Kijk ns naar buiten. Het is lichtquote:Op maandag 7 juli 2008 04:36 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Haha nouja ik moet ff me zaag warm laten draaien dus als je wat hoord, is het niet je verbeelding !
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 juli 2008 05:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk ns naar buiten. Het is lichtdus nu kan ik lekker slapen.
Thanks for the support lieve fokkers
Kut ja, telaat voor deze maarja nog genoeg overquote:Op maandag 7 juli 2008 05:14 schreef DaFan het volgende:
Mjahtogh je kan beter kidnappen en dan hopen op een acute aanval van Stockholm syndroom, kan je nog lekker batsen straks
Dan zou ik maar zorgen dat je alle merken bier die er bestaan inslaat anders wordt het rellenquote:Op maandag 7 juli 2008 07:20 schreef TJDoornbos het volgende:
geen ouders thuis en een groot huis ik zeg tijd voor een KLB-meet
Ja en patat en friet, niet dat ik weet wat het verschil is. Maar het gaat om het ideequote:Op maandag 7 juli 2008 07:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan zou ik maar zorgen dat je alle merken bier die er bestaan inslaat anders wordt het rellen
Nope, urban myth volgens Discovery. En als het op Discovery komt is het waarquote:Op maandag 7 juli 2008 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dat je er elk jaar zo'n honderd opeet in je slaap.![]()
Heleuuu,meet mister Huisspin, I em hidding in ur corners![]()
[ afbeelding ]
Dat uitchecken moet je bij voorkeur alleen doen, altijd 's nachts, als het dan ook nog eens onweert en de stroom is uitgevallen dat weet je dat je goed zit! Succesquote:Op maandag 7 juli 2008 03:12 schreef DaFan het volgende:
Ik denk dat er een verkrachter en/of lustmoordenaar en/of gapneger ergens verstopt zit.
Als je een eng geluid hoort moet je het altijd even gaan uitchecken, dat heb je ondertussen wel geleerd van de enge films toch?
quote:Op maandag 7 juli 2008 07:20 schreef TJDoornbos het volgende:
geen ouders thuis en een groot huis ik zeg tijd voor een KLB-meet
mwah ze is 16/17.......quote:Op maandag 7 juli 2008 20:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb het hele topic niet gelezen, maar ik denk dat er reacties in staan in de trant van "ach meisje, ik bescherm je wel" en "ik heb wel een lolly voor je om je te troosten."
Ook schat ik dat ongeveer alle mannelijke posters zijn klaargekomen bij de gedachte dat ze alleen zijn met Breathtaking.
Ze ziet er leuk uit hoorquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind dat ik de angst uit TS moet batsen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |