Godo staat er volgens mij.quote:
Ja, bedankt, ik zag het later ook. Ik wilde ook Godo typen maar het werd Gogo.quote:Op zondag 26 april 2009 20:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Godo staat er volgens mij.De bijnaam van het toernooi.
Zo onhygiënisch is het niet. Hij is toch zo ongeveer de enige die in die bekers bijt.quote:Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef eentwee het volgende:
Wanneer stopt die man eens met dat gebijt in die bekers
Dat is zo ja. Maar ik vind het gewoon een ridicuul gezicht. Bij medailles gaat het nog maar met kegels van bekers..quote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zo onhygiënisch is het niet. Hij is toch zo ongeveer de enige die in die bekers bijt.
Logisch, er zijn er meer op gravelquote:Op zondag 3 mei 2009 18:43 schreef jojomen4 het volgende:
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
En Rome ook op zak. Fed voorbij in het aantal gewonnen Masters Series/1000. Over 2 weken ATP 1000 Madrid.
Waarom zou het dan logisch zijn? Wanneer Nadal niet goed had kunnen tennissen dan had hij misschien niet eens in de top 200 van de ATP staan. Of wanneer Fed veel beter had gepresteerd/meer gewonnen dan had Nadal hem misschien niet voorbij gegaan.quote:
Die PI's van jou.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:52 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waarom zou het dan logisch zijn? Wanneer Nadal niet goed had kunnen tennissen dan had hij misschien niet eens in de top 200 van de ATP staan. Of wanneer Fed veel beter had gepresteerd/meer gewonnen dan had Nadal hem misschien niet voorbij gegaan.
Ik snap niet echt waarom je zegt dat zoiets logisch is.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zeg nergens in de post dat Rafa beter is dan Fed oid. Ik constateer alleen dat Rafa Fed voorbij is. Wat maakt het dan in godsnaam uit op welke ondergrond de AMS's zijn.
quote:Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef eentwee het volgende:
Wanneer stopt die man eens met dat gebijt in die bekers
quote:
Ben ik het wel mee eens. Er zijn drie AMS op gravel, maar ook 4 op OH en twee indoor. Federer heeft er daar wat van gepakt, en dat is denk ik wel een keuze geweest (meer was zeker mogelijk geweest). Nadal wil gewoon alles winnen, en daar liggen die cijfers aan. Nadal heeft er ook flink wat op hardcourt gewonnen, trouwens.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die PI's van jou.![]()
Het is inderdaad zo dat Federer misschien meer Masterstitels zou hebben als er meer Masterstoernooien op gras waren geweest. Maar dan kun je bezig blijven. Geldt ook voor de GS'en, waarvan er maar 1 op gras is en twee op hardcourt.
En Nadal is nu degene die Federers records gaat verbreken. Althans een aantal, want om 19 GS halve finales te halen is wel heel wat nodig. Maar wie weet.
Ik denk trouwens dat Nadal Djokovic en Murray ook wegslaat op hardcourt en gras.
Ik geloof er niet in, Fedje pakt die titel op Wimbledon gewoon terugquote:Agassi gelooft in Grand Slam Nadal
AMSTERDAM - Tennislegende Andre Agassi gelooft dat Rafael Nadal 40 jaar nadat Rod Laver alle vier de Grand Slamtoernooien op zijn naam schreef, deze prestatie kan herhalen. ,,Het is voor het eerst sinds lange tijd dat iemand een reële kans heeft om de Grand Slam te pakken," aldus de Amerikaan.
Nadal heeft de titel op de Australian Open al binnen. Om zijn Grand Slam te voltooien, moet hij ook zegevieren op Roland Garros, Wimbledon en de US Open. Het toernooi in New York ontbreekt overigens als enige nog op de erelijst van de nummer één van de wereld.
,,Ik had niet verwacht dat er ooit nog iemand in de buurt zou komen van de prestaties van Laver", zei Agassi. De Australiër won twee keer alle Grand Slamtoernooien, in 1962 en 1969. ,,Een paar jaar geleden had ik zeker niet gedacht dat Rafael ooit Wimbledon zou winnen, maar ook op gras heeft hij zich de afgelopen jaren spectaculair ontwikkeld", aldus Agassi over de regerend kampioen in Parijs, Londen en Melbourne.
Baasquote:Nadal is al zeker van de "nieuwe Masters" di 19/05/2009 - 13:17
Rafael Nadal heeft zich als eerste geplaatst voor de "vernieuwde Masters". Het is zijn vijfde deelname op een rij.
Op de ATP World Tour Finale spelen de beste acht mannen van de wereld tegen elkaar voor een prijzenpot van vijf miljoen dollar. Het toernooi, dat zijn 40e verjaardag viert, vindt dit jaar plaats in Londen, in de 02 Arena.
Rafael Nadal maakt in ieder geval als eerste kans op de reusachtige prijzenpot. "Ik ben heel blij, want de ATP World Tour Finale is een van mijn hoofddoelen dit seizoen", zegt hij.
"Dit is ook het bewijs dat ik aan een uitzonderlijk seizoen bezig ben." De Masters zijn een lacune op het palmares van Nadal. Hij haalde er zelfs nog nooit de finale.
Zullen ze in AEX leuk vinden. Die prijzenpot is waarschijlijk gevuld met inflatie. Leuk voor Nadal (als hij wint), kut voor de gewone man die er utieindelijk voor opdraait.quote:
als ze nou zijn babolat racket er op hadden gezet, maar het is echt alleen maar kledingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:48 schreef Federer-fan het volgende:
Op Nadals site staat een overzicht van zijn 5 wapens om een 5e opeenvolgende RG-titel te gaan winnen. Zijn het allemaal Nike-spullen: http://www.rafaelnadal.co(...)pons-to-conquer-five
Sadness.![]()
Losing streak van twee wedstrijden bedoel je? Ik ook.quote:Op zondag 24 mei 2009 10:25 schreef XL het volgende:
Ben benieuwd of Nadal in parijs zijn losing streak op gravel kan doorbreken.
bron: http://www.bnr.nl/artikel/11656981/record-nadalquote:PARIJS (ANP) - Rafael Nadal heeft maandag in de openingsronde van de Open Franse tenniskampioenschappen meteen een record gebroken. Zijn overwinning op de Braziliaan Marcos Daniel betekende zijn 29e zege op rij op Roland Garros.
Door zijn overwinning op Roger Federer in de finale van 2008 was Nadal op gelijke hoogte gekomen met de Zweedse tennislegende Björn Borg, die zijn reeks tussen 1978 en 1981 realiseerde. Nadal verloor op het gravel van Parijs nog nooit een partij. In die reeks van 29 overwinningen gaf hij bovendien slecht zeven sets weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |