You think so?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarom word ik dan elke dag wakker met honger?![]()
ps, 100 lijkt me ietwat overdreven.
Heb je het eigenlijk niet koud; het waait zo hard.quote:Op maandag 7 juli 2008 03:57 schreef Breathtaking het volgende:
Het is duidelijk dat ik er niet mee om kan gaan.
Omdat je zielig bent en om steun vroegquote:Op maandag 7 juli 2008 03:59 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is trouwens nog best een stormlooptopic
Jaquote:Op maandag 7 juli 2008 03:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je het eigenlijk niet koud; het waait zo hard.
In Australie leven hele lieve schattige kleine spinnetjes die je binnen een half uur doden als ze je bijtenquote:Op maandag 7 juli 2008 03:57 schreef Mjahtogh het volgende:
Btw over die spinnen die je op eet.
Hoe moet dat als je in Australie of Afrika ofzo woont ? Eet je dan zo'n hele tarantula op ? hmmmz...
Ja, dat weet ik ook nietquote:Op maandag 7 juli 2008 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
In Australie leven hele lieve schattige kleine spinnetjes die je binnen een half uur doden als ze je bijten
Maar hoe kunnen we ts nu echt laten freaken dan, pfffffffffffff
En omdat ze een lekker ding is of zou dat er niks mee te maken hebbenquote:Op maandag 7 juli 2008 04:00 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Omdat je zielig bent en om steun vroeg
Nou als ik steun vraag op fok word ik meestal alleen maar gebashed.quote:Op maandag 7 juli 2008 04:00 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Omdat je zielig bent en om steun vroeg
Interessant. Ga verder...quote:Op maandag 7 juli 2008 04:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawant ik slaap naakt in mijn bed!
"Hey, psst, meisje... Ruikt dit naar chloroform?".quote:Op maandag 7 juli 2008 04:02 schreef Mjahtogh het volgende:
Hmm misschien moet ik d'r maar vertellen dat ik dr al een hele avond bekijk vanuit een busje voor de deur en als het licht uit ga loop ik met mijn kettingzaag de tiun in.....
LEUK je haar zo![]()
Ooh really? Vertel daar ns wat meer overquote:Op maandag 7 juli 2008 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Interessant. Ga verder... Ik slaap zelf ook altijd naakt!
Hoe zit mn haar danquote:Op maandag 7 juli 2008 04:02 schreef Mjahtogh het volgende:
Hmm misschien moet ik d'r maar vertellen dat ik dr al een hele avond bekijk vanuit een busje voor de deur en als het licht uit ga loop ik met mijn kettingzaag de tiun in.....
LEUK je haar zo![]()
Heb je nog geluk, sommigen worden in alle gaten genomenquote:Op maandag 7 juli 2008 04:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou als ik steun vraag op fok word ik meestal alleen maar gebashed.
quote:Op maandag 7 juli 2008 04:02 schreef Mjahtogh het volgende:
Hmm misschien moet ik d'r maar vertellen dat ik dr al een hele avond bekijk vanuit een busje voor de deur en als het licht uit ga loop ik met mijn kettingzaag de tuin in.....
LEUK je haar zo![]()
Dan kom ik er goed vanaf jaquote:Op maandag 7 juli 2008 04:05 schreef Dibble het volgende:
[..]
Heb je nog geluk, sommigen worden in alle gaten genomen
Opgestoken in een knotje nog een beetje nat van je bad eerder vanavond...quote:
Ik ga je een beetje klaarmaken. Dacht het niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 04:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh really? Vertel daar ns wat meer over
Damn, het zit echt in een knotje jaquote:Op maandag 7 juli 2008 04:06 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Opgestoken in een knotje nog een beetje nat van je bad eerder vanavond...
Okequote:Op maandag 7 juli 2008 04:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga je een beetje klaarmaken. Dat zie ik wel zitten ja. Heb ik straks ook iets om op te fappen!
Jammerquote:Op maandag 7 juli 2008 04:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Damn, het zit echt in een knotje jamaar je verpest het bij het bad gedeelte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |