Elke dombo snapt dat dat zo'n filmpje is waarbij je je concentreert op de auto, die opeens verdwijnt, waardoor je zo zit van huh?quote:
Wat is dat eigenlijk met jou, ben je breathtaking.rar aan het maken ofzo?quote:Op maandag 7 juli 2008 04:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zou lame zijn om die ene foto van jou onder het fapsel te posten, hm?...
Hahaha balen voor jequote:Op maandag 7 juli 2008 04:07 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Jammerdan zit ik naar de buren te kijken
zarGon, ze is viesssssssssssssssquote:Op maandag 7 juli 2008 04:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga je een beetje klaarmaken. Dacht het niet.
Nou, sorry hoor,ik probeer ook maar watquote:Op maandag 7 juli 2008 04:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Elke dombo snapt dat dat zo'n filmpje is waarbij je je concentreert op de auto, die opeens verdwijnt, waardoor je zo zit van huh?en dan opeens iets engs verschijnt!
En je moet ook altijd je geluid extra hard aan doen voor je gaat kijken
Ik draai ff omquote:
Jawel, heel naar. Wat heb ik naast me liggenquote:Op maandag 7 juli 2008 04:12 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik draai ff om
Ah daar ben je, hej is dat niet vervelend zo dicht op je scherm zitten ?
Waarschijnlijk zou een bezoekje Den Helder wel het hoogtepunt kunnen zijn, ja.quote:Op maandag 7 juli 2008 04:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk met jou, ben je breathtaking.rar aan het maken ofzo?
Uh zie t niet helemaal maar naast dat kopje/glas licht gloof ik iets van een verpakking van iets snoep/chips/koek ??quote:Op maandag 7 juli 2008 04:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel, heel naar. Wat heb ik naast me liggen?
Zit er niet in, sorryquote:Op maandag 7 juli 2008 04:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou een bezoekje Den Helder wel het hoogtepunt kunnen zijn, ja.
FOUT! Het was chocolaquote:Op maandag 7 juli 2008 04:17 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Uh zie t niet helemaal maar naast dat kopje/glas licht gloof ik iets van een verpakking van iets snoep/chips/koek ??
Das een hoax ik heb er nog geen een gezien. Wel papagaaien en een wilde neger een keer.quote:Op maandag 7 juli 2008 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
In Australie leven hele lieve schattige kleine spinnetjes die je binnen een half uur doden als ze je bijten
Jouw handtekeningquote:Op maandag 7 juli 2008 04:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Das een hoax ik heb er nog geen een gezien. Wel papagaaien en een wilde neger een keer.
Chocola is toch snoep ?quote:Op maandag 7 juli 2008 04:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
FOUT! Het was chocola
En vodkadrupje - Ik wacht nog een kwartiertje ofzo en dan ga ikkan nog slapen tot 7 uur
god, kan net zo goed niet slapen eigenlijk maar oke.
Heb je een bivakmuts opquote:Op maandag 7 juli 2008 04:23 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Chocola is toch snoep ?
Achja ga maar lekker onder de wol zie je zo wel
Nee dies in de was, heb een clownsmasker op, was t enige wat ze nog hadden....quote:
Ah bah. dat vind ik enger dan een bivakmutsquote:Op maandag 7 juli 2008 04:26 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Nee dies in de was, heb een clownsmasker op, was t enige wat ze nog hadden....
Ow nouja je kan het toch niet na vertellen doe em dan wel niet op kom wel eau naturel danquote:Op maandag 7 juli 2008 04:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah bah. dat vind ik enger dan een bivakmuts
Hahahaquote:Op maandag 7 juli 2008 04:29 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ow nouja je kan het toch niet na vertellen doe em dan wel niet op kom wel eau naturel dan
(Ook verschrikkelijk trouwens)
Haha nouja ik moet ff me zaag warm laten draaien dus als je wat hoord, is het niet je verbeelding !quote:Op maandag 7 juli 2008 04:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahakan nooit erger zijn dan een clown hoor geloof me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |