Ow en neem wel een zaklamp mee !!quote:Op maandag 7 juli 2008 03:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, goeie
Ennehhhh zargon, dat zeg ik niet
vertel vertel vertelquote:Op maandag 7 juli 2008 03:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, goeie
Ennehhhh zargon, dat zeg ik niet
Ja dat helpt inderdaad welquote:Op maandag 7 juli 2008 03:31 schreef Mjahtogh het volgende:
Weet je wat ook helpt ?
Heel overdreven alles doen, heel hard de trap op lopen, heel erg overdrevenje tanden poetsen of met veel kabaal naar de wc gaan.
Ik had al een wijntje maar het mocht niet batenquote:
haha en dan klachten van de buren de volgende dag krijgen dat je als een of andere debiel lawaai hebt staan makenquote:Op maandag 7 juli 2008 03:31 schreef Mjahtogh het volgende:
Weet je wat ook helpt ?
Heel overdreven alles doen, heel hard de trap op lopen, heel erg overdrevenje tanden poetsen of met veel kabaal naar de wc gaan.
Hahaha ah johquote:Op maandag 7 juli 2008 03:38 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
haha en dan klachten van de buren de volgende dag krijgen dat je als een of andere debiel lawaai hebt staan maken
of je bent gewoon dik...quote:Op maandag 7 juli 2008 03:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ah johmn ouders noemen me altijd al olifantje om de weinig charmante manier waarop ik de trap op en af loop
haha olifantje, vind je 't gek met jouw postuurquote:Op maandag 7 juli 2008 03:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ah johmn ouders noemen me altijd al olifantje om de weinig charmante manier waarop ik de trap op en af loop
Ik ben niet bang voor spinnen dus dat maakt me niet zo veel uitquote:Op maandag 7 juli 2008 03:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wist je trouwens dat er een paar duizend spinnen in je huis zitten?
Is nog normaal ook.
Kan ookquote:
Nohhhquote:Op maandag 7 juli 2008 03:43 schreef Mjahtogh het volgende:
Heb je niet zo'n oranje/rode bedlampje voor in het stopcontact ?? Jaagt spoken enzo weg zei mijn moeder altijd!
Zozo, een meisje dat niet bang voor spinnen is.quote:Ik ben niet bang voor spinnen dus dat maakt me niet zo veel uit
En dat je er elk jaar zo'n honderd opeet in je slaap.quote:Op maandag 7 juli 2008 03:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wist je trouwens dat er een paar duizend spinnen in je huis zitten?
Is nog normaal ook.
Owquote:Op maandag 7 juli 2008 03:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor spinnen dus dat maakt me niet zo veel uit
Wie weetquote:Op maandag 7 juli 2008 03:46 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Zozo, een meisje dat niet bang voor spinnen is.
What's next, kleuters die nog maagd zijn en niet het hele weekend in de poeder hangen?
Je lacht me uit hequote:Op maandag 7 juli 2008 03:46 schreef Mjahtogh het volgende:
Hehehe zou kunnen is ook weer zo jammer...
Trouwens dat lampje werkt niet voor die nasty krokodil onder je bed, daar moet je ff voor onder bed kijken is ie altijd weg !
Waarom word ik dan elke dag wakker met honger?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dat je er elk jaar zo'n honderd opeet in je slaap.![]()
Heleuuu,meet mister Huisspin, I em hidding in ur corners![]()
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook wel ns willen wetenquote:Op maandag 7 juli 2008 03:55 schreef zarGon het volgende:
Waarom laat men kleine kinderen eigenlijk ook alleen thuis?
In de hoop dat ze uit het nest vallen?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:55 schreef zarGon het volgende:
Waarom laat men kleine kinderen eigenlijk ook alleen thuis?
You think so?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarom word ik dan elke dag wakker met honger?![]()
ps, 100 lijkt me ietwat overdreven.
Heb je het eigenlijk niet koud; het waait zo hard.quote:Op maandag 7 juli 2008 03:57 schreef Breathtaking het volgende:
Het is duidelijk dat ik er niet mee om kan gaan.
Omdat je zielig bent en om steun vroegquote:Op maandag 7 juli 2008 03:59 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is trouwens nog best een stormlooptopic
Jaquote:Op maandag 7 juli 2008 03:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je het eigenlijk niet koud; het waait zo hard.
In Australie leven hele lieve schattige kleine spinnetjes die je binnen een half uur doden als ze je bijtenquote:Op maandag 7 juli 2008 03:57 schreef Mjahtogh het volgende:
Btw over die spinnen die je op eet.
Hoe moet dat als je in Australie of Afrika ofzo woont ? Eet je dan zo'n hele tarantula op ? hmmmz...
Ja, dat weet ik ook nietquote:Op maandag 7 juli 2008 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
In Australie leven hele lieve schattige kleine spinnetjes die je binnen een half uur doden als ze je bijten
Maar hoe kunnen we ts nu echt laten freaken dan, pfffffffffffff
En omdat ze een lekker ding is of zou dat er niks mee te maken hebbenquote:Op maandag 7 juli 2008 04:00 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Omdat je zielig bent en om steun vroeg
Nou als ik steun vraag op fok word ik meestal alleen maar gebashed.quote:Op maandag 7 juli 2008 04:00 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Omdat je zielig bent en om steun vroeg
Interessant. Ga verder...quote:Op maandag 7 juli 2008 04:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawant ik slaap naakt in mijn bed!
"Hey, psst, meisje... Ruikt dit naar chloroform?".quote:Op maandag 7 juli 2008 04:02 schreef Mjahtogh het volgende:
Hmm misschien moet ik d'r maar vertellen dat ik dr al een hele avond bekijk vanuit een busje voor de deur en als het licht uit ga loop ik met mijn kettingzaag de tiun in.....
LEUK je haar zo![]()
Ooh really? Vertel daar ns wat meer overquote:Op maandag 7 juli 2008 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Interessant. Ga verder... Ik slaap zelf ook altijd naakt!
Hoe zit mn haar danquote:Op maandag 7 juli 2008 04:02 schreef Mjahtogh het volgende:
Hmm misschien moet ik d'r maar vertellen dat ik dr al een hele avond bekijk vanuit een busje voor de deur en als het licht uit ga loop ik met mijn kettingzaag de tiun in.....
LEUK je haar zo![]()
Heb je nog geluk, sommigen worden in alle gaten genomenquote:Op maandag 7 juli 2008 04:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou als ik steun vraag op fok word ik meestal alleen maar gebashed.
quote:Op maandag 7 juli 2008 04:02 schreef Mjahtogh het volgende:
Hmm misschien moet ik d'r maar vertellen dat ik dr al een hele avond bekijk vanuit een busje voor de deur en als het licht uit ga loop ik met mijn kettingzaag de tuin in.....
LEUK je haar zo![]()
Dan kom ik er goed vanaf jaquote:Op maandag 7 juli 2008 04:05 schreef Dibble het volgende:
[..]
Heb je nog geluk, sommigen worden in alle gaten genomen
Opgestoken in een knotje nog een beetje nat van je bad eerder vanavond...quote:
Ik ga je een beetje klaarmaken. Dacht het niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 04:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh really? Vertel daar ns wat meer over
Damn, het zit echt in een knotje jaquote:Op maandag 7 juli 2008 04:06 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Opgestoken in een knotje nog een beetje nat van je bad eerder vanavond...
Okequote:Op maandag 7 juli 2008 04:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga je een beetje klaarmaken. Dat zie ik wel zitten ja. Heb ik straks ook iets om op te fappen!
Jammerquote:Op maandag 7 juli 2008 04:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Damn, het zit echt in een knotje jamaar je verpest het bij het bad gedeelte!
Elke dombo snapt dat dat zo'n filmpje is waarbij je je concentreert op de auto, die opeens verdwijnt, waardoor je zo zit van huh?quote:
Wat is dat eigenlijk met jou, ben je breathtaking.rar aan het maken ofzo?quote:Op maandag 7 juli 2008 04:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zou lame zijn om die ene foto van jou onder het fapsel te posten, hm?...
Hahaha balen voor jequote:Op maandag 7 juli 2008 04:07 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Jammerdan zit ik naar de buren te kijken
zarGon, ze is viesssssssssssssssquote:Op maandag 7 juli 2008 04:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga je een beetje klaarmaken. Dacht het niet.
Nou, sorry hoor,ik probeer ook maar watquote:Op maandag 7 juli 2008 04:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Elke dombo snapt dat dat zo'n filmpje is waarbij je je concentreert op de auto, die opeens verdwijnt, waardoor je zo zit van huh?en dan opeens iets engs verschijnt!
En je moet ook altijd je geluid extra hard aan doen voor je gaat kijken
Ik draai ff omquote:
Jawel, heel naar. Wat heb ik naast me liggenquote:Op maandag 7 juli 2008 04:12 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik draai ff om
Ah daar ben je, hej is dat niet vervelend zo dicht op je scherm zitten ?
Waarschijnlijk zou een bezoekje Den Helder wel het hoogtepunt kunnen zijn, ja.quote:Op maandag 7 juli 2008 04:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk met jou, ben je breathtaking.rar aan het maken ofzo?
Uh zie t niet helemaal maar naast dat kopje/glas licht gloof ik iets van een verpakking van iets snoep/chips/koek ??quote:Op maandag 7 juli 2008 04:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel, heel naar. Wat heb ik naast me liggen?
Zit er niet in, sorryquote:Op maandag 7 juli 2008 04:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou een bezoekje Den Helder wel het hoogtepunt kunnen zijn, ja.
FOUT! Het was chocolaquote:Op maandag 7 juli 2008 04:17 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Uh zie t niet helemaal maar naast dat kopje/glas licht gloof ik iets van een verpakking van iets snoep/chips/koek ??
Das een hoax ik heb er nog geen een gezien. Wel papagaaien en een wilde neger een keer.quote:Op maandag 7 juli 2008 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
In Australie leven hele lieve schattige kleine spinnetjes die je binnen een half uur doden als ze je bijten
Jouw handtekeningquote:Op maandag 7 juli 2008 04:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Das een hoax ik heb er nog geen een gezien. Wel papagaaien en een wilde neger een keer.
Chocola is toch snoep ?quote:Op maandag 7 juli 2008 04:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
FOUT! Het was chocola
En vodkadrupje - Ik wacht nog een kwartiertje ofzo en dan ga ikkan nog slapen tot 7 uur
god, kan net zo goed niet slapen eigenlijk maar oke.
Heb je een bivakmuts opquote:Op maandag 7 juli 2008 04:23 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Chocola is toch snoep ?
Achja ga maar lekker onder de wol zie je zo wel
Nee dies in de was, heb een clownsmasker op, was t enige wat ze nog hadden....quote:
Ah bah. dat vind ik enger dan een bivakmutsquote:Op maandag 7 juli 2008 04:26 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Nee dies in de was, heb een clownsmasker op, was t enige wat ze nog hadden....
Ow nouja je kan het toch niet na vertellen doe em dan wel niet op kom wel eau naturel danquote:Op maandag 7 juli 2008 04:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah bah. dat vind ik enger dan een bivakmuts
Hahahaquote:Op maandag 7 juli 2008 04:29 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ow nouja je kan het toch niet na vertellen doe em dan wel niet op kom wel eau naturel dan
(Ook verschrikkelijk trouwens)
Haha nouja ik moet ff me zaag warm laten draaien dus als je wat hoord, is het niet je verbeelding !quote:Op maandag 7 juli 2008 04:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahakan nooit erger zijn dan een clown hoor geloof me.
Kijk ns naar buiten. Het is lichtquote:Op maandag 7 juli 2008 04:36 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Haha nouja ik moet ff me zaag warm laten draaien dus als je wat hoord, is het niet je verbeelding !
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 juli 2008 05:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk ns naar buiten. Het is lichtdus nu kan ik lekker slapen.
Thanks for the support lieve fokkers
Kut ja, telaat voor deze maarja nog genoeg overquote:Op maandag 7 juli 2008 05:14 schreef DaFan het volgende:
Mjahtogh je kan beter kidnappen en dan hopen op een acute aanval van Stockholm syndroom, kan je nog lekker batsen straks
Dan zou ik maar zorgen dat je alle merken bier die er bestaan inslaat anders wordt het rellenquote:Op maandag 7 juli 2008 07:20 schreef TJDoornbos het volgende:
geen ouders thuis en een groot huis ik zeg tijd voor een KLB-meet
Ja en patat en friet, niet dat ik weet wat het verschil is. Maar het gaat om het ideequote:Op maandag 7 juli 2008 07:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan zou ik maar zorgen dat je alle merken bier die er bestaan inslaat anders wordt het rellen
Nope, urban myth volgens Discovery. En als het op Discovery komt is het waarquote:Op maandag 7 juli 2008 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dat je er elk jaar zo'n honderd opeet in je slaap.![]()
Heleuuu,meet mister Huisspin, I em hidding in ur corners![]()
[ afbeelding ]
Dat uitchecken moet je bij voorkeur alleen doen, altijd 's nachts, als het dan ook nog eens onweert en de stroom is uitgevallen dat weet je dat je goed zit! Succesquote:Op maandag 7 juli 2008 03:12 schreef DaFan het volgende:
Ik denk dat er een verkrachter en/of lustmoordenaar en/of gapneger ergens verstopt zit.
Als je een eng geluid hoort moet je het altijd even gaan uitchecken, dat heb je ondertussen wel geleerd van de enge films toch?
quote:Op maandag 7 juli 2008 07:20 schreef TJDoornbos het volgende:
geen ouders thuis en een groot huis ik zeg tijd voor een KLB-meet
mwah ze is 16/17.......quote:Op maandag 7 juli 2008 20:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb het hele topic niet gelezen, maar ik denk dat er reacties in staan in de trant van "ach meisje, ik bescherm je wel" en "ik heb wel een lolly voor je om je te troosten."
Ook schat ik dat ongeveer alle mannelijke posters zijn klaargekomen bij de gedachte dat ze alleen zijn met Breathtaking.
Ze ziet er leuk uit hoorquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind dat ik de angst uit TS moet batsen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |